Jump to content

Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc


Cristian
 Share

Postare recomandată

Salutare, am o problema la un Audi A3 8V 2016 2.0 tdi quattro dsg  , mai exact in sarcina intre 1800-2500 rpm in treptele 4-5-6  , am o vibratie in masina iar daca decuplez haldexul , aceasta vibratie dispare... am schimbat tampoane motor cutie etc.. verificat si schimbat ulei haldex.. si tot degeaba .. nu gasesc problema . 

S-a mai lovit cineva de problema ca asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flanșa de la cardan a fost verificată?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa de la haldex este ok, nu prezinta fisuri sau altceva am dat’o jos sa o verific dar o sa o schimb  , poate o fi dezechilibrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,urmeaza sa schimb uleiul la haldex,are cineva etapele care trebuie urmate ,nu as vrea ca mecanicul sa scurteze procedura.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cam asa se prezinta sita la un Arteon 2019 Tsi 272 cai. Ma asteptam sa fie mai multa mizerie la 145.xxx. km.

De umblat nu cred ca a mai fost, masina achizitionata la 130k km.

Multumesc colegilor care au pus codurile pentru suruburi, oring-uri, le-am schimbat toate sa fie ca la carte.

 

IMG_6003.jpeg

IMG_6004.jpeg

IMG_6006.jpeg

IMG_6007.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E suficienta mizerie acolo, dar s au vazut si cazuri mai nasoale la km mult mai putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Pentru un diferential spate la Vw Tiguan, 2.0 tdi 150 cp, 2017, care face un zgomot destul de mare, se mai poate face ceva in afara de inlocuire? Revizia la haldex am facut-o in urma cu aprox 5k km, dar zgomotul era dinainte. Momentan masina are 180k km, toate reviziile la zi, fara erori, doar ca este destul de enervant acel huruit. Mecanicul a zis ca trebuie inlocuit, dar nu e urgenta. Am cautat ceva sh, dar nu am gasit ceva de incredere. Am vazut pe net ca exista kit de reparatie, dar nu am gasit nici un service la noi sa faca si sa dea garantie pt asa ceva. Ati avut probleme asemanatoare si daca aveti ceva recomandari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

huruitul nu e de la Haldex, este de la rulmentii diferentialului lipit de Haldex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu găsești la tine în zonă, poate te ajută varianta asta. Eu nu am avut nimic de reparat, am fost la ei doar pentru schimbat uleiurile, mi-au lăsat impresie foarte bună.

Modificat de sneaker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am scris pe WhatsApp si astept un raspuns. Pe site-ul lor am vazut ca se ocupa mai mult de diferentiale Bmw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit raspuns. Cost reparatie diferential spate: 3900 lei, garantie 12 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La 60k km am schimbat din nou uleiul + demontat pompa pentru curatare.

Prima curatare a fost la 29k km in postarea din 2022 de mai jos.

 

 

image.thumb.png.22497b5ab6aecd7af06b1d468e656e6d.pngimage.png.54ac43607846292f51c29de76c0aa17a.pngimage.png.cdeabbaeaa5ef45bdf8c588c65fb2565.png

 

 

Concluzia cel putin pentru mine este ca revenim peste 30k km sa schimbam uleiul & curatat filtru de la pompa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum si pe unde mergi tu, dar este deja a doua oara cand se observa ca procedezi intelept efectuand revizia la 30k, sita este foarte murdara pentru doar 30k Km. Pentru cineva cu un stil de condus normal, nici la 50-60k nu prea arata asa. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiALF Masina a vazut 99% doar asfalt la viata ei,as indraznii chiar sa zic ca merg regulamentar in limita de +/- 10km/h  tinand cont ca merg preponderent cu 2 alarme in masina(sotia & fiica ). 

Nu stiu nici eu de ce arata asa dupa doar 30k km ,insa cert este ca voi continua acest regim de service pentru haldex 

Modificat de Yasmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul la haldex la 60k si la 120k. In niciuna din dăți nu arăta așa de încărcată sita. Poate că stilul de mers ar trebui sa fie mai înțepat cel puțin la niște plecări de pe loc, cât să nu stea uleiul nemișcat în pompă. Fără solicitări excesive dar să apeleze la haldex. Mersul calm înseamnă tracțiune preponderent față.

Mai contează și ce ulei s-a pus, cât anume... sper ca a fost ce trebuie.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act100% doar ulei OE s-a pus ambele dati. Si procedura de umplere s-a facut intr-un mod adecvat. M-ai facut curios cu ceea ce zici, fiindca dupa logica mea span face cand se cupleaza foarte des cuplajul, nu cand sta la liber ,nu?

Dar am sa i activez la Acoustic Measure :wiring logic de la standard la increased traction si il voi lasa asa activat pentru 30k km sa vedem cum v-a arata atunci uleiul & sita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Yasmin Cred ca e suficient sa te înfigi mai tare în ea, fără să modifici alte setări, măcar la niște plecări de ele loc.

Probabil ca are și ceva șpan dar uleiul arată ca o gelatină nemișcată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act Uleiul este destul de curat deci cred ca ai dreptate, in ideea in care efectiv nu se prea cupleaza .

image.png.c61914951e2433c833146d0c7745aefb.pngimage.png.d4d818382d68e8d9f37a5d87d034410e.pngimage.png.d74b55b2d23e4b897dd1635ed5dfb54f.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari, care ati schimbat uleiul de transmisie la cutia de transfer (diferentialul fata) cum ati determinat ce tip de cutie de transfer aveti ca sa stiti cat sa umpleti ?

In manual scrie ca sunt 2 tipuri si diferenta de umplere intre ele este de 100ml, atasez o poza mai jos:

 

LE: am corectat poza, sunt 2 tipuri de cutii "0A6"  si  "0CP". La cutia "0A6" nivelul de umplere este exact sub gaura de umplere. La cutia "0CP" nivelul de umplere este 100ml sub gaura de umplere.

Ulei_cutie_transfer_fata.thumb.png.ab47ede59e4165cc9e39a983d0c1fd76.png

Modificat de Johnny_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!