Jump to content

Dezamorsare instalatie motorina 2.5 TDI (Touareg 7L)


djclaus
 Share

Postare recomandată

Buna. Ma confrunt cu o problema la care inca nimeni nu mi-a dat raspuns. Am un Touareg din 2005 2.5 TDI BAC si a inceput sa porneasca foarte greu la prima pornire, practic se dezamorseaza tot circuitul si la a 3-a cheie porneste. Daca o opresc, pana in 2 ore porneste la sfert, daca trece mai mult timp, aceeasi problema, a 3-a cheie. Mecanicii mi-au schimbat o-ringuri si pompa tandem fara rezultat. Am constatat ca daca scot returul dupa ce o opresc, porneste la sfert de cheie oricat as lasa-o, practic returul imi dezamorseaza sistemul, imi goleste filtrul in rezervor. S-a desfacut rezervorul, dar nu s-a gasit nici o supapa care sa inchida, doar 2 plutitoare in pompe care inchid returul cand sunt pompele pline, insa la mine am vazut ca se golesc, si de aici problema. Pentru cine stie rezervorul, am constatat ca pompele venturi imi golesc pompele electrice dupa ce o opresc si returul prinde aer. E normal? Pompele venturi sunt simple, nu au nici o supapa. Daca stie cineva sa imi explice principiul si de ce pompele venturi imi golesc pompele electrice. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok pus filtrul, insa sunt nedumerit, nu are nici o supapa filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 25.02.2017 at 19:14, EEXCALADE a scris:

Verifica daca e pus corect filtru de motorina

verifica siguranta de 60 care da tensiune bujiilor , este sub capota in cutia releelor , langa rezervorul de lichid frana.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aceeași problemă o întâmpină și eu. Dacă scot mufa de pe filtrul de motorină de la rampa de retur RF și o țin scoasă timp de 1 minut și apoi o pun la loc pornește ușor chiar și după 12 ore. Dacă nu o scoateți pornesc după 4-5 ore foarte greu. Mai pornește ușor atunci când am mai mult de jumătate rezervorul cu motorină. Când e mai puțin aceași problemă, pornește foarte greu. Nu stiu ce sa mai fac.

Modificat de gigel_78
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigel_78 Verifica pompele din rezervor, de obicei problema aparea cand una din ele ceda. Touaregul are 2 una in partea stanga si una in drapta, rezervorul fiind oarecum impartit in 2 de cardan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am remarcat o problema ciudata, imi face presiune in rezervor. Eu zic ca presiune, nu vacum pentru ca daca deschid busonul miroase a motorina.

Am schimbat filtrul de motorina de curand, cu unul OE, pe care l-am pus corect, zic eu.

Cum se aeriseste rezervorul la diesel? Busonul pare sa aibe ceva in el gen supapa.

De unde sa o iau cu investigatiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si schimba busonul de la rezervor. Aceeasi problema am avuto si eu imi facea vid si tragea motorina inapoi de pe instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.04.2018 at 1:22 PM, Boditza said:

@gigel_78 Verifica pompele din rezervor, de obicei problema aparea cand una din ele ceda. Touaregul are 2 una in partea stanga si una in drapta, rezervorul fiind oarecum impartit in 2 de cardan.

Boditza , la mine , Touaregul are o singură pompă, în partea din dreapta. Am desfăcut si partea din stânga și nu este nimic doar capacul. O să încerc să schimb pompa din rezervor în acest weekend.Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat un buson nou Swag. Se pare ca asta era problema, n-am mers mult cu masina sa testez calumea dar am suflat cu gura pe noul buson si se duce, cel vechi pare infundat, nu poti sa-l misti.

Busonul a fost 26 de lei la epiesa, e identic cu cel original, un pic mai slab finisat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si pompa din rezervor. Tot aceleași simptome. Am schimbat si bușonul de la rezervor. Problema persistă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu ajutor de la un reprezentant VW si al istoricului masinii s-a rezolvat aceasta problema si la mine...

Intr-adevar, si la mine se face vid in rezervor, dar asta nu ar trebui sa faca destula presiune incat sa dezamorseze alimentarea DOAR daca este o problema de etansare altundeva.

Imi era frica sa nu fie pompa de tandem cea care se dezamorseaza dar nu a fost cazul..

Dupa ce am schimbat O-ringurile de la injectoare, fiecare pornire este normala.

 

Bafta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 12.05.2018 at 7:15, gigel_78 a scris:

Am schimbat si pompa din rezervor. Tot aceleași simptome. Am schimbat si bușonul de la rezervor. Problema persistă.

Salut!Ai rezolvat ceva cu dezamorsarea instalatiei de alimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut! Aceiasi problema am inalnit si eu la touareg 2,5 BAC,s-a desamorsat din cauza unui furtun de presiune,pornind foarte greu la prima pornire,furtun motorina de la pompa tandem  la rampa de injectoare fiind spart si curgea motorina  ....prin inlocuire  furtun se rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine venita si informatia de la tine...Am sa verific si furtunul asta...Problema nu sa rezolvat,nici nu am mai avut timp,daca am rezervorul plin,porneste la sfert si dupa 3 zile de stationare dar daca motorina din rezervor scade  spre jumatate,se dezamorseaza.O tin cu plinul facut si dupa 200km fac din nou plinul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pornirea greoaie la prima cheie dimineata

Pompele duse (injectoarele) de la vibratii strica oringurile si fac canal in locasul lor din chiulasa eu am rezolvat pornirea greoaie la prima cheie .am schimbat oringurile la injectoare.am fost la service bosh din bucuresti express diesel , au slefuit putin uzura chiuloasei din locasul injectorului.am facut si o curatare a injectoarelor si testare pe bancul special totodata

O varianta mai corecta este sa dai jos chiulasa sa o duci la un service specializat ( este unul in baneasa bucuresti) sa o bucseze.se alezeaza si se pune un inel sa revina la cota initiala costa in jur de 2000ron dc nu gresesc plus manopera demontaj montaj care trebuie facuta in alt service.ei doar rectofica

Total pret rearatie la serv . bosh1840ron am lasat masina o zi. Testat \curatat \ schimbat oringuri inj\ suruburi\ si slefuit putin locasul din chiulasa

IMG-20190716-WA0007.jpg

IMG-20190716-WA0005.jpg

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 23.12.2018 at 10:59, Sebi04 a scris:

Despre acest furtun este vorba..

f2 r).jpg

Cine are chef poate sa verifice furtunul asta!

La motorul r5

la mn s-a spart de curand pentru ca a frecat de cel de sub el si a cedat. Preventiv il puteti verifica cu mâna daca se simte frecat.

recomand sa il verificati deoarece a sărit motorină, pe alternator, de la furtunul ala si acum schimb si alternatorul....care a început să scoată fum, la 10 mn după patanie a cedat de tot, nu mai încarcă scădea voiajul.

Drumuri bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!