Jump to content

Seat Toledo 2014


Mumus.

Recommended Posts

M-am decis sa va prezint masinuta mea, care am cumparat-o de noua, acum vreo 3 luni, am cu ea vreo 3500 km, este un 1.2 tsi de 85 cp si 160nm, cuplu maxim intre 1500-3500rpm, si putere maxima la 4800rpm.

 

Consumul in brasov este de 7.3 la suta pana in prezent, iar extraurban intre 5-5.5  in exterior si 6 pe autrostrada constant la 130 km/h

 

In tr5 la 130 km/h am 3000 rpm, la 150 km/h am 3500rpm

 

In tr 2 ajung la 100km/h in tr3 la 150, deci am cutie etajata luuung :)

 

 

 

689268920140916_084402.jpg

drl led cree

 

1124123DSC_3878_resize.JPG

Folie lummar ATR cu insertie metalica

 

8454588DSC_3879_resize.JPG

senzori parcare 

 

 

 

 

 

 

410162620140927_211422.jpg

Scos sigla toledo 

 

 

 

 

 

1611791DSC_3865_resize.JPG

 Si ditamai portbagajul :)

 

 

196424920140722_175953_resize.jpg

 

6598855DSC_3885_resize.JPG

 

5648145DSC_3535_resize.JPG

 

6469601DSC_3534_resize.JPG

 

5084932DSC_3894_resize.JPG

 

5895580DSC_3888_resize.JPG

 

1520946DSC_3552_resize.JPG

 

2758149DSC_3860_resize.JPG

 

3896368DSC_3856_resize.JPG

Link to post
  • Replies 321
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mumus.

    207

  • capone26

    8

  • Rave

    8

  • andrei0241

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Discuri ovalizate..o, da   daca fenomenul a aparut dupa ce ai schimbat rotile, " clar " e de la discuri...iar metoda cu strungul, era ok la dacii..pt 300 lei cat costa 2 discuri, mai bine le schimbai

Si am pus leduri pe faza scurta, nu le-am probat inca noaptea, ca prima impresie cele stock par a lumina mai bine, dar daca ma las jos de tot, cele cu led orbesc...  Daca nu lumineaza bine, le voi p

Eu zic ca si 10 minute este arhi suficient.  Cost:  7 ron / 10 minute.

Posted Images

Daniel Florici

Sa o stapanesti sanatos, multi km si sa te duca peste tot fara probleme!

Link to post

Foarte frumoasa masina :wub: .Cere niste jante totusi :)

Edited by Fiestax
Link to post

Momentan am cumparat 4 anvelope de iarna continental ts 850, care vor fi montate pe jantele de tabla, iar pana in primavara voi cumpara si 4 jante. :)  Trebuie sa fie pe 15 si foarte bling :) dar sa fie perfect asortate. Si cu un buget de vreo 1500 ron maxim, pot fi si sh dar impecabile. Momentan nu stiu inca dimensiunile jantelor, trebuie sa ma uit pe roata de rezerva, (nu stiu nici daca am prindere 5x 100 sau 5x112 :) ) dar pana in primavara am timp. Daca aveti sugestii nu ma deranjeaza sa le vad.  Eu m-am gandit la ceva audi style in 5 spite duble, sau ceva cu rotunduri inauntru.

Edited by Mumus.
Link to post

Felicitari pentru masina!

:icon_thumleft:  pentru "Scos sigla toledo " arata foarte bine spatele fara numele modelului.

Sa o stapanesti sanatos si... plimbari placute!

Link to post

Foarte frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. :icon_thumleft:

Pe janta de tabla (dupa ce scoti capacul) scrie de obicei langa prezoane prinderea 5x100/112 etc, J si ET.

Pe cand o sa iti iei aliaje eu iti recomand cu caldura sa iti iei de 16. Astea de tabla sunt de 15, nu?

Link to post

Da sunt pe 15, dar din considerente practice,  voi merg tot pe 15 si la aliaje, chiar daca mai mari ar da mai bine. Am aflat intre timp si dimensiunile rotilor mele, sunt 5x100, 6j et 35,  gaura centrala 57 parca.

Link to post

Eu nu stiu ce a fost in capul astora de au pus roti de bicicleta pe toledo...puteau sa puna macar 195 60 15 / 205 50 16 stock..ca sa nu zic dimensiunile standard de la golf / leon / skoda..205 55 16 e perfect...185 60 15 mi se par inguste rau pt o berlina...la fel ca loganul..in cazul asta si eu iti recomand tot 15', ceva OEM ; 

Link to post

E ok 185/60r15, pana la urma Toledo e o masina low cost. Sper sa nu ma injure initatorul topicului ca am spus asta, insa asta e adevarul, chiar daca masina e chiar decenta din multe puncte de vedere, sunt multe lucruri facute cu economie.

Link to post

Normal..asta se reflecta si in pretul de achizitie..ca daca ar costa cat o octavia 3...nu ar mai cumpara nimeni...dar totusi...imi sustin parerea..un 195 60 15 ar fi schimbat comportamentul masinii pe viraje si mi se parea mult mai indicat..G4/ G5 si alte hatchback-uri au si 225 45 17...pe asta..nici daca vrei nu poti sa pui R17 legal...

Link to post

Legal pot pune si pe 16 si pe 17   am dimensiunile trecute in carte   215/45/16 si 215/40 17

 

Dar sa stiti ca ptr o masina de familie si 185 60 15 isi face treaba cu brio, vin de pe 195/65 15 si nu simt nici o diferenta la stabilitate.

 

Iar atata timp cat am luat seat la bani de logan, nu ma supar cand spuneti ca e low cost. Ca asa este, dar valoarea de revanzare va fi alta.

Edited by Mumus.
Link to post
Master_Blaster

Misto masinuta, e mai rara decat skoda Rapid desi arata mai bine in opinia mea. Fiind o masina alba ar merge niste jante mai inchise la culoare, daca tot ramai la dimensiunea de 15 inchi sa iei unele de calitate gen Rial, nu chinezisme ieftine.

 

Am o rugaminte sa uploadezi pozele pe forum ca asa sunt mici si ti-ar fi si tie mai usor sa le uploadezi si eu as vrea o poza mai mare cu motorul :D .

Link to post

cum se misca acest 1.2 tsi de 86 caluti? ma gandeam sa iau un Audi A1 nou cu aceasta motorizare

Link to post

Depinde de asteptari :)

Eu zic ca se misca foarte bine, am avut 1.6 16v de 113cp inainte, si pana la 4000 rpm seatul este mai ok, dupa 4000 reno-ul tragea mai bine. Dar in viata de zi cu zi e mai ok sa se miste bine in turatiu joase. Verdict: eu sunt multumit.

Edited by Mumus.
Link to post

Golfix, daca iei in calcul si o resoftare, va fi exact ce trebuie ;) cum a spus si mumus, cuplul la turatii joase te ajuta destul de mult in viata de zi cu zi iar condusul devine mai lejer. Plus ca si consumul e rezonabil..la fel si taxele + impozitele.

Link to post

motorul este in 3 pistoane sau in 4?


http://www.revotechnik.com/product-details/software/audi/a1/179/stage-1/#.VDvHa_l_uSo

 

Revo spune ca din 85 cai ai masinii,cu stage 1 putem obtine intre 129 si 140 cai in functie de combustibil si setari,o crestere destul de mare spun eu. Este posibil ca aceasta motorizare sa fie limitata software,fata de cele de 105 sau 110 cai?

Edited by golfix
Link to post

Motorul este perfect identic cu cel de 105 cp, difera ecu, softul... De asta se poate ajunge direct la 130cp, dar eu sunt multumit si de cei 85, si de faptul ca puterea maxima o am deja la 4800rpm, masina in realitate e egala cu o aspirata de 100cp, dar are zvac mai bun in ture mici.

Difera in schimb distributia si cutia de viteze, fata de varianta de 105 cp.

Edited by Mumus.
Link to post

Medie orara 26 km/h, vreo 270km parcursi in total in vreo 10 ore, consum mediu afisat pe cb 7.7 la %

Link to post
  • 2 weeks later...
Gata!

Sunt pregatit de iarna, am pus gumele de iarna pe masina, iar cele de vara le-am spalat si siliconat si depozitat :)

 

Am facut poze si cu sistemul de franare :)

 

 

 

 


 


 


Edited by Mumus.
Link to post
  • 2 months later...

Salutare, am mai facut ceva kilometri, am ajuns la concluzia ca aceasta masina este facuta ptr tari mai calde... iarna consuma mult, se incalzeste greu.

 

Am cumparat si jantele ptr anvelopele de vara, sunt sh, au lacul un pic sarit pe ici colo, dar un sezon le folosesc asa, pana decid ce culoare sa le vopsesc. Ma gandesc serios la plastidip.

post-141780-0-09205500-1420885712_thumb.

Edited by Mumus.
Link to post
  • 2 weeks later...

... Ma gandesc serios la plastidip.

Plastidip e o prostie. Uita de el. Bani cheltuiti de pomana. 

 

Pentru alt gen de aplicatii, e bunicel dar pentru jante, no way. 

Mi-am luat si eu teapa uitandu-ma pe youtube si alte alea.

 

P.S. arata superb masina.

M-a amuzat afirmatia unui coleg care a numit Seat Toledo, masina low-cost. 

Edited by d-rive
Link to post

Nu comentez, poate ca e poate ca nu, poate el stie mai multe...

 

Eu sunt multumit de ea, arata intradevar bine, merge ok, are si defecte, da e a mea si imi place :)

Link to post
  • 3 weeks later...

Am schimbat becurile, acum pe faza scurta am valeo aqua vision, si pe lunga osram silverstar 2.0

Momentan pot sa spun doar ca faza scurta arata ca un curcubeu, galben, albastru, mov, arata interesant, da vedem cum or lumina :) lunga sigur va fi foarte ok. Revin diseara cu un update.

Edited by Mumus.
Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer.

      Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari:
      1. pachet enjoy style
      alarma; full link;  media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style
      oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar.
      Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul.
      Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%.
      Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. 

      Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.





  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

 

 

Accept