Jump to content

Martori aprinsi in bord / Mesaje afisate


emilian2005
 Share

Postare recomandată

Da. Am scris si mai sus. Hai totusi ca nu citim pe sarite si sa tot reluam raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut 

Am si eu următoarea problemă:

Atunci cand intra start stopul adica cand se oprește motorul apare in bord check engine. Masina nu mai porneste automat si trebuie sa o pornesc manual din cheie. La pornirea din cheie totul este ok si masina functioneaza normal numai ca ramane aprins martorul check engine.

Am facut o scanare si am gasit următoarele mesaje:

Potentiometru clapeta G69  semnal neplauzibil

 Date neplauzibile de la modulul abs

De unde ar putea fi?

Mulțumesc 

Modificat de Manuel N.
Posteaza print de pe diagnoza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e oscanare, posteaza exact asa cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20181106-093257_Gallery.jpg

Astept sfaturile voastre

Mulțumesc 

Este vorba de un passat b7 an 2013 motor cffb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul dintre clapeta si ECU. Daca totul ok, schimba clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta se schimba pur si simplu sau trebuie codat, setat reglat ceva la noua clapetă?

Masina funcționează normal doar ca aleatoriu se opreste motorul in momentul cand stau semafor sau cand opresc pe loc pt a da prioritate gen ca si cand ar intra start stopul si cand iau piciorul de pe frana si accelerez masina nu mai pleca si imi da un mesaj si spune ca trebuie sa o pornesc manual....  iar la pornirea manuală porneste ok.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba si atat. Nu ai nevoie.

da, stiu cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cablajul dintre clapeta si ecu sa verific continuitatea firelor sau tre sa am ceva tensiuni intre anumite fire /contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,continuitatea. Nu e cazul sa masori comanda ecu, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se duca clapeta la 86mii km?

Mai am.un passat b6 si are 150 mii km si nu am avut cu el nici o problemă....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal... e anormal...  ce importanta mai are ? fa verificarile dupa care vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomanzi vrun producător anume pentru capătă? App trebuie sa schimb tot corpul sau pot schimba doar partea electrica, gen motoras sau senzor sau ce mai are ea pe acolo?

 

Ok. Verific dar cred ca este foarte putin probabil sa fie vrun fir intrerupt

Pe langa eroarea de mai sus tot pe partea de motor mai am urmatorul mesaj  

00332 - control circuit for tank flap

Short circuit to ground....

Ai mai intalnit problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in general e servomotor defect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit nimic pe parte electrică.... am sters eroarea si vad ca  nu a mai reaparut de ieri pana azi.....

Bateria avea 11.5 v, am pus o la incarcat vro 2 ore pe un redresor de la lidl....este posibil sa fie bateria pe duca si din cauza asta sa apara eroarea la clapeta?

Ieri am mai facut un scan si am mai gasit si eroarea următoare 

00332 - control circuit for tank flap

Short circuit to ground....

De la ce ar putea fi, vro siguranta arsa sau contactul ala de la capacul rezervorului?

 

Merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/6/2018 at 10:30 AM, F l o r i n said:

servomotor defect.

sau..... verifica cu 12v direct pe motoras

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motorasul de la clapeta? 

De eroarea cealaltă ce ma sfatuiesti?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe actuatorul de la rezervor.

la eroarea cealalta.... posibil clapeta cu probleme - ti-am scris mai sus ce te sfatuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala la rezervor pare a fi un buton care confirma pozitia de inchis deschis a capacului de la rezervor.....daca pun 12 v pe el nu fac scurt? Sau mai exista alt motoras in alta parte?

Merci de rapspunsurile de pana acum Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am si sa alimentezi direct cu 12v motorasul.... nu butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut decat butonul. Motorasul pe unde este ascuns? In spatele mochetei in portbagaj? 

Asta ate vro siguranta sa o verific inante sa vad dava este arsă? In mod normal ar fi trebuit sa fie arsa ...

Daca ar fi motorasul ars in mod normal cand inchid masina ar trebuii ca , capacul de la rezervor sa de deschida nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pt orice lucru e o siguranta.....hihihi....nu.

da, in spatele mochetei, langa usita de la rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva tu sau stii unde as putea sa gasesc schema electrica la passat b7 de la  tablourile de sigurante cu fiecare siguranta ce anume deservește?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cautat suficient - uite, am cautat eu topicul pt tine 

 - 

oricum, ca idee - hai sa discutam in topicurile dedicate, altfel facem o mare varza aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!