Jump to content

Despre discuri si placute frana Golf 7


mitza91

Recommended Posts

Cristofor_

@dadu merci, tot nu ma ajuta oricum, pe masina mea am discuri de 300 mm x 12 mm pe spate si ma interesa ceva mai eficient (striate sau perforate) dar nu gasesc la noi in tara. Am cautat la producator ATE / Brembo fara niciun rezultat pentru dimensiunile astea. Cele de pe fata 312 mm x 25 mm le gasesc peste tot dar astea de pe spate sunt mai rare.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dadu

    22

  • Dolfin

    7

  • mitza91

    7

  • AndreiZi

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se dovedeste inca o data ca discurile OE sunt pur si simplu alta calitate. Acum costul cu manopera, noile discuri si timpul pierdut depasesc costul care ar fi fost pentru discurile OE.

Atentie la schimbarea discurilor........cred ca 5 din 10 service nu au auzit de ceasul compator . Lucru obligatoriu inainte de schimarea discurilor , se executa curatarea butucilor si masurarea cu cea

@Nicusor23... nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare la sistemul de franare care bdw este ilegal pe drumurile publice, decat daca nu ai ce face cu banii ( dupa parerea mea)... pentru trantit in

Posted Images

AndreiZi

@Nicusor23... nu te sfatuiesc sa faci o asemenea modificare la sistemul de franare care bdw este ilegal pe drumurile publice, decat daca nu ai ce face cu banii ( dupa parerea mea)... pentru trantit in parapeti pe circuit este super ok.

piese necesare:

- punte spate completa cu brate arcuri si amortizoare de R-line @ 2000e la dezmembrari

- suspensie fata sport arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti si pufere cu inel shock @500 euro (varianta combi este dublu inaltata comparativ cu hatck-back sport/confort)

- portfuzete si butuci spate ( vor fi doar pt 4x4... fara planetare si grup asta e) @1200 euro

- furtune frana R-line (combi) 50 euro

- etriere R-line negre (exclus rosii) @800euro

- discuri si placute frana spate R-line (black edition) sunt de D310mm ventilate @350euro

preturi aproximative fara manopera unde poti avea N-probleme si batai de cap la partea de calibrare ABS/esp si dinamica/forta franare... mai mult ca sigur pui cruce si la o pompa de abs cu tot cu conducte... tragi linie, alta masina.

 

STOC 2.0.PNG

STOC 310q.PNG

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Saga ATE, continua.

Dupa mai putin de 2000 km, la cca 80-90 kmh, apar usoare vibratii la atingerea pedalei de frana.......

Link to post
Share on other sites

Invariabil continua, parca tin minte ca spuneai ca discurile OE nu-ti asigura performanta celor AM cu striatii.

Macar ti-ar fi asigurat fiabilitate, cred ca aspectul asta este si mai important, dupa atatea batai de cap.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut!Oare pe Golf 7 GTD se pot monta discuri de 340 fata/310 spate pe sistemul de franare original al masinii? Cele OEM sunt 312 fata/272 spate. Din experienta voastra este ceva mai calitativ decat cele OEM? Mersi anticipat pentru raspunsuri!

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Aerofan

Daca schimbi si port-etrierii si etrierii poti sa pui linistit. Calitativ nu stiu sa-ti spun. Eu folosesc ATE dar vad ca sunt colegi care se plang de ele. Eu sunt multumit. ATE simple fara striatii sau perforatii.

Link to post
Share on other sites

Multumesc! Despre Brembo ce mai stiti? Acum cativa ani stiu ca erau nume de referinta in piese pentru sistemul de franare.In ultimul timp am citit pareri destul de impartite..

Link to post
Share on other sites
The_Ego

Sa nu se confunde Brembo care face sisteme de franare pt supercar-uri cu ce face brembo pt masinile normale de serie. Pt cele de serie, nu vad sa difere cu ceva fata de ATE, TRW..ba chiar sunt mai ieftine uneori.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
dragosv44

pentru mașina din semnătură (g7, 2.0tdi, 2014)ce discuri și plăcuțe frână pentru spate recomandați? am intrebat la un magazin de piese auto și mi a dat următoarele preturi :pt discuri (preț per bucata) trw 95 lei, textar 170,brembo 140,oe 366;la plăcuțe (setul) :textar 168,oe 250,trw 155.mentionez ca diametrul discului e de 272 mm

Link to post
Share on other sites
AndreiZi

Parerea mea, mergi pe TRW, sa curete bine fuzetele la montaj, sa greseze culisantii si cel mai important sa deblocheze frana de mana din tester (nu cu baterii sau alte tampenii)

Mentionez ca Textar este echiparea originala pe spate... pe fata este ATE sau TRW

Link to post
Share on other sites
dragosv44

s a efectuat schimbarea de discuri și plăcuțe frână... am pus trw, cost total 467 lei. cele vechi arătau destul de rău și erau textar (cel puțin așa am văzut pe plăcuțe, pe discuri n am găsit scris nimic) 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
On 6/13/2020 at 3:34 PM, dadu said:

Saga ATE, continua.

Dupa mai putin de 2000 km, la cca 80-90 kmh, apar usoare vibratii la atingerea pedalei de frana.......

 

Ca sa fac o scurta recapitulare: doua seturi de ATE pt puntea fata, ambele au inceput sa dea vibratii la atingerea pedalei de frana dupa cca 2k-3k km. Vibratiile erau mai intense pe intervalul 80-90 kmh.

Al treilea set a fost OE si dupa aproape 4k km, nu am probleme.

Pe putea spate am ATE Power disc de cca 15k km - fara probleme.

 

Link to post
Share on other sites

Trw discuri+plăcute  am pus și eu pe fata și am peste 5000 km fara nici o problema.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri