Jump to content

Vw golf 4


red_viper

Postare recomandată

No...acolo deja sunt mai multe variabile...in primul rand curata corpul la etrier unde calca placuta(exterior) apoi verifica cum impinge garnitura pe , piston din interior.Daca pistonul este ruginit el iese afara neuniform...restul este cancan.

Modificat de sdR+
Limba romana si bautura nu fac , casa buna.
Link către comentariu

Am curățat și acum merge bine, nu mai încălzește. Să văd dacă începe să calce neuniform pe disc schimb totul.

Pistonașul mergea foarte greu cu presa, nu era ruginit deloc, l-am dat afară, curățat bine tot și a mers foarte ușor apoi.

Link către comentariu

Am să văd în următorii km.

Azi am înlocuit amortizoarele pe spate, am mers pe sachs gaz - 143 lei bucata.

Săptămâna viitoare vreau să cumpăr și pe față, am de ales intre sachs și kyb , sunt asemănătoare la preț- 160 lei.

 

20181023_135810.jpg

Link către comentariu

Am găsit dimineață vasul de antigel gol și o mare baltă sub mașină. Am completat cu aproape 2 litri de apă și am încercat să văd pe unde curge dar nu am reușit să găsesc. Am făcut și un drum București Bacău și apa din vas nu a scăzut mai deloc, nici nu știu ce să mai zic.

În căutările de pierderi de antigel am descoperit o scurgere de motorină exact în zona de unde pleacă cele 4 conducte dar scurgerea a încetat după 10 minute de la pornire.

Amortizoarele se comportă foarte bine, s-a schimbat total ținuta de drum. Dacă le schimb și pe față cred că va fi mult mai bine.

Link către comentariu

Am descoperit, motorina a curs pe furtunul de antigel care intră în țeava de lângă termoflot și a muiat furtunul iar acesta a cedat. 

Am fost la un centru de reparații pompe de injecție și au vrut 800 lei, cred că e foarte mult.

Am să cumpăr un set de garnituri și încerc să le schimb eu.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat garnitura de la capacul din centrul capului hidraulic și nu mai curge motorină. Garnitura veche nu mai avea proprietăți elastice, era foarte dură. Am avut nevoie de o cheie specială. Am desfăcut 3 conducte de motorină, altfel nu poți bagă cheia. La final am dat de 3 ori mai lung la automat și a pornit. Față de 800 lei cât cereau nemernicii ăia din Cornișa cred că am scăpat ieftin, 59 lei set garnituri și 117 lei trusa de scule pe care o am de acum.

Link către comentariu
  • 4 months later...

De curând am mai achiziționat un vw passat b6, urmează să-l prezint!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Până reușesc înmatricularea mai merg cu golful. Chiar merge foarte bine! 

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Am vândut mașina. E plecată în Germania de 2 zile. Merge impecabil! Am să mai postez despre ea, e la cineva cunoscut! 

Link către comentariu

asta e tare, de obicei traseul unui golf 4 esteGermania-Romania, fara retur :P

Link către comentariu

O fi in vizita in DE, ca Diesel-ul se cam „da pe nica‘ toata“ in Germania.

Link către comentariu
  • 5 months later...

Mașina e pe drum, se întoarce din Germania. A picat alternatorul pe drum în Ungaria dar a reușit să ajungă până la Arad și l-a schimbat. Mâine abia aștept să mă plimb puțin! 

Link către comentariu
  • 5 months later...

Pot să vă spun că mașina a ajuns la un cunoscut care e foarte mulțumit de ea, a mers toată iarna fără probleme.

Link către comentariu

Daca e membru pe forum si vrea sa continue topicul, astept mesaj pentru redeshiderea lui. 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!