Jump to content

Upgrade pompa inalte VW, CP3 Retrofit pentru CR


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Salutari, nu vreau a face reclama, am reusit sa montez pompa Cp3, cu ceva emotii date de senzorul de metering - avea el o problema, dar prin amabilitatea lui Aurelian l-am rezolvat. Ca mentiuni se accelereaza mai usor, raspunde mai usor cand e actionata pedala. Cam atat...;)

20170418_183022.jpg

20170418_183934.jpg

20170418_183022.jpg

20170418_183934.jpg

Desigur, am inlocuit cureaua de distributie din nou si una din rolele intinzatoare, cea mai mare..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Vineri am reusit sa montez pompa cu pastrarea EGR, cu modificarea conductei de inalta presiune. Am muncit vreo 7 ore dar, masina a pornit fara probleme la a treia incercare. :)

Masina merge foarte bine, porneste mult mai usor, totul e mai elastic la schimbarea treptelor de viteza si in frana de motor.

Acum vreau sa intreb pe cei care au deja montata pompa, daca si la voi in intervalul  aprox 1000-1600 RPM se aude si la voi un zgomot pe fundal, in masina, ca un rontait dar nu metalic. 

Vreau sa stiu daca e motiv de panica sau trebuie sa ma invat cu zgomotul !!??

Multumesc anticipat ! ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu nu am mers cu ea dar nu mi se pare sa aud zgomote ciudate.

7 ore mi se pare putin exagerat. Noi acum 2 zile am pus sus motorul cutia si toate cele in nici 2 ore.

 

Acum mi-am adus aminte de un zgomot la fel de la un client din italia, in final era rola intinzatoare de la cureaua AC-alternator.

Vezi sa nu ai chestii care nu sunt fixate bine, sau teava aia rail sa nu atinga ceva din cauza vibratiilor.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mac, la mine a fost prima data cand fac asa ceva si am fost si singur :) Am lucrat incet si cu grija sa nu gresesc ceva. 

Maine vreau sa investighez de unde exact vine zgomotul. Se pare ca e prezent doar cand motorul e cald si doar de la 1000 la 1600 rpm. Banuiesc ca e de la distributie.

Orice sfat e binevenit. Numai bine !

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit,

Dupa lungi investigatii si nedumeriri se pare ca zgomotul se propaga prin furtunul de tur de la pompa CP3 la filtru. Am inlocuit furtunul initial cu unul mai rigid si am scapat de zgomot.  La intrarea in pompa se formeaza niste pulsatii, care se simt daca tii mana pe furtun cu motorul pornit si aceste pulsatii  se transmit prin furtun si rezoneaza la o frecventa joasa. Zgomotul e perceptibil in habitaclu si devine enervant :)

Poate se mai loveste cineva de problema asta si vrea lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro
Publicat (modificat)

Fa si tu o poza :) 

Eu furtunul de tur l-am lasat pe cel oem, doar returul teava-filtru l-am schimbat. 

Retur pompa-teava  trebuie sa il schimb ca imi sta cam indoit si nu imi place. Totul merge perfect! 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata varianta finala ! Dupa ce am schimbat vreo 3 furtune :) IMG_0010.thumb.JPG.846e41cf1ee6ce59ee12894e506369bd.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Hai ca a iesit treaba super faina! Sa te bucuri in liniste de ea! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan un upgrade partial reusit in Constanta pe un Audi A4 B8 sedan cu motor CJCB (136CP) cu Stage1 la 180CP, DPF Off si EGR Off. Spun partial deoarece montarea pompei a decurs normal. Problema a aparut dupa pornirea motorului, in teste, cand la o turatie de aproximativ 2.500 rpm a intrat in LIMP MODE si a dat eroare de presiune combustibil prea mare in rampa. Masina nu are si pompa de medie presiune, ci are doar pompa de alimentare din rezervor. S-a incercat cu un alt regulator de presiune nou (Mettering Valve) de pe pompa de inalta presiune si rezultatul a fost acelasi. O solutie se pare ca ar fi montarea unui regulator de presiune reglabil pe tur pentru a putea reduce presiunea combustibilului la intrarea in CP3. Probabil ca pompa din rezervor furnizeaza combustibilul la o presiune mai mare decat pompele sistemelor care au si pompa de combustibil suplimentara. Daca mai sunt colegi care au avut probleme similare ii rog sa ne ajute. Precizez ca masina nu este a mea, ci a unui coleg de pe forumul dedicat (Audi), tot din Constanta. Masina mea astepta la rand tot pentru trecerea la CP3, dar din cauza problemelor aparute nu a ma fost timp si de ea. Eu am alt motor CAGA (143CP) stock si am pompa suplimentara de combustibil. Momentan m-am cam desumflat cu acest retrofit ... nici nu stiu ce sa fac, sa-mi incerc norocul sau nu. Pe la VW am vazut ca nu au fost probleme cu trecerea la CP3 ... sau poate nu au fost facute publice. Cateva imagini din timpul retrofitului.

P1000298 - Copy.jpg

P1000300 - Copy.jpg

P1000303 - Copy.jpg

Modificat de paulkf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pot rezolva aceasta problema din soft.

daca tunerul lui stie ce face acolo, va putea si el ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, softul a fost pus la Ginel ... deci stie omul ce face. Logic ar fi sa se poata din soft. In momentul cand se face resoftarea pentru cresterea puterii/cuplului se modifica parametrii turbinei, regulatoare presiune, timpi deschidere injectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am probleme. Luni ajung in Iasi la service pentru distributie. Voi reveni si cu parerea unui profesionist. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor / masina ai ?

Modificat de lupo_bv
quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw Passat B6 2.0 170 cp CBBB. 

Modificat de lupo_bv
quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi acelasi cu CAHA de la Audi. In afara de Ovidiu nu stiu pe nimeni care a facut retrofitul la CP3 pe Audi. Din acest motiv apelez la ajutorul colegilor de pe VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha robitza am zis sa uit de fum si sa-mi gasesc alta preocupare :) Eu sunt cel in cauza, cjcb lua-l-ar.. s-au gandit ei ca ar fi mai bine ca fix la motorul asta sa scoata pompa de medii. Singura explicatie rezonabila este ca pompa din rezervor compenseaza cu presiunea lipsa, astept sa imi ajunga un regulator sa-l pun pe tur si sa limitez la 1bar-2 ce vine pe acolo..

Multumiri @paulkf pt mesaj si toate cele.

Modificat de Clauu_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vai.....puteam sa jur. tu chiar ai ghinion :)

fa-i retrofit la ceea ce exista deja pe CAGA/CAHA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CAGA stock, dar am aflat tot ieri ca si colegul Ovidiu a avut niste probleme la doua saptamani dupa montarea CP3. Din spusele lui a avut, din contra, eroare de presiune mica in rampa. A schimbat regulatorul de presiune de pe pompa care era nou, cu altul care a dat eroare de presiune prea mare in rampa. Pe ultimul l-a rezolvat mecanicul la care a fost citez: ,,cu doua lovituri de ciocan" si de atunci nu a mai avut probleme. Momentan sunt cam in ceata. Din cate vad la VW se pare ca nu au fost probleme cu presiune prea mare sau prea mica in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paulkf Un bypass cu un Ø mic intre turul si returul care vin din rezervor ar rezolva problema

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi si asta o idee, dar mai sigura este varianta cu un regulator ajustabil de presiune, montat pe tur pana la intrarea in CP3. Si acesta da surplusul de motorina/presiune in retur.

Modificat de paulkf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro
Publicat (modificat)

Varianta propusa de Catalin cu un T cu restrictie pe tur e o solutie ieftina si la indemana.

Tu pe motorul tau nu trebuie sa iti faci probleme Paul, monteaza fara frica ;), ai si regulator nou care merge perfect, fara surprize.

Ovi a avut atat high pressure cat si low, le-a avut pe toate saracu' ;), dar de 3 luni merge fara cea mai mica problema, resoftat la 190 parca.

CP3 nu are nevoie de presiune  pe intrare, iti tine singura coloana de motorina odata ce este purjata de aer.

 

Imi pare rau Clau, ai ghinion, dar in final o sa vezi ca totul va merge ok.

 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt convins ca va merge si a lui Claudiu. Acum asteptam regulatorul de presiune combustibil ajustabil pe care-l va monta pe tur si o derivatie in retur. Asa ceva: https://www.autolux.ro/regulator-presiune-combustibil-cu-manometru-vt-cn-fp-006/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E buna solutia dar te complici ,la pompa de inalte trebuie sa ajunga 0.5 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum altfel poti limita controlat presiunea astfel incat sa fi sigur ca ai 0.5 Bar, in conditiile in care pompa din rezervor trimite 4-5 Bar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin bypass o sa se intoarca pe retur  tot ce nu trage pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!