Jump to content

maricim
 Share

Postare recomandată

buna ziua,

a venit si randul meu sa postez la acest faimos webasto. in iarna lui 2010 a mers dar a inceput sa faca probleme pe care incerc sa le rezolv.

prima eroare a fost doar "short to ground" la pompa de dozare. am sters erorile iar dupa ce am shimbat si acumulatorul masinii au disparut.

mai nou imi apare si eroare cu "flame out"

le-am sters a pornit adica bazaitul ala s-a incalzit putin teava de evacuare si gazele care erau caldute, apoi s-a oprit.

eroare de flame out e data ca nu-mi vine motorina in el presupun.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 7M3 815 071 B

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

5 Faults Found:

01492 - Function Lock-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01413 - Dosing/Metering Pump (V54)

29-00 - Short to Ground

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

. la testul cu vag com la optiunea output test se aude cum bazaie : godinul : dar pe pompa V54 eu nu aud nimic,(tacanit ceva).

ce am facut pana acum: am desfacut pompa V54 am masurat rezistenta interna si am valoare 9.90 ohmi.(pe t4wiki. citisem ca trebuie sa fie de 20 ohmi)

am alimentat de la o baterie auto 12V pompita, (a facut click si a scuipat motorina)

din cate am citit pompa functioneaza doar la impuls cand e alimentata si atunci bobina din interiorul ei creeaza un camp electromagnetic care atrage pistonasul si apoi este eliberat de un arc din interiorul pompei.

nu am avut posibilitate sa masor daca am tensiune pe alea 2 fire ce intra in pompa * verde si maro .

intrebarea mea este cele doua fire verde si maro de unde vin?

cine da comanda la pompa v54 sa porneasca?

alte pareri si sfaturi sunt binevenite..

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina o comanda electronica godinuli, scoate furtunul de motorina din godin si da autput test sau porneste masina vezi daca da motorina pe furtun. daca vine motorina pe el defa godinul si verifica sita, bujia si curata godinul in special arzatorul, vezi ca are camarute ascunse, eu i-am dat foc arzatorului sa arda tot ce e in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine ii dam foc la "godin" arda'l'ar focu sa-l arda ca nici un service nu vrea sa se complice cu el

:icon_thumright: merci de sfaturi

pe un forum englezesc am gasit asta

It does not say flame out so I presume the glow plug is not at fault?

-Correct, 01413 is nothing to do with the plug

Which fuses should I check as there are a lot under there!

-None, if you have communications to the heater and its attempting to fire then your done - the pumps not got its own fuse

Which Relay controls the pump?

-None, its a solenoid injection pump which simply requires a pulsed 12V supply to operate

Can it be repaired and if so how?

-29-00 is a shorted code, in other words the heater is trying to supply 12V but its taken direct to ground somewhere. Unplug the dosing pump and see if the code changes to 24-00 Open Circuit

am inteles si mai departe :salut:

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!postez pentru un prieten care are un galaxy cu webasto.masina o are de 4 ani, abia acum cateva luni a descoperit ca are sistemul asta pe masina. zicea ca nu a pornit niciodata webasto!el are clima manuala.banuiesc ca porneste o data cu motorul,nu? cum trebuie sa fie setat la clima?aerul la parbriz si ventilatorul la max? cel putin la masina mea din semnatura asa porneste. am postat si eroarea. dar nu inteleg de ce sunt 5 bujii si nu una? este bujia de schimbat?banuiesc si sita de curatat.ms,astept o parere

Adresa 18:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 5 bujii,doar eroare se repeta de 5 ori(maxim de stocare in modulul Auxiliary Heating).Schimba bujia si dupa aia sterge erorile. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 5 erori, pentru ca aparatul a incercat 5 porniri, desigur nereusite. E o singura bujie, care se pare de aici ca e arsa. O schimbi si cand o schimbi, verifica si sita. Poate ca va trebui schimbata, sau doar scoasa si arsa bine.

Edit: Speedo, ai fost umpic mai rapid ca mine :))

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modul este, am vazut zilele astea ca am si antena pentru telecomanda...problema este ca acest modul(ma refer la intreg modulul) a fost pus nu este din fabrica si mi-a spus cineva ca vag-comul nu-l vede...nu stiu ce sa mai fac...adica eu caldura am in masina doar ca mi-ar prinde bine daca dimineata as urca intr-o masina calda si nu numai pentru mine ci si pentru motor ar fi mult mai bine...

sa auzim de bine si multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Telecomanda mai functioneaza? emite? mai are baterie? daca da, modulul mai functioneaza? verifica-le pe astea :)

offtopic.gif@ speedo, chiar era prea dimineata . Nu m-am uitat sa vad daca esti si tu pe topic si nu ma asteptam sa fie cineva la ora aia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am inteles la ce lucrai in laboratorul tau secret micule dexter, cand tot timpul erai ocupat :icon_thumright:

Foarte bun si explicit tutorialul. Felicitari .

Saptamana asta ma apuc de mesterit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru detalii,am si eu un webasto pe saran care ma mi-a dat mult batai de cap,am avut pomapa de recirculare de antigel arasa,am inlocuito si acuma merge da scoate mut fum albastru.As dori sal demonetz sa ma uit daca nu cuva sita este infundata ,sau sa incerc sal curat,dar am fost la toate magazinele din valcea siau zis ca nu au piese ori pe oginal la preturi exorbitante.as dori daca poti sa ma ajuti de unde pot sa comand si eu o sita de vebasto ,ori de unde pot sa le comand si eu .multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la "prestari servicii" sunt colegi care aduc piese pe original fara probleme.

Oricum eu am dat 175 ron pe sita.Ce-i drept e scumpa.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit intrun singur loc dar peste 200 ron,orcum multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am dat jos de pe masina "godinu" pe nume hydronic d5z-f II

sharanu fiind din 2006 e un model mai nou.

L-am desfacut bucatele si nu am gasit nimic suspect.

am verificat cablurile ce alimenteaza pompa de dozare V54 verde si maro si nu sunt intrerupte.

pompa de dozare (V54) functioneaza ca am pus 12 V si se aude tacanit plus ca pe furtunul ce intra in webasto a scos putina motorina.pompa functioneaza doar la impuls.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 7M3 815 071 B

Component and/or Version: HEIZG. B/D5W 0001

Software Coding:

Work Shop Code:

5 Faults Found:

01492 - Function Lock-Out

35-00 - -

01409 - Repeated Flame-Out

35-00 - -

01413 - Dosing/Metering Pump (V54)

29-00 - Short to Ground

01413 - Dosing/Metering Pump (V54)

29-00 - Short to Ground

01413 - Dosing/Metering Pump (V54)

29-00 - Short to Ground

CRED CA LA a MINE MURIT '' GODINUL'' a murit de inima saracu

de ce zic asta? pentru ca unitatea de control din webasto nu vrea sa ii dea semnal (alimentare cu 12V in perioade 0.5 Hz) si

astfel el nu primeste motorina si deci nu merge.

am ajuns la concluzia asta din cele spuse mai sus, iar eroarea (cu 01413 - Dosing/Metering Pump (V54)

29-00 - Short to Ground) e interpretata gresit tocmai ca unitatea de control e defecta.

am mai gasit aceeasi problema si pe un forum dedicat din UK post nr1. si nr.6

http://www.fordgalaxy.org.uk/ford/index.php?showtopic=17810

unitatea asa arata

http://translate.google.ro/translate?js=n&prev=_t&hl=ro&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=cs&tl=ro&u=http://www.autosip.cz/autosip/eshop/2-1/27-2/5/272-Ridici-jednotka-HYDRONIC-II-D5Z-F&act=url

daca mai are cineva cunostinte despre asta as fi bucuros se le aflu

multumesc

Modificat de motorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate din ce am mai citit si eu modelul asta de Hydronic are frecvent probleme cu unitatea de control.Si colegul maricim e in aceeasi situatie cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator puteti vedea si

.

Doar ca ala e modelul cu pompa de motorina si pompa de apa incluse(probabil Hydronic 5 compact) dar in interior sunt la fel cu D5WZ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista webasto instalat pe golf V diesel,dar nu golf plus ? intreb pt ca as vrea sa fac retrofit kit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu te intrebi de ce ai primit un minus! iti raspund tot eu: ca ai postat unde nu trebuie! la sharan. Nici macar la golf plus , nici la golf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam ca se mananca intre ele :)) eu am postat la WEBASTO--- probleme si rezolvari,ma rog..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma zi si tu...de unde sa stie lumea care n-are nici o tangenta cu golful ce e instalat pe masina aia?Numai tu poti sa stii ce ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu esti tu foarte atent dar steluta bipuie numai la 4 grade cu plus,tu o auzi de multe ori bipuind fara sa fi atent cand temperatura este foarte aproape de valoare de 4 grade,adica 4,5 iar 4 si tot asa,temperatura asta nu au aleso numai nemtii si francezii si japonezii,la toate masinile chiar daca nu bipuie se aprinde steluta la 4 grade,nu pot sa ti dau mai multe amanunte pt ca nu le am,asa au constatat ei ca e bine sa te avertizeze cred,si unde mai iese ceva ulei daca l tragi pe la joja ca nu inteleg,dar in fine,apropo,la un mercedes 190 din 92 oglinzile se incalzesc automat de la 4 grade,nu stiu dc,asa au crezut fascistii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall,cate garnituri vin la setul de la godin fara oringurile care vin cu sita?si daca sant scumpe la 116 lei cum le am gasit,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua bucati colegule :)

Cu pretul esti pe-aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna tuturor!

la sharan 1996 unde se afla pompa de circulare al apei, mentionez ca am Eberspracher D3WZ iar in fata nu am gasit.la sharan-ul modelul nou pompa este peste sistemul de franare iar la mine acolo nu este.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La sectiunea "manuale" este postat un soft de testare a webastoulului, dar nu scrie cum se foloseste cu ce cablu.

Nu am stiut umde sa postez, imi cer scuze daca nu e bine aici dar nu am avut unde :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pana la urma am intrat in posesia unei clone

Softul de verificare al webastoului merge cu cablul de la vag-com?

Intreb ca imi este frica sa nu stric ceva ca sunt sarac sa repar lucruri stricate din prostie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!