Jump to content

Porneste greu la rece si are intreruperi, tremura


catalinEUD22
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea 

Am si eu o problema mai delicata si nu reusesc sa ii dau de cap vw passat 2003 alz 1.6 benzina .187mii  km

Problema este urmatoarea masina tremura la relanti are mici intreruperi si porneste mai greu la rece si im mai ia din putere nu foarte mult da ia

AM verificat urmatoarele.-buji ,fise buji,bobina de inductie,am curatat EGR,clapeta de acceleratie si nimic .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea pompei de benzina.Probabil se dezamorseaza.Schimba filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vagcom ce ai verificat? Degeaba verifici dupa cap pana nu o faci cu ajutorul unui tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am schimbat toate filtrele cand am facut revizia acum 2000 km ,pompa a dat bine pe tester verificat aseara

Testerul nu zice nimic nu am niciun bec aprins ,baiatu la care am fost a zis ca pe tester  nu da nimikt 

Problema era cu mult timp inainte sa schimb filtrele si sa fac toate verificarile astea

Modificat de catalinEUD22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul MAF este in mintile lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul MAF am dat jos am curatat cu spray nici o problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa pornesti motorul cu el deconectat? face la fel?

Un tremurat la relanti  in general poate fi cauzat de urmatoarele componente defecte

-injectoare infundate

-MAF defect (lipsa putere)

-furtun spart (trage aer fals)

-clapeta aer cu probleme (mecanismul interior defect) Adaptare/resetare ai facut?

Incearca sa scoti bornele de la baterie 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu o problema la 1.8 turbo AWT, dimineata, dupa ce sta o seara sau mai mult, porneste balbait, sau chiar deloc din prima cheie, dupa care cand o ia se tureaza pana la 1200/1300 si sta asa un minut sau doua, dupa care isi revine! Am pus un MAF nou de la Pierburg, nimic, la fel! Am luat si un senzor G62 si la masurare cu cel vechi, valorile ieseau apropiate, si nu l-am mai montat! Speific ca atunci cand scot mufa de la MAF porneste perfect si nici nu mai sta turata la 1200 decat 5 secunde dupa care isi revine!

Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit am facut tot ce ai scris mai sus rayan si masina face la fel

verificare injectoare

maf nici o problema

clapeta aer sa uitat pe tester nu stiu sa descriu multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai porneste nici cu maf-ul scos! Banuiesc ca poate fi ceva pe injectie, pompa de benzina sau injectoare sau presiune ceva! Cine imi poate da ceva sfaturi despre cum sa verific cele de mai sus? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune testerul si vezi ce zice..verifica pompa de benzina...cum am mai zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester nu am nici o eroare! Cat ar trebui sa fie presiunea si unde sa pun un manometru, la rampa pe tur sau retur, sau direct pe furtune? Ca problema este doar prima cheie, dimineata sau seara nu conteaza! daca a stat mai mult de 8-10 ore are o pornire balbaita si o ia din a doua sau a treia cheie, dupa care toata ziua nu-mi face probleme, porneste la sfert!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fix aceeasi problema pe un 2.0 aqy. Am schimbat multe piese degeaba (senzor turatii, senzor temperatura lichid racire, bujii, filtre). Azi am de gand sa ii curat clapeta de acceleratie cu un spray, fara sa o dau jos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curătat clapeta si tot greu porneste. 4-5 chei pana o ia, apoi merge perfect. Nu vad nicio legătură cu gpl-ul, in conditiile in care pornirea e pe benzina.

Ma scoate din minti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema-probabil aceeasi rezolvare.Schimba filtrul de benzina si apoi verifica presiunea in rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca avem acelasi motor.
Verifica alternatorul (e pe duca)....exact asa facea si la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are?

Cand sunt probleme cu alternatorul...motorul nu ,,invarte"...nu este actionat de electromotor sa porneasca.Ei nu au specificat asa ceva de...,,nu invarte" ci faptul ca invarte dar porneste f greu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, blidaru said:

. Nu vad nicio legătură cu gpl-ul, in conditiile in care pornirea e pe benzina.

 

legatura o vei vedea dupa ce vei studia topicul pus de mine.pornirea este pe benzina dar dupa o harta diferita de cea normala datorata unui reglaj incorect pe gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara,  dar am citit cateva zeci de pagini acolo, si cu parere de rau, nu pe toate 200, te rog sa detaliezi, daca se poate! Eu cand am fost la revizie acum 2,3 saptamani, la gpl la Vernesti/Buzau, ei au reglat harta gpl dupa harta de la benzina! Adica au mers pe benzina, si dupa aceea pe gaz,  si ulterior au corectat harta gpl cu - 30, din ce-am vazut eu! Si la mine mai este o chestie,  masina din decembrie 2015 de cand are gpl-ul,  pana acum vreo 2 luni a pornit perfect! Crezi ca ar avea totusi vreo legatura cu gpl-ul,  daca ea a pornit bine o perioada destul de mare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, spido a scris:

Ce treaba are?

Cand sunt probleme cu alternatorul...motorul nu ,,invarte"...nu este actionat de electromotor sa porneasca.Ei nu au specificat asa ceva de...,,nu invarte" ci faptul ca invarte dar porneste f greu.

 

Ala iti incarca bateria....sau mai bine zis NU ti-o incarca cum trebuie!
El sa verifice, ca NU il doare mana....eu doar am dat o posibila solutie de care m-am lovit si eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Ursu82_kiki said:

Nu te supara,  dar am citit cateva zeci de pagini acolo, si cu parere de rau, nu pe toate 200, te rog sa detaliezi, daca se poate! Eu cand am fost la revizie acum 2,3 saptamani, la gpl la Vernesti/Buzau, ei au reglat harta gpl dupa harta de la benzina! Adica au mers pe benzina, si dupa aceea pe gaz,  si ulterior au corectat harta gpl cu - 30, din ce-am vazut eu! Si la mine mai este o chestie,  masina din decembrie 2015 de cand are gpl-ul,  pana acum vreo 2 luni a pornit perfect! Crezi ca ar avea totusi vreo legatura cu gpl-ul,  daca ea a pornit bine o perioada destul de mare? 

nu ma supar din contra,cat pornirea  a fost ok  hartile practic s-au suprapus,din momentul cand nu se mai suprapun apar probleme.gpl-ul nu este la fel de stabil ca  benzina ,si eu am aceasta problema doar vara in rest e ok. pana ai ajuns la Vernesti ai fi mers doar pe benzina?poate atunci ar fi reusit suprapunerea hartilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la Galați la Vernesti, am mers si pe gaz si pe benzina, pe gaz mergea perfect, iar pe benzina in treapta a 5-a la 2000 de ture, cand o calcam la fund, dadea usor in nas, cum schimbam pe gpl mergea perfect in aceleasi conditii! 

La Vernesti mi-au facut update de soft la instalația BRC  dupa care am iesit pe strada,  in probe! S-au facut diferite teste(pe benzina)  pe diferite canale si au iesit bine, după care s-a trecut la calibrare si anume, s-a mers pe benzina si apareau niste puncte verzi pe harta, dupa care s-a mers pe gpl si au aparut niste puncte rosii pe harta dar mai jos, dupa care le-a suprapus pe cele rosii de gpl cu cele verzi de benzina, si gata calibrarea, s-au mai facut cateva teste si totul a fost ok! Eu problema cu pornitul am avut-o si inainte sa ajung la Vernesti de vreo luna, si dupa, acum nu stiu ce sa mai zic! 

De cateva zile merg doar pe benzina cum mi-a recomandat @Moog, si nimic, aceeasi problema! 

De 2 zile, la prima cheie, invarte electromotorul in gol o gramada,  parca nu are benzina, iar la a doua cheie o ia rapid! 

Ramane sa verific, filtrul de benzina, injectoarele cum scuipa si presiunea in rampa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin... Am schimbat, filtrul de benzina, am scos rampa cu injectoare sa verific daca arunca si arunca! Nimic, la fel porneste! Vreau sa verific senzorul de turatii, cum si unde il gasesc? Cine ma poate sa-l identific? Ma intrebam, este vreun canal in vag-com sa-l verific/testez? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!