Jump to content

SUV battle: Ateca vs Sportage vs Tucson vs Tiguan vs altii


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Omul poate nu stia ca atunci cand conduci folosesti cuplul si nu caii putere...

Sau daca el conduce caii, o fi uitat ca acestia trebuie biciuiti. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o singura data am fost la DT cu Mazda 6 asta noua, si era versiunea de mijloc, nu Revolution Top, cu 150 CP FWD MT.
Daca mie aia mi s-a parut ca ajunge la 200 pe autostrada fara sa gafaie, imi imaginez ca un 175CP AWD AT s-o fi descurcand mai bine. 
Pe de ala parte, eu nici n-am aspiratii de Hannu Mikkola pe sosele, deci presupun ca mi-a fi de ajuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca am dat`o`n offtopic, Mazda6 este o masina okay, am un prieten cu asa ceva (chiar varianta combi) si am condus`o, doar ca el are benzina aspirat 2.0 160cp, echipare Revolution. E acceptabil, nu e racheta, dar trebuie sa stii sa conduci un aspirat. Cu diesel`ul nu cred ca sunt probleme. Sa nu te astepti la cine stie ce de la systemul audio BOSE, e departe de ce gasesti la alte branduri de masini. Ca si calitate la materiale, au mai ridicat stacheta dar evita interiorul de piele, e foarte subitre si nu pare durabila iar imbinarile sufera. Acelasi lucru o sa`l vezi si in CX5 spre exemplu, ca sa facem referire la ceva on topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mazda 6 combi e mai spatioasa per total decat Qashqai , daca e un aspect important in achizitionare

Mazda se lauda ca a scapat si de zgomotul mare pe autostrada

apoi , referitor la mesajele anterioare

nu sunt fan Hyundai dar habar nu am idee de ce uneori imi intorc capul pe strada cand trece un Tucson sau un Santa Fe - arata bine cand merge si imi prinde coada ochiului ceva ...

dupa Tiguan nu intorc nimic , de la primele modele m-a plicitisit aspectul la masina asta

dar e vorba de ce are fiecare acolo in creier , totul e subiectiv

 

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.onu94

sunt off-topic, dar cei care au condus acelasi model de masina cu aceeasi motorizare,dar in variante 4x4 si fwd/rwd, nu ati simtit cumva ca cele 4x4 sunt mai linistite/calme si nu ofera aceeasi senzatie de putere ca cele cu o singura punte motorie, desi au aceeasi timpi de accelerare si reprize? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, mihai.onu94 said:

sunt off-topic, dar cei care au condus acelasi model de masina cu aceeasi motorizare,dar in variante 4x4 si fwd/rwd, nu ati simtit cumva ca cele 4x4 sunt mai linistite/calme si nu ofera aceeasi senzatie de putere ca cele cu o singura punte motorie, desi au aceeasi timpi de accelerare si reprize? 

Am mers odata cu un a4 b6 2.5tdi quattro de 180cp si nu prea am avut senzatie de sportivitate, era mai brutal un b6 de 131cp resoftat. Scuzati offtopicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.05.2017 at 3:56 PM, CristiALF said:

Am un coleg care a fost la td cu acea Mazda 6 4x4. I-a placut masina, dar l-a dezamagit motorul + cutia. Adica a zis ca nu se simt acei caluti + cutia care trage si mai mult in jos dpdv al performantelor si zis ca nu intelege de ce ar da banii pe o masina de 175 CP care nu isi arata caii...

 

Intr-un fel cam asa este...am mers si eu cu Mazda 6, varianta 2.2 D 175 CT cutie automata, dar varianta de tractiune 4x2.

Per ansamblu este o masina foarte buna, placuta la condus, comfortabila, stai in scaune mai bine decat in Passat, pozitie joasa la condus, interior de calitate, directie mai precisa decat la Passat, per total o masina mai manevrabila decat Passatul...dar are un mare DAR: nu isi arata cei 175 CP, in ciuda greutatii reduse a masinii. Poate o fi de vina cutia automata cu convertizor de cuplu, insa ca dinamica mi s-a parut mediocra. O Octavia 1,4 TSI  125 CP tunata o face usor. Poate o merge mai bine varianta cu cutie manuala, insa, cea automata nu isi arata caii.

a, si inca o problema: nu are geamuri atermice.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
On 08.05.2017 at 16:58, bZ1 a scris:

am dat`o`n offtopic,

Va rog sa reveniti la subiectele topicului.

Multumesc pentru intelegere. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Animat de unele posturi de aici am făcut și eu test drive cu Ford Kuga in echiparea Titanium, 4WD, cu motorizarea diesel 2.0/180cp cu Powershift.

Ce mi-a plăcut:

- gadgetul din meniul BC care îți arată cum este distribuită tracțiunea pe punți, afli ca la orice acceleratie duce și pe spate, credeam ca doar când pierde aderenta spate dar văd ca se folosește mai mereu și de rotile spate (uscat pe jos, accelerații normale, in sport duce și 50%);

- dinamica și ținuta de drum, accelerații bune pentru un suv, liniare, cutia nu face nici o problema, se comporta ca un DSG (asta și este), modul Sport tine turele mai sus, nu exagerat, dacă nu apeși tare schimba între 2500-3000 (la G7 meu chiar dacă apeși încet nu schimba mai jos de 2800-3000), din ce am mers eu pe drum drept (DN) ținuta de drum (suspensie, direcție) sunt mai bune decât am simțit la Tucson de exemplu (cu care am mers mai mult pe centura);

- prețul, la configurația făcută de mine la care am uitat sa pun xenon, 27800€ deci cu xenon ar fi cca 28500€; pentru un 4WD automat diesel cred ca a luat Sportage-ul, care in GT-Line (care are doar piele in plus), este minim 30500€;

Ce nu mi-a plăcut:

- schimbătorul de viteza, poziția, modul de acționare și faptul ca nu arată lângă el ce ai selectat; in primul rând poziția este incomoda, trebuie sa duci mâna sus ca sa schimbi, este in calea mâinii către bord sau când vrei sa gesticulezi cu mâna stanga dreapta, apoi faptul ca treci in S tot prin apăsare pe buton (nu prin tras in jos și revenit ca la DSG), mi s-a părut mai dificil și imprecis in selectare D, R, nu m-am obișnuit nici in jumătate de ora, am mai băgat N in loc de R și R in loc de D;

- nu îți arată pe bord in ce viteza ești decât dacă intri in modul manual din padele (nu poți intra in modul manual din schimbătorul de viteza);

- BC foarte mic și putine informații, fără de VW de exemplu când pui viteza digitală, cifrele sunt minuscule, de vreo 3-4 ori mai mici, inutilizabil, toate sunt scrise mici, poate sa le citești când stai pe loc;

- nu are Autohold, nici ca opțiune, pentru mine care merg numai cu el pus, este un mare minus;

Alte observații

- bancheta se înclina in doua poziții dar nu culisează; cotiera spate nu se poate pune pe Trend;

- fete uși frumos tapițate; torpedou de plastic brut, fără mocheta, dar cu amortizare; nu am văzut bec dar refrigerare sigur nu are; +10p pentru G7;

- portbagaj 450litri, se poate mai bine (vezi Karoq 510litri dintr-o mașina mai scurta 4,36 fata de 4,54), altfel bine configurat; trebuie luat cu chit declamă altfel cu roata de rezerva este 400litri;(așa scrie pe hârtie, de verificat);

- neaparat de pus camera pe spate, montanții spate sunt imensi, senzorii 360 grade ajuta foarte mult și nu sunt scumpi, intra cam târziu dar dacă manevrezi încet sunt ok;

Prin urmare este și Kuga o varianta pentru nepretențioși, dar tot trebuie așteptat Karoq sa vedem dacă e simply clever și la preț :) Ma întreb unde se duce diferența aia de 20cm la lungime ca in Kuga nu mi s-a părut extraordinar de mult loc in spate și nici portbagajul nu e imens.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este si la Hyundai Tucson legat de spatiul din portbagaj. Acolo insa e o scuza: roata de rezerva de dimensiuni normale, care ocupa f. mult loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa compari preturi de ST Line cu GT line. Pentru comparabilitate, la ST line mai pui: vopsea metalizata 700, jante de 19 700, pachet de iarna 350, pachet driver assistant 1100, pachet ST line 2300 => iese 37600 cu discount 20% => 30080 (dar include 2 sisteme in plus fata de Sportage, adica parcare automata si blind spot) si atunci ajustam corespunzator pretul la Sportage:  iese brut 29624 cu discount 4%= 28439. Ar mai fi mici neregularitati dar mie asa imi iese.

http://www.kia.ro/configurator_step_5/

Fara AH la cutie automata ?! HLA de la Ford nu e asistenta respectiva ?

Modificat de Flavyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca am tot comentat pe aria asta o sa mai fac doar un scurt comentariu: A VENIT!...cu 3 luni mai devreme.:cool:

 

Foto 1.jpg

Foto 2.jpg

Foto 3.jpg

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari ! Nu e genul; meu dar, spre deosebire de 3008, mi se pare reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata foarte foarte bine! :wub: Felicitari si sa fie intr'un ceas bun! Mi'ar placea si mie ceva de genul acesta, doar ca mi'as dori un motor mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu preturile astea, si CX-5 merita luata in calcul in detrimentul unei Ateca/ Tiguan. Singurul dezavantaj e lipsa configurarilor, vrei X si Y, iei nivelul de dotare Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

And the winner is... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Winner la ce?

In afafa ca e urata cu spume, o Ateca chinuita, nu vad avantaje certe, in afara unor optionale gen virtual cockpit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Karoq e un Kodiak mai mic, design-ul de acolo mi se pare imprumutat. Nu are publicul de Ateca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Cristian said:

Winner la ce?

Cred că a vrut să spună "wiener". :cool:
Mașina nu arată deloc rău, nu-și propune să scoată Skoda din clasa ei și nici nu pare să vrea să fie altceva decât "o altă mașină". Recunosc că spatele nu mă atrage deloc însă nu este chiar atât de rău precum a fost când am văzut fața de la O3 FL. Cum la interior nu au adus nimic nou exceptând bordul virtual (rămâne să vedem dacă s-au deșteptat și-l oferă standard) nu avem decât să așteptăm grilele de preț pentru a vedea dacă Ateca are de ce să se teamă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de fata si spate, unde au schimbat designul, lateralul e 100% Ateca, cu exceptia geamului al treilea, pe care l-au schimbat. Pentru lamuriri, chiar daca nu sunt din acelasi unghi:Untitled-1.thumb.jpg.8a4dbbdbf76c91098cf8e2a6acdca1a5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca-l dam castigator direct pe Ateca de ce mai discutam? In opinia mea, din ce am vazut si pipait, Ateca nu e vreo nebunie, in niciun caz spatios iar in privinta calitatii...mai discutam dupa ce vor incepe livrarile. Mai nou judecam masinile dupa forma geamurilor laterale? Serios acum, asta e ultimul lucru la care m-as uita. As fi intr-adevar interesat de vizibilitatea din interior spre exterior, nu invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o noutate ca unora le place foarte mult Ateca. La fel cum nu ar trebui sa fie nici o supriza ca noul Karoq seamna cu Ateca , dar nu este la fel de atragatoare. De aici si pana la concluzia ca Ateca e cea mai tare din parcare... asta e de discutat/analizat. 

Este totusi o masina ok - parerea mea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a spus nimeni că Ateca este cartea câștigătoare (în segmentul acesta, părerea mea este că noțiunea de câștigător e o utopie, toate au lipsuri consistente). Iar faptul că seamănă cu Ateca pe mine mă bucură, Skoda s-a inspirat prea mult de la VW (eternul nimic, plictiseala dusă la rang de artă), lăsând Seat să tragă cu ochiul în curtea lui Audi, acolo unde se mai poate vorbi și de emoție.

Acum n-are sens să vorbim despre calitate în clasa asta. Am învățat pe pielea mea ce înseamnă noțiunea pentru Skoda și sunt convins că nici Seat nu e cine știe ce. Cred că trebuie să așteptăm mai multe date pentru a introduce Karoq drept alternativă în această bătălie. La o primă vedere, pare să fie șanse și de partea Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu glumeam evident cand spuneam 'winner'. Dar daca Ateca este vazut atat de bine, cu siguranta Karoq o sa aiba parte de cel putin aceeasi atentie; poate nu printre cei care frecventeaza acest topic, dar cu siguranta printre multi altii. Hai sa nu uitam ca Octavia e de 5 ani cea mai cumparata masina de import in RO si asta a dus la o 'incetosare' a mintii dealerilor si si-au luat niste aere de nu se poate. Calitatea a scazut, in general, peste tot. Preturile vor fi cu siguranta putin peste Ateca, ca doar asa e si la Octavia vs Leon. Diferenta se va face la discounturi (la Skoda nu prea mai prinzi asa ceva) dar cei care or sa vrea Skoda neaparat, care inca mai cred in 'utopia' pe care o amintea kthor, vor lua Karoq. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!