Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

Pentru 4 bujii , 150 de lei ? ... :(

Fa un test la masina, dar cu ceva care te poate ajuta mult mai bine (VCDS)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! 

Revin cu problema mai sus mentionata si am si niste rezultate VCDS.

A fost cam greu sa incarc imagini cu rezultatele VCDS asa ca le-am pus in filmuletul de pe youtube atasat si cu simptomele de la pornire. 

Partea proasta este ca masiana nu am reusit sa o mai pornesc. Cand apare semnul de ulei pe bord este dupa 4-5 tentative de pornire. 

In ultima poza cu diagnoza facuta este eroarea data dupa ce au fost sterse toate erorile si am incercat sa o pornesc iar. 

Pentru vizionare clip click aici -------> https://youtu.be/caL6CdN6L5Y

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor, rog un Admin sa ma atentioneze daca am postat gresit, dar nu gasesc aceasta problema la sectiunea golf 5. Eu am golf plus 1.9 tdi, 105 cp, BKC. AM eroare la senzorul hall g40. Am cumparat al senzor si l-am inlocuit, am sters eroarea, s-a sters. Dupa pornirea monitorului a aparut din nou. Simptomele sunt pornire foarte grea( invarte cateva secunde, uneori nu porneste nici dupa 10 sec) . Am pus senzorul vechi inapoi, cred ca e bun. Pe unul din fire din mufa cred ca pozitia 1, am semnal 5 V cu motorul pornit (cu motorul oprit nu am masurat). Cod diagnoza : 19463- Camsahft Position Sensor (G40)     P3007-000-No Signal- Interminttent.  Ce ar trebui sa mai incerc sa schimb? Ar fi firele de vina? Ajutor va rog ! :( . O zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general, problema de cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii poate care sunt firele de la acel calculator? Acel calculator se afla sub stergatoare nu?

 

Are cineva o schemă cu firele senzorului G40 ? Masina Golf 5 Plus 1.9 TDI, 105 CP, motor BKC, an 2006.  O schemă unde vin firele de la G40, în  mufa calculatorului de sub stergatoare. Care pini sunt? :( mulțumesc frumos 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu acolo e Problema. De regula in fata spre lonjeron, pe unde trece manunchiul de fire...se freaca intre ele. Trebuie desfacut acel cablaj si verificat. Da, firele de la g40 vin in ecu motor, sub stergatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa verific acolo sub lonjeron, mai exact sub baterie nu? ai cumva o schema sau o poza cu notațiile firelor la ecu pt G40? Mulțumesc 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Între motor și lonjeron, in zona de trecere, de regula 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am schimbat firele de pe pin nr 2 si 3. Le-am inlocuit de la mufa pt senzor pana in zona la servo frana. Am pus contactul 3 secunde pt bujii, apoi am pornit motorul. Parca nici nu a invartit electromotorul, asa repede a pornit. Problema rezolvata. Multumesc frumos Florin !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!Recent am cumpărat un Golf V 1.9 TDI 105 CP 2005 !La rece pornește ok dar după ce se încălzește motorul pornește foarte greu!Ce ar putea avea?Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza. In functie de rezultatul acesteia, se identifica problema

Poate sa fie o problema software,  se rezolva hot start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. 

Am o Jetta , motor 1,9 tdi, an 2006, si azi nu a mai pornit. Mi se aprind intermitent martorii: sistemul de pornire si avertizare preancalzire in timp ce martorul baterie si servodirectie raman aprinsi permanent.   Rezolvari?  Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

De cateva zile am inceput sa intampin si eu o problema similara cu cea descrisa de florynsv acum ceva timp dar si-a revenea singura dupa cateva secunde si incuieri/descuieri de usi asa ca nu i-am dat foarte mare importanta. Ieri dupa o incercare de pornire ceva mai dificila am observat ca nu mai mergea AC-ul. Am ajuns la destinatie (~15km), am oprit motorul am verificat tabloul de sigurante de la motor (suspectam o siguranta arsa pe acol dar nu am gasit nimic suspect) si cand am incercat sa pornesc din nou, totul mergea perfect (inclusiv AC).

Azi, dupa un drum de ~6km am oprit pt 10 min si cand sa dau sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca deloc (exact acelasi comportament descris de florynsv mai jos). Dupa aproximativ 1h de incercari (diagnoza cu VAG-COM, incercat a 2-a cheie, scos borne de la baterie, etc...) martorii din bord au aparut brusc si am putut porni masina (din nou nu aveam AC) dar am zis sa o ducem acasa. Ghinionul face ca la 2km de casa bordul s-a stins din mers si s-a oprit din nou motorul. Am tractat-o si am ajuns cu ea acasa.

Intre timp am mai observat ca uneori portbagajul nu se deschidea. Dupa ce deschideam usa din spate si accesam portbagajul prin rabatarea banchetei, dupa ce inchideam usa se deschidea si portbagajul (initial am considerat coincidenta).

Ajuns acasa si citind pe forumuri despre releul notat cu 460 am zis sa il inversez cu altul notat identic dar incercand sa il scot "atent" i-am atins cu surubelnita 2 pini si cred ca l-am ars. Totusi cu releul de la KL75 montat in locul lui KL15 masina porneste ca si cum ar fi noua.

Totusi am ramas cu o nedumerire si cu o urma de indoiala ca ar putea fi de la acel releu (sau ca ar fi doar el de vina)... Daca ar fi releul de vina, de ce nu mi-a mers AC-ul cand a pornit in cele din urma masina. Si totodata de ce nu mergea deschiderea portbagajului cateodata?

Ma gandesc daca nu cumva problema este in calculatorul BCM care controleaza toate releele astea...

On 10/20/2018 at 4:05 PM, florynsv said:

Salut. Aseara m-a lasat tigaia unde se putea mai rau! In rampa, circuland in coloana bara la bara cu treapta intai. Mi-am luat claxoane si injuraturi pentru tot anul. Noroc ca veneau din spate niste colegi de munca, si m-au ajutat ei s-o imping din drum. Pur si simplu s-a balbait un pic motorul si s-a oprit. Cand puneam contactul nu mi se mai aprindea nici un martor in bord si nici electromotorul nu schita nimic. Totusi display-ul se aprindea cand deschideam portiera. Curent aveam, farurile se aprindeau, stergatoarele mergeau, clima pornea si ea cand puneam contactul, dar nu se aprindea nici un bec in cluster si nici electromotorul nu invartea. Am chemat platforma si am lasat-o la un service. M-am uitat la sigurante dar n-am observat nimic suspect. Problema care mi-a cauzat atatia nervi, a fost unul din cele doua releuri notate cu 460 de sub bordul masinii. Scriu aici, poate mai pateste cineva ca mine, sa aiba un punct de plecare. I-a luat electricianului mai bine de jumatate de ora sa depisteze problema. Masina se manifesta exact ca in clipul asta: https://www.youtube.com/watch?v=ZHXylVf7M_I

 

Log-B244RRR-WVWZZZ1KZ8W318052-290680km-180620mi.txt

Modificat de Iuly01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 13.07.2020 at 15:16, zady a scris:

Buna ziua. 

Am o Jetta , motor 1,9 tdi, an 2006, si azi nu a mai pornit. Mi se aprind intermitent martorii: sistemul de pornire si avertizare preancalzire in timp ce martorul baterie si servodirectie raman aprinsi permanent.   Rezolvari?  Multumesc .

Rezolvat. Am schimbat bateria la cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, stiu ca s-a mai discutat in paginile anterioare, dar am tot urmarit si nu am putut rezolva problema. 

 

Golf 5 2005, 1.9 tdi BKC, cand rezervorul este sub jumatate, dimineata la prima cheie porneste f greu, cu fum negru la pornire ( se da de 2-3 ori la automat pana apare mesajul de ulei). Daca este peste jumatate porneste la sfert. 

 

Pana acum, s-a schimbat pompa tandem, pompa motorina rezervor, filtru, kit de etansare injectoare- oringuri saibe si ce mai are, baterie si alternator noi, pur si simplu nu inteleg ce poate sa aiba. Nu am nici o eroare pe tester, injectoarele au valori bune. 

O data pornita masina, pe urma toata ziua nu mai am probleme. Doar cand este lasata mai multe ore 6-7 ore, si sa fie rezervorul sub jumatate. 

 

Nu se vede sa se umezeasca nici un furtun de motorina pe la motor. Chiar nu inteleg. Cineva are vreo idee sa ma ajute?

 

P.S Problema se intampla indiferent de temperatura ambientala vara-iarna nu conteaza, bujiile sunt noi, functionale. 

Modificat de w0rmblaster
am adaugat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua . Detin un golf 5 din 2006 1.9 tdi 105 cp, problema mea este urmatoarea daca las masina parcata mai multe ore ,dimineta nu vrea sa mai porneasca doar cu spray special pentru motor . Mentionez ca am facut diagnoza si nu da nici o eroare. Electro motorul invarte , bateria este noua de aproape 2 saptamani ce ar trebui sa verific , de aproximativ de 1 an si ceva face dar acum a inceput mai des . Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare,  pompa tandem, sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu solutionarea mea, ca idei noi nu am primit.

 

Am pus o solutie de curatare sistem injectie. 
Si am trecut de la Petrom la Omv. Si nu am mai av nici o problema. A Pornit la sfert in ultimii 3000km. 
 

Acum care a fost solutia..nu pot sa zic sigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am un golf 5 1.9 tdi bls. Dupa ce am schimbat pompa de combustibil, dupa 10 - 15 porniri are o pornire mai grea. Este din cauza pompei de combustibil sau altceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.am o problemă cu un vw jetta 2.0tdi 140cp 2.0tdi a ramas fara curent și am reușit cu borne de la alt auto dar după aprox20 min să oprit si nu mai pot so pornesc  am dus bateria la redresor pentru 25ore,am verificat pompa motorina rezervor functioneaza verificată cu 2fire cu bateria pe direct dar cand pun contactul nu se aude să fie asta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Fa o diagnoza, vedem ce erori ai 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurante arse nu sunt am verificat.Vreau să schimb releul dar nu stiu unde se afla .dacă are cineva poze.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Revin inca o data cu o problemă la al meu Golf 5 la pornire. Problema este că învârte, dar nu pornește. Am verificat pompa din rezervor si bagă motorină, chiar are și presiune.

Orice sfat/idee este apreciată!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w0rmblaster

Update 2: problema a revenit, cand scade sub jumatate de rezervor incep problemele dupa ce sta mai mult de 5-6 ore oprita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!