Jump to content

Darius Motors Ploiesti - fosta locatie Cardinal Motors


Bismark

Recommended Posts

Daca va plangeati de romanii nostri, asteptati sa vedeti cum sunteti tratati de arabii de la Radacini... tzepari de cursa  lunga.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ma gandesc de ceva vreme sa expun povestea relatiei cu dealer-ul Darius Motors Ploiesti (Ex Cardinal Motors) si cu toate ca mi-am dorit sa fiu cat mai obiectiv cu putinta in ceea ce ii priveste sunt mult prea multe aspecte de relatat si nu cred ca voi reusi sa nu devin subiectiv pana la finalul post-ului.

 

Povestea incepe acum o luna cand vazand oferta importatorului la modelul Passat am decis achizitia unui astfel de model aflat in stoc la Curtici.

 

In prima instanta am dorit achizitia masinii prin intermediul dealer-ului din Targoviste (Euro Tehno Group) insa in momentul in care am intrat in legatura cu ei mi-au spus ca nu ma pot ajuta intrucat masina a fost rezervata pentru vanzare de catre colegii de la Darius Motors Ploiesti. Mentionez ca masina era ultima de pe stoc ce avea ca si dotare optionala farurile bi-xenon si pachetul de iarna astfel incat am sunat la Darius Motors pentru a ne interesa cu privire la status-ul achizitiei.

Fata de la vanzari care a raspuns parea foarte ok ca si atitudine astfel ca am reusit sa discutam deschis si sa gasim o solutie ( clientul care o rezervase pentru achizitie oscila intre aceasta si o varianta superioara de echipare insa care nu avea xenon si intrucat el nu tinea mortis la aceasta optiune am putut sa ne intelegem).

Toate acestea ne-au fost comunicate insa abia in ziua livrarii masinii pentru ca pana atunci dealer-ul ne-a spus ca ei functioneaza pe principiul "primul venit primul servit" si cine vine cu banii integral o cumpara.

Aveam mare nevoie de masina cat mai curand posibil si cu toate ca ni s-a comunicat un termen de livrare de 5 zile lucratoare, masina a mai intarziat un weekend si inca 2 zile lucratoare suplimentar fata de perioada comunicata initial.

 

De acum insa incepe distractia:

 

Imediat ce am facut plata pentru masina, atitudinea lor s-a schimbat total. Mai exact, am solicitat oferta pentru anvelope plus jante de otel pentru iarna. Pretul cel mai mic dat de ei fiind 2800 ron pentru un set de jante cu anvelope Semperit 205/55/R16. Ulterior am cerut pretul doar pentru anvelope si... surpriza... tot 2800 ron pretul. Evident am renuntat si am optat pentru un set de anvelope Nokian WR A3 pe aceleasi dimensiuni dar la jumatate din pretul "ofertei" primita de la dealer.

 

A urmat discutia legata de produsele oferite de catre dealer (pachet legislativ, covorase etc.) si evident prilej de noi negocieri si polemici. Mi s-a spus ca voi primi covorase textile cadou din partea dealer-ului impreuna cu pachetul legislativ complet. Dupa ce am investigat putin am aflat cu stupoare ca acele covorase textile erau standard pe nivelul de echipare ConfortLine pe care il alesesem asa ca veneau din partea fabricii nicidecum a dealer-ului. Le-am comunicat acest aspect si atunci au cedat si au decis sa imi dea setul de covorase de cauciuc gratuit.

 

Masina urma sa o ridicam in plina iarna asa ca am decis sa nu riscam si sa montam inca de la ridicare anvelopele de iarna. Cand am solicitat ca service-ul lor sa efectueze aceasta operatiune, argumentele au fost dintre cele mai variate: "Nu putem pentru ca procesul de schimbare a anvelopei de pe janta este mai dificil decat al schimbarii rotii cu totul si dureaza prea mult", "Nu se poate pentru ca service-ul nu este al nostru ci al unei societati private cu care colaboram si ei nu au echipamentul necesar sa efectueze schimbarea", "Nu se poate pentru ca nu ati luat anvelopele de la noi si nu sunt conforme cu specificatiile producatorului", "Va costa 150 ron schimbul anvelopelor" - moment in care nu am mai rezistat si a inceput cearta, evident pe mail si evident ca deznodamantul a reprezentat implicarea in discutie a directorului executiv. Acesta a acceptat ca schimbul anvelopelor sa se efectueze gratuit mai ales ca facea parte din operatiunile de pregatire pt livrare cata vreme se presupune ca ar trebui ca atunci cand iesi cu masina pe poarta dealer-ului sa fii in deplina legalitate.

 

Evident ca aventura continua pentru ca am ajuns la subiectul legat de inscrierea dimensiunilor anvelopelor in CIV-ul masinii. Raspunsul dealer-ului: "Nu se poate pentru ca importatorul trece in CIV doar dimensiunile rotilor cu care vine masina echipata. Daca le luati pe cele de iarna de la noi vi le treceam si pe acelea, dar asa nu se poate." Nu mai e cazul sa spun ca dupa alt schimb agresiv de mail-uri am concluzionat ca totusi e posibil si ca vor trece si celelalte dimensiuni pentru rotile de iarna.

 

A venit si ziua livrarii:

Ne ducem noi (eu si sotia) sa ridicam masina si desi ajungem acolo la ora stabilita de comun acord cu ei, evident masina nu era gata. O tanti cu o sticla de CIF in mana si o carpa a carei textura nu parea tocmai adecvata procesului freca de zor la masina intr-o incapere semi-iluminata si deloc incalzita - sala de livrari.

Ne intampina directorul si ne pofteste sa ne uitam prin showroom pana e masina gata desi il anuntaseram cu cateva zile inainte ca vom fi pe fuga si nu avem timp prea mult. 

Termina tanti de sters masina si suntem chemati inauntru de catre fata de la vanzari cu care vorbiseram la telefon. Norocul meu ca am citit manualul masinii inainte (sa traiasca 1000 de ani cel care l-a incarcat aici pe forum si am putut sa il studiez in avans) pentru ca fetita aia habar nu avea de capul ei. Intrerupem procesul de prezentare si ii rugam sa ne puna rotile de iarna ca sa putem pleca.

Masina este scoasa din sala de livrari si mutata in service pe un elevator. Reclam in service ca masina prezinta urme de adeziv ramase de la etichetele si elementele de protectie pentru transport si mi se spune ca ei nu insista in procesul de curatare pentru ca le e teama sa nu o zgarie si ca imi recomanda sa le las in pace ca trec ele... Intreg procesul de schimbat anvelopele de pe jantele masinii cu cele de iarna a durat aprox 2 ore in conditiile in care nu era nici o alta masina in service si mecanicul a lucrat in continuu la aceasta operatiune. Pe tot acest parcurs atat directorul executiv cat si directorul de vanzari m-au avertizat ca procesul este foarte dificil si ca ei nu au reusit niciodata sa efectueze aceasta operatiune altundeva decat in service-ul respectiv. (ca si idee, la Renault am facut mereu schimbul la AutoSoft Aviatiei in Bucuresti si nu a durat mai mult de 30 de min. Sa nu mai zic de faptul ca Passat-ul nu avea nici senzori de presiune in valva ca sa zici ca e ceva mai complex procesul). Dupa 2 ore de asteptare  masina iese din service si cand ma uit mai atent janta stanga spate zgariata - bratul masinii de extragere a anvelopei de pe janta reusise sa traseze un arc de cerc adanc pe fata jantei. Justificarea lor a fost ca, domne, procesul de schimbat anvelopa nu e usor si v-am zis ca e riscant... Alte discutii, alti nervi...Concluzia... janta se schimba pe garantie.

 

2 saptamani mai tarziu reveneam la dealer pentru janta cea noua si reclamam 2 alte probleme - comanda vocala pentru pregatire telefon Premium nu este activata si farurile se aburesc. Si de data asta am asteptat tot 2 ore langa masina insa acum pentru o singura janta nu pentru toate 4. Dupa aceasta, a venit tehnicianul cu stand-ul VCDS. Il conecteaza la masina si incepe circul: "Aaaaa, pai nu aveti RNS ci RCD asa ca nu merge comanda vocala ca RCD nu are modul pt asa ceva". Ii arat manualul pentru pregatirea telefon Premium unde scria ca modulul de telefon are comanda vocala si ca aceasta e anulata daca se pune RNS, iar functiile ei sunt preluate de catre modulul de comanda vocala al RNS-ului. Nu era el foarte convins de ce ii aratam eu ca scrie acolo asa ca am renuntat decat sa il las sa isi bage nasul aiurea si cine stie ce sa mai strice. Pt problema farurilor au avut o replica geniala: a ramas aer in ele din fabrica de la montare si o sa iasa el. :))

Simteam ca mor cu ei de gat acolo. Iar discutii, iar nervi si amenintari. In final se decid ei ca vor comanda un set nou de faruri si cand vine ma duc sa mi le schimbe. Probabil pt astea imi voi lua concediu o saptamana ca sigur nu termina prea repede...

 

Ar mai fi multe altele de adaugat dar deja m-am lungit prea mult cu post-ul asta. Ca si concluzie, regret enorm ca am dat de ei si va sfatuiesc sa ii evitati pe cat posibil mai ales pentru partea de service. Daca nu aveam garantie cred ca ii bateam cu janta aia pana disparea zgarietura si cu farurile pana iesea aerul din ele ca asa e in mintea lor ( daca farul trebuie sa fie etans in mod normal, aerul dinauntru poate sa iasa ca apoi se etanseaza farul singur).

Am descoperit intre timp ca de vina pentru aburire erau capacele becurilor de semnalizare care erau usor slabite asa ca problema cu aburirea am remediat-o singur impreuna cu o alta "scapare" de-a dealer-ului si anume aceea de a pune antigel sub limita minima indicata.

 

Sper ca nu am plictisit pe nimeni cu postul acesta si totodata ca va fi de folos altor membri ai forum-ului.

Link to post
Share on other sites

Foarte "interesant", daca continua asa o sa dea faliment, faza cu "schimbul anvelopelor pe jantele originale e complicat, treaba de 2 ore, plus jante zgariate" este suficienta pentru a ne da seama ce fel de service presteaza dealerul respectiv. Am impresia ca pentru ca foarte putini merg la dealer sa-si schimbe anvelopele, tocmai la operatia asta nu sunt priceputi, mai priceputi sunt service-urile specializate care schimba sute de anvelope pe zi. Probabil ca nu au instructiuni si training pe schimbat anvelope, cum au (sper) pe alte operatii de service (tinichigerie, mecanica, vopsitorie).

 

Pana la urma, cu insistentele tale, trag concluzia ca totusi dealerul a acceptat toate solicitarile: presuri, pret schimb anvelope, janta noua, faruri noi (ultimele doua costa mult nu 150 lei). Stilul este "pur romanesc", arata-mi un dealer de VW care iti bibileste masina, iti verifica presiunea in roti (cele 5) si antigelul, iti pune anvelopele de iarna luate de tine online, iti arata ca au zgariat janta si iti pun alta fara sa te intrebe.

 

PS: nu cred ca antigelul este pus de dealer, asa vin ele, am observat si la a mea (G7 nou) ca vine aproape de limita minima

 

PSS: sper ca ai scris generic si tanti care freca la masina nu avea CIF, pentru ca daca freca cu CIF la lacul micrometric de pe VW ...  

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Mda, ce sa zic, poate tie ti se pare extraordinar ce ti s-a intamplat, dar asta e normalitate deja. Si nu numai in Romania, ci si in Germania. Dar nu intru in detalii, sa nu te sperii :)

Asta e consecinta faptului ca ai cumparat o marca "populara": motivatia dealerilor de a se face placuti de clienti nu exista, pentru ca n-au practic nevoie sa vanda masini mai multe...VW se vinde singura :D

 

Desi si chestia asta se cam schimba, VW a anuntat zilele trecute pierderi la vanzari in tot concernul, mai putin marca Audi care merge mai bine. Dar si aia a fost devansata la partea de inovatie de BMW care a luat si un premiu ieri-alaltaieri...deh, "Vorsprung durch Technik" nu prea mai sta in picioare :)))

Edited by Geisterfahrer
Link to post
Share on other sites

Foarte "interesant", daca continua asa o sa dea faliment, faza cu "schimbul anvelopelor pe jantele originale e complicat, treaba de 2 ore, plus jante zgariate" este suficienta pentru a ne da seama ce fel de service presteaza dealerul respectiv. Am impresia ca pentru ca foarte putini merg la dealer sa-si schimbe anvelopele, tocmai la operatia asta nu sunt priceputi, mai priceputi sunt service-urile specializate care schimba sute de anvelope pe zi. Probabil ca nu au instructiuni si training pe schimbat anvelope, cum au (sper) pe alte operatii de service (tinichigerie, mecanica, vopsitorie).

 

Pana la urma, cu insistentele tale, trag concluzia ca totusi dealerul a acceptat toate solicitarile: presuri, pret schimb anvelope, janta noua, faruri noi (ultimele doua costa mult nu 150 lei). Stilul este "pur romanesc", arata-mi un dealer de VW care iti bibileste masina, iti verifica presiunea in roti (cele 5) si antigelul, iti pune anvelopele de iarna luate de tine online, iti arata ca au zgariat janta si iti pun alta fara sa te intrebe.

 

PS: nu cred ca antigelul este pus de dealer, asa vin ele, am observat si la a mea (G7 nou) ca vine aproape de limita minima

 

PSS: sper ca ai scris generic si tanti care freca la masina nu avea CIF, pentru ca daca freca cu CIF la lacul micrometric de pe VW ...  

Incerc sa raspund punctual:

 

- toate cele de mai sus le-am obtinut in urma a numeroase discutii si amenintari cu OPC, mass-media si review-uri negative in tot mediul online plus reclamatie la Volkswagen si la Porsche Romania si pana la urma nu cred ca am cerut nimic mai mult decat respectul pe care l-am aratat si eu in acest parteneriat. Cand a fost vorba de plata le-a convenit ca fara sa ne vedem la fata vreodata si dupa 2 telefoane aveau 26000 euro in cont fara sa discutam de discount de la ei sau altceva. In aceste conditii un schimb de anvelope (doar manopera), un pachet legislativ si un set de covoare de cauciuc mi se par chestii de bun simt sa mi le dai fara sa ti le cer. ( hai poate cu covorasele deja exagerez eu, dar restul...). In alta ordine de idei janta si farurile nu cred ca le trec pe pierderi la ei ca doar au schimbat pe garantie. Si chiar si daca dadeau de la ei, cata vreme practici marja de adaos de 18% cred ca iti permiti sa imi schimbi janta pe care tu mi-ai stricat-o.

 

- CIF-ul era chiar CIF, de geamuri. Nu el era problema ci carpa aia si faptul ca mai mult a lasat urme decat sa curete. De acolo am oprit direct la spalatorie sa imi curete geamurile ca atunci cand batea soarele nu veeam nimic in fata :(

 

- dealer-ul mi-a spus ca in pregatirea de livrare intra completarea cu antigel la nivel recomandat de fabrica si asta in capul meu inseamna mai mult decat  un deget sub limita minima.

Mda, ce sa zic, poate tie ti se pare extraordinar ce ti s-a intamplat, dar asta e normalitate deja. Si nu numai in Romania, ci si in Germania. Dar nu intru in detalii, sa nu te sperii :)

Asta e consecinta faptului ca ai cumparat o marca "populara": motivatia dealerilor de a se face placuti de clienti nu exista, pentru ca n-au practic nevoie sa vanda masini mai multe...VW se vinde singura :D

 

Desi si chestia asta se cam schimba, VW a anuntat zilele trecute pierderi la vanzari in tot concernul, mai putin marca Audi care merge mai bine. Dar si aia a fost devansata la partea de inovatie de BMW care a luat si un premiu ieri-alaltaieri...deh, "Vorsprung durch Technik" nu prea mai sta in picioare :)))

Mi se pare extraordinar cata vreme tu ca dealer imi spui ca e primul Passat vandut in Q4 2013 si te porti in halul asta. De asemenea, mi se pare extraordinar ca un dealer de Dacia e mai implicat in relatia cu clientul cand ala isi cumpara un Logan ( am caz real pe care il folosesc in comparatie). Nici macar confort blinking nu stia baiatul ala unde este in VCDS pentru a fi modificat. Norocul meu ca am citit instructiunile aici pe forum si am reusit sa ii indic unde il gasesti si astfel am putut modifica numarul de semnale din 3 in 5 (o modificare foarte utila in opinia mea).

Acum stiu clar ca pentru Golf ma orientez catre alt dealer.

Link to post
Share on other sites

Din pacate asa merge in Romania, trebuie sa fii atent sa nu iei teapa, mai mare sau mai mica, pe banii tai. Trebuie sa fii atent si sa le ceri sa faca ce nu fac chiar daca au lista ca trebuie sa faca. Daca nu esti atent, platesti. Foarte bine ai facut ca te-ai tinut de capul lor :icon_thumleft: si acum ai povestit si aici, ca sa stie urmatorii care vor sa-si ia masina de la ei.

 

Vezi de unde iei Golful, poate pun si eu impresii despre cum a mers cu dealerul meu (PBN), dar nu stiu daca am ce scrie pentru ca impresiile ar fi neutre spre pozitive, au facut ce le-am spus, fara amenintari, iar la mine a fost si o chestie cu un avans platit la alta masina (alta marca, Skoda), totul a mers pot sa spun ok, daca vrei iti scriu PM.

 

PS: bine ca a fost CIF spray, eu ma gandeam la cel crema, de vase :lol:

Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Mai stai cu Golful, mai aduna experienta si cu alti dealeri, nu fa aceeasi greseala de 2 ori ;)

Link to post
Share on other sites

Sigur mai astept pentru ca momentan nu am bugetul necesar. Vedem in functie de cum evolueaza lucrurile.

Link to post
Share on other sites

Foarte "interesant", daca continua asa o sa dea faliment [..]

 

Au dat deja o data, d-asta a disparut Cardinal Motors Ploiesti. Foate multa nesimtire.

 

Pare ca Darius Motors Ploiesti e doar continuarea, probabil oamenii sunt aceeasi care au ingropat si Cardinalul.

Link to post
Share on other sites

Oamenii din vanzari si service am inteles ca sunt aceiasi care erau si la Cardinal. Directorul executiv vine de la Opel Radacini Bucuresti.

Link to post
Share on other sites

Cardinal a fost preluat de Radacini. Nu vreau sa intru in detalii :tuktuk:

Link to post
Share on other sites

Cardinal Ploiesti  a fost preluat de Radacini ( le a fost vandut sediul in urma unui proces de executare silita). Cardinal Constanta inca exista ( nu se stie cat timp...sunt in insolventa) 

Link to post
Share on other sites

Ff nasol ce ai patit cu ei. Aburitul farurilor e ceva des intalnit si ff bine ca ai insistat. In cat timp iti vin cele noi? Sa scrii si aici te rog dupa ce le schimbi, si toti cu faruri aburite pe jumatate din suprafata ar trebui sa mearga in service, contrar cu opiniile anumitor persoane de pe aici carora li se pare absolut normal sa se abureasca un far la prima ploaie/ninsoare si temperaturi scazute. Din pacate serviciile sunt din ce in ce mai proaste si asta nu e doar in Romania. Ce nu inteleg eu, este fix aroganta si tupeul, atunci cand dealerul greseste si iti provoaca stricaciuni tie(vezi janta ta). Daca ziceau la sfarsit din proprie initiativa ca au zgariat janta si vor comanda alta, nu cred ca te mai enervai atat de rau!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by bogdann81
Link to post
Share on other sites

cardinal constanta este in insolventa de 2 ani . Inca merg ... dar s-a cam subtiat sarma destul de mult .

oricum si asa e full . nu poti face o revizie decat cu programare peste cateva zile .

Edited by skodita100
Link to post
Share on other sites
Geisterfahrer

Haha....sa vedeti cum sunt dealerii VW in Germania. Un mic exemplu, sper ca mi se permite off-topicul...

 

Acum ceva vreme am comandat la ei caietul de service in germana (eu masina e luata din RO si m-am saturat sa le explic eu ce scrie acolo, asa ca l-am comandat pe cel in germana). Vineri imi vine scrisoare acasa de la ei, ca caietul meu de service sta acolo de vreo luna. In plic era un duplicat al facturii emisa in urma cu o luna, plus inca o factura pentru plata intarzierilor la plata facturii initiale. Cum factura initiala n-am primit-o vreodata, m-am dus sambata peste ei sa imi iau cartea de service si sa platesc NUMAI costul ei, fara nicio intarziere.

 

Evident, n-au macanit nimic si m-au "iertat" de plata celor 7EUR pentru intarziere (cartea de service costa 11 EUR iar ei mai vroiau 7 peste asta!). Au incercat si ei o mica ciupeala, dar nu le-a mers. Daca insistau muream cu seful lor de gat :D

Le-am cerut sa-mi transcrie intrarile din service in noua carte, au zis "Imediat", dar imediatul s-a trasnformat in multe minute. Dupa vreo 30min in care m-am urcat in toate masinile din showroom de plictiseala, am plecat ca mai aveam si alte treburi de rezolvat si eram in intarziere. Am trecut apoi mai tarziu si am ridicat-o fara probleme.

Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Pareri achizitie masina rulata de la darius motors ploiesti? SUNT CU KM REALI?

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • s_c
      By s_c
      Saptamana trecuta am fost nevoit sa fac un drum pana in Buzau. La intoarcere, cum aveam de mai mult timp de gand sa-mi masor presiunea de benzina in rampa si era relativ tarziu s-o mai fac in Buc., am zis sa incerc in Ploiesti, ocazie cu care am avut "contacte" cu doua service-uri (ambele la iesirea din Ploiesti catre Buzau, oarecum vizavi de o benzinarie Mol - fosta Shell)
      1. Service Bosch, sef un domn Mihailescu (sau pe-acolo)
      Intru, il salut pe sef
      - "Buna ziua, stiti, vreau sa masor presiunea in rampa"
      - "De ce?" (acru)
      - "Pai, stiti, am un tester si am citit o eroare care poate veni de la asta"
      - "Mdeah. Ce tester" (si mai acru)
      - "Eh, un program pe laptop cu un cablu OBD..."
      - "Mdeah" (si dispare vreo 10 minute, dupa care se intoarce)
      - "Va propun sa punem masina si pe testerul nostru" (condescendent)
      - "Multumesc, stiti, nu e nevoie, stiu ce erori am, vreau doar sa masor presiunea ca eu n-am manometru"
      - "Daaa? In cazul acesta va invit sa va gasiti alta solutie" (si-mi arata poarta)
      Abia astept sa scriu luni si la Bosch Germania despre chestia asta - oricum, asa aroganta si mitocanie n-am mai vazut in cate service-uri am calcat.
      2. 200m mai incolo, un alt service (nu stiu cum se cheama, sef un domn Catalin, pe la 40 de ani, cu mustata)
      - "Buna ziua, stiti bla bla"
      - "De ce?" (amabil)
      - "Pai stiti, eroare, tester bla bla"
      - "Domnule, bine, dar va propun sa va pun si un tester pe masina. Daca e ce spuneti, nu va iau nici un ban pe testare." (amabil)
      - "Bine, domne', daca chiar tii neaparat..." (stiind f. bine ce erori am)
      (Pune testerul, gaseste erorile, din pacate nu avea un filet pentru rampa mea, stam mult de vorba, imi zice ca ar putea fi si catalizatorul infundat, imi aeristeste franele, promite sa faca rost de filet, mai stam de vorba, testeaza si suspensia, mai stam de vorba... platiti cat vreti... dau 300k)
      Pe ansamblu f. amabil, din pacate putin overloaded - mai avea vreo 2 masini si numai 2 mecanici, au fost si "intermezzo"-uri destul de lungi in care a trebuit sa astept. Posibil sa ma mai duc la el, mi-a lasat oricum o impresie buna. Ce am apreciat cel mai mult este ca a respectat faptul ca mai stiam si eu una-alta despre motorul meu si nu a incercat sa-mi bage nimic inutil pe gat. Om cu care puteti avea o discutie constructiva apropo de ce defectiune aveti si care sa nu va incarce aiurea.
    • KLF
      By KLF
      Din pacate, am comandat un VW Polo varianta Attractive + ceva optiuni de la acest dealer. Zic din pacate pentru ca ceea ce parea initial sa fie o frumoasa colaborare s-a transformat in... altceva. Si asta doar din cauza neseriozitatii si amatorismului unei firme care vrea sa vanda masini germane in Romania, dar nu intelege ca pentru asta e nevoie si de ALTCEVA pe langa afisarea siglei VW in fata unei hale din afara orasului Ploiesti. Dupa primele contacte si discutii ce mi-au facut o impresie destul de buna, s-a platit avansul pe data de 31 martie, iar pe 3 aprilie s-a semnat contractul de vanzare-cumparare. In el se specifica clar: Termen de livrare- 9 saptamani. Asta ar fi insemnat ca pe data de 5 iunie masina ar fi trebuit sa fie livrata.

      Iata ca nu e asa, suntem in data de 5 iulie si masina inca nu a venit (fix o luna intarziere), iar dealerul invoca diverse motive mai mult sau mai putin hilare. Sunt curios cat va intarzia pana la urma, si care sunt motivele reale ale acestei intarzieri. Oricum este ultima masina pe care eu sau vreunul din apropiatii mei si-o cumpara de la Cardinal Motors, si nu recomand nimanui care vrea sa scape cu nervii intregi sa aiba de-a face cu ei. Chiar daca initial au avut grija sa ofere un discount si niste conditii atractive, intre timp am contactat si alti dealeri care ofereau discounturi si mai substantiale si care - presupun - ar fi respectat un contract.

      Urmeaza un mic scandal, o sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.
    • fuscobal
      By fuscobal
      Intrucat dupa ce am parcat masina perfect regulamentar pe o strada destul de larga ( jumate pe trotuar si jumate pe strada > nu era semn de interzis ) am gasit oglinda de la sofer rupta cu totul, am fost nevoit sa fac o vizita la service pentru inlocuire. M-am dus La Cardinal de unde am si luat masina de altfel. Treaba a decurs asa > Am sunat pentru programare spunandu-le ce trebuie schimbat. Omul care a raspuns mi-a raspuns pe loc ca oglinda vine in 5 zile si mai dureaza o zi vopsitul. Dupa fix 5 zile m-au sunat si mi-au spus ca pot veni pentru montaj care va dura 2 ore. Am mers la ei si intr-o ora jumate oglinda era pe masina. Intre timp, omul care mi-a vandut masina, recunoscandu-ma, m-a poftit la el in birou pentru a sta de vorba despre ce mai e nou prin grupul vw. Pentru prima mea vizita la ei ( masina are 8600Km ). le acord o bila alba. Sper ca si reviziile sa decurga la fel !
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...