Jump to content

Consum Ateca - Tsi


cristi511
 Share

Recommended Posts

Asa cum spune titlu, aici posesorii de Ateca vor posta consumurile obtinute cu motorizarile lor pe benzina. :) 

Link to comment
Share on other sites

1.4 TSI, DSG, fara 4Drive

6.7 l/100 km, viteza medie 42 km/h, distanta 383 km (am atasat si o poza)

Consumul a fost facut in felul urmator:

* 30 km prin aglomeratia din Bucuresti

* Bucuresti - Predeal pe DN1

* Predeal - Brasov - Cheia - Ploiesti pe DN1A

* Ploiesti - Bucuresti pe A3

Am incercat sa acopar toate tipurile de drum posibile :)

IMG_0281.JPG

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit primul consum cu TSI, chiar daca e fara 4drive, e suficient de relevant pentru cei care isi doresc motorizarea asta.

E un consum ok, probabil si stilul tau de condus e unul mai linistit.

Link to comment
Share on other sites

Asa este, in afara de cateva reprize in care am vrut sa vad ce poate masina, stilul meu de condus este linistit.

Overall un consum extrem de bun, am avut si un Yeti in test drive (2.0 TDI, 4x4 si DSG) si pe vreo 500 km am scos 6.5 l/100 km (din pacate nu-mi mai aduc aminte viteza medie).

Link to comment
Share on other sites

@Bakkra Felicitari, sa stapanesti sanatos masina si sa o conduci fara probleme!

Chiar foarte bun consum, multumesc pentru detalii! Ma asteptam sa fie mult mai mare. Eu am comandat si cu 4Drive, vine prin mai-iunie, o sa postez si eu atunci cifrele.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Consum 7.0 pe ruta Galati - Slobozia - Drajna. Mers perfect legal cu 59 in localitate, 107-109 in afara cu ACC. Eco mode pentru ca am uitat sa schimb. Maxim 3000 RPM. Tot segmentul de drum a fost cu ploaie, iar din Slobozia am prins torential. 2 adulti plus un copil in masina, cu bagajele aferente. Eu zic totusi ca e bine, ma asteptam sa fie ceva mai mult.

rsz_20170326_144848.jpg

Link to comment
Share on other sites

Adaug si eu in consum.

1.4 tsi DSG 2WD. Ruta: Constanta - A2 - Buc - A3 - Ploiesti - Valea Doftanei. 2 persoane in masina. Mers 130-140 pe A4/A2/A3. S'a mers pe Eco pana la km 111 de pe A2 si apoi pe Sport

IMG_20170325_154230mic.jpg

Link to comment
Share on other sites

Consumuri bune zic eu mai ales cel de 7 la 4drive, o surpriză plăcută. Is curios daca mai scad dupa primele mii de km. Apropo, cati km aveti in total. Cartea specifica ceva rodaj ?

Link to comment
Share on other sites

Cea condusa de mine avea un pic peste 6000km, nu cred sa mai scada mult consumul la un condus similar, insa ala e de mers rapid, chiar daca automata sigur a tinut turele cat mai jos posibil.

Legat de consumul ptr 1.4 4drive, tinand cont ca zice ca nu a depasit 3k rpm, probabil inca e in rodaj. Oricum, fata de oficialul de 5.5%, consumul e bun

Link to comment
Share on other sites

@cris2109 da, e in rodaj are aproximativ 650km la bord. In carte parca era specificat 1500km in care sa nu depasesti 2/3 din turatii/viteza/incarcare.

Uite si un consum dupa ce-am parcurs si toata bucata de autostrada cu ACC la 130km/h. Aici sunt inclusi ~120km de european cu ~110km/h si 110km de autostrada cu ~130km/h pe ploaie tot drumul.

Pe ruta Bucuresti-Galati pe acelasi traseu am avut la dus pe asfalt uscat 7.8% numai ca nu am poza.

Iar dupa primul plin, in care am avut 230km extern, din 390km in total am avut un consum la pompa de 9.7%.

Asta ca sa va puteti face o idee de consum pentru 1.4TSI 4Drive 6M.

rsz_20170326_155837.jpg

Edited by a17
Link to comment
Share on other sites

Consumurile sunt oricum mai mari decat Leon cu aceeasi motorizare. E oarecum normal, din cauza masei mai mari. In ce mod a fost setata masina din selectorul de pe consola centrala?

Link to comment
Share on other sites

Eco si Normal, pe A3 a fost mare parte pe Normal.
E mai mare decat un Leon si cel mai probabil si mai putin aerodinamica. Apropo, masa din certificatul de conformitate este 1560kg daca nu ma insel, cu vreo 100 in plus fata de ce e trecut in CIV si in toate pliantele.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

cineva cu DSG , un consum facut ...ceva ?

Link to comment
Share on other sites

On 2017-3-27 at 11:13 AM, andrei0241 said:

Adaug si eu in consum.

1.4 tsi DSG 2WD. Ruta: Constanta - A2 - Buc - A3 - Ploiesti - Valea Doftanei. 2 persoane in masina. Mers 130-140 pe A4/A2/A3. S'a mers pe Eco pana la km 111 de pe A2 si apoi pe Sport

IMG_20170325_154230mic.jpg

Daca citesti cu atentie nu mai e nevoie sa pui asemenea intrebari.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut ,

stie cineva cum poti afla EXACT ce cantitate de combustibil ai in rezervor ? La Logan era o combinatie de butoane pe care apasai si obtineai mai multe informatii , printre care si asta cu cantitatea exacta de combustibil....Este posibil si la SEAT ?

Link to comment
Share on other sites

Se poate coda sa iti arate cat trebuie sa faci "refuel" in bc. "EXACT" tind sa cred ca nu exista....

Link to comment
Share on other sites

Exact nu cred ca poate arata la nicio masina, arata doar o estimare care tine inclusiv de cit de mult ai alimentat (pina la primul click sau pina in buza). Tine de clasa de precizie a aparatelor de masura instalate in automobil si de principiul lor de functionare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am primit si eu Ateca (dupa 7 luni de asteptare) :)

1.4 TSI 4Drive 6M cu pneuri all-season Goodyear Vector 4Seasons Gen-2

Consum mediu 6.1 l/100km dupa 950km de mers in stil de "rodaj", adica schimbat vitezele la 2500rpm si tinut sub 2500rpm tot timpul. Viteza medie a iesit 78km/h

- cca 350km pe dn-uri

- restul de 600 km pe A2 si A3, cu tempomat pornit, la viteza de cca 107-110km/h

2 pasageri, fara bagaje, cu a/c pornit. Fara a/c am vazut 5.5-5.6 l/100km.

Modul selectat a fost Normal, dar vedeam in bord cum trecea si in mod eco 2 cilindri.

Mi se pare foarte tare ca la stilul asta de condus ai autonomie de cca 850km!

Separat, in oras la ora de varf (centura bara la bara plus aglomeratie Bucuresti), pe distanta de 9km am avut consum 10% (viteza medie 17km/h).

IMG_2381.JPG

Edited by _Gabriela_
completare ref pneuri (all season)
Link to comment
Share on other sites

Cand ai primit masina Gabriela? Eu am luat-o vineri acum pe 15 de la Cluj :) Mai jos un consum pentru 1.4 TSI 4Drive DSG. Eu zic ca e bine pentru primii 1300 km, Cluj-Bucuresti-Pt.Neamt-Bucuresti. Ce e drept nu prea a prins Bucurestiul in trafic bara la bara. Viteza maxima undeva la 120-130, media cum se vede la 60 km/h.

 

IMG_0222.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa o conduci fara probleme! Eu am luat-o joi 14sep de la dealer, din Bucuresti.

Deci cu DSG are consum mai mare decat cu transmisia manuala....

Eu o sa revin cu consumuri si dupa rodaj, cand va rula la turatii mai mari. Sunt incantata si ca pneurile all-season nu contribuie la cresterea consumului - si am mers pe temperaturi de 34 grade.

Edited by ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc de urare! La fel si tie iti doresc!

Normal cutia DSG nu ar trebui sa creasca consumul, ma gandesc ca a contribuit mult si faptul ca la o viteza de 120 km/h consumul sare de 8 din cate am vazut, iar eu am mers destul de mult la aceasta viteza. La mine a fost tot timpul si AC-ul pornit. Vedem cum se comporta si dupa vreo 3-4000 km.

Link to comment
Share on other sites

OT(cu scuzele de rigoare ptr moderatori): nu ar strica si cate un topic la Jurnal de bord din partea amandurora, eventual precizat si cand a fost plasata/primita comanda si ce termen de livrare aveati initial (din cate retin comenzile erau din martie, cand am plasat'o si eu, astept sperante din partea voastra sa o voi primi si eu pe a mea curand, nu in ianuarie, cum spune dealer'ul)

Link to comment
Share on other sites

Nu putem deschide in aria Seat topic-uri de tip jurnal de bord, exista aria Masina mea pentru asa ceva. Incercam sa pastram aria Ateca cat mai curata, de aceea va multumesc pentru ca postati doar informatii relevante si in legatura cu titlul topicului.

10% in Bucuresti nu e un consum mare, oricum e irelevant in rodaj, asteptati sa se mai rodeze motorul. De altfel, va recomand sa faceti macar o parte din rodaj in afara orasului, asa cum a facut shiretzicu.

Link to comment
Share on other sites

Nici nu am zis de topic Jurnal de bord in aria Seat, ci acolo unde's si restul, insa cu Ateca doar unul.

On'topic: Din pozele de mai sus e clar ca ce sare de 100-110kmph duce la o marire sensibila a consumului. Insa chiar si asa, sunt consumuri f decente pentru masini de peste 1500kg cu 4motion.

Din cate vad eu sunt inca pe locul 1 la consumul cel mai mare, dar si ala de aproape 9% mie mi se pare f bun stiind ca nu s'a urmarit consum mic (s'a mers in coloana, cu ritmul impus de altcineva)

Link to comment
Share on other sites

1.4 TSI 150 CP 4Drive DSG

Consumul a fost facut mergand vreo ora prin aglomeratia din Bucuresti, apoi Ploiesti pe DN1A si retur Bucuresti pe DN1.

 

E0FBBBEA-EA61-4D40-B9FC-EBDC0F0FE94A.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept