Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

Peasta am patit-o si eu la 2 masini Golf IV ... becuri arse si la un Passat a fost contact imperfect la becuri...

Verificati sigurantele si becurile din lampile spate...

de asemenea trebuie verificat si stopul de la luneta ....

Senzorul de la pedala sau switch-u ce e nu mi s-a intamplat sa se duca dar e posibil si asta..

verifica prima oara becurile pe spate..

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am si eu o pb si poate ma ajuta cineva...am un vw polo din 2002,motor de 1.2,65 cp.Intr-o seara cand am plecat de la servici am vazut ca imi ramane aprins martorul EPC.Acasa,uitandu-ma atent,am realizat ca nu mai am stopuri pe frana deloc.A doua zi in schimb am zis sa dau o cheie la masina sa vad daca se intampla ceva si stopurile pe frana functionau mai putin a treia lampa stop,dar EPC a ramas tot aprins.Ma poate lamuri cineva???

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posbil sa ai un contact aiurea pe undeva, oricum verifica becul care spui ca nu merge(in caz ca e ars) si sterge eroarea din sistem. Daca reapare trebuie investigat mai adanc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o pb si poate ma ajuta cineva...am un vw polo din 2002,motor de 1.2,65 cp.Intr-o seara cand am plecat de la servici am vazut ca imi ramane aprins martorul EPC.Acasa,uitandu-ma atent,am realizat ca nu mai am stopuri pe frana deloc.A doua zi in schimb am zis sa dau o cheie la masina sa vad daca se intampla ceva si stopurile pe frana functionau mai putin a treia lampa stop,dar EPC a ramas tot aprins.Ma poate lamuri cineva???

Multumesc!!

Parca ai primit raspuns si in topicul pe care l-ai deschis(?! ) :) ; daca citeai si in link-urile indicate (tot acolo), pana acum iti si rezolvai problema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine a fost mai urat...

Intai mi-a murit bateria...

Am impins-o si a pornit... Am lasat-o la relanti...

Mi se resetase tot.. Ceas, kilometrajul secundar... :|

Apoi nu a facut legatura pedala cu motorul ...

Pana mi s-a aprins EPC si apoi ESP .... Si regimul de avarii de 1500 rpm...

A stat 20 de min pornita, timp in care nu facea legatura pedala = motor...

Apoi am oprit-o cam 15 min... Si dupa ce pornit-o, mergea normal... Accelertie, tot ce vrei... :| Am ajuns acasa, maine directia diagnoza... :|

Mentionez ca nu am avut porbleme cu bateria niciodata si la momentul in care am patit toata tarsenia, masina se afla intr-o parcare acoperita de cam 3 ore si ceva... Si asta azi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de EPC , am Polo 1.4 MPI 16V din 2001 AUA , eu am o problema combinata, mai exact, se aprinde EPC si Check (engine) si raman aprinse ambele; dupa ce fac un drum de exemplu, opresc motorul, repornesc si se stinge EPC dar ramane Check aprins. La un moment dat, dupa un alt restart se stinge si check. Masina abia am luat-o e sh, si cred ca dupa ce schimb ulei si toate filtrele schimb si benzina (am bagat mol 95) , o sa incerc ceva 98. Scanare cu Vag am facut cand am luat-o si cand nu era aprins nici un beculetz si nu zicea nimic de vreo eroare. Daca se mai aprinde si dupa ce schimb benzina si filtrele...mai merg o data sa fac si verificare cu VAG-com. Am citit pareri despre martorul Check engine si am inteles ca pot fi si probleme mai grave (sonde lambda sau catalizator), dar sper sa nu se ajunga pana acolo. Pareri despre EPC combinat cu Check engine ? A mai patit cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la o diagnoza, unde s-au regasit cam 10 erori, de prin zona comenzii motor si ABS... Aproape toate inexistente, s-au sters.. Una singura a fost statica, cu incalzirea oglinzii pasager, dar aceea are antecedente...

Deci ma simt bine, caci mi-am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@pufyus De doua zile la fel patesc si eu. Dupa pornire fac vreo 500m si se aprinde EPC si Check Engine. Opresc motorul, il pornesc din nou si martorul de EPC se stinge dar cel de check engine ramane aprins in continuare :).

Service-ul la care merg de obicei, este inchis pana dupa anul nou asa ca inca nu stiu care este problema :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Kovari,

Aceeasi problema am avut-o si eu zilele astea: EPC + Check Engine. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroarea: 449E - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal. Pe langa asta imi murea la ralanti! Masina tragea bine in rest. Senzorul asta G71 se afla pe undeva sub clapeta de acceleratie. Am scapat in felul urmator de problema: Am sters eroarea cu testerul. Am dat jos clapeta, am curatat-o pe ambele parti!!!! ( 4 sticlute de acetona si doua maini crapate :) ) si am curatat contactul la senzor. de saptamana trecuta in 400 km nu s-a mai aprins. Am uitat sa precizez. Adaptarea clapetei nu am facut-o cu vag-com-ul ci cu urmatoarea procedura: decuplat baterie 5 min, recuplat baterie, pus contact 5 min (fara a porni motorul), lasat la ralanti 5 minute (FARA A APASA PEDALA DE ACCELERATIE!), tinut 2-3 minute la 2500 rpm. In primii 50 de km cand proneam motorul acul se ducea in 1500 rpm dupa care scadea imediat la turatia normala de ralanti. Acum, dupa 400km porneste normal si ... functioneaza normal.

Sfatul meu: 1. tester, 2. curata clapeta, 3. verifica contactele la G71.

numai bine.

PS: Daca ai nevoie de lamuriri nu ezita sa intrebi.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi abuwz ;)

Eroarea tot apare si dispare. Tind sa cred ca e din cauza unui contact imperfect. O sa inerc sa curat si eu contactul de la senzor.

Daca nu merge atunci o sa curat si clapeta de acceleratie.

Mersi mult ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea clapetei nu am facut-o cu vag-com-ul ci cu urmatoarea procedura: decuplat baterie 5 min, recuplat baterie, pus contact 5 min (fara a porni motorul), lasat la ralanti 5 minute (FARA A APASA PEDALA DE ACCELERATIE!), tinut 2-3 minute la 2500 rpm.

Adaptarea clapetei se face astfel: se deconecteaza bateria 2min, se conecteaza , se pune contactul se lasa 1-2 min fara a se porni motorul, fara a se atinge pedala de acceleratie dupa care se porneste motorul..

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

EPC - mi s-a aprins odata iarna trecuta, s-a stins dupa 100 metri. S-a aprins acum vreo 2 sapt. si nu s-a mai stins vreo 3 zile. Am schimbat switch-ul de la pedala de frana. Problema rezolvata. Un senzor nou 40 RON de la reprezentanta, manopera facuta acasa. Pentru manopera am avut nevoie de o surubelnita TORX... nu mai stiu exact ce marime. Toata operatia-5minute.

GHECK - martorul portocaliu "de la motor" (ar fi bine sa mai cautati si prin alte topic-uri ca sunt x la numar despre chestia asta mai detaliate decat ce scriu eu aici)... nu e chiar de la motor, dar in fine... pentru asta pot fi mai multe cauze: supapa EGR, sonde lambda... trebuie facuta scanare. Eu merg de 1 an jumate cu el aprins, nu am probleme. Am facut 2 scanari, la service mi s-a spus ca e supapa EGR, la reprezentanta la fel. Cand o sa am bani o sa o schimb :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Nu vreau sa mai deschid un topic nou, dar am si eu o problema (de fapt e mai mult o nedumerire):

E vorba de EPC, dar in alt mod.

Adica: Acum 3 zile imi spune sotia ca nu mai merge nici un stop pe frana. A observat intamplator. S-a pus cu socrul meu sa verifice bec cu bec, siguranta cu siguranta, toate bune si frumoase, dar nu ardeau stopurile pe frana. Nu sunt in oras asa ca nu am putut sa o scanez, asa ca s-a dus cu ea la service. Oamenii de acolo au facut aceleasi verificari, plus una, in urma careia au gasit switch-ul de la pedala de frana defect. Schimbat pe loc si remediat problema (40 piesa + 65 manopera). Toate bune si frumoase, INSA:

In tot timpul cat problema era prezenta pe masina, martorul EPC nu s-a aprins in bord.

Ori, am inteles ca martorul asta se aprinde in special la astfel de probleme - becuri arse/contacte defecte, etc...

Inca un amanunt important (aici vroiam de fapt sa ajung): Inainte sa cumpar masina, avea aprins martorul EPC si cel de airbag. Tipul care mi-a vandut-o se jura ca e de la spalat, ca tocami o spalase motor + exterior + interior, si ca din cauza aburilor nu stiu ce contacte in bord nu mai erau ferme, si ca o rezolva. A rezolvat-o, insa ce ma intreb eu acum e oare nu cumva a "rezolvat-o" de tot?...

Mai ales ca era vorba si de martorul de airbaguri....

E vreo cale de a verifica martorii cu VAG-COM?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune contactul, si toti martorii, absolut toti ar trebui sa se aprinda si sa se stinga apoi pe rand.

Daca airbag si EPC nu se aprind, tzeapa... inseamna ca ala i-a rezolvat fizic.

Daca se aprind toti martorii si se sting pe rand, inseamna ca e ok.

Ar mai fi de urmarit si momentul in care se sting. Uneori , ca sa simuleze functionarea, se leaga martorul airbag in paralel cu un altul (defect motor, incalzire bujii, si se aprinde si se stinge deodata cu asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce pui contactul trebuie sa se stinga fiecare martor mai putin EPC si Check Engine ("robinetu' "). Dupa ce pornesti motorul ambele trebuie sa se stinga.

VAG-COM-ul de obicei evita scanarea modului de airbag pentru ca anumite versiuni de controllere de airbag raman cu erori in urma unor astfel de scanari. => 1. daca faci scanare cu vag-com-ul asigura-te ca e selectat si modulul de airbag.

2. martorul de airbag poate a ramas aprins tocmai datorita unei asemenea scanari - ceea ce ar fi de dorit.

Pentru EPC aprins gasesti aici motivele:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=517981

nu m-as ingrijora prea tare datorita acestui martor permanent aprins. de cele mai multe ori ramane o eroare agatata. dupa stergerea ei se stinge EPC-ul.

Insa faptul ca nu s-a aprins cand aveai switch-ul de frana bulit m-ar ingrijora.

incepe cu o scanare vag-com si posteaza erorile aici.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspunsuri, baieti. Ma mananca unghiile sa fac ce mi-ati zis (scanare). Abia astept sa ajung acasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns acasa, pus mana pe masina, dat contact, martor airbag se aprinde la contact (impreuna cu multi alti martori) dar EPC nu.

La pornire se sting toti fara pb.

Urmeaza scanare VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

martorul de airbag se poate pacali cu o rezistenta. fa scanarea si pune logul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema:

Daca bifez sa scaneze si airbag-urile, imi da un mesaj ca poate sa dauneze scanarea cu VAG-COM-ul la controller-ul de airbag-uri.

Sa trec totusi peste acest avertisment? Imi e putin frica... sa nu le stric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-am avertizat de aceasta problema. Nu am facut niciodata scanare pe airbag-uri. Te sfatuiesc sa mergi la cineva care se pricepe.

Lasand airbagurile, ce alte erori ti-au mai aparut?

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit mai multe bube.

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BD

Component: MARELLI 4LV 3396

Coding: 00031

Shop #: WSC 06441

1 Fault Found:

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03504

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 820 043 C

Component: 1M-CLIMATRONIC X0604

Coding: 00040

Shop #: WSC 06441

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 821 A

Component: S5-KOMBIINSTR. VDO V03

Coding: 04106

Shop #: WSC 40983

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0646561

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 06441

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 8N Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 06441

9 Faults Found:

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-10 - Open Circuit - Intermittent

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

00941 - Exterior Mirror Retract Motor: Driver Side (V121)

35-00 - -

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

00937 - Switch for Electric Window: Rear Left (E52)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00937 - Switch for Electric Window: Rear Left (E52)

28-00 - Short to B+

00938 - Switch for Electric Window: Rear Right (E54)

28-00 - Short to B+

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 035 186 C

Component: Radio 0001

Coding: 00401

Shop #: WSC 06441

1 Fault Found:

00856 - Radio Antenna

29-10 - Short to Ground - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa le stergi in prima faza si vezi care persista. DIn scanarea facuta la tine ai probleme la clapeta de acceleratie (probabil un contact imperfect sau un cablu intrerupt ) , apoi probleme cu incalzirea oglinzilor (cel mai probabil firele dintre masina si portiera intrerupte) si probleme cu butoanelede geamuri electrice de la usile de pe spate (fire intrerupte intre masina si portiera in mansonul de cauciuc ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va prezint urmaoarea problema: ieri mergand prin Braila si cautand o strada dar in acelasi timp vorbind la telefon, am uitat masina intr-a doua si n-am accelerat suficient cat sa o mai misc.

S-a oprit in mers, s-a aprins bordul.Dau la cheie se sting martorii dar ramane aprins EPC-ul si Check Engine.

Porneste masina, merg 10 metri si la un semafor moare la relanti.Pornesc din nou, se stinge EPC-ul dar ramane aprins Check Engine.

Am mers o bucata de drum cu el aprins, m-am oprit la niste intalniri ,tot aprins pana cand am facut plinul cu benzina.La plecarea din benzinarie s-a stins.

Aveti idee ce s-a intamplat, n-am becuri arse, acceleratia merge, masina n-are decat 26.000 km.

Mentionez ca Check Engine s-a mai aprins cu ceva timp in urma dar am dat vina pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut intre timp o scanare cu VagCom-ul.

A aparut un cod de eroare 17.700 insa detaliat "No Identified Erorr".A sters omul erorile si s-a stins Check Engine.

Mi-a explicat faptul ca, probabil oprindu-se in mers masina, calculatorul a vazut o avarie in mers, datorita turatiei mici si a faptului ca masina era in viteza.

Datorita acestui lucru pompa de benzina nu a avut presiune datorita opririi motorului,nu s-a facut arderea completa si ca au ajuns gaze in admisie, fapt care a condus la aprinderea martorilor respectivi.

Chiar daca s-a stins EPC a ramas aprins Chech Engine pentru a indica o posibila avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie de vreo luna mi se aprindeau EPC + Check Engine la fiecare pornire la rece, iar in ultimul timp se oprea motorul des la relanti sau uneori in mers, varia turatia mult, se auzea si motorul mai ciudat. Am fost cu ea de vreo 3 ori la service, prima data au adaptat clapeta de acceleratie, a mers cateva zile, dupa care iar a inceput sa faca. Pe vag-com erau mai multe erori, principala legata de senzorul de presiune. Curatat clapeta, senzori, tot asa, a mers ok vreo 100km dupa curatare, dar dupa ce am lasat-o oprita mai mult timp iar s-au aprins. Pana la urma am schimbat senzorul de presiune si acum e ok, merge cum trebuie, dar senzorul e vreo 800 lei :P.

Am mai avut probleme cu aprinderea EPC-ului atunci cand am luat masina (la 105k km, acum am vreo 115k), atunci era din cauza gunoaielor adunate in rezervor, am curatat rezervorul si filtrele si n-am mai avut probleme cu asta 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!