Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Tot pe la distributie e ceva in neregula, e putin probabil sa ai acelasi defect cu 2 pompe diferite, nu e sincronizat ceva , ori pompele la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Darius ilioni

SALUT ! cer si eu niste ajutor. 
am avut probleme cu spanul la al meu audi a 4 b8 2008 CAGA 2.0 143 cp , am decis sa fac retrofitul la cp3. Bun, toate bune si frumoase, a venit ziua sa imi iau masina... cand surpriza , am luat-o mai rau decat am dus-o. Dupa retrofit intampin mai multe probleme, spirala se aprinde uneori intermitent , uneori nu, uneori merge bine, uneori moare in turatie , uneori moare la pornire .... mecanicul a zis ca nu poate sa vada eroarea , de ce naiba ar putea sa faca figurile astea uneori sa moara uneori sa mearga bine uneori sa nu se aprindă spirala si uneori sa se aprindă, martorul cateodata ramane intermitent si doar cand e pus contactul.. ce ar putea fi gresit ?  Precizez ca pompa de medii a fost data jos de tot . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Trebuie sa ramana o eroare stocata. trebuie vazute presiunile la care lucreaza pompa in tandem cu ce ii cere ecu, trebuie vazut procentajul regulatorului de rampa, de pe pompa. trebuie interpretate bine valorile in mers sau pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Timisoara.Roaga-l pe Mac sa-ti ofere ajutorul in rezolvarea problemei.El ofera suport pentru kiturile cp3 vandute.Au mai existat cazuri in care regulatorul de pe pompa CP3,chiar nou fiind,sa faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

A mers iar normal si dintr-o data s-a aprins spirala si ma limita la 3000 de turații... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Revin cu o eroare si un limp mode dupa retrofit .. 

 

216 - Fuel Rail/System Pressure 
          P0088 00 [096] - Too High
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 176735 km
                    Date: 2007.12.07
                    Time: 07:37:11

                    Engine speed: 3596.00 /min
                    Normed load value: 70.2 %
                    Vehicle speed: 53 km/h
                    Coolant temperature: 83 °C
                    Intake air temperature: 32 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.820 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 3596.0 /min
                    Vehicle speed: 54.16 km/h
                    Mean injection quantity: 56.23 mg/stroke
                    Fuel temperature: 30.0 °C
                    Fuel high pressure: actual: 2e+006 hPa
                    Rail pressure regulation: status-Bit 0: 00000101 
                    Inj Crv st Inj Char Act Val 0-Bit 0: 001110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Darius ilioni

Poate sa ma ajute si pe mine cineva? Am facut retrofitul la pompa cp3 si imi iau limp mode cam dupa 3000 de ture , codul p0088... parca lovesc un zid si imi taie toata puterea, nu mai pot accelera si daca accelerez tremura toata masina, trebuie sa o duc in viteza inferioară ca sa pot accelera iar .. Menționez ca am scos pompa de mediu cod motor CAGA, a mai întâmpinat cineva problema ? Chiar nu poate nimeni sa ajute cu un sfat ? 

Modificat de Darius ilioni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai sa reusesti singur....incearca la eexcalade poate te ajuta el cu reparatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele pentru presiunea prea mare in rampa pot fi:

-metering valve de pe cp3 nu lucreaza cum trebuie

-regulator presiune de pe rampa(am inteles ca ai schimbat rampa si eroarea persista)

-traseu retur gatuit/infundat

-pompa de medie presiune nu a fost demontata de pe masina(asta iar cade,ca zici ca ai scos-o)

-ecu nu face corectiile necesare pe metering valve/regulator de presiune pe rampa-posibil eroare de soft?!

Cam astea imi vin in cap acum..Ar fi ideal sa incerci inlocuirea metering valve-ului cu una de proba,macar sa o scoti pe asta din calcul,in felul acesta te asiguri ca kit-ul cumparat de la racingparts e perfect functional si cauti buba la masina ta.Roaga-l pe Mac sa te ajute cu un metering valve de proba!Daca problema persista,cauti buba la celelalte componente care le-am enumerat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva chiptuning pe motor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta n-o sa-i dai de cap pana nu-ti modifici harta de injectie. Pompa CP3 merge direct pe CAGA stock printr-o coincidenta norocoasa, insa daca apare un chiptuning in ecuatie, coincidenta s-a spulberat. Eu am incercat sa pun CP3 pe CGLC si n-am reusit nici cu 2 softuri, 3 regulatoare de rampa si 3 pompe CP3, pentru ca in final sa renunt si am revenit la CP4.1. Am inteles de la Mac faptul ca s-a gasit o rezolvare si pentru CGLC, insa eu m-am lecuit. 

Ia legatura cu Ionut Stoica de la FWP Racing Solutions - Dyno & Chip Tuning Brasov- el este profesor pe soft pentru CP3 pe CAGA (are pe masina lui). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darius ilioni

Iti multumesc enorm de mult !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! La ce preț ar ajunge  pompa + dpf off + egr off pentru un Cbbb?

Și pana la urma asta e pompa de pe 1.4hdi 50kw? Nu de alta, dar am un motor din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ca sa mai revitalizez topicul asta,fac un mic update.Am aproape 10 000 km cu retrofitul cp3 facut,totul e perfect.Am folosit masina in concediu la regim de autostrada,serpentine pe munte,oras,etc..Nu am primit niciun cod de eroare,a pornit intodeauna la sfert de cheie,motorul a mers perfect,fara sughituri.In tot timpul asta am monitorizat parametrii pe dpf,injectoare,presiunea in rampa(care e mult mai stabila,chiar si in relanti fata de cp4),totul e la fel ca inainte de retrofit.Cu diferenta de consum nu mi-am batut capul,asa ca nu pot spune ca e vreo diferenta pregnanta fata de inainte.In schimb,beneficiez zi de zi de marele avantaj ca nu ma mai stresez deloc cu spanul vietii ce putea sa apara.Seara buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

Ma bate si pe mine gandul sa fac retrofit de la cp 4 la cp3. Golf 7 2015 EA288 cod motor CRLB

Ce nu am inteles eu: kit-ul de conversie se aplica pompei cp4 ? Sau trebuie achizitionata o pompa cp3 la care se aplica acest kit? Sunt noob in astfel de lucruri. In acest caz pompa  cp3 de unde se poate achizitiona? Se recomanda noua, sh , reconditionata?

Multumesc pt raspuns!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi prima postare din acest topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul pentru retrofit il comanzi ori cu pompa cp3(reconditionata sau noua),ori iei kitul fara pompa si de pompa faci rost singur(dezmembrari,reconditionata sau noua).Sfatul meu e sa iei kitul cu tot cu pompa sa stii de-o treaba.Ia legatura cu racingparts(Aurelian) si vezi in ce masura acest retrofit se preteaza la motorul tau.Unele variante de motor au doar pompa electrica din rezervor care face presiune prea mare pt pompa cp3 cu softul stock.Citeste topicul care ti l-a recomandat colegul mai sus,o sa gasesti raspuns la multe intrebari!Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

 

 

Am o pompa cp3 de pe Peugeot 1.4 hdi codul ... 042,dacă o pun pe 2.0 tdi 170 cai pot sa folosesc regulatorul care este montat pe ea? Sau pun de 2.0 tdi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa folosesti regulatorul care este pe pompa ta cp3.De fapt,nici nu ai incotro..Regulatorul de cp4 nu se potriveste pe cp3.Pompa mea cp3 provine de pe motor 1.9 renault si am regulatorul cu care s-a montat pompa pe motorul de renault.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

 

Sunt mandrul posesor al unui Audi A3, CFFB, care are span in paharul de motorina. 
m-ar interesa, daca este cineva care se poate ocupa cap-coada de retrofit (achizitie, revizie, montare, curatare), in Cluj sau imprejurimi. 

Va rog mesaj in privat!

 

 

Modificat de Gabi Albert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Am facut si eu conversia la CP3 la Passat-ul meu B6 CBAB, preventiv. Totul ok, masina merge perfect. Ca impresii, motorul porneste mai repede (aproape instant) si parca accelerarile sunt putin mai line (dar aici poate e doar placebo) :D  Nu am observat sa-mi scada consumul sau vreun sunet diferit al motorului :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello,

 

Vin si eu cu vesti bune, am pus un CP3 inca din 2018 pe un Golf 6 CBAB, merge fara probleme si in ziua de azi dupa aproximativ 60k km.

 

Mai am unul, CFFB, si urmeaza sa fac conversia in curand, momentan prefer CBAB-ul este cu mult mai silentios cu CP3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, a facut cineva retrofit la 1.6 tdi CAYC?  cum se comporta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 2/3/2022 at 11:52 AM, Dan Cristi said:

Poti sa folosesti regulatorul care este pe pompa ta cp3.De fapt,nici nu ai incotro..Regulatorul de cp4 nu se potriveste pe cp3.Pompa mea cp3 provine de pe motor 1.9 renault si am regulatorul cu care s-a montat pompa pe motorul de renault.

Salut, inca nu m-am apucat de operatiune dar nu cred ca se potriveste la gauri regulatorul de pe cp4 pe cp3!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!