Jump to content

Sfaturi achizitie Ateca


cristi511
 Share

Recommended Posts

Cred ca la Style cea mai importanta dotare lipsa sunt farurile full led. Restul se pot retrofitui relativ simplu, cu buget ulterior.

Link to comment
Share on other sites

Full Led arata bine, dar nu e un must. Masinile vor circula mai mult oras/judet, iar majoritatea drumurile se vor face pe timp de zi.

Nu am primit inca lista optionalelor, deci nu pot sa dau mai multe detalii, poate pe langa echiparea standard, sa mai aibe si alte optionale.

Masinile am inteles ca se vor elibera pe sf de August. Sper sa primesc doate informatiile in timp util.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu poti primi codurile VIN? Astfel poti afla singur tot ce ai nevoie. Style daca. U ma înșel pornea de la 19k euro la lansare in varianta cu motor de 1.0. Pretul indicat de tine e foarte interesant, daca masinile sunt rulate in conditii decente și fără accidente majore. 

Link to comment
Share on other sites

Momentan nu, undeva dupa 25 august, sper sa am acces la mai multe informatii. Din cate am inteles, masinile fiind rent-a-car, prezinta urme de uzura normala pentru km, dar sincer nu ma intereseaza neaparat zgaraieturi sau chestii d-astea minore, masinile sunt fara accidente ( o bara frecata, sau chestii de genul eu nu le consider accidente ), intretinute doar la reprezentanta, fiind in garantie ( de aia se si vand, ca expira garantia ) si au avut full casco, deci problemele estetice majore cred ca s-au rezolvat la timp. Oricum la banii astia, estetic, nu poti avea pretentii de o masina NOUA :) 

Tehnic sa fie ok, dar oricum dupa achizitie se va face o revizie generala, de la A la Z, fara discutie.

Eram curios de partea mecanica, motor+cutie, daca prezinta defectele specifice, dar m-am lamurit, ca din punctul asta de vedere, alegerea ar fi ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va multumesc pt sfaturi.

Am vazut masinile. Avand in vedere ca au fost conduse de "romani", starea optica era una mai precara... unele mai ciomagite, altele mai ok-ish, defecte optice ce se puteau remedia, dar totusi, tapiserie rupta la unele, arsa cu tigara pe alocuri, suport interior ochelari in plafon lipit cu guma de mestecat, stergator luneta rupt, si alte maruntisuri...

Tehnic s-ar fi prezentat ok-ish, n-am intrat in detalii cand am vazut masinile. 

Fiecare ar fi necesitat ( ca parere personala - neavizata ce-i drept ) undeva pe la 2000-2500eur ( remediere stare optica ( una din ele era frecata pe toata partea dreapta de exemplu + o revizie generala motor+cutie+diferentiale+cutie transfer+discuri+placute+anvelope), si chiar si asa ar fi meritat luate teoretic, avand in vedere ca preturile unor modele similare sunt 15-17.000eur.

Dar analizand mai bine situatia, banii de bagat in ele, si faptul ca urma sa le mai tinem un 3-4ani minim, am refuzat oferta, si am achizitionat pana la urma 3 buc Skoda Octavia 4 2.0TDI 115cp manuale, de pe stoc, dotate arhisuficient si cu dorati de bun simt pentru 2020 ( senzori parcare, scaune incalzite, tempomat, faruri led basic - gen, si alte dotari normale ). Oferta a fost best buy, si pentru ca a fost "flota", la pretul de 15.800eur+TVA/buc. Sunt totusi masini noi, cu garantie 4ani/120k km.

Link to comment
Share on other sites

Ai luat dezicia corecta din punctul meu de vedere. Nu degeaba erau masinile alea la "oferta" si in plus starea tehnica a motorului e greu de evaluat corect fara sa il desfaci complet. De exemplu masina poate sa mearga bine cand o testezi, dar pe termen lung poate sa conume atingel sau ulei sau alte probleme care nu se pot observa la un singur test drive sau la o insepctie non invaziva. Daca folosesti masina in scop comerical, te poti frige rau cu o astfel de achizitie si nu prea mertia riscul. 

Edited by adrian001
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dragoș Pahonțu
On 4/30/2020 at 12:48 PM, mihai.onu94 said:

Toate motoarele cu mai putin de 250 nm si tractiune fata vin in continuare cu dsg dq200.

Atat vag cat si alti producatorii folosesc cutii dct cu ambreiaje uscate pe motorizarile slabe pentru ca au pierderi de putere mai mici fata de variantele cu ambreiaje in ulei. Pierderi de puteri mai mici inseamna pt sofer consum mai redus si performante imbunatatite. 

@mihai.onu94Pai atunci de ce in afara UE, Volkswagen oferă pe motoarele mici 1.4TSI cutie automată AISIN8. Adică convertizor de cuplu care este mai fiabil. 

Link to comment
Share on other sites

@Dragoș Pahonțu pt ca in restul tarilor normele de poluare nu sunt la fel de drastice precum in Europa. Iar in America dupa diesel gate, incearca sa evite orice problema posibila. Iar Aisin8 mai are de rulat cativa ani ca sa isi arate fiabilitatea. Cand incepi sa analizezi problemele fiecarui producator, iti dai seama ca grupul vag nu sta asa rau cum se crede.

Dar sa fim seriosi, dq200 a aparut prima oara prin 2007-2008 pe golf 5, adica sunt 12 ani de atunci si milioane de cutii vandute, timp in care sigur au mai reparat din probleme. Pe forum sau pe internet in general prea putini zic ca sunt multumiti, auzi de ei doar cand au probleme. Multi sunt cu sh-uri cu 180.000km "reali" si cu revizii la cutii cam lipsa, ca nah, masina sh intretinuta nu e cea mai ieftina.

Link to comment
Share on other sites

Dragoș Pahonțu

@mihai.onu94

Corect, versiunea sau generația a doua DSG7 DQ200 0CW(2014-) est mai fiabilă. Nu mai pica mechatronicul și ambreiajele duc peste 100,000km chiar cu un stil de condus barbaric.

 

Dar atunci de ce pun Aisin8 înloc de Dsg? Majoritatea rechemărilor au fost în afara UE și cred că lumea nu prea are încredere în aceste cutii, și cum ai zis pot să pună Aisin că nu sunt restricționați de emisii.

 

Și asta cu reviziile nu știu ce să zic, la această cutie VW spune că nu trebuie schimbat uleiul din mechatronic, dar multi o fac deci nu știu dacă e bine sau nu.

Link to comment
Share on other sites

 

în urmă cu 9 ore, Dragoș Pahonțu a scris:

Dar atunci de ce pun Aisin8 înloc de Dsg?

Nici arteon 2.0 tsi 280 nu are dsg in America (care ar fi fost varianta umeda), ci tot aisin8. Deci pot fi si limitari de produtie iar datorita cresterii mari de cutii automate din Europa, sa pastreze dsg-ul pt Europa.

Link to comment
Share on other sites

Putem va rog sa revenim la subiect? Daca vreti sa dezbateti diferentele intre cutiile automate avem arie dedicata. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Similar Content

    • _Gabriela_
      By _Gabriela_
      Deschid si eu un thread in "Masina mea", inteleg ca nu sunt multe Ateca prezentate aici. Am avut inainte un Golf IV 2003 1.9 TDI 90 CP. 
      Comanda pentru Ateca Style 1.4 EcoTSI 6M 4Drive 150CP/110 KW am dat-o in februarie 2017, iar masina a sosit la mijlocul lunii septembrie.
      Culoare: Samoa Orange, model MY2018, Euro 6.
      Optionale: 
      Adaptive Cruise Control Anvelope all season 17 (am tinut neaparat sa am pneuri all season chiar daca astfel a fost nevoie sa optez pentru echiparea Style si nu Excellence - am fost foarte incantata de Goodyear Vector 4Seasons Gen-1 pe Golf si citisem pe forumuri ca Seat va alege tot Goodyear pentru Ateca, si intr-adevar asa a fost, de data asta varianta actualizata si imbunatatita Gen-2) Pachet iarna (scaune fata incalzite, spalare faruri, duze spalare parbriz incalzite) Parbriz incalzit Pachet crom Asistenta la parcare Faruri full LED Full link Pachet asistenta sofer I (Lane Assist si High Beam Assist) Pachet Comfort Drive (oglinda retrovizoare cu reglaj antiorbire, faruri cu functie Coming Home si Leaving Home) Pachet iluminare interioara LED SEAT Drive Profile cu Driving Experience SEAT Sound System cu 10 difuzoare (incl. boxa centrala si subwoofer in roata de rezerva) Sistem navigatie - touch screen cu diagonala de 8 inch Sunroof panoramic Primele impresii, dupa aprox. 2000 km:
      - e foarte confortabila, agila si silentioasa.
      - are un portbagaj super incapator, raportat la ce dimensiuni are (doar 4.3m lungime). In spate e loc arhisuficient la nivelul genunchilor chiar si pentru persoane de 1.80m inaltime.
      - nu are nicio trepidatie cand trece in modul 2 cilindri, si am pus benzina de toate felurile pana acum.
      - consumul este mult mai mic decat ma asteptam - 6-6.5% mixt, iar in oras in super trafic 9-10% (ma asteptam la minim 8% mixt si 11-12% in oras, tinand cont ca e 4x4 si mai are si pneuri all season). In afara orasului am scos si 5.5% consum in modul Normal, rulat si schimbat vitezele la max. 2500 rpm.
      - sunetul imi place foarte mult, basii se aud foarte bine, sistemul SEAT Sound System face toti banii.
      - sistemul de navigatie nu l-am vazut inca in actiune, nu a sosit cardul. Am testat Waze prin full link, se aude in boxe, nu se vede nimic pe ecran. Partea neplacuta e ca daca asculti radio sau muzica, se intrerupe muzica atunci cand Waze iti transmite o instructiune conform traseului ales, si dupa aceea trebuie de fiecare data sa revii manual la Radio sau la Media. 
      - as fi vrut sa mai aiba centura reglabila pe inaltime si as fi vrut sa fi selectat la optionale si camera 360 grade. Am senzori fata si spate dar parca mai rau ma incurca cei de pe fata - nu ma prind exact unde este obstacolul si la ce distanta, mai ales pentru partile laterale. 








  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept