Jump to content

Frana, placute, discuri - probleme


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Scuze. Placute OE(Ate) cf poza. Nu le-am pozat dar am gasit niste poze pe net identice cu ce am pus , inclusiv cutia cu codul vechi 3C0698151C trecut pe ea. Noul cod e cu J la sfarsit. Le am din alta sursa cumparate mai demult. Eu zic ca din astea identice am avut din fabrica pe masina. De asta am ales sa pun la fel. 

Stiu ca dureaza ceva km la orice masina pana se aseaza si ca scot sunete de frecare mai intense. Asa scot si acum. Discurile aveau pe interior o uzura neuniforma fata de exterior, poate si de asta. Dar trepidatia in pedala e altceva si de asta intrebam daca ati avut si trepidatii la schimbare. 

Multumesc

[3C0698151C] FRONT BRAKE PADS_.jpg

3C0698151C__64795.1562085854.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile necesita inlocuire daca au denivelari pe interior (+ placute noi)

Placutele vechi aveau forma discurilor ,placutele noi sunt plane ,de aici vine prroblema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, placutele din interior  aveau uzura neuniforma a discului imprimata pe ele.

Daca si de la asta trepideaza e clar.  Macar bine ca nu sunt ovalizate. O sa mai merg ceva km cu ele , abia le-am pus. Daca persista le schimb pe ambele cu OE, n-am de ales.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, aceeasi problema cu incalzirea jantelor spate o am si eu dupa schimbarea placutelor si discurilor spate cu unele ATE, in reprezentanta (nu aveau original pe stoc).

Sunt deja 15.000km si nu am gasit nicio solutie. Nu se simte in consum (sau poate foarte putin) si masina nu pare "infranata", in schimb la un drum mai lung, de peste 100km jantele spate ard. Am schimbat si etrieri, dar dupa cateva mii de km, problema e tot acolo. Dupa 3 verificari la reprezentate VW diferite mi-au spus ca nu gasesc nimic in neregula. Verficarile pe stand par in regula (mers la liber, franare), placutele nu sunt uzate neuniform, discurile nu prezinta urme de supra-incalzire (cel putin conform constatarilor). Singura explicatie la care s-au gandit ar fi faptul ca pe spate nu sunt discurile ventilate si la o incarcare mai mare a masinii, la franare, incalzirea e mult mai mare decat pe fata.

Placutele spate s-au uzat mult mai repede decat ma asteptam, cred ca la 20.000km va trebui sa le schimb, mi-au spus ca mai au putin.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

safari hunter
14 minutes ago, unirea25 said:

Sunt deja 15.000km si nu am gasit nicio solutie.

Placutele spate s-au uzat mult mai repede decat ma asteptam, cred ca la 20.000km va trebui sa le schimb, mi-au spus ca mai au putin.

Setul de discuri / plăcuțe Ate sunt de departe unele foarte calitative, doar DACĂ sunt originale. Chiar dacă provin de la un dealer, se putea verifica proveniența prin scanarea codului QR și a etichetei securizate cu hologramă. Un set de plăcuțe m-a dus cel puțin 80K km și deja sunt la generația 2 cu peste 60K km fără problemele descrise de tine.

ATE.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La schimbarea placutelor, cel mai important aspect este curatarea locasului unde culiseaza "urechile "placutei pe ghidajul din tabla.  Tot materialul de frictiune depus va ingreuna eliberarea placutei si indepartarea de disc. Daca nu se simte masina ca ar fi frinata dar totusi discul si janta sunt fierbinti probabil e doar o atingere fina a placutei,trebuie verificat cum culiseaza prin ghidajul de tabla , posibil sa ai un pic de vopsea ajunsa in exces pe urechile placutelor si ar trebui netezita si unse cu vaselina dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Treaba cu incalzirea jantelor spate am patit-o si eu. Dupa schimbatea discurilor si placutelor ( discuri Brembo si placute ATE ) jantele se incingeau bine la drum lung ,mult mai tare decat pe fata. Atunci am trecut la reconditionarea etrierilor. S-au schimbat pistonase si garnituri, si foarte important, s- au gresat bine pistonasele sa culiseze usor pe garnitura ,in asa fel incat sa se poata misca cu mana. Pana la aceasta operatie pistonasele se deplasau doar inpinse cu ajutor mecanic (nu se miscau daca le inpingeam cu mana).In momentul de fata jantele, la drum lung sunt reci, iar in oras se incalzesc mai putin decat cele pe fata.

Toată treaba am facut-o personal , cu simt de raspundere , respectand toate sfaturile gasite pe acest forum si de pe alte canale de informare,bibilind , curatand si gresand fiecare piesa in parte.

Sper ca am fost de folos.

 

 

Modificat de AdySpecie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 11/26/2017 at 7:57 PM, ktlin2005 said:

Salut. Ma confrunt cu o problema si sper ca ma puteti ajuta cu o solutie. Placutele spate se uzeaza foarte repede  si se incalzesc jantele. Etrierii nu sunt blocati, dupa fiecare schimb de placute s-a facut calibrare. Passat b7.

 

Ma confrunt cu aproape aceeasi problema...se incalzeste roata stanga spate si placutele de la aceasta au fost tocite complet, pe cand pe partea dreapta inca mai erau bune.

Am schimbat discuri si placute pe spate (era aproape timpul) si problema inca persista...pe stanga se incalzeste roata (rareori nu se intampla asta) si face praf din ala de placute ca la balamuc. Deci janta stanga spate e cea mai muradara pe cand restul nu au nimic.

La mine totul culiseaza si se misca normal...am curatat si gresat pe partea stanga tot, am verificat pistonasul dar merge smooth fara blocaje, dar degeaba. 

Sa fie oare problema de la motorasul electric de la frana de mana?

Modificat de cps25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se pare ca exista o problema cu incazirea excesiva a discurilor indeosebi dupa schimbul placutelor spate la passat b6, b7 ,   din ce am citit pe forumurile de afara se pare ca , daca pistonasul nu e gripat , problema vine din acele tablite de ghidaj , daca urechiusa placutei nu culiseaza liber , acest lucru o tine presata pe disc , in situatia in care nici gresand tablitele nu scapati de incalzire , scoateti tablita de sus si lasati o doar pe cea de jos , placuta va avea mai mult spatiu de retragere , nu vor trancani nicicum placutele pentru ca ele oricum stau prinse intre etrier si portetrier , eu asa am facut la mine dupa ce am schimbat etrierii , discurile , culisantele , placutele si pe unde ma duceam ori dadeau din umeri mecanicii ori imi spuneau ca e normal sa friga jantele ca e masina break si e grea .....am avut placute TRW , ATE , QWP , toate faceau aceiasi problema , acum am BOSCH cu tablita de sus scoasa si totul e perfect , probabil doar placutele oem vin cu acele tablite care nu fac probleme  o diferenta de 1mm intre acestea si cele aftermarket pot produce toate necazurile .

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca gresarea pistoanelor si culiselor cu tipuri de vaselina corespunzator pentru fiecare in parte si schimbarea garniturilor pistoanelor, poate  nu se retrage pistonul dupa franare. Etrier blocat, se incalzeste si apoi iti afeteaza si rulmentul, ca vaselina cam zboara dupa el. La mine cu pr kd CI38 nu am ghidaje pe placutele de frana, dar CII38 sau 41 au. Asa scrie in manualul celor de la volkswagen.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!