Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

 Nu ma intereseaza ce e dupa, ma intereseaza ca mizeria ce trece de filtrul original  nu intre in pompa si sa compromita iar  tot sistemul pompa-injectoare- rampa. 

Dupa pompa nu se poate pune nici un filtru , presiune prea mare. In cazul de fata ar fi inutil deoarece cp3 nu produce span. 

Deci in cazul in care mizeria mai trece de filtrul original, cel de 1 micron isi face datoria ptr 35-40.000 km :) 

Case closed. 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sigur ca ai citit si tu tot topicul de pe tdiclub, cu filtrele lui 2micron, si sigur mai era si unul dupa pompa

If this system works as designed, an HPFP failure's damage will be limited to the HPFP itself, some fuel filters and a few feet of fuel line. Everything else (tank, fuel lines, lift pump, Aux pump, fuel rail, Injectors, pressure sensors, etc.) should be saved from damage. This should drastically reduce the cost of repair.

These two systems work together. The Pure Flow system protects the high pressure side of the fuel system and the Contain Flow system protects the rest of the fuel system. To completely protect your fuel system, you would have to install both systems.

 

installed5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel filtru pare montat pe returul motorinei, după tipul furtunului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia e total inutila. Spanul produs de pompa se duce direct in injectoare si in regulatorul de pe rampa apoi spre rezervor.. Cand cititi ..trebuie si sa intelegeti. 

Faptul ca spanul se intoarce in rezervor mi se pare dauna cea mai mica. Il pot lasa acolo si pun filtru 1 micron inainte de CP3. Problem solved. 

Atat timp cat de filtru nu trece nimic, masina merge mult si bine. 

 

Ei puneau filtrul ala pe retur sa nu murdareasca rezervorul. Cu ce te ajuta asta cand tu esti ramas pe autostrada la 1000km de casa? 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca aceasta remarca nu face obiectul acestui thread, daca ne raportam la poza si citatul postat de @detinator , in combinatia celor 2 "inventii" ale canadianului Andrew- 2microns, spanul  produs de CP4 ramane in filtrul respectiv si atat. Datorita modificarii traseului de motorina care ajunge in partea de inalta presiune a pompei, oricat span s-ar face intre rola & axul pompei, spre injectoare si rampa, iti ajunge doar motorina curata/filtrata. In situatia de fata, daca iti face pompa span... tot ramai pe drum, adica platforma si ce mai e nevoie, doar ca la reparatie, schimbi doar pompa si filtrul si nu tot sistemul de injectie.  ✌️

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca DeViAnS a sumarizat corect

e adevarat ca ala nu e chiar un filtru, propriu-zis. Important e sa discutam constructiv si sa lasam porcariile astea de iconite... 

adevarul absolut e undeva out there, nu il detine nimeni

Inca o remarca, spanul nu e produs doar de CP4, si CP3 poate produce span, doar ca e mai rar, dar totusi vorbim de pompe second hand. In poza respectiva, cele 2 sisteme de filtrare sint montate la un CP3, de altfel. 

Sigur ca unul incearca sa protejeze pompa, dar celalalt incearca sa protejeze restul sistemului in caz ca pompa face probleme

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, detinator said:

si CP3 poate produce span, doar ca e mai rar, dar totusi vorbim de pompe second hand. In poza respectiva, cele 2 sisteme de filtrare sint montate la un CP3, de altfel. 

 

Cu cat motorina este mai uscata, frecarile metal/metal din CP3 sunt mai mari decat in CP4, doar ca la batjocura de CP4 se intoarce rola aia 90 grade si incepe distractia. Iar sistemele respective sunt montate pe CP4.1. (uita-te mai atent la poza). 

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cp3 vine dintr-o perioada cand lucrurile erau facute sa dureze. Drept dovada utilitarele si tirurile cu milioane de km parcursi. 

La zeci de pompe desfacute personal, inca nu am vazut nici o uzura anomala, suprafetele au inca pe ele tratamentul DLC. Trecut-au 18 ani si pompele inca merg :) 

O pompa cp3 o invarti la mana extrem de usor ..o cp4.2 trebuie sa pui parghie mare pe ea sa o invarti, deduc ca stresul pe componente e mult mai mic la cp3. 

 

Ca orice lucru mecanic..totul se poate strica, e clar.

CP4.2 pica si pe bitdiurile recente ..cam trist progresul asta in materie de pompe. 

  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cp3, inca se foloseste pe motoarele noi, in domeniul in care muncesc este pusa pe motoare de 450cp, difera partea de pompa de alimentare ( motoare FPT)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un A6 2009 Caha de 170 cp , inca nu am probleme cu pompa de inalta presiune , dar as vrea sa i pun preventiv un filtru sa protejez injectoarele , ce filtru as putea cumpara , si de unde ? Unde se monteaza filtrul ,pe ce furtun ? Va multumesc.

Modificat de Bogdy2160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2Micron care facea filtrul respectiv a dat faliment de ceva vreme si oricum nu rezolva problema spanului. 

Cea mai sigura solutie e sa pui cp3 sau sa iti iei o masina pe benzina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAT 1R-0750 NO 1R-0749

Acest filtru nu ar merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfac partea de sus a pompei de inalta , ce e prinsa in doua suruburi , sa verific daca pompa are span , trebuie amorsata pompa in vcds ?

1 hour ago, nicusan said:

CAT 1R-0750 NO 1R-0749

Acest filtru nu ar merge?

Trebuie si un sistem de prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că asta este cea mai mică problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bun pe care il folosesc si eu este acesta 

CIMTEK 70025 | 300BHA-01 Particulate Fuel Filter, 3/4" Flow

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am schimbat la racingparts.ro , exterm de multumit de retrofit, merge mai bine ca inainte. 

Oriunde ma duc cu ea, ma intreaba lumea cine a facut asta:))).

Mersi Mac!

C9F76C0F-DFBB-4523-A863-6B42B37B5BB4.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit in comunitatea posesorilor de CP3 ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Paulkf,

adaniel20 nu a ramas pompa de medii, e un alt filtru de motorina ascuns acolo, filtru de pe Audi Q5 2012 3.0 CWAA sau ceva de genul codul motor, s-a integrat perfect in locul pompei. E mai silentioasa decat cp4.

080EB373-1233-4713-B772-49869FB02AAB.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putina filtrare in plus nu strica, mai ales daca ati avut span inainte de a pune cp3.

Sa te bucuri de ea  in liniste! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, AndreiCH11 said:

Mersi Paulkf,

adaniel20 nu a ramas pompa de medii, e un alt filtru de motorina ascuns acolo, filtru de pe Audi Q5 2012 3.0 CWAA sau ceva de genul codul motor, s-a integrat perfect in locul pompei. E mai silentioasa decat cp4.

080EB373-1233-4713-B772-49869FB02AAB.png

Filtru de mai sus e bagat in locul pompei de medii.

Am uitat sa specific, am deja 40mii km de la schimbare si nu am simtit nimic negativ, ba din contra, si fac pariu ca va da rugina in masina si pompa aia va merge perfect.

M-am gandit de 100 de ori inainte sa fac retrofitul asta, ca nu e chiar ieftin, dar “zgarcitul mai mult pierde si lenesul mai mult alearga”!

Cand mi-au spus de la reprezentanta o suma aproximativa a reparatilor in caz de ‘apocalipsa’ ,<pokerface> gen mai bine de 5000 euro:)))..

Merita toti banii pompa asta, CP3 cu 2 filtre! Dar fiecare are dreptul de a decide.

Good Luck!

Thanks  @racingparts.ro si lui Stefi !

’Case closed’

Modificat de AndreiCH11
Completition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Detinator daca ai pompa care creaza span, degeaba pui inca un filtru pe langa original, ca problema e intre pompa si rampa-injectoare(motor).

Filtrul asta e pus inainte de pompa.

Cum pompa de medii a fost data jos, am profitat de sptiul ala ramas gol si am pus un filtru ca sa nu bag mizerie in motor, ca nu stiu ce pot avea in conducte si in rezervor. 

Uite schema cum e la mine:

Rezervor—>pompa—>conducte—> filtru Original -> filtru2–> CP3--> motor--> retur in filtru Original —> rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizeria de care vorbești nu este filtrată deja de filtrul original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este filtrata de filtru original plus inca unu. Ai vazut cat de fin e spanul?! Poza de jos e de cand aveam CP4, anul trecut in toamna.

6A12D0AC-4AB4-4610-847A-01536ADA9FA2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!