Jump to content

Check engine


MRP
 Share

Postare recomandată

am rezolvat prin demontare injector(mersi carmina) si curatat la turcul de pe cutitul de argint. scuze ca nu am detaliat. la vara le scot pe toate si le curat.am mai aflat ca ar trb sa merg be benzina macar 50 de km la 1000 GPL. parca asa era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca i-ai dat de cap, ti-am spus eu ca turcul e bun....
Eu merg la 1.000km facuti pe GPL, pe urma fac 100Km numai pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am martor (EPC) in bord de 2 zile, am pus vagcom pe ea (Fabia 1.2 tai 5J 2011) si imi da defectiunea mecanic actuator turbina. Toate ok am citit , documentat , și am găsit problema , in actuatorul Mahle 70387396 există un magnet care culisează pe o șină din plastic , are un înveliș metalic care în timp oxidează ( rugina) și se umfla nemaiputand culisa , am degresat , gresat și pus la loc totul ok merge struna. Dar întreb pe aceasta cale dacă are cineva idee daca pot achiziționa un astfel de magnet de undeva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ionutandrei95

Salut băieți! Ma puteți ajuta si pe mine cu problema asta?   Este vorba de o Skoda Fabia 1.2 tdi(2011) am schimbat debimetru de aer si tot mi se aprinde Bujii / Avertizare preincalzire (spirala cu galben) Ca de exemplu: treapta 1,2 trage bine si a 3 a. Treapta A4a pe la 2000 ture la 80-100 km/h se aprinde

  Am pus tester si imi asta: P029900 -Charge pressure control; value below limit PO Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers. Se pare ca ai o problema cu presiunea prea mica, la turbo. Deci, ori probleme pe linia de vacuum, actuator, electrovalva, etc....sau la furtune turbo. Trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Liviu olteanu

Am probleme cu servo ,cand o pornesc pe loc merge iar când incep sa merg se aprinde martorul în bord si începe sa meargă mai greu ? Are cineva vreo parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare si posteaza erorile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Vreau sa cumpăr o Fabia 2 din 2008, la inspecția mașinii am văzut un struț de furtun de vacuum ce intra în partea de sus a  egr-ului,  rupt. Mai bine zis, plasticul la ce se leagă furtunul e rupt de pe  cutia din poza. Ce e vita aia, cat ar costa și ce rol are? Mașina trage bine, doar că e acel ștuț de furtun rupt...

 

Mersi

Screenshot_20210313_104825_com.brave.browser~2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocul de valve de vacuum

cam 800 lei piesa noua

 

trebuie vazut ce actioneaza acel vacuum care e rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,am o Skoda Fabia Diesel ,1,6 diesel din 2014.Initial in timpul mersului mi s-au aprins becul de bujii apoi Check engine.Am pus un tester pe ea și mi-a zis că este vorba de debitmetrul de aer.In germana era Luftmengenmesser.Am cumpărat unul nou,montat, șters eroarea.Dupa cca 10-15 km s-au aprins becurile din nou.Are cineva idee ce se întâmplă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si posteazea eroarea stocata pe 01 Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!