Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Șpanul din filtru este readus din rezervor. Este indicat să filtrezi și returul? Sigur asta nu va rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, returul e deja filtrat by design de vw, tocmai de asta ai 4 mufe/conducte pe capacul filtrului original, pentru ca motorina din retur se refiltraza inainte sa mearga in rezervor. Cine stie mai bine, sa ma contrazica!

Sa presupunem ca am mizerie/span in rezervor, ce ma incurca sa stiu ca motorina se filtreza de doua ori?! Tocmai ca nu stiu ce am acolo.. &racingparts.ro a specificat mai sus despre posibilitatea treceri spnului spre motor. De te-ar incurca sa ai 2 filtre? 90lei?!

Sincer sunt mai linistit asa cu 2 filtre, Multumesc de idee lui &racingparts.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, întotdeauna m-am întrebat de ce intră 4 conducte în filtru. Dacă este filtrată motorina și pe retur ar fi excelent și asta înseamnă că nu ar trebui să ai șpan în rezervor. Oricum prevenția ajută. Racingparts lucrează foarte frumos și bine după cum se vede. Felicitări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu că este oarecum offtopic, dar gândidu-mă mai bine, motorina nu este filtrată pe retur. Filtrul propriu-zis de motorină nu are două intrări și două ieșiri. Asta înseamnă că dacă ar intra și turul și returul spre filtrare, motorina s-ar întoarce în rezervor imediat și pompa din rezervor nu va mai crea presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiCH11 asa aveam și eu. Daca nu e feros, ăla nu e span de cp4. Cel mai probabil e span de prin pompele de alimentare. 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@adaniel90

-din cate stiu spanul care l-am avut nu era feros.

-din cate stiu, pompa cp4 e din aliaj aliminiu, care e neferos.

-feros ori neferos, isi urmeaza traseul direct in injectoare. Oare ce se intampla cand ajung in injectoare, orificile fiind nanometeice si nu milimetrice?!

Mie mi-a tremurat motorul inainte retrofit de vreo 2 ori, si sufletul la fel:))), acum dupa retrofit, nu am mai observat nimic aiurea. Tata care nu e mecanic de meserie, doar din nevoie, cand a vazut particulele respective (live), mi a spus instant ca masina mi-e compromisa si va ceda candva daca nu ii schimb pompa sau masina.:/..asa am realizat ca nu e de gluma.

Pe toti pe care i-am intrebat, pana si la service autorizat, mi-au spus ca daca nu schimb pompa, se poate intampla oricand, peste 5 km sau peste 500000, loz in plic!

Deci ai prticule in filtru, de unde vin?! Merg in motor?! Uita te in regulatorul de presiune al pompei, eu am avut si acolo. Daca ai in regulator, e clar ca de acolo va merge direct in injectoare.

S-a mai specificat asta in topicul asta de multe ori, intrebati mecanici. Eu nu sunt mecanic de meserie, dar lucrurile sunt destul de simple de inteles.

Hai noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiCH11

Corpul pompei e din aliaj de aluminiu, angrenajul interior (cama, rola și ce mai e pe acolo) e dintr-un aliaj mult mai dur, ce este atras de magnet.

De ce îți spun că particulele văzute de mine in filtru nu erau de la cp4 - am făcut mai bine de 20 de mii de km de când am trecut la cp3 și am schimbat filtrul de motorina de 2 ori, și acele particule sunt inca prezente și nu trec de filtru. Regulatorul era curat iar mașina mergea, ca și acum impecabil. 

Știu pe cineva cu un A3, 1.6 cayc, are aceleași particule in carcasa filtrului de când a luat-o și a făcut peste 100 de mii de km cu ea și încă funcționează. 

Ce vreau sa spun e ca desi nu îmi pare rau că am făcut conversia, as fi vrut sa am pe cineva să mă liniștească și să îmi zică că acele particule nu sunt produse de cp4.

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici poate sa raspunda cineva care stie mai multe decat noi, idee e ca eu am avut si in regulator, nu mult, dar am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Revin pe forum cu povestea mea.

Masina este cea din semnatura, passat B6 2.0 CBBB 170cp 2009.

Zilele trecute, mergand normal prin oras, am auzit cum motorul si-a schimbat suntetul, se auziea un tacanit si pedala de acceleratie nu mai reactiona ca inainte. Am continuat sa merg pana acasa, fiind aproape (mers aproximativ 2-3 minute). Cum am ajuns, am dat capacul jos, senzorul de pe pompa si surpriza (poza). Tin sa mentionez ca nu s-a aprins nimic in bord, nu are nicio eroare in calculator. Am luat deja legatura cu Mac, astept kit-ul de conversie cu filtru de 1 micron si sper ca totul sa fie ok.

Cu toate ca masina avea in istoric in 2012 la 82k schimbata pompa si 4 injectoare, acum la 253k a cedat si a doua pompa (sper sa nu fie cu tot cu injectoare). Asa ca.......toti care aveti cp4 recomand conversia la cp3 cat mai repede.

IMG_20191002_174606.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot verifica cel mai usor prezenta piliturii in sistem? pe la regulatorul de pe pompa? e nevoie de amorsare dupa remontare ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci regulatorul de pe pompa sau cel de pe rampa care are un mic filtru in capul lui. Daca desfaci rampa , aceasta se goleste deci trebuie amorsat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/3/2019 at 7:43 AM, racingparts.ro said:

Ei puneau filtrul ala pe retur sa nu murdareasca rezervorul. Cu ce te ajuta asta cand tu esti ramas pe autostrada la 1000km de casa? 

scuze ca reinviu discutia, dar aici ai vorbit si de un filtru pe retur, cum e cel mai bine pana la urma?

evident toata lumea prefera sa fie extra safe

"Ptr cei care nu ati avut inca probleme, puneti filtrul pe RETUR ptr a proteja restul sistemului in caz de span. Va costa 30-40 dolari distractia dar economisiti enorm prin protejarea liniilor de motorina si a rezervorului."

 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am montat pe retur.

IMG-20191007-WA0003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica e posibil ca span/mizerie sa treaca de elementul filtrant din carton si de aia ai pus alt filtru pe retur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ajuta cu nimic,cand pompa face span se duce direct in injectoare 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță nu ajută la injectoare, dar menține returul mai curat? Când se vede șpan în filtru, acesta nu poate proveni decât din retur.

Elementul filtrant nu știu dacă filtrează și returul, nu prea văd cum. Așa sunt sigur că eventualele reziduuri nu ajung în rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai luat filtru? Ai un cod? Sau cum ai cerut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut un filtru de combustibil mai bun care se montează pe furtun. Preferam purflux (numai acest producător folosesc) dar nu aveau. Aceasta a costat 25 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar stii pana la ce dimensiune filtreaza? Aici in general s-a discutat de filtre 1 micron si cel mult 2 microni, in general nu prea gasesti usor asa ceva, mai ales la 25 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am idee. Ce vezi în filtru are cu muuuult mai mult de 1 micron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca spanul mic strica diuzele injectoarelor . Pe retur ar trebui oricum un filtru foarte bun, macar de 5 microni. 

Chiar zilele trecute a picat iar sistemul de injectie la un passat daca am inteles bine. Avea tot sistemul de injectie schimbat de cateva zile ..si a picat iar. Deci banuiesc ca a mai ramas span pe undeva si a compromis tot sistemul rapid.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu nu ai pus filtru pe retur la fiecare mașină, depinde de motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, nicusan said:

Ce vezi în filtru are cu muuuult mai mult de 1 micron.

oare nu din cauza ca se conglomereaza si de asta le vedem? Chiar, pana la ce dimensiuni sint particulele vizibile pt ochiul uman oare? toate discutiile de pana acum le-am vazut pe filtre 1 micron si 2 microni, m-as mira sa nu isi fi pus nimeni problema ca de fapt e suficient si ceva mult mai relaxat. 

Subiectul a fost dezbatut intens pe forumurile din afara de ani de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 25 de microni, firul de păr are aproximativ 70...

Ceea ce vedem în filtru nu cred că este conglomerat. Sunt într-adevăr particulele de metal provenite din pompă, rampă, mizeria din rezervoarele de combustibil...., oricum după filtru. La cât sunt de mari, filtrul de combustibil le-ar fi oprit.

Am rezerve că particulele de 1-5 microni pot înfunda un injector. La aceste dimensiuni injectorul le-ar elimina/distruge. Dacă nu ar fi așa, ar fi obligați producătorul să monteze de la început filtru de 1-2 microni.

Dacă mă decid vreodată să pun filtru de 1 micron, voi înlocui filtrul original, pe tur. Așa elimin posibilitatea contaminării cu impurități a ceea ce este după filtru. Subliniez, după filtru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!