Jump to content
red_viper

Vw golf 4

Recommended Posts

sdR+

No...acolo deja sunt mai multe variabile...in primul rand curata corpul la etrier unde calca placuta(exterior) apoi verifica cum impinge garnitura pe , piston din interior.Daca pistonul este ruginit el iese afara neuniform...restul este cancan.

Edited by sdR+
Limba romana si bautura nu fac , casa buna.

Share this post


Link to post
red_viper

Am curățat și acum merge bine, nu mai încălzește. Să văd dacă începe să calce neuniform pe disc schimb totul.

Pistonașul mergea foarte greu cu presa, nu era ruginit deloc, l-am dat afară, curățat bine tot și a mers foarte ușor apoi.

Share this post


Link to post
sdR+

Daca ai disc vechi si placute formate pe el pa ''calcare uniforma''.

Share this post


Link to post
red_viper

Am să văd în următorii km.

Azi am înlocuit amortizoarele pe spate, am mers pe sachs gaz - 143 lei bucata.

Săptămâna viitoare vreau să cumpăr și pe față, am de ales intre sachs și kyb , sunt asemănătoare la preț- 160 lei.

 

20181023_135810.jpg

Share this post


Link to post
red_viper

Am găsit dimineață vasul de antigel gol și o mare baltă sub mașină. Am completat cu aproape 2 litri de apă și am încercat să văd pe unde curge dar nu am reușit să găsesc. Am făcut și un drum București Bacău și apa din vas nu a scăzut mai deloc, nici nu știu ce să mai zic.

În căutările de pierderi de antigel am descoperit o scurgere de motorină exact în zona de unde pleacă cele 4 conducte dar scurgerea a încetat după 10 minute de la pornire.

Amortizoarele se comportă foarte bine, s-a schimbat total ținuta de drum. Dacă le schimb și pe față cred că va fi mult mai bine.

Share this post


Link to post
red_viper

Am descoperit, motorina a curs pe furtunul de antigel care intră în țeava de lângă termoflot și a muiat furtunul iar acesta a cedat. 

Am fost la un centru de reparații pompe de injecție și au vrut 800 lei, cred că e foarte mult.

Am să cumpăr un set de garnituri și încerc să le schimb eu.

Share this post


Link to post
red_viper

Am schimbat garnitura de la capacul din centrul capului hidraulic și nu mai curge motorină. Garnitura veche nu mai avea proprietăți elastice, era foarte dură. Am avut nevoie de o cheie specială. Am desfăcut 3 conducte de motorină, altfel nu poți bagă cheia. La final am dat de 3 ori mai lung la automat și a pornit. Față de 800 lei cât cereau nemernicii ăia din Cornișa cred că am scăpat ieftin, 59 lei set garnituri și 117 lei trusa de scule pe care o am de acum.

Share this post


Link to post
sdR+

E ok...de obicei cand faci rost de scule vinzi masina ori se , strica...

Share this post


Link to post
red_viper

Intre timp....!

20190329_202438.jpg

  • Upvote 2
  • Like 2

Share this post


Link to post
red_viper

De curând am mai achiziționat un vw passat b6, urmează să-l prezint!

Share this post


Link to post
red_viper

Până reușesc înmatricularea mai merg cu golful. Chiar merge foarte bine! 

Share this post


Link to post
red_viper

Am vândut mașina. E plecată în Germania de 2 zile. Merge impecabil! Am să mai postez despre ea, e la cineva cunoscut! 

Share this post


Link to post
Muale

asta e tare, de obicei traseul unui golf 4 esteGermania-Romania, fara retur :P

Share this post


Link to post
dydu_kuf

O fi in vizita in DE, ca Diesel-ul se cam „da pe nica‘ toata“ in Germania.

Share this post


Link to post
red_viper

Mașina e pe drum, se întoarce din Germania. A picat alternatorul pe drum în Ungaria dar a reușit să ajungă până la Arad și l-a schimbat. Mâine abia aștept să mă plimb puțin! 

Share this post


Link to post
red_viper

Pot să vă spun că mașina a ajuns la un cunoscut care e foarte mulțumit de ea, a mers toată iarna fără probleme.

Share this post


Link to post
loghy

Daca e membru pe forum si vrea sa continue topicul, astept mesaj pentru redeshiderea lui. 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri