Jump to content
Sign in to follow this  
YEP

Noul trend de design interior sistem multimedia

Recommended Posts

YEP

Nu stiu daca a mai observat cineva insa mie mi se pare ca noul trend imbratisat aproape unanim de toti producatorii este foarte discutabil in materie de gusturi.

Dupa anul 2000 au aparut sistemele de navigatie/multimedia pe majoritatea masinilor (ca optiune) si sistemul era cumva integrat in bord. Era un design cursiv. Acum au innebunit toti cu tableta aia care parca nu isi gaseste locul in imaginea cu interiorul, zici ca e o ieftinatura de 100 euro luata de la supermarket si lipita cu adeziv pe bord. Este ca nuca-n perete si uneori vorbim de masini de peste 50-60k euro..

Observ cum masini scumpe cu pedigree (vezi C63 AMG) adopta stilul. Si BMW procedeaza la fel cu ultimele modele, inclusiv noul seria 5 model 2017 care seamana mult la  interior cu actualul seria 3. Macar la Audi e retractabil la unele modele, dar tot mi se pare aiurea.

Chiar nu se poate integra in bord???

 

2015_mercedes-benz_c63_amg_edition_1_11_1920x1080.jpg

bot8bnhyk7tcvkgz2ryy.jpg

audi-q5-2016-interior.jpg

0_hyundaii30_07.jpg

hff565osgtbm5cvgrbtv.jpg

cqh8itdrybljwkil4hbv.jpg

Edited by YEP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luciosu

Chiar daca sunt de acord cu tine din punct de vedere al design-ului, consider ca amplasare sus este cea mai buna solutie, deoarece se afla la nivelul ochilor. Multe navigatii care sunt amplasate in consola, sunt mai jos si daca indrepti privirea catre navy,  tre sa iei ochii de la drum. Parerea mea. :))  

Share this post


Link to post
Share on other sites
YEP

Un exemplu la intamplare. Evolutie sau involutie?

Seria 5 actual si noul model 2017.

 

2014_bmw_5_series_overseas_06-0520-1600x1067.jpg

abmw5-010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

evident involutie

dar asta se intampla in toate domeniile pentru ca unii vor sa fie mai cu mot fata de altii iar altii cand vad asta cred ca asa trebuie si fac si ei

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Dar aici e clar evolutie ( dpmdv)

 

b8.jpg

b9.jpg

 

Sau

 

 

1p.jpg

5f.jpg

Edited by cristi511

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

plus ca sistemele de glisare si prost proiectate la unele modele - spre exemplu A6 C7 - glisarea este asigurata de un tambur si sfoara... care trag monitorul afara. Deseori acesta se misca intrerupt..... arata ca naiba. Am desfacut cateva, o sa caut pozele, daca vreti sa vedeti tehnologia S.F.... din anii Imperiului Roman....:biggrin:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

bine , la primul Seat ma mir ca nu au pus navi pe cotiera spate , macar sa intoci capul de tot

ideal e sa fie retractabila la masinile premium si se impaca si design si utilitate

Edited by tavitara
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Problema asta era si la touran ca avea pusa navigatia jos. Si era foarte deranjant. Eu zic ca navigatia pusa in fata intre ceasurile bordului au un rost evident un plus fata de sistemele vechi. Asta e parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

@F l o r i n las' ca aia aveau si apa curenta, canalizare, veceuri in casa, dusuri si incalzire..lucruri care lipsesc multora in prezent :)) 

Sistemul de glisare al displayului la a6/a7 este intradevar o problema insa solutia tehnica, aceea de a "piti" ecranul la nevoie, este cea potrivita din punctul meu de vedere.

Sau...a la Mercedes, 2 televizoare integrate frumos in bord :icon_thumright: 

Edit: fac referire la E si S...modelele de clasa mica, cu tableta aia in bord, sunt cam no go...modul de "atasare" al tabletei fiind necaracteristic mercedes.

Parerea mea este urmatoarea: in goana lor dupa cifre de vanzari toti producatorii europeni importanti au facut o tampenie si anume au incercat sa aduca modelele de volum si clasa mica si compacta la nivelul celor de clasa medie si mare iar cu cele din urma nu au urcat suficiet de sus incat sa se mentina diferentierea de pana acum. Preturile au urcat si ele insa artificial, fapt care aduce un dezavantaj clientului, adica noua. 

A4/Seria 3/ C klasse sunt la pret de A6/Seria 5/ E klasse din generatia anterioara la fel cum Passatul/Superb3/ A3 sunt la pret de A4/C-klasse/ Seria 3 din generatiile anterioare. 

Edited by cristi511

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

cu pititul sunt de acord, totusi se pot gasii solutii tehnice si de design, net superioare celor adoptate.... dar cost saving, este punctul de plecare.

Cele adaugate - cum sunt la Mercedes... nu imi plac - parca stai cu tableta adaugata pe bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Luciosu

cum era la vechea Alfa Giulietta imi placea. Versiunea cu ea ridicat si cu ea inchisa.

alfaromeogiuliettainterior-l-c0bb2d53d2be08e3.jpg

Alfa_Romeo-Giulietta-2011-1600-8c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai_tmn

De acord ca tabletele "lipite" pe bord sunt o mizerie.

Dar pe de alta parte se merge si in directia in care ai doar o tableta  integrata in bord.

Vezi solutia de la Megane 2016.renault.jpg

 

Nu mi se parea neaparat mai practica , dar macar arata cat de cat acceptabil.

Personal prefer o solutie combinata cu ecran mai mic integrat in bord plus display cu indicatii de navigatie intre ceasurile de deasupra volanului.

Edited by mihai_tmn

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Da si cea de la alfa era ok. Bmw X 3 parca mai avea asa ceva. Oricum dupa mine modelul de navi audi a6 2006-2011 parerea mea e cea mai practica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
YEP
1 hour ago, cristi511 said:

Sau...a la Mercedes, 2 televizoare integrate frumos in bord :icon_thumright: 

Edit: fac referire la E si S...modelele de clasa mica, cu tableta aia in bord, sunt cam no go...modul de "atasare" al tabletei fiind necaracteristic Mercedes.

Chiar si la E classe este putin nefiresc, zici ca e aplicat dupa, nu pare sa faca parte, sa fie cumva integrate in bord toate cele 4 laturi. Ma refer la marginile din stanga si dreapta care sunt vizibile.

2016-Mercedes-E-Class-E-400-interior.jpg

In schimb la S classe este integrat total.

2015_mercedes_benz_s_class_dashboard.jpg

Edited by YEP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

Cel mai bine integrat virtual cockpit este la modele VAG (dpmdv). La Mercedes, Range Rover, arata ciudat monitorul de la vitezometru, la modele VAG este mai frumos integrat, nu este doar un dreptunghi.  Si in rest, producatorii se gandesc cel mai mult la cost saving si profit.. Sa nu zic ca Audi se lauda ca cu noul ecran atasat la A4 , au salvat cateva sute de grame prin eliminarea sistemului de rabatare. Penibil. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Script

Amplasarea sus e net superioara cand folosesti navigatia,daca te uiti la drum este practic in campul vizual.La cum arata nu ma bag ;)

Asa am avut pe vechea masina si tot ceva de genu folosesc pe golf ca addon cand am nevoie de navi.

IMG_20140911_133458.jpg

IMG_20160610_192924.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
VW CC

Salut ! Stie cineva ceva despre Discover Navigation System 2016  de 6,5"? Cateva pareri ? Multumesc

image.png

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

am vazut intamplator un bord intr-un film aseara

si cand verific pe net , noul Prius 2017

deci tableta e putin spus , deja e televizor

iar Tesla a zis ca la Prius e prea mica diagonala

prius.jpg

tesla.jpg

Edited by tavitara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Adrian_74

Da. Ce consum de energie o avea tableta de pe Tesla in comparatie cu zeci de butoane de pe un bord normal(ex. Opel sau S class)... Tinand cont ca Tesla este electric, au cautat un consum minim de energie al martorilor din bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites
imads

Rezolutia de la Prius raportata la dimensiunile ecranului e cam ca la RCD510...

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

azi m-am speriat cand am vazut consola la noul AMG green

zici ca e ceva combinatie intre Alien si Predator , luand partile rele din acestia

200 si ceva de mii de euro si asa design la consola ...

 

omg ... amg.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri