Jump to content

Seat Toledo 2014


Mumus.

Recommended Posts

M-am decis sa va prezint masinuta mea, care am cumparat-o de noua, acum vreo 3 luni, am cu ea vreo 3500 km, este un 1.2 tsi de 85 cp si 160nm, cuplu maxim intre 1500-3500rpm, si putere maxima la 4800rpm.

 

Consumul in brasov este de 7.3 la suta pana in prezent, iar extraurban intre 5-5.5  in exterior si 6 pe autrostrada constant la 130 km/h

 

In tr5 la 130 km/h am 3000 rpm, la 150 km/h am 3500rpm

 

In tr 2 ajung la 100km/h in tr3 la 150, deci am cutie etajata luuung :)

 

 

 

689268920140916_084402.jpg

drl led cree

 

1124123DSC_3878_resize.JPG

Folie lummar ATR cu insertie metalica

 

8454588DSC_3879_resize.JPG

senzori parcare 

 

 

 

 

 

 

410162620140927_211422.jpg

Scos sigla toledo 

 

 

 

 

 

1611791DSC_3865_resize.JPG

 Si ditamai portbagajul :)

 

 

196424920140722_175953_resize.jpg

 

6598855DSC_3885_resize.JPG

 

5648145DSC_3535_resize.JPG

 

6469601DSC_3534_resize.JPG

 

5084932DSC_3894_resize.JPG

 

5895580DSC_3888_resize.JPG

 

1520946DSC_3552_resize.JPG

 

2758149DSC_3860_resize.JPG

 

3896368DSC_3856_resize.JPG

Link to comment
Daniel Florici

Sa o stapanesti sanatos, multi km si sa te duca peste tot fara probleme!

Link to comment

Foarte frumoasa masina :wub: .Cere niste jante totusi :)

Edited by Fiestax
Link to comment

Momentan am cumparat 4 anvelope de iarna continental ts 850, care vor fi montate pe jantele de tabla, iar pana in primavara voi cumpara si 4 jante. :)  Trebuie sa fie pe 15 si foarte bling :) dar sa fie perfect asortate. Si cu un buget de vreo 1500 ron maxim, pot fi si sh dar impecabile. Momentan nu stiu inca dimensiunile jantelor, trebuie sa ma uit pe roata de rezerva, (nu stiu nici daca am prindere 5x 100 sau 5x112 :) ) dar pana in primavara am timp. Daca aveti sugestii nu ma deranjeaza sa le vad.  Eu m-am gandit la ceva audi style in 5 spite duble, sau ceva cu rotunduri inauntru.

Edited by Mumus.
Link to comment

Felicitari pentru masina!

:icon_thumleft:  pentru "Scos sigla toledo " arata foarte bine spatele fara numele modelului.

Sa o stapanesti sanatos si... plimbari placute!

Link to comment

Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. :icon_thumleft:

Pe janta de tabla (dupa ce scoti capacul) scrie de obicei langa prezoane prinderea 5x100/112 etc, J si ET.

Pe cand o sa iti iei aliaje eu iti recomand cu caldura sa iti iei de 16. Astea de tabla sunt de 15, nu?

Link to comment

Da sunt pe 15, dar din considerente practice,  voi merg tot pe 15 si la aliaje, chiar daca mai mari ar da mai bine. Am aflat intre timp si dimensiunile rotilor mele, sunt 5x100, 6j et 35,  gaura centrala 57 parca.

Link to comment

Eu nu stiu ce a fost in capul astora de au pus roti de bicicleta pe toledo...puteau sa puna macar 195 60 15 / 205 50 16 stock..ca sa nu zic dimensiunile standard de la golf / leon / skoda..205 55 16 e perfect...185 60 15 mi se par inguste rau pt o berlina...la fel ca loganul..in cazul asta si eu iti recomand tot 15', ceva OEM ; 

Link to comment

E ok 185/60r15, pana la urma Toledo e o masina low cost. Sper sa nu ma injure initatorul topicului ca am spus asta, insa asta e adevarul, chiar daca masina e chiar decenta din multe puncte de vedere, sunt multe lucruri facute cu economie.

Link to comment

Normal..asta se reflecta si in pretul de achizitie..ca daca ar costa cat o octavia 3...nu ar mai cumpara nimeni...dar totusi...imi sustin parerea..un 195 60 15 ar fi schimbat comportamentul masinii pe viraje si mi se parea mult mai indicat..G4/ G5 si alte hatchback-uri au si 225 45 17...pe asta..nici daca vrei nu poti sa pui R17 legal...

Link to comment

Legal pot pune si pe 16 si pe 17   am dimensiunile trecute in carte   215/45/16 si 215/40 17

 

Dar sa stiti ca ptr o masina de familie si 185 60 15 isi face treaba cu brio, vin de pe 195/65 15 si nu simt nici o diferenta la stabilitate.

 

Iar atata timp cat am luat seat la bani de logan, nu ma supar cand spuneti ca e low cost. Ca asa este, dar valoarea de revanzare va fi alta.

Edited by Mumus.
Link to comment
Master_Blaster

Misto masinuta, e mai rara decat skoda Rapid desi arata mai bine in opinia mea. Fiind o masina alba ar merge niste jante mai inchise la culoare, daca tot ramai la dimensiunea de 15 inchi sa iei unele de calitate gen Rial, nu chinezisme ieftine.

 

Am o rugaminte sa uploadezi pozele pe forum ca asa sunt mici si ti-ar fi si tie mai usor sa le uploadezi si eu as vrea o poza mai mare cu motorul :D .

Link to comment

cum se misca acest 1.2 tsi de 86 caluti? ma gandeam sa iau un Audi A1 nou cu aceasta motorizare

Link to comment

Depinde de asteptari :)

Eu zic ca se misca foarte bine, am avut 1.6 16v de 113cp inainte, si pana la 4000 rpm seatul este mai ok, dupa 4000 reno-ul tragea mai bine. Dar in viata de zi cu zi e mai ok sa se miste bine in turatiu joase. Verdict: eu sunt multumit.

Edited by Mumus.
Link to comment

Golfix, daca iei in calcul si o resoftare, va fi exact ce trebuie ;) cum a spus si mumus, cuplul la turatii joase te ajuta destul de mult in viata de zi cu zi iar condusul devine mai lejer. Plus ca si consumul e rezonabil..la fel si taxele + impozitele.

Link to comment

motorul este in 3 pistoane sau in 4?


http://www.revotechnik.com/product-details/software/audi/a1/179/stage-1/#.VDvHa_l_uSo

 

Revo spune ca din 85 cai ai masinii,cu stage 1 putem obtine intre 129 si 140 cai in functie de combustibil si setari,o crestere destul de mare spun eu. Este posibil ca aceasta motorizare sa fie limitata software,fata de cele de 105 sau 110 cai?

Edited by golfix
Link to comment

Motorul este perfect identic cu cel de 105 cp, difera ecu, softul... De asta se poate ajunge direct la 130cp, dar eu sunt multumit si de cei 85, si de faptul ca puterea maxima o am deja la 4800rpm, masina in realitate e egala cu o aspirata de 100cp, dar are zvac mai bun in ture mici.

Difera in schimb distributia si cutia de viteze, fata de varianta de 105 cp.

Edited by Mumus.
Link to comment

Medie orara 26 km/h, vreo 270km parcursi in total in vreo 10 ore, consum mediu afisat pe cb 7.7 la %

Link to comment
  • 2 weeks later...
Gata!

Sunt pregatit de iarna, am pus gumele de iarna pe masina, iar cele de vara le-am spalat si siliconat si depozitat :)

 

Am facut poze si cu sistemul de franare :)

 

 

 

 


 


 


Edited by Mumus.
Link to comment
  • 2 months later...

Salutare, am mai facut ceva kilometri, am ajuns la concluzia ca aceasta masina este facuta ptr tari mai calde... iarna consuma mult, se incalzeste greu.

 

Am cumparat si jantele ptr anvelopele de vara, sunt sh, au lacul un pic sarit pe ici colo, dar un sezon le folosesc asa, pana decid ce culoare sa le vopsesc. Ma gandesc serios la plastidip.

post-141780-0-09205500-1420885712_thumb.

Edited by Mumus.
Link to comment
  • 2 weeks later...

... Ma gandesc serios la plastidip.

Plastidip e o prostie. Uita de el. Bani cheltuiti de pomana. 

 

Pentru alt gen de aplicatii, e bunicel dar pentru jante, no way. 

Mi-am luat si eu teapa uitandu-ma pe youtube si alte alea.

 

P.S. arata superb masina.

M-a amuzat afirmatia unui coleg care a numit Seat Toledo, masina low-cost. 

Edited by d-rive
Link to comment

Nu comentez, poate ca e poate ca nu, poate el stie mai multe...

 

Eu sunt multumit de ea, arata intradevar bine, merge ok, are si defecte, da e a mea si imi place :)

Link to comment
  • 3 weeks later...

Am schimbat becurile, acum pe faza scurta am valeo aqua vision, si pe lunga osram silverstar 2.0

Momentan pot sa spun doar ca faza scurta arata ca un curcubeu, galben, albastru, mov, arata interesant, da vedem cum or lumina :) lunga sigur va fi foarte ok. Revin diseara cu un update.

Edited by Mumus.
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept