Jump to content

Probleme pornire motoare TDI


unguru1432
 Share

Postare recomandată

azi cumparai electromotor aproape nou.il testai exact ca si pe cel vechi pe baterie si observai ceva: cand ii dau plus la excitatie incepe sa se invarta si "scuipa" pinionul la maxim ; iau plusul de pe excitatie,pinionul mai ramane "scuipat" o jumatate de secunda si dupa aceea se retrage, pe cand la electromotorul vechi cum iau plusul de pe excitatie,IMEDIAT se retrage. Il montai si porneste "ca la carte" ! Sa vad peste o saptamana daca caraie sau altceva problem.Acum marea curiozitate e daca pinionul o sa lucreze tot sau numai pe jumatate(ca cel vechi).....nu stiu cum altfel as putea stii ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt "caraiala" care se aude se datoreaza faptului  ca rotorul, implicit bendixul,incepe sa se roteasca inainte de a intra pe coroana aflata pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu caraie mereu.....carie odata la o saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema o am si eu ca in clipul postat de colegul  gociux la fel prima pornire grea si apoi daca o opresc si o pornesc porneste bine.daca cineva sa lovit de problema asta il rog frumos sa ma ajute si pe mine ca nu ii mai dau de cap am verificat tot si toate sunt bune  nu stiu unde as mai putea sa verific si ce.Va multumesc

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pentru moment (avand aceeasi problema) îi pun contactul de vreo 2-3 ori, de fiecare data tinand contactul pus vreo 20-30 de secunde si o pornesc ok.

Si merg cu rezervorul plin :) .

 

Din ce m-am interesat este o problema cu alimentarea cu combustibil, se dezamoreseaza pompa. Cu toate ca ea lucreaza, probabil trage pe undeva aer.

 

Solutia va fi(solutia celor de la reprezentanta):

-verificarea circuitului, daca trage pe undeva aer/este fisurat vreun furtun;

-inlocuirea pompei din rezervor, dupa aceea a pompei tandem, a oringurilor, iar dupa aceea nu stiu, vom vedea.

 

 

Mecanici(din service-uri independente) dau din coate,

 

Pana acum nu am gasit un mecanic mai priceput care sa se loveasca de aceasta problema si sa vina cu o solutie mai ok.

Din punctul meu de vedere ar putea fi un furtun.

 

 

ideea este ca dupa ce porneste, nu am nici o problema, de exemplu la:

-porniri ulterioare, in timpul zilei;

-consum;

-putere. 

Modificat de d.stoica11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e de la vreun furtun..... nu prea am intalnit cazuri asa fericite, din pacate.

 

incearca intai cu inlocuirea oringurilor.

 

cu mufa la G62 scoasa, ai incercat ? daca nu, incearca si asa si vezi cum porneste dimineata.

 

pompa din rezervor.... mai repede pompa tandem

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut inca odata cred ca o rezolv sigur  cu pornirea asta a mea dimineata pana la urma cred ca la mine este din bujii cu toate ca le-am verificat dupa metoda traditionala  cu firul  pus pe borna bateriei si pe capul bujiiei si toate dau scanteie si in aceasta verificare  NU AM INCREDERE DELOC dupa multe cercetari si multe intrebari pe la diferiti mecanici  poti sa pui cate fire vrei pe capul bujiei  daca bujia este in scurt tot da scanteie sau poate sa nu functioneze in parametrii de ce  spun asta ca   eu am masina de noua si am 280000 de km si nu le-am schimbat niciodata asa ca o sa mi iau un set nou de 4 bujii ngk ca numai astea merg pe bmn chiar daca sunt piperate la pret ma risc (103/ron/buc).si vedem apoi cum pornim la la rece.dupa simptome altceva nu este  de ce ,vara porneste numai iarna nu cand vine frigul incepe sa tuseasca :) :releul daca e bulit apare pe diagnoza,-verificat (e bun),oringuri injectorare  verificate  plus verificata pompa se pune un furtun transparent intre pompa tandem si filtru si ne uitam dupa bule,injectoare verificate sunt ca noi  in parametrii normali,compresia verificata motorul e ca nou ,furtun vacum chestii din astea verificate si ele,electromotor verificat si el toate bune ,aceste verificari sau facut si de catre mine si de servisuri private si de catre reprezentanta de ce am lungit-o asa increderea in metoda cu firul pus pe baterie  si pe capul bujiilor pentru a le verifica si lenea mare si a mecanicilor si a mea binenteles de a le scoate si verifica pe baterie sau pe aparat de masura.aviz pentru BMN (170 cp stock) este foarte bun ce am schimbat pana acum filtre si ulei  iar acum bujii.


 a uitasem sa zic am verificat si senzorii astia  g81,g 61 si a.s.a.m.d pe diagnoza apar toti daca sunt buni sau nu asa ca nu  va mai luati dupa  altii ca se decalibreaza si pe tester nu  apare si nu mai stiu eu ce daca e bulit apre  eroare ca e bulit.


punei o supapa de sens pe tur sau retur intre pompa si filtru nu mai stiu exact intreaba un mecanic si vezi atunci cum porneste sa vezi daca se mai dezamorseaza iar daca porneste bine  e pompa sau vreun furtun dar mai verifica.nu te arunca direct la pompa si daca ajungi sa-i pui supapa de sens e nasol dar parearea mea e ca nu e pompa nu te arunca la pompa ca nu e de acolo cand e pompa nu mai porneste .........dai la automat de te saturi si trebuie sa ai cam un milion de km iar la motorul asta al tau e prea devreme sa fie pompa.nu e nici din oringuri ce ai umblat pe acolo?daca ai umblat pe la injectoare sar putea sa fie de acolo ca nu le mai pun astia inapoi cum trebuie.vezi furtune sa nu aiba vreun por fai o diagnoza vezi senzorii ce zic si verifica bujiile dar scoase nu cu firul de la plusul bateriei pe capul bujiiei.iao cu ce este mai simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a cam disparut problema, fara sa schimb ceva. E drept, zilele astea temperaturile sunt scazute - dar de plecat, pleaca.

Ideea e ca atunci cand am facut filmuletul de mai sus, masina nu a prea miscat din parcare, foarte rar - nu stiu daca are vreo legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit   am schimbat bujiile si parca .......parca porneste mai bine am pus bujii ngk originalele ce le avea si ea ........DAR azi dimineata la -5 grade dupa ce a stat si vreo 3 zile iar ma dezmagit........iar a pornit greu  invarte invarte si parca da sa sara motorul asa parca nu-l invarte  :icon_cry:  nu stiu am observat ca si luminile la plafoniera cam palpaie cand incerc sa pornesc imi este sa nu fie electromotorul pe duca ca am un prieten cu un seat  la fel pornea de greu ca si pana la urma la el a fost electromotorul (a schimbat bendixul si carbunii).nu stiu cred ca o sa dau si eu electromotorul jos sa vad ce este pe acolo. :santa:


uitasem bateria este noua ( varta) deci nu este din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

iupiiiiiiiiiiiiiiiii eu am rezolvat-o cu pornirea la rece dupa multe verificari bani aruncati pe geam schimbat mai multe componente care erau bune ,draci,nervi si multe testere bagate pe masina  care sau dovedit  sa fie niste panarame testerele astea cu leptopul si cu cablul ala obd ,vag, si asa mai departe (pentru ca pe ele nu-mi dadeau nici o eroare) am rezolvat bagand masina  pe un tester bochs si acolo ce sa fie ce sa fie releul bujii l-am schimbat si acuma sfert tata...... :)))))))) deci multi imi spuneau ba oringuri injectoare ba injectoare ba pompa tandem ba bujii e uite ca un banal releu de bujii care pe bordul masinii nu dadea eroare si rezistenta aia de la bujii se aprindea si se stingea normal acuma gata.....................codul eroare pe care mi l-a dat este asta........ P0670......... si atasez si un link ........... http://engine-codes.com/p0670_gmc.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,ma poate ajuta cineva cu pozitionarea senzorului arbore cotit la un Passat B6 TDI motor  BLS din 2007?Multumesc.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am rezolvat, caraiala era de la cativa dinti tociti de pe volant

am schimbat totusi bendicul si bobina de stat la electromotor

si apoi am schimbat volant si merge bine acuma

deci atentie la dintii volantei - astia pot fi verificati cu o lanterna pe gaura de la cutie

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! 

Am si eu probleme cu pornirea dimineata , chiar si in zilele acestea cand temperatura a fost > 5 grade. 

La prima cheie porneste, dar dupa 1-2 secunde se opreste, apoi ca sa o pornesc trebuie sa incerc de 3-4 ori. 

Am postat un clip video la ultima incercare. Dupa pornire mi-a aparut si o problema pe engine referitor la : 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) -             P0673 - 000 - Electrical Fault . Bujia este verificata de un mecanic si mi-a zis ca este buna. Poate sa fie releul de bujii si sa nu-mi apara eroarea pe vcds? iahimmihai pateai si tu la fel? 

Multumesc !

http://youtu.be/hdcXKWFbJvY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nu este de acolo problema - de la bujia respectiva.

 

daca nu ai alte erori, este foarte posibil ca problema sa fie pe linia alimentarii cu carburant. Trebuie verificat, verifica si G62-ul - senzorul temp lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la releul de bujii ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba, la temperaturile de care pomenesti, porneste si fara bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut un filmulet... poate este mai evident zgomotul astfel. I-am aratat si unui mecanic si spunea ceva de genul ca poate 'trage aer pe undeva' pentru ca se aude si un zgomot mai gros, gen explozie cand ai furtunele conectate la admisie.

 

http://www.youtube.com/watch?v=D7XcuJUgWJQ&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
AndreiDraghici

Aceeasi problema am si eu la un Golf 5 motor 1.9 TDI 105 CP ,ca si Ionica69..

 

Motorul mi se opreste in mers..si porneste numai daca ii tin contactul mult pus..sau daca o amorsez.. pe tester nu am nici o eroare..

 

Iar atunci cand motorul se opreste imi apar martorii in bord de la bujii si baterie.. 

 

Si nu stiu cum sa ii dau de cap!!Ce pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Raspund mai tarziu,dar niciodata nu-i prea tarziu. Scoate mufa de la senzorul de turatie de la axul cu came si daca motorul nu mai porneste deloc,atunci este cel din capul vibrochenului sau.....in cel mai fericit caz fire intrerupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua sunt posesorul unui golf 5 SDI 2.0 75 cp si am probleme cu pornirea adica din cand in cand adica rar maxim 2-3 ori pe luna dau la cheie si nu porneste si tot asa... 5 chei si porneste dupa care urmeaza inca vreo 2 saptamani de pornire perfecta.nu stiu ce ar putea avea pt ca nu face continu dar cred ca este ceva legat de alimentare pt ca aseara sa aprins becul de la motorina si nu am fost la peco, dimineata cand sa plec la lucru invartea dar nu pornea dar dupa 5 sau 6 chei a pornit si acum porneste perfect fara probleme.poate sa fie ceva de la alimentare sau ceva legat de temperatura de afara ?Mentionez ca azidimineata erau 15 grade afara ca plouase nu min 25 ca pana acum.nu stiu ce ar putea avea.Mentionez ca face asa de cam 6 luni.ulei nu mananca deloc.Ce ar putea avea ?

Modificat de absurdistan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza/verificat partea de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza a iesit perfect.si cred ca face prea rar sa fie problema de alimentare, ultima data a facut acu 1 luna si ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat sa se opreasca in mers? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu niciodata nu sa intamplat si nici nu a dat vreun semn de alimentare insuficienta in mers sau stationare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!