Jump to content
danutz

Nu se aprind martorii de bord, Maxi DOT, nu funcționează ceasurile dar motorul porneste

7 postări în acest subiect de discuţie

danutz   
danutz

Salut, am un VW EOS 2007, motor 1.6 benzina si am o problema in sensul ca ieri, dupa ce nu am mai pornit mașina timp de 3 săptămâni, când am pus contactul nu s-a mai aprins nici un martor de bord, nici afișajul DOT si nici ceasurile de vitezometru, turometru, apa, combustibil nu se mișcă.

Am pornit motorul si a pornit normal, funcționează cd, am aprins faruri, merge si climatronicul.

Am făcut o plimbare de aprox 10 km si tot nici o schimbare.

Ma gandesc poate o fi din cauza ca este umezeala în interiorul mașinii si poate s-a oxidat vreo mufa...

Va rog păreri. Multumesc

Modificat de danutz

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
pronet   
pronet

Verifica mufa de conectivitate la cluster.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
danutz   
danutz

Îmi poti indica unde se afla aceasta mufa? Sau cum ajung la ea. Multumesc

 

Modificat de danutz

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
pronet   
pronet

Desfaci clusterul de pe masina. e in spatele acestuia.

Sper sa te ajute asta: 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n
15 hours ago, danutz said:

Salut, am un VW EOS 2007, motor 1.6 benzina si am o problema in sensul ca ieri, dupa ce nu am mai pornit mașina timp de 3 săptămâni, când am pus contactul nu s-a mai aprins nici un martor de bord, nici afișajul DOT si nici ceasurile de vitezometru, turometru, apa, combustibil nu se mișcă.

Am pornit motorul si a pornit normal, funcționează cd, am aprins faruri, merge si climatronicul.

Am făcut o plimbare de aprox 10 km si tot nici o schimbare.

Ma gandesc poate o fi din cauza ca este umezeala în interiorul mașinii si poate s-a oxidat vreo mufa...

Va rog păreri. Multumesc

mai rar sa oxideze mufa....se mai intampla diverse accidente pe placa de baza a ceasurilor, de la umezeala, lipituri reci, etc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
danutz   
danutz

Am reusit sa rezolv problema. Am lasat masina la uscat pe un loc drept si cu geamurile deschise 2 degete. Am dat cate o tura de aprox 15 km in fiecare seara ca sa o incalzesc. Dupa 2 zile a inceput sa functioneze semnalul acustic pentru centura. In a 3 a zi cand am deschis-o s-a iluminat si MAXI DOT si totul functioneaza perfect.

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

de ce nu ai dat jos ceasurile, sa le desfaci si sa le pui intr-un loc cu caldura ?

Bine ca ai scapat asa usor, rare astfel de cazuri.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×