Jump to content
Sign in to follow this  
@DRI@N

SFAT / OPINIE achiziție Passat B8

Recommended Posts

kelu

Cel mai simplu este sa -ti faci o lista cu alternative la cea alb, sa te pui la drum si sa o vezi live, ca presupun ca esti hotarat sa iti achizitionezi o noua masina. Din poze eu personal nu as lua-o, insa daca as vedea o live, m-as asiura ca totul este ok, nu au fost airbaguri sarite, de ce nu...la urma urmei daca suferim daune de genul la masinile personale, le vindem ca nu mai sunt drepte? Pune-te la drum cu alternative pe hartie si macar ti-o scoti din cap

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mecatronic

Cred ca si Adrian a vrut sa spuna masina de drive test, i-a iesit prezentare.

Piese schimbate: aripa exteriora + rezervor

Din PR- uri masina e 4x4 are 2 rezervoare, motivatiile pot fi multiple.

Pe factura se vede de exemplu daca a refolosit capac, buson, actuator, deoarece aripa vine cheala, este cod , sunt coduri pentru operatiuni vopsire,inlocuire,data, km, cod de service ....., cred ca deja devine telenovela aripa spate+ rezervor cu elemente de folclor.

Va pot spune ca am avut ocazia sa vad cum se liciteaza masini de la dezmembratori acreditati de fabrica, ....,fabrica retine unele piese, da certificat de conformitate pe tot ce livreaza ( mai putin frane, sisteme siguranta, caroserie (coasca).

Passat B8 comfort line cu ceva optiuni, 15 km, lipsea fata usa dreapta, calculator usa dreapta, calculator frana.Pret de lista 35000 euro.

Pret dezmembrari: sub 9000 . Credeti ca spune cineva motivul dezmembrarii sau te asculta cineva chiar daca faci afaceri cu ei si de 10 ani.

 Pana pui intrebarea e deja cumparata de rusi, poloni, .... 

Masina are airbag in umar bancheta dupa PR, credeti ca la schimbat la NEGRU reprezentanta??

 

Edited by Mecatronic

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

Pai tocmai asta e problema .

Bugetul meu maxim este de 30000 de Euro (pret NETTO) + 1000 de Euro cheltuieli de transport .

Iar mașini cu Webasto / Dinaudio / Bordul ala ACTIV și pachet R-Line sunt foarte puține .

Bine hai sa zicem ca m-as lipsi de pachetul R-Line dar de restul sub NICI O FORMA .

Sunt genul de persoana care nu-mi place sa cumpăr mașini CHELBOASE .

Edited by @DRI@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mecatronic

Tare masina, am citit pe diagonala , are 9VC, Dynaudio, tv tuner , camera fata, de fapt are 360grade, e 4x4, are trapa, are 240 cp , roti 19, are 40000km, ..., dar si vreo 10000 de euro mai putin. 

La 49000 euro : 150 hp, tractine fata, fara trapa, fara Dynaudio , cu Discovery media ( nu Pro), roti 18, fara tv tuner,.., dar 0km si + 10000 euro ( ma consolez cu volanul, R line ,pedalele si scaune brodate R line😂 si luminite chinezesti de jur imprejur in 2 culori...+ DCC

Du-te dupa masina!!

Ps: masina nu are DCC, are doar pachet sport de DCC, adica directie asistata si geamuri laminate, 

Edited by Mecatronic
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaw

Mai pune-ti pe lista inca 2 masini in zona, in bugetul tau si du-te sa o vezi. Macar te intorci cu o masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Eu nu cred ca pierzi mai mult de 500 EUR daca mergi sa o vezi. Depinde unde este masina, un bilet de avion nu poate fi mai mult de 200 EUR din scurt, o noapte de cazare acolo sa zicem..depinde..70-80 EUR maxim, un drum de la aeroport la locatie (cat sa mai fie..100 EUR maxim ?) si niste cheltuieli adiacente (mancare , etc), te duc maxim 500 EUR. Nu mai zic ca exista sansa sa nu ii pierzi ci chiar sa iei masina...daca esti hotarat si nu mai poti face alte verificari de aici, atunci mergi de o vezi. Faci o plimbare mai scumpa in cel mai rau caz :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Groapa de gunoi a Europei se numeste Romania, adica nemtii sunt saraci de nu au bani s-o cumpere in schimb romanii nostri...Ca sa schimbi aripa spate se taie din structura masinii si daca si rezervorul a fost schimbat e clar ca a fost busita urat, la cat valora la vremea ei e mai rentabil s-o repari si sa gasesti "norocosul" care s-o cumpere.

Ti-am dat un sfat in pm cu cel putin 3 variante de masini fata de caruta asta.

  • Upvote 1
  • Downvote 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Exagerezi. Daca lucrarea este facuta de profesionisti, nu sunt probleme.

Sau poate vrei sa spui ca cine are o problema cu aripa spate trebuie sa arunce masina la gunoi ca nu mai e buna de nimic ? 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

@SacreDro

Eu te înțeleg pe tine ce mi-ai recomandat tu acolo în PM pentru ca am la munca un Hyundai Accent din 2005 care merge de numa numa (are o singura hiba - SE ÎNCĂLZEȘTE CÂND E GER ABIA LA BRĂILA) și consuma mai mult ca B6-le meu actual de zici ca ai V6 sub capota nu 1500 cmc CRDI în 3 pistoane  .

Dar înțelege ca eu nu sunt interesat de mașini cu motor mai mare de 2000 cmc (ÎN ACEASTA CATEGORIE SE INCLUD DOAR CELE DIESEL) ceea ce cei de la Hyundai NU AU PE NICIO LIMUZINA (abia pe TUCSON-ul NOU au și ei ceva ce Vw avea pe TIGUAN-ul de pana in 2014) sau Kia care sunt din același concern NU AU nici ei .

De Webasto pe Kia sau Hyundai nici nu mai vorbesc .

De Toyota la fel au în 2017 pe Avensis un 2.0 D4D de 143 Cp (Webasto pauza) .

Mazda nici nu mai zic ca ei pe Mazda 6 au motorizare 2.2 diesel de 175 Cp (Webasto pauza).

Iar pe mine nu ma interesează SUV-uri decât dacă ar fi cu 7 locuri .

O seara buna .

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Iti alegi ce vrei Adrian, sunt banii tai pana la urma, deja vad ca unii devin flegmatici pentru ca le-am analizat cunostiintele auto, stii cum e unii este si mecanici si specialisti si comercianti ca doar au "inima" in ei.

@Mecatronic sa stii ca reclama se plateste tati si unii au masina din necesitate, altii se uita pe pereti la jante de 19" ca nu isi permit pe alea de 22" ma intelegi?

Edited by SacreDro
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

Mai colegii haideți sa nu ne mai contrazicem (mai ales sa va contraziceți voi intre voi) deoarece NU ACESTE ESTE SCOPUL ACESTUI TOPIC .

Acum ca sa va și expun câteva din experiențele mele în ceea ce privește cumpărarea de mașini SH :

Din punctul meu de vedere acest B8 e ca și nou, pentru ca indiferent ce ar zice unii în Germania o reprezentanta NU AR REPARA O MAȘINĂ AVARIATA GRAV ÎN PARTEA SPATE ( șasiu strâmb sau mai știu eu ce ) pentru ca ar trebui sa schimbe întreaga caroserie .

Poate aceasta aripa spate a fost înlocuită din cauza ca la contactul cu ( bănuiesc ca sa hârjonit de ) parapet-ii de protecție de pe marginea autostrăzii ) a fost tăiată tabla pe ea în zona bușonului de alimentare fapt ce a dus la obligativitatea înlocuirii acesteia .

Problema mea este ca mașina e destul de departe și nici nu prea mai găsesc în zona ei mașini care sa îndeplinească criteriile mele în ceea ce privește dotarea ( 2.0 BiTDI / Webasto / Dynaudio / IC Digital - de R-Line hai ca ma pot lipsi) ca sa ma duc pana acolo sa vad 3 mașini și sa aleg una dintre ele în cazul în care asta e reparata prost .

Pai sa va zic cam ce se cauta prin Romania acum mai bine de 10 ani (bine cred ca și acuma Romanii cumpără astfel de mașini deoarece multi dintre noi cauta BUN ȘI IEFTIN )

Am adus (PE ROTI) din OLANDA Golf 4 lovit în dreapta fata cu capul lonjeronului varza bara prinsa cu sarma și parbrizul lipit cu soluție din loc în loc după care am pus banda scotch denia gri pânzată ca sa nu intre ploaia .

Iar după ce a fost reparata profesionist ÎN ROMANIA jurai ca nu a fost atinsa mașina aia și am mai făcut și transport de persoane INTERNATIONAL cu ea ca mergea mai mult cu aer decât cu motorina .

Sa va mai zic ca am adus ( PE PLATFORMA ) Sprinter 316 CDI din 2002 lovit în partea dreapta sus pana undeva în zona ușii culisante de I SA TORSIONAT ȘASIUL și călca pe asfalt doar roata din stângă fata cu cea din dreapta spate .

La fel mașina reparata profesionist ÎN ROMANIA a făcut după aceea LA GREU Maxi Taxi și din când în când CURSE INTERNATIONALE DE PERSOANE .

Menționez ca reparat profesionist nu înseamnă sa îndrepți tabla la ciocan (și sa-i dai fata din kit) ci sa schimbi cu piese noi absolut tot ce reprezinta tabla îndoită .

Problema de care ma tem eu la acest B8 nu tine de faptul ca a fost lovita ci de CUM ARATA MAȘINA LOVITA și CÂT DE BINE A FOST REPARATA pentru ca eu as fi preferat sa o iau asa lovita și sa o fac eu la oamenii mei care știu sa facă dintr-un  " morman de fiare " mașina de nu știi ca a fost data de stâlp sau intrat cu ea în pom ( bineînțeles cu piesele de rigoare schimbate - NU ÎNDREPTATE SAU MAI ȘTIU EU CÂTE CĂLDĂRI DE KIT PE EA ) .

Edited by @DRI@N
  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
75NOR

@adri@n: Uite si parerea mea: am reparat in 2008 un Passat B5.5 (2003) in reprezentanta cu care am avut un accident urat si a iesit absolut impecabil. Cand zic urat, zic schimbat plafon, ambele aripi spate, toata podeaua portbagajului, inclusiv oala rotii de rezerva si schimbat rezervorul. Iti inchipui ce impact a avut in spate. Reprezentanta mi-a garantat integritatea lucrarii conform standardelor Porsche - avusesera chiar audit pe reparatia respectiva. Eu am mai facut 100 000km cu masina de la momentul ala, iar masina mai circula si azi, o stiu: nu a sarit chit, nu s-au fisurat suduri, arata absolut beton - minus trecerea timpului peste vopsea, evident.

Ti-am spus istoria de mai sus, pentru ca eu as lua masina pusa de tine cu ochii inchisi. Fiind reparata de reprezentanta, aia nu se joaca sa puna o roaba de chit pe ea, tot ce e cutat se taie, se schimba, iar sudurile se fac ca si OEM (de oameni, nu de roboti), inclusiv masticurile din portbagaj.

La ce pret bun are, daca nu-ti place, o poti vinde, dar - la ce rulaj si ce dotari are, merita tinuta.

Daca nu esti 100% convins, sau multumit, cat te costa sa-ti vopsesti tu (la standardele tale) aripa fata si usile si aripa spate ? Inca 2k eur maxim ca sa iasa factory condition ? Si sa fie asa, te-ai incadra in buget si ai sta linistit ca ai vazut tu cu ochii tai, ce e sub vopseaua de reprezentanta.

Eu as pleca azi dupa ea, parerea mea.

Bafta !

Edited by 75NOR
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

Eu as sta acasa si as cauta altceva ! O sa mai fie alte "okazii" chiar daca nu au aceleasi dotari.

Masina pare sa fie fost lovita mai serios din momentul ce ai scris inlocuit aripa dreapta spate.

Totusi sunt destul de multi bani in joc . Acum depinde si din ce unghi privesti toata treaba...

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

@V A L I

O aripa poate fi înlocuită din multe motive .

Spre exemplu actuala mea mașină are aripa dreapta spate înlocuită (LA CEREREA MEA) deoarece am fost lovit de o proasta exact în zona dintre bușonul rezervorului si pasajul rotii .

Am optat pentru schimbarea aripii deoarece nu am vrut sa pună chit pe mașină . 

Iar legat de alte oferte problema e ca aceste oferte exista și acum dar majoritatea lor depășesc bugetul meu (care este de maxim 30000 Eur + 1000 Cheltuieli de drum) cu minim 5000 de Euro .

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
V A L I

Am avut si eu masina SH care a fost lovita si am zis ca nu o sa imi mai iau asa ceva. Chiar daca arata bine reparatia in timp au aparut tot felul de "greierasi", vopsea exfoliata, apoi a trebuit sa schimb balamalele usilor pentru ca de la impact au prins joc. Sa nu mai zic de factorul psihologic cand vedeam diferenta de nuanta (pe codul de culoare avut erau vreo 10 nuante si normal ca nu au nimerit-o pe care trebuie). 

Este o posibilitate sa nu fi fost ceva grav, dar cand te gandesti ca are totusi destul de multe repere vopsite...de aia eu am zis pas. Eu as lua o masina poate mai slab dotata si nelovita decat una Full dar lovita.   Pana la urma decizia e doar a ta :) Bafta!

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
D@ny

@adri@n - ce ai vrea sa se spuna mai mult, nu vad rostul real al topicului ... poate decat sa facem chat?!

Nu o sa iti spuna nimeni o parere 100% avizata din 3-4 poze! Vrei sa facem support group sa te convingem? Din cate observ esti destul de hotarat insa vrei putin sa fii impins de la spate! Degeaba obtii 10 voturi pentru si 5 impotriva, nu o sa poti lua o decizie dupa un astfel de sondaj a.i. sa fii tu 100% impacat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Daca vrei o masina lovita care probabil are si sasiul indoit, poti sa o duci tu la cei mai profi tinichigii ca la impact nu o sa mai fie ca aia noua din fabrica. Inteleg ca tu iei masini lovite ca sunt mai ieftine ca pret si le repari de arata fupa impecabil, dar nu pui in balanta siguranta masinii. Astea mai noi nu mai au cadre ca cele vechi, rigiditatea e data de caroserie si de punctele de sudura, am vazut cum se fac masini din 2-3 bucati care au fost lovite fruntal, lateral si din spate, sudate si vopsite de zici ca sunt noi, dar ca din fabrica nu o sa fie niciodata.

Sunt banii tai si eu zic ca la banii aia sunt multe masini la care merita sa te uiti, daca ma durea in pix nu imi mai bateam capul sa-ti dau pm sau sa postez aici, dar vad ca multi zic ca fac o afacere daca iau o masina lovita ieftin, o aripa sau o lovitura usoara care sa nu afecteze cadrul poate merita.

Am zis ca e suspect ca nemtii sa o faca in DE si s-o aduca aici sa o vanda cand nemtul putea s-o ia el si sa zica ca a facut o afacere. Pentru reprezentanta ce crezi ca e mai avantajos, sa repare o masina de 60 de mii cu cateva mii si s-o revanda sau s-o dea la reciclat pe bani putini?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

@D@ny

Nu trebuie sa ma împingă cineva de la spate ci doar vroiam o opinie pentru ca la banii care sunt ceruți pe ea cred ca oricine ar sta în dubii mai ales când afli ca a fost ciocănită .

Faza este ca am întrebat azi un băiat ce a lucrat la reprezentanta VW (a lucrat pentru ca reprezentanta din Galați este închisă de un an) iar e mi-a zis în felul următor :

Dacă mașina a fost în PROPRIETATEA reprezentantei respective, iar aceasta nu a suferit avarii grave care sa afecteze caroseria prin deformarea lonjeroanelor spate (impropriu zis după părerea mea lonjeroane spate) ei NU REPARA ASTFEL DE MAȘINI CU AVARII GRAVE pentru ca cică nu se încadrează în normele de securitate rutiera pe care trebuie sa le ofere după reparație .

Probabil cei de la TUV nu le da drept de circulație cu o mașină cu lonjeroane sudate sau ce naiba o fi însemnând acele norme de securitate rutieră la ei .

Oricum am mai găsit una dar care nu are pachet R-Line exterior și bordul ala digital (sau cum ai spune) .

In rest este identica la opțiuni ca asta alba numai ca este din 09 / 2014 iar acum aștept sa-mi dea seria VIN .

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Nu ai de unde sa stii pana nu iti dau pozele de dinainte si dupa si nu vezi, respectiv nu verifici masina la un service serios, eu in continuare iti zic pas si sa astepti sa gasesti una cat mai noua nelovita.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Daca nu il stiti toti deja pe om:

 

 

Masina nu o sa cedeze un s-a facut reparatia (din cauza ca se rupe unde s-a taiat/sudat) masina o sa cedeze la impact major unde s-au produs alungiri/microfisuri in tabla/structura de rezistenta.  Pt 30.000 euro lumea este dispusa sa faca multe, inclusiv sa cumpere o epava cu 8-12 000 euro, sa o repare partial, iar ultimele retusuri sa le faca in reprezentanta.  Fi sigur ca si altii cu mai mult acces la informatie au verificat masina respectiva, poate si face to face, si nu s-a vandut pt ca are ceva. 

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

@deenman

Cam asa am avut eu aripa de pe dreapta la actuala mașina (bine nu înfundată în asa hal în fata rotii) după ce ma lovit vaca aia cu Dacia și vreau sa zic ca merg cu mașina reparata în reprezentanta Vw după o asa lovitura de mai bine de 8 ani cu mașina fără nici o problema .

Altii cred ca da ar păți asa ceva vindeau de mult mașina .

E probabil ca și acest B8 sa fi suferit avarii pe aripa cam tot la fel ca Jetta din film numai ca pe partea dreapta .

Oricum Lituanianul asta Arthur asta face niște reparații de ramai uimit (sunt putini tinichigii auto care se bagă sa facă mașinile pe care la face Arthur) . 

Edited by @DRI@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

@D@ny

Poți opri comentariile și închide / șterge topicul .

Mulțumesc .

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ForceTurbo

Topic closed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri