Jump to content

Probleme port OBD - nu pot face diagnoza la masina


terminatoru
 Share

Postare recomandată

Dupa cum spune si titlul topicului problema consta in faptul ca nu pot face diagnoza la masina cu VCDS. Am fost la un prieten mecanic ce are Autocom-ul si cu acesta s-a putut conecta dar doar la anumite module,de exemlu pe Instruments, Airbags, dar la motor,Abs nu a reusit nici el. Mentionez ca interfata mea am folosit-o cu succes pana acum la masina mea precum si la alte masini fara a avea probleme , chiar azi am probat-o (ca sa o elimin pe ea din ecuatie) pe un golf 5  si a mers perfect, chiar daca la testarea portului imi da "K1 short to +12" sau "short to ground". Sincer n-am urmarit acest aspect pana acum,daca era tot asa sau altcumva, dar cert e ca a functionat fara probleme si pe masina mea si pe altele. Pe Golful 5 a mers ok, dar cand am conectat-o la masina mea nu mai merge, imi da mesajul " No response from controller",indifferent pe care modul vreau sa intru, din toate astea trag concluzia ca problema e la masina mea undeva.

Atasez si niste printscreen-uri :

Asta e eroarea ce o primesc cand incerc sa intru pe oricare dintre module:1.png

Aici sunt status-urile la testarea portului OBD : "Short to +12" si "Short to ground"short to +12.pngshort to ground.png

Si aici  statusul cu "Short to +12" de la Golf-ul 5 pe care am facut diagnoza/Output test/ Basic Settings cu succes .hvac adi.pngshort to +12 adi.png

Cei care va pricepeti va rog sa-mi spuneti de unde sa incep, am la dispozitie si o instalatie completa de sub bord (acolo banuiesc eu ca e undeva problema) pe care pot sa urmaresc usor traseul oricarui fir , e binevenita si schema electrica 20161124_184755.jpg

Mentionez de asemenea ca problema am descoperit-o dupa ce am instalat senzorii de parcare OEM , inainte cu vreo 2-3 saptamani facusem diagnoza la masina cu succes pt niste probleme la ABS, dupa ce am descoperit problema, am eliminat senzorii din instalatia electrica (deconectand toate mufele ce tin de senzori) si problema persista, de aceea cred ca problema a aparut inainte de asta.De asemenea senzorii functioneaza perfect cand sunt conectati la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica toate siguranțele. Eu am pățit așa. Nu puteam sa mă conectez..E cea mai simpla verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem sa precizez: Sigurantele le-am verificat toate,chiar si cele de sub bord de pe langa racleta cu relee, toate sunt ok, am tensiune in mufa de diagnoza, cum am spus si mai sus cu Autocom-ul s-a putut face diagnoza pe anumite module.

Poze si din Autocom, am facut 2 doar pe Instruments si Hvac (climatronic) 20161124_171020.jpg20161124_171816.jpg

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate siguranta radioului sau conectorul din el si fa diagnoza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am MFD1   instalat, stiu de faza cu HU aftermarket, am sa incerc si asta oricum. M-ar ajuta mult cum sa diagnostichez efectiv mufa OBD , gen tensiuni pe fire, masa,alimentare, rezistente,etc. Am vazut un tutorial pe youtube cu o problema similara la un Audi A3, am facut ce era acolo, doar ca tipul respectiv, nu avea tensiune la pin7 k-line, pe cand la mine este , a avut in fir intrerupt undeva, asa ar fi simplu sa caut in fir intrerupt , problema e ca la mine in mufa toate is cam ok, trebuie sa sap mai adanc, dar nu stiu de unde sa incep. 

 Am pe niste scanari mai vechi (1 luna) eroarea asta ,apare pe mai multe module, sa fie oare in legatura cu ea? Chiar daca ea exista , puteam face diagnoza pe orice modul, postez eroarea si ce zice wiki ross-tech.

01336 - Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation

Possible Symptoms

Data Bus Comfort working in Single-Wire Mode

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Control Modules

Control Module in CAN Data Bus Comfort faulty

Possible Solutions

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Control Modules

Special Notes

When found in VW Passat (3B): Comfort System, check Comfort Control Module and Door Control Modules.

Wiring/Connectors from/to Door Control Modules faulty

Door Control Modules faulty

Comfort Control Modules flooded/faulty

L.E. Dupa ore de sapat pe net am gasit o posibila pista : ross-tech despre status port "K1 si K2" plus despre "Short to +12" si "Short to ground"

E clar ca cele doua K1 si K2 trebuie sa aiba statusul OK, fara erori cum le am eu pe K1.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,vad ca nu mai are nimeni sfaturi, intre timp am mai sapat si eu si problema chiar exista si se stie despre ea,inclusiv cei de la Ross-tech. In diferite forum-uri/tutorial am vazut ca o posibila rezolvare ar fi deconactarea diferitelor module de pe masina pana se ajunge la in rezultat care sa determine eliminarea acelor erori pe linia K. Acum aceasta deconectare presupune sa deconectez efectiv modulul , gen scot mufa de la Modulul Airbag, Instrumente de bord, ABS,etc sau e suficient scoaterea sigurantelor din panou sau deconectarea mufelor din stalpii Pillar A?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca prin scoaterea conectorilor pe rind,unul cate unul,dupa care diagnoza

Incepi cu ABS,Radio,ECU..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 11/26/2016 at 2:24 PM, terminatoru said:

Ok,vad ca nu mai are nimeni sfaturi, intre timp am mai sapat si eu si problema chiar exista si se stie despre ea,inclusiv cei de la Ross-tech. In diferite forum-uri/tutorial am vazut ca o posibila rezolvare ar fi deconactarea diferitelor module de pe masina pana se ajunge la in rezultat care sa determine eliminarea acelor erori pe linia K. Acum aceasta deconectare presupune sa deconectez efectiv modulul , gen scot mufa de la Modulul Airbag, Instrumente de bord, ABS,etc sau e suficient scoaterea sigurantelor din panou sau deconectarea mufelor din stalpii Pillar A?

Salut, ai reusit intr-un final? Daca da, cum ai facut?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e la interfata mea, s-a stricat K-line si nu pot accesa module care necesita acest protocol de comunicare. Am pus alt VCDS pe ea si merge ok, deci nu e de la masina problema  in cazul meu , dar exista posibilitatea sa fie si de la ea, asa cum am scris si mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
alexandru1969

Buna ziua.Va rog, daca cineva cunoaste de ce nu am alimentare pe mufa OBD ca nu pot face diagnoza cu o interfata.Am verificat sigurantele si merg (sub bord si la motor).Si masina parca merge ,,in trei,,cum se spune si nu am forta la prima pedala.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Ai Touran sau Passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ai verificat și nu ai alimentare? Da jos mufa, verifica dacă plus îți lipsește... Și trage-i altul, din panoul cu siguranțe 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru1969

Cand bag mufa interfetei apare ledul verde.i-am pus si un elm327 si nu mai merge nici ala.undeva am citit ca poate daca scot bateria cateva secunde si o pun la loc, poate o sa mearga!.Am touran 2.0 tdi aia din 2004.o sa incerc treba cu bateria mai tarziu.Nu am avut probleme cu masina pana acum iar erorile de pe interfata, din 2015 au fost putine si remediabile pana acum in afara de schimbatul becului de la bricheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si nu ai alimentare in mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru1969

Se aprinde ledul de pe cablul vcsd cand il mufez.am scos bateria, am montato la loc, sistemul s-a resetat cum ar veni, parca motorul are mai multa forta in vit.1e, dar mufa tot nu merge.sa masor nu ma pricep iar din doi electricieni cautati prin ghencea in doua serviceuri diferite nu am gasit pe niciunui..cu promisiuni pt.saptamana viitoare.Pana atunci mai sap pe net, mai ma uit pe la mufa care nu stiu cum se desface si..poate gasesc ceva.La liniile k1,k2 nu ma pricep si din moment ce mufez vcsd si ii dau test..prima optiune este ok iar a doua parca zice ca e cablul unplugged.Mai incerc.

Cum pot face o diagnoza daca nu merge mufa odb?faza cu tinutul pedalei de frana 20 min.nu merge.Sigur e vreo chestie simpla pe undeva.ms.va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata vreme se aprine ledul pe diagnoza ai curent

Incearca si cu alt cablu de diagnoza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU neaparat, ledul se aprinde si daca este bagata in portul USB.

Vezi ca in Bucuresti suntem mai multi care te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru1969

Prima cauza posibila am gasito in sensul ca tableta mea mix3 pe win 10 era virusata si astfel a facut conflict intre un program vcsd 12.12 si vcsd 14.7, efectiv luando in considerare pe prima cu cablul celeilalte.Am dat tableta la reparat, reinst.de win, nu stiu cat dureaza..dar va tin la curent cu ce mai incerc.Despre mufa nu stiu ce sa va zic inca, doar dupa ce repar win.reinstalez vcsd 14.7 care are protectie de reb.,si tot inainte.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru1969

Va multumesc pentru sfaturi.Au fost de real ajutor ca astfel am eliminat cauze posibile.In concluzie problema a fost..prima virusii din windows- reinstalare, cablul vcds 15.7- upgrade la 18.9 cu loader, iar ELM-ul defect-acum ceva timp, ca sa-l mai curat l-am spalat cu un spray de contacte si neuscat l-am bagat in mufa.Deci elm de aruncat.Acum nu mai am nici o problema pe subiectul ,,mufa obd,,defecta.ms

Pot sa va intreb cum fac testul pe injectoare cu vcds?sa ma indrumati la o pagina cu acest topic..Eu am gasit la relanti valorile din poza atasata

Cil1  -014 mg/str, cil2 -0,38.., cil3 0,05..cil4 0,47.

Or fi bune la relanti cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, dar asta nu înseamnă că injectoarele sunt ok... Din păcate. Câți km ai pe bord.? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alexandru1969

Are 170500 km.Am schimbat ulei motor, filtru ulei si carburant, filtru aer si acum am sa ii zic o intarziere la pornirea de pe loc.O pacalesc sa-i zic asa din pedala pana sa mearga mai bine.Pe cablu nu apare nici o eroare.iam curatat maf-ul si am curatat conducta aer cu un spray de egr si am scoso la drun.m..vit 3 , 110 km/h, turatie 4000-4500.Si-a mai dat drumul dar tot am ,,lag-ul,, ala.Ce ar putea fi?Poate ma indrumati la o pagina de discutii din forum.Ma gandesc ca este ceva mecanic de vina si nu senzori.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu - trebuie facut un log in mers, cu VCDS-ul.. verificate valorile obtinute...si abia atunci putem vedea/izola problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru1969

Da.o sa iau in considerare acest lucru.da e mai greu la mine.o sa caut pasii de urmat in sensul ca imi aduc aminte ca se face log in mers cu a treia pe la 100 km/h.da nu i.Mi aduc aminte pe ce rubrica sa pun vcds.ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face în tr 3,de la 2000 la 4000rpm, pedala accelerație la podea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut grup sunt nou pe aici am un vw passat din 2002 1.9 tdi 101 cp motor Avb și am încercat să ai fac un test vcds și nu mă lăsa să accesez nici un modul doar engine atât îmi dă la oricare alt modul eroare  de comunicare. Când am instalat vcds îmi arata că K1 ok K2 ok și Can nu este gata ce  probleme pot avea ? daca cineva a mai întâlnit această problemă rog frumos sa imi explice cum sa o remediez. Vroiam sa intru pe modul confort sa vad de ce nu mai îmi merg geamurile când închid din telecomandă sa se ridice sus și să coboare . Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!