Jump to content

Golf GTE - Discutii generale


mottanu
 Share

Postare recomandată

Salut, detine cineva vreun Golf/Passat GTE prin RO si poate sa ne dea mai multe detalii despre cum se comporta in viata de zi cu zi?

Ma tot bate gandul sa trec pe un hibrid, dar nu stiu daca sa astept pana apare versiunea noua (sau daca va aparea ceva facelift in urmatoarea perioada, care sa aiba range-ul extins in modul electric) ori sa ma bag pe versiunea actuala. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

comandat...Deci, in curand voi trece pe un hibrid in defavoarea TDI-ului 1.6 de acum. 

Ce am gasit ca review, e doar in germana. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTE e hibrid. e-Golf e full electric.

GTE cred ca e o varianta buna pentru cei care vor performanta buna, siguranta unui motor clasic pentru deplasari mai lungi si motorul electric pentru deplasari scurte in oras. Masina asta, spun specificatiile, are o autonomie de 50 km pe electric. Plus de asta, cred ca primesti si o suma de bani de la stat daca achizitionezi un autovehicul hibrid/electric.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus. e hibrid. In Romania nu pot avea incredere la drumuri lungi intr-un model full electric, insa cred ca GTE-ul e modelul care ma va ajuta la drum lung sa nu traiesc cu teama ca mi se termina bateria, iar pe distante scurte ma va scuti sa mai ard combustibil, tinand cont de poluarea din zonele urbane.

 

@yeeeeman da, teoretic primesti in total 6500 de euro pentru hibrid. Pentru full electric, valoarea primei e si mai mare. In cazul meu, ma multumesc cu cei 6500. 

Modificat de mottanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere! Asteptare usoara si drumuri cat mai bune.
Viitorul e electric, dar pana sa avem mai multe statii de incarcare in oras e drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o intrebare. Stai la casa sau la bloc? ar fi tentant un GTE, dar ma mut la etajul 4, si cred ca ar fi mai bun pentru cineva care sta la casa si isi monteaza o priza speciala ( am inteles ca e cam 1000 RON la ENEL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt review de astazi.

 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luciosu acelasi lucru am vrut sa-l intreb si eu, dar am banuit ca sta la casa. Acum sunt si eu curios :D
La bloc nu stiu cum ar face cu incarcarea. Poate daca ai un garaj la care e tras curent...

Eu as face plafonul si capota din celule fotovoltaice. Cred ca ar ajuta mult la incarcarea bateriilor cand esti in oras si nu ai priza la indemana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi, corect, dar cred ca pretul ar fi dublu. Eu unde stau, am parcare, dar n-am garaj, deci dificil cu incarcatul, mai ales la etajul 4. :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Luciosu said:

Salut. Am o intrebare. Stai la casa sau la bloc? ar fi tentant un GTE, dar ma mut la etajul 4, si cred ca ar fi mai bun pentru cineva care sta la casa si isi monteaza o priza speciala ( am inteles ca e cam 1000 RON la ENEL)

Pai GTE-ul e hibrid, nu e full electric, deci nu esti dependent de o priza. Se termina bateria, merge pe termic si gata

Pentru anii pe care ii traim, cred ca hibridul e solutia dpdv eco-stuff, full electric mi se pare usor riscant datorita lipsei infrastructurii. Reteaua Renovatio din Kauflanduri e departe de a fi ceea ce pretinde ca este... blogurile celor care au incercat sa "brazdeze" tara in electrice sunt pline de peripetii cu infrastructura - ma refer la multe statii care sunt pe hartie, sau in practica nu functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Stiu ca e hibrid, full electric este E-Golf. Dar care ar mai fi rostul sa iti iei hibrid daca mergi pe termic? :scratch: Ideea era ca pentru drumuri scurte sa mergi pe electric, iar drumuri lungi pe termic. Si pentru a face asta, ar cam trebui incarcata peste noapte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corectati-ma daca gresesc, dar termicul nu are si rol de incarcare a bateriei atunci cand e descarcata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, dar atunci merita sa iei un GTE si sa folosesti doar energia recuperata la franare daca nu dispui de un loc unde poti sa-l incarci? 
E avantajos pentru deplasarile in oras unde poti merge folosind doar curent electric, 0 noxe, costuri reduse.

Nu cred ca motorul termic functioneaza si ca generator de curent electric cum e la locomotivele diesel-electric.

 

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nice. Se pare ca motorul cu ardere interna poate fi folosit pentru a incarca bateriile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat pleaca de pe loc electric, eu cred ca hibridele sunt cea mai ok solutie la momentul actual. Astfel, se pot obtine consumuri foarte bune in oras, pentru ca plecarile foarte dese de pe loc sunt cele care cresc consumul foarte mult. 

@Luciosu: Ai luat parcare la subteran sau suprateran? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike. suprateran, subteran nu exista in ansamblul in care am luat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Luciosu said:

Salut. Am o intrebare. Stai la casa sau la bloc? ar fi tentant un GTE, dar ma mut la etajul 4, si cred ca ar fi mai bun pentru cineva care sta la casa si isi monteaza o priza speciala ( am inteles ca e cam 1000 RON la ENEL)

Stau la bloc, dar am garaj comun. O sa imi trag din panoul electric de la bloc un pat de cabluri pana jos in garaj. De acolo, fiecare vecin isi poate instala o priza simpla/incarcator, ce si-o dori el (stilul cum era la inceputul centralelor cand se facea infrastructura cu teava de gaz pe scara).

Later edit: Nu iti trebuie priza speciala, pentru ca GTE-ul se incarca pe maxim 16A, 220V, deci nu e nevoie, si poti folosi o priza simpla (vine default cu un incarcator de priza). Ar fi misto o priza speciala, dar la cum e infrastructura la bloc, 25A e cam maximul setat de Electrica la noi. 

15 hours ago, 75NOR said:

Corectati-ma daca gresesc, dar termicul nu are si rol de incarcare a bateriei atunci cand e descarcata ? 

Da, dupa ce se termina electricul, mergi pe termic. Iar termicul incarca electricu + ca se mai incarca si la franare. @Adi_vw merita un hibrid pentru ca atat timp cat il folosesti in oras, il vei folosi electric (sau in limita a 35-40 de km, ca 50 cat spune vw nu cred) si atunci merita. Te duci in stanga, in dreapta, nu o sa iti arda sa bagi modul hibrid. La drum lung, combinatia electric + termic ar trebui teoretic sa fie o chestie buna. Sa vedem acum si practic cum vor decurge treburile. Si da, cel mai bine ar fi daca ai reusi sa il incarci. Chiar daca ai parcare, atat timp cat ai un loc al tau, poti sa cauti solutii pentru a trage un cablu pana la locul tau. Dupa cum spuneam, nu iti trebuie o statie de incarcare, ci doar o simpla priza. Si la mine e peste mana, dar voi gasi o solutie sa fac infrastructura in bloc si sa nu sparg toti peretii sau doar sa belesc doua fire. 

15 hours ago, mike. said:

Atat timp cat pleaca de pe loc electric, eu cred ca hibridele sunt cea mai ok solutie la momentul actual. Astfel, se pot obtine consumuri foarte bune in oras, pentru ca plecarile foarte dese de pe loc sunt cele care cresc consumul foarte mult. 

@Luciosu: Ai luat parcare la subteran sau suprateran? 

In Romania, din pacate, mi se pare ca hibridul e ceea ce trebuie daca se doreste trecerea la electric. Treptat vor deveni si maisinile electrice tentante, dar pana atunci, am spus sa reduc din noxe in oras si din consum per total.

 

Modificat de mottanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi electric in oras DOAR daca ai incarcata bateria electrica la priza, ceea ce pt. mine este un dezavantaj. La hibrid-ul clasic nu mai stai cu grija prizei, dar are emisii mai mari. PS Sunt curios daca o sa reusesti faza cu cablurile, eu stiu nu doar ca este ilegal sa faci asta fara proiect si autorizatie, ci si penal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta gandeam si eu. Mers pe electric in oras, iar la drum mai lung pe termic. Dar dsca nu poti incsrca bateria la priza, e cam non sens, ca doar nu o sa iesi noaptea sa mergi pe termic, pentru a incarca bateria care iti trebuie a doua zi :)) 

Stiu ca la Buc, Enel monta prize/statie pentru aprox 1000 ron. Nu stiu ce amperaj ofera, dar banuiesc totusi ca este mai rapida.

ai optat si pentru cablul de incarcare rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 minutes ago, edi10000 said:

Mergi electric in oras DOAR daca ai incarcata bateria electrica la priza, ceea ce pt. mine este un dezavantaj. La hibrid-ul clasic nu mai stai cu grija prizei, dar are emisii mai mari. PS Sunt curios daca o sa reusesti faza cu cablurile, eu stiu nu doar ca este ilegal sa faci asta fara proiect si autorizatie, ci si penal.

Nu vad de ce ar fi ilegal, penal ori iti trebuie proiect si autorizatie. Spune undeva ca nu am voie sa imi fac instalatia electrica in bloc cu un electrician autorizat? In bloc, fiecare proprietar are propriul set de sigurante, pe apartament. Daca din sigurantele alea care duc un set de cabluri in casa iesi si cu un alt set de fire pe care il pui intr-un garaj, ce ar fi asa ilegal? Consumul e acelasi, nu imi fac singur instalatia, nu vad problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mottanu: Usor offtopic, dar...ai aruncat o privire la vecinii bavarezi? Dpmdv, diferenta intre Golf GTE si 330ie nu e asa mare si e vorba de alta mancare de peste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, Luciosu said:

Asta gandeam si eu. Mers pe electric in oras, iar la drum mai lung pe termic. Dar dsca nu poti incsrca bateria la priza, e cam non sens, ca doar nu o sa iesi noaptea sa mergi pe termic, pentru a incarca bateria care iti trebuie a doua zi :)) 

Stiu ca la Buc, Enel monta prize/statie pentru aprox 1000 ron. Nu stiu ce amperaj ofera, dar banuiesc totusi ca este mai rapida.

ai optat si pentru cablul de incarcare rapida?

Daca nu iti poti incarca masina acasa ori la serviciu, da, e mai dificila treaba. In banii instalarii de la Enel iti dadea si vreo statie? Din ce stiu, poti cere la firma de electricitate sa vina sa iti faca un alt bransament monofazat ori trifazat, in functie de nevoile pe care le ai in cladire/casa. De exemplu ca utilizator casnic am voie un consum maxim pe monofazat de 6.5 KVA , ceea ce inseamna 30A. Cei ce au facut blocul n-au dus chiar pana in 30A instalatia, ci pana in 25A. Daca cumva vreau sa pun 32 de amperi in garaj, atunci trebuei sa vorbesc cu cei de la Electrica sa vina sa imi faca un bransament separat, numai pentru mine. Dar tinand cont ca o sa o incarc seara, nu am o problema sa o tin la priza si sa se incarce mai lent.

Masina vine din fabrica cu un cablu priza-masina

zusatzdienste_img2_144.jpg

si ce am mai luat e un cablu statie-masina

https://evconnectors.com/image/cache/catalog/Images0ct13/Type2plug_malefemale_cable_32new-400x260.jpg

Wallbox inca n-are rost sa iau, dar din ce stiu, chargerul e facut de circutor. http://circutor.com/en/products/smart-electric-vehicle-charging-system/car-park-boxes/ehome-series-detail#documentation 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan cred ca hibridul este varianta cea mai buna pentru Romania care impaca un consum bun si autonomie care sa nu depinda de vreo statie de incarcare.

Din pacate, pretul mi se pare inca prohibitiv, GTE cu cateva dotari optionale ajunge la 38k, asadar ceva mai dotat ajunge la 40k. Indiferent cat sustine statul, este o investitie importanta. M-am uitat de curiozitate la performante pe zeperfs.com si greutatea mare il situeaza la ceva distanta de GTI, mai degraba este comparabil cu GTD http://www.zeperfs.com/match5478-4624.htm

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!