Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Este in fata, intre motor si radiator, ca pozitionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. 

Am un passat B7 2.0, CFFB, din 2012.

Mi-a aparut in mers spirala, intermitent, insa nu am simtit o schimbare in comportamentul masinii.

Dupa vreo 200 sute de km, in care am mers cu spirala in bord, la o pornire a masinii mi-a aparut si check engine. Am circulat aproximativ 10 km cu ambii martori aprinsi,  si nu am simtit nici acum ca motorul ar trage mai slab.

Am pus tester-ul pe ea, si mi-a dat rezultatul de mai jos :

 

caroserie: 3C-VW46 (7N0)
Adrese de scanat: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 4F 52 53 56 61 62
          69 72

Numar VIN: WVWZZZ3CZCE155742   rulaj: 242060km

01-Motor -- Status: Malfunctie 0010
03-ABS frâne -- Status: OK 0000
04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000
08-Clima automata -- Status: OK 0000
09-Electr. centrala -- Status: OK 0000
10-Asist.direct./parc. -- Status: OK 0000
15-Airbaguri -- Status: OK 0000
16-Electronica volan -- Status: OK 0000
17-Instrumente bord -- Status: OK 0000
19-Poarta CAN  -- Status: OK 0000
25-Blocare pornire -- Status: OK 0000
37-Navigatie -- Status: OK 0000
42-Electr. usa sofer -- Status: OK 0000
44-Asistenta directie -- Status: OK 0000
46-Confort -- Status: OK 0000
4F-Eletr.centrala II -- Status: OK 0000
52-Electr. usa pasag -- Status: OK 0000
53-Frâna de parcare -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Regulator baterie -- Status: OK 0000
62-Usa SS -- Status: OK 0000
69-Tractare -- Status: OK 0000
72-Usa DS -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor (J623-CFFB)       Eticheta:. ROJ\03L-906-018-CFF.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 018 PR    HW: 03L 907 309 AE

 

3  coduri de defecte:


5462 - Control demaror; semnal de confirmare 
          P3053 00 [047] - terminal 50 scurt la masă
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242061 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:41:17

                    Turaţie motor: 123.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 100.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 89 °C
                    Temperatura aer admisie: 35 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 10.620 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Limitare:cuplu: 0.0 Nm
                    Limitare:pedala de acceleraţie: 104.4 Nm
                    Sistem menţiere viteză: stare-Bits 0-7: 15
                    Pedala de acceleraţie: cursa de deplasare: 0.00 %
                    Cuplu motor: 110.0 Nm
                    Generator:semnal sarcină: 0.02 %

5290 - Modul de control motor clapeta de acceleraţie 
          P2100 00 [032] - întrerupt
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242052 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:30:58

                    Turaţie motor: 2058.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 48.6 %
                    Viteza vehicul: 80 km/h
                    Temperatura antigel: 80 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.400 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 590.7 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 100.00 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 11
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4996.8 mV

5305 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal prea mare 
          P0123 00 [175] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242052 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 19:30:57

                    Turaţie motor: 2055.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 44.3 %
                    Viteza vehicul: 80 km/h
                    Temperatura antigel: 79 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.400 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 390.9 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 41.42 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 8
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4997.8 mV

Gata de functie: 1 1 0 0 1 

 

Dupa ce am sters erorile, a ramas urmatoarea:

1 cod a gasit:
5305 - Potenţiometru clapeta -G69- semnal prea mare 


          P0123 00 [167] - -
          MIL aprins - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 242067 km
                    Data: 2020.09.01
                    timp: 20:22:32

                    Turaţie motor: 834.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 16.9 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 80 °C
                    Temperatura aer admisie: 48 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.780 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Masă aer: valoare măsurată (mg/cursă): 385.6 mg/cursă
                    Actuator clapetă:valoare prescrisă: 100.00 %
                    Unitate clapetă:valoare măsurată: 100.00 %
                    Actuator clapetă:deviaţie poziţie închisă: -0.10 %
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 8
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator clapetă:stare-Bits 0-7: 0
                    Unitate clapetă:tensiune de bază măsurată: 4997.8 mV

Gata de functie: 0 0 0 0 1 

Credeti ca o curatare a clapetei ar rezolva problema? Sau este alt defect? 

Va multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, F l o r i n said:

Este in fata, intre motor si radiator, ca pozitionare

Stiu care este. Am mai curatat o odată acum 1 an cred....sa se fi îmbâcsit iarăși?  Sa curăț doar corpul clapetei sau sa verific și partea de pinioane care activează clapeta?

Merci de info 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, EEXCALADE said:

Curata clapeta

O sa o curat, multumesc pentru raspuns. Este nevoie de calibrare/adaptare dupa remontare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate, multumesc pentru ajutor.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curățat clapeta si pare ca și a revenit. O sa fac și o scanare zilele viitoare și revin.

Era foarte murdara.... am curatat o ultima oara în nov 2018 am făcut de atunci aprox 25 mii km...oare este normal sa trebuiască curatata anual sau din 20 în 20 mii km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta ar fi repozitionarea "degetarului" ptr recircularea gazelor-sa nu mai dea "direct" in clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/2/2020 at 3:32 PM, EEXCALADE said:

Da

Ai idee cum pot face asta? 

mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! 

Astăzi și a dat-o n petic! 

Necesita schimbare buton sau poate fi de la altceva? 

Poza anexata. 

Screenshot_20200926_123728_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod cert necesita o scanare. Nu te arunca direct la inlocuire piese, indiferent care vor fi acestea-buton, motoras, calculator etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. Daca in urma diagnozei rezulta ca este butonul de vina, schimba cu nou, numai original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare . Zilele trecute mi s-a aprins spirala. (Palpaia- culoare galbena) si se tura pana la maxim 2500 rpm. Am oprit dupa approx 2 km, repornit, totul ok. In urmatoare zi, a facut la fel. Azi am fost la un service sa pun VCDS pe masina si surpriza. Nu erau erori stocate . In schimb masina nu mai are vlaga si in D , schimba vitezele pe la 1800-2000 iar turometrul scade cam la 900 -1000 dupa ce schimba.
  A mai patit cineva ceva asemanator? Este curios ca nu apar erori. (P.S.Injectoarele au valori f bune conform persoanei de la service)
2013 DSG 177 cp CFGC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie. Daca s-a aprins spirala, trebuia sa ai dtc stocat. Faceti un log in mers, sa vedem valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/18/2020 at 6:00 AM, F l o r i n said:

Nu are voie. Daca s-a aprins spirala, trebuia sa ai dtc stocat. Faceti un log in mers, sa vedem valorile

Salut. Am reusit sa gasesc o eroare la motor cu un obdeleven

AF9E9FEB-031B-4C65-A4ED-CD627F4598B3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr ul e de vina. Te pregatesti de înlocuirea acestuia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

   Azi a decis al meu Passat sa nu mai porneasca. Am plecat de acasa pana la un supermarket, iar de acolo n'a mai vrut acasa. Mi'a aparut martorul de la volan impreuna cu mesajul 'Move Steerig Wheel', iar imediat dupa, 'Steering wheel still locked'. Nu imi da voie sa fac nimic. Nu porneste, nu pot misca volanul, el fiind blocat. 

A mai intampinat cineva aceasta problema? Care ar fi solutia?

Atasez si pozele cu mesajele din bord.

 

20201128_140816.jpg

20201128_140948.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca baterie ai si nu e descarcata, e o problema de la ELV. Cheama pe cineva cu un tester si accesat modul 25...pana intra, dupa care stearsa eroarea.....si trebuie sa porneasca. Dupa aceea, schimbat ELV, etc...

 

Dar intai verifica sa fie buna bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca modelele noi nu mai au problema asta! Din ce stiam eu doar primele de B6 au avut problema asta pana prin 2008.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neapărat chemat om cu tester vcds la masina in parcare, sau dusa masina pe platforma la service. Nasol ce ai patit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Am nevoie de ajutorul vostru. Acum o luna s-a aprins martorul chek engine in bord. Am pus un yester pe ea, si mi-a aparut eroarea p0121 - powertrain (throttle/pedal/position sensor/ switch a circuite range/performance problem).

 

Am dus masina la reprezentanta, si au gasit o bujie arsa pe care au inlocuit-o. A mers masina asa vreo 2 saptamani, dupa care a reaparut martorul in bord, si pusa pe tester aceeasi eroare p0121. Masina merge normal, fara nici o peoblema. A mai intampinat careva situatia? Nu prea m-as intoarce la reprezentanta.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!