Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005

Recommended Posts

F l o r i n

Este in fata, intre motor si radiator, ca pozitionare

Link to post
Share on other sites
  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    47

  • Al Bundy

    21

  • Gabi_R

    20

  • FloFlorin

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1kd971658 .

de obicei se strica banda... iar mecanici schimba senzorul - dupa care realizeaza ca era de la banda/rulment.

Azi am fost cu masina la spalatorie,imediat dupa ce am plecat mi-a aparut martorul galben cu beculet(Check right front side light!),dar mie-mi merg toate becurile.Care sa fie cauza?

Posted Images

MariusIoan1981

Buna seara. 

Am un passat B7 2.0, CFFB, din 2012.

Mi-a aparut in mers spirala, intermitent, insa nu am simtit o schimbare in comportamentul masinii.

Dupa vreo 200 sute de km, in care am mers cu spirala in bord, la o pornire a masinii mi-a aparut si check engine. Am circulat aproximativ 10 km cu ambii martori aprinsi,  si nu am simtit nici acum ca motorul ar trage mai slab.

Am pus tester-ul pe ea, si mi-a dat rezultatul de mai jos :

 

caroserie: 3C-VW46 (7N0)
Adrese de scanat: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 4F 52 53 56 61 62
          69 72

Numar VIN: WVWZZZ3CZCE155742   rulaj: 242060km

01-Motor -- Status: Malfunctie 0010
03-ABS frâne -- Status: OK 0000
04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
08-Clima automata -- Status: OK 0000
09-Electr. centrala -- Status: OK 0000
10-Asist.direct./parc. -- Status: OK 0000
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
16-Electronica volan -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN  -- Status: OK 0000
25-Blocare pornire -- Status: OK 0000
37-Navigatie -- Status: OK 0000
42-Electr. usa sofer -- Status: OK 0000
44-Asistenta directie -- Status: OK 0000
46-Confort -- Status: OK 0000
4F-Eletr.centrala II -- Status: OK 0000
52-Electr. usa pasag -- Status: OK 0000
53-Frâna de parcare -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Regulator baterie -- Status: OK 0000
62-Usa SS -- Status: OK 0000
69-Tractare -- Status: OK 0000
72-Usa DS -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (J623-CFFB)       Eticheta:. ROJ\03L-906-018-CFF.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 018 PR    HW: 03L 907 309 AE

 

3  coduri de defecte:


5462 - Control demaror; semnal de confirmare 
          P3053 00 [047] - terminal 50 scurt la masă
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242061 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:41:17

                    Turaţie motor: 123.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 100.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 89 °C
                    Temperatura aer admisie: 35 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 10.620 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Limitare:cuplu: 0.0 Nm
                    Limitare:pedala de acceleraţie: 104.4 Nm
                    Sistem menţiere viteză: stare-Bits 0-7: 15
                    Pedala de acceleraţie: cursa de deplasare: 0.00 %
                    Cuplu motor: 110.0 Nm
                    Generator:semnal sarcină: 0.02 %

5290 - Modul de control motor clapeta de acceleraţie 
          P2100 00 [032] - întrerupt
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242052 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:30:58

                    Turaţie motor: 2058.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 48.6 %
                    Viteza vehicul: 80 km/h
                    Temperatura antigel: 80 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.400 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 590.7 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 100.00 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 11
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4996.8 mV

5305 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal prea mare 
          P0123 00 [175] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242052 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:30:57

                    Turaţie motor: 2055.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 44.3 %
                    Viteza vehicul: 80 km/h
                    Temperatura antigel: 79 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.400 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 390.9 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 41.42 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 8
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4997.8 mV

Gata de functie: 1 1 0 0 1 

 

Dupa ce am sters erorile, a ramas urmatoarea:

1 cod a gasit:
5305 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal prea mare 


          P0123 00 [167] - -
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242067 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 20:22:32

                    Turaţie motor: 834.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 16.9 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 80 °C
                    Temperatura aer admisie: 48 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.780 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 385.6 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 100.00 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 8
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4997.8 mV

Gata de functie: 0 0 0 0 1 

Credeti ca o curatare a clapetei ar rezolva problema? Sau este alt defect? 

Va multumesc.

 

 

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Curata clapeta

Link to post
Share on other sites
4 hours ago, F l o r i n said:

Este in fata, intre motor si radiator, ca pozitionare

Stiu care este. Am mai curatat o odată acum 1 an cred....sa se fi îmbâcsit iarăși?  Sa curăț doar corpul clapetei sau sa verific și partea de pinioane care activează clapeta?

Merci de info 

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

curata intai

Link to post
Share on other sites
MariusIoan1981
17 hours ago, EEXCALADE said:

Curata clapeta

O sa o curat, multumesc pentru raspuns. Este nevoie de calibrare/adaptare dupa remontare?

Link to post
Share on other sites
MariusIoan1981

Ai avut dreptate, multumesc pentru ajutor.

Edited by Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link to post
Share on other sites

Am curățat clapeta si pare ca și a revenit. O sa fac și o scanare zilele viitoare și revin.

Era foarte murdara.... am curatat o ultima oara în nov 2018 am făcut de atunci aprox 25 mii km...oare este normal sa trebuiască curatata anual sau din 20 în 20 mii km?

Link to post
Share on other sites

O varianta ar fi repozitionarea "degetarului" ptr recircularea gazelor-sa nu mai dea "direct" in clapeta.

Link to post
Share on other sites
On 9/2/2020 at 3:32 PM, EEXCALADE said:

Da

Ai idee cum pot face asta? 

mulțumesc 

Link to post
Share on other sites

VCDS / Basic Settings

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut! 

Astăzi și a dat-o n petic! 

Necesita schimbare buton sau poate fi de la altceva? 

Poza anexata. 

Screenshot_20200926_123728_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Link to post
Share on other sites

In mod cert necesita o scanare. Nu te arunca direct la inlocuire piese, indiferent care vor fi acestea-buton, motoras, calculator etc.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

exact. Daca in urma diagnozei rezulta ca este butonul de vina, schimba cu nou, numai original 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri