Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

Pe 2 din cele 4 fire ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/30/2016 at 8:13 AM, F l o r i n said:

in ambii pini ? daca da, atunci trebuie verificat cablajul pana in ECU.

 

10 hours ago, RazvanRaul said:

Am verificat si pare totul ok. Curent este in senzor ca am masurat si mi se aprind stopurile fara probleme. Alte idei?

ce ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

Daca se poate sa ma ajutati cu cateva opinii:

Astazi cand am pornit masina (la rece) a pornit f greu. Dupa cateva sute de metri, in timp ce asteptam la semafor, relantiul a scazut si EPC-ul a palpait aprox 1-2 secunde, apoi a ramas stins. De atunci mi se pare ca masina "smuceste" cateodata, in special la plecarea de pe loc. Nu stiu daca are legatura , dar ieri am avut bateria data jos vreo 30 min, si tot ieri am facut plinul cu benzina de 99 de la MOL.Acum cateva zile mi s-a aprins ABS + ESP din cauza unui fir intrerupt la mufa senzorului de la ABS. Am schimbat mufa, au disparut cei doi martori. Credeti ca ar putea fi o cauza a aparitiei EPC-ului? Adica a ramas vreo eroare , ceva de genul asta? 

SKODA FABIA 1.4 74KW.
P.S: de curand am schimbat:EGR(Pierburg), senzor temperatura si toate filtrele + curatat clapeta de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ! Am o problema la golf tot cu becul EPC. Masina a fost in service,farul  stang a fost schimbat iar la 3 zile dupa ce am luat masina s-a aprins becul,metorul nu mai trage bine. Opresc motorul,il repornesc iar becul este stins. Dupa 2-3 km se aprinde iar. Daca imi puteti da un sfat mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce apare la diagnoza ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, Al Bundy a scris:

Ce apare la diagnoza ?

 

Nu am fost,ieri am patit si astazi nu stiu ce service este deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca la diagnoza va apare "senzor turatie arbore cotit-crankshaft-semnal implauzibil", sa nu schimbati senzorul. De obicei se rod firele de dupa mufa lui, de sub filtrul de aer. Senzorul este sub motor, dar are fire lungi care duc deasupra motorului sub carcasa filtrului de aer. Eu am avut EPC, smucituri si taiere alimentare dupa 3200 ture si a fost doar izolatia firelor roasa de catre teaca de protectie a lor pusa de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare prieteni! azi mi-sa aprins EPC in bord , pt prima data iar in acel moment masina a pierdut aproape toata puterea ! Norocul meu ca eram intr-o zona rezidentiala si mergeam cu 30...dupa ce am tras o sperietura buna , trag pe dreapta... opresc motorul  1 min.apoi il pornesc din nou , martorul EPC inca sta aprins in bord dar masina functioneaza. Asi putea verifica eu ceva sau remedia problema in vre-un fel? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, fa o diagnoza si vezi unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Astazi cand sa intru intr-o depasire am simtit cum nu mai trage masina si imediat mi-a aparut in bord martorul de la EPC si ESP.

Singura simptoma a fost ca nu mai tragea motorul dupa 3000 de ture. Am tras pe dreapta am oprit motorul, au disparut iar masina si-a revenit la normal pana acuma, cand am fost sa-mi spal masina, am pornit-o si a aparut in bord Check Engine. Am accelerat putin si mi-a aparut din nou martorii de la EPC si ESP si nu mai tragea. Pe tester mi-a aparut doar eroarea P0400- Exhaust Gas Recirculation Flow. Am schimbat bujiile, filtrul de benzina, filtru aer. Singurul lucru care nu l-am facut de cand am masina a fost sa curat clapeta de acceleratie. Sa fie de acolo problema?

Modificat de MarioB21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apare eroarea de la EGR, nu te gandesti ca de aici este problema ta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, MarioB21 said:

Salut!

Astazi cand sa intru intr-o depasire am simtit cum nu mai trage masina si imediat mi-a aparut in bord martorul de la EPC si ESP.

Singura simptoma a fost ca nu mai tragea motorul dupa 3000 de ture. Am tras pe dreapta am oprit motorul, au disparut iar masina si-a revenit la normal pana acuma, cand am fost sa-mi spal masina, am pornit-o si a aparut in bord Check Engine. Am accelerat putin si mi-a aparut din nou martorii de la EPC si ESP si nu mai tragea. Pe tester mi-a aparut doar eroarea P0400- Exhaust Gas Recirculation Flow. Am schimbat bujiile, filtrul de benzina, filtru aer. Singurul lucru care nu l-am facut de cand am masina a fost sa curat clapeta de acceleratie. Sa fie de acolo problema?

Nu are treaba. Scoate mufa la EGR (nu ai scris ce cod motor ai) si vezi cum merge cu ea scoasa - daca merge bine, atunci schimba EGR-ul. Din pacate, curatarea nu ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă spune Egr......Ai probleme cu circulația aerului prin el->cauze care pot afecta funcționare corespunzătoare ...Acolo mai scria ceva lângă eroare..Ce? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate diagnoza nu am facut-o cu VAG-COM, am facut-o cu ELM327 si un program de pe Magazin Play, am vrut doar sa vad eroarea si sa o sterg... O sa incerc sa scot mufa de la EGR sa vad daca merge mai bine. In caz de EGR-ul nu are nici o problema dar scot mufa apar alte simtome?

Modificat de MarioB21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA si tu o diagnoza cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut mi se intampla un fenomen ciudat acum 2 saptamani am plecat la drum cu masina pe o ploaie torentiala dupa vreo 20-25 de km mi sa aprins in bord martorul EPC dupa care masina nu mai tragea deloc ba mai mult la ralanti daca o lasam murea motorul. A 2 zi am mers la o scanare aveam erorii la switch de frana sonda lambda clapeta de acceleratie mecanicul a sters eroriile dupa care am plecat cu masina epc la fel aprins in bord si fara nici o eroare la scanare, ziua urmatoare surpriza EPC stins si masina mergea ca noua, vineri am fost la ITP si inainte am zis sa merg la spalatorie ca sa fie curata masina la ITP dupa 1 km dupa ce am iesit de la spalatorie aceasi poveste EPC aprins in bord ba chiar mi-a murit motorul cu totul la semafor, am ajuns la ITP acolo nu sa mai aprins EPC si masina merge din nou normal,problema se pare ca apare cand circul pe ploaie sau daca spal masina, ce sa verific ? Unde poate intra apa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ce erori ai stocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare iar martorul EPC este stins, daca spal masina sau merg prin ploaie se aprinde iar EPC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se aprinde, trebuie sa stocheze eroare - verifica cablajul pana la clapeta, la ECU si mufele intermediare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Florin am fost iar la scanare si intradevar am eroare la clapeta de acceleratie, mecanicul a incercat sa stearga eroarea de 4-5 ori dar degeaba dupa ce porneam motorul imi dadea iar eroare ba chiar murea motorul din senin, mi-a spus sa il sun saptaman viitoare pentru a stabili cand sa merg sa se apuce sa verifice firele apoi mi-a spus ca daca firele sunt bune trebuie schimbata clapeta, intradevar din 2008 de cand am masina pana in prezent clapeta nu a fost curatata (eu stiam ca se poate curata si re-adapta ). Ma poti ajuta cu o schema ce fire sa verific eu ma gandesc ca mi-au ros soriceii niste fire iar in contact cu apa da eroare la clapeta, masina se comporta anormal doar pe timp de ploaie,daca o las in garaj 3-4 zile imi dispare martorul EPC si masina merge normal. Atasez si un video in care momentan este stins epc dar imediat dupa oprirea filmari sa aprins din nou.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, verificati cablajul - daca este ok, daca se curata clapeta/se adapteaza - si tot asa face, atunci probabil va necesita inlocuirea acesteia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara. am mare nevoie de ajutorul vostru. Mi s a aprins martorul EPS si cel de motor cu eroareP0715 "break switch A circuit". e vb de un polo 9n, 1.4 benzina din 2002. problema este ca sunt Ungaria, si maine trebuie sa ma intorc, si as vrea sa stiu daca e vreun risc sa merg cu ea asa pana in tara. va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca-ti merg stopurile frina pe spate...poti merge linistit.Altfel-trebuie schimbat switchul de frina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsul prompt. merg stopurile pe spate. ceea ce am observat a fost ca farurile(faza scurta) in schimb nu merg mereu(se aprind si se sting pe parcurs - asa am obs). Azi s-a intamplat pt prima data, si sunt putin ingrijorat. am sters erorile, si am pornit motorul si nu au mai aparut erorile, dar nu am apucat sa ies cu masina sa vad in timp cum se comporta

Modificat de jakx_nlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un sfat: martor EPC aprins, si martorul care indica motorul.

Am scanat cu Vagcom si am 3 erori la motor, toate legate de Cilindri: 

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000

000769 - Cylinder 1 P0301 - 000 - Misfire Detected - MIL ON

004874 - Cylinder Disabling P130A - 000 - - MIL ON

Am ajuns cu greu acasa, drum de 3 ore de la munte....

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!