Jump to content

Despre discuri si placute frana Golf 7


mitza91
 Share

Postare recomandată

Cele care le-ai dat jos de pe masina aratau foarte urat si uzura inegala pe suprafata discului iar pe alocuri cu zone calite de la temperatura. Esti sigur ca sistemul de franare pe spate e in regula 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/23/2019 at 9:43 PM, dadu said:

Asadar, am facut 9k cu ATE Power si pot spune ca placutele astea musca din disc, nu gluma. Am vazut ca sunt multi nemultumiti de ATE pe forum si am zis sa mai aman ca sa ma lamuresc si eu.

Concluzia: punem Power disc si pe fata!

Poti sa alegi placute si discuri Textar, sunt calitate foarte ok, placute moi, nu tari ca ATE Power.  Alta marca iarasi super buna, ar fi Jurid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11

La ITPuri, franarea a fost fara repros, mai mult, nu stiu ce sa zic. Ia in calcul ca discurile alea aveau 6 ani, aproape 100k si folosesc mai tot timpul autoholdul. Fata de alte masini am observat ca dimineata, gaseam relativ frecvent placutele lipite de discuri si am avut aproape un an in care scoteam masina rar la plimbare.

O sa verific si starea celor de pe spate in cam o saptamana.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Atentie la schimbarea discurilor........cred ca 5 din 10 service nu au auzit de ceasul compator . Lucru obligatoriu inainte de schimarea discurilor , se executa curatarea butucilor si masurarea cu ceasul compator . Foarte multe fuzete se stramba din cauza meseriasolor de la vulcanizari care strang prezoanele pana se rup . In acest fel fuzetele i-si pierd planitatea , iar daca un disc nou este asezat pe o fuzeta stramba , in veci acesta va trepida la franare . Daca mai adaugam si calitatea proasta a discului ........! Insa mare atentie si la montaj si operatiunile mentionate mai sus daca se executa inaintea punerii discurilor noi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Booon, facut 5k km cu ATE Power disc pe fata (in 1.5 luni) si 10k km pe spate. M-am trezit cu usoare vibratii in volan/caroserie cand atingeam pedala de frana, ceai mai pronuntata vibratie aparea pe la 80 kmh. Verificat echilibrare, directie, constatare - toate bune. Discurile au santuri pe toata suprafata si nu pot fi verificate cu ceasul comparator in service...

Cumparat ATE normale pentru fata - schimbat, verificat si butucii, trimis celelalte la garantie, problema rezolvata. Nu prea am dubii legate de corectitudinea montajului.

Nu am primit inca raspuns de la garantie.

Cam asta a fost, pe scurt distractia cu ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dovedeste inca o data ca discurile OE sunt pur si simplu alta calitate.

Acum costul cu manopera, noile discuri si timpul pierdut depasesc costul care ar fi fost pentru discurile OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In cea ce priveste marca ATE , am vazut unele fabricate in Turcia si altele produse in Cehia .......poate si acest aspect conteaza in privinta calitatii , desi nu trebuie sa existe diferente tinand cont ca este aceiasi marca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca a fost acceptata garantia dupa cca 1.5 luni de asteptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu ce inseamna ca a fost acceptata garantia? ti-au trimis alte discuri sau ti-au returnat partial/total banii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Integral sau doar valoarea lor de vanzare catre magazin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elegant, au returnat si manopera de service?

Ce acte au cerut pentru garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cerut nici un act, doar copie dupa factura (pe care a pus-o service-ul la dispozitie, nici macar eu :D). Nu s-a returnat manopera dar nici nu am avut alta de achitat cand le-am schimbat, si nici constatarea ulterioara. Service-ul s-a ocupat de tot, nu am nimic de reprosat.

In orice caz, m-am convins ca discurile striate sunt cu o clasa mai sus ca performanta. Mai greu cu fiabilitatea asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, le-ai luat printr-un service si s-au ocupat ei, asa este cel mai bine cand este vorba de garantie reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta e cam singura metoda sa ai vreo sansa reala la garantie, sa iei si piesele de la service-ul unde faci reparatia. Altfel ajung sa dea vina unul pe altul.

28 minute în urmă, dadu a scris:

In orice caz, m-am convins ca discurile striate sunt cu o clasa mai sus ca performanta

Poti sa detaliezi putin ideea asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franarea e incisiva de la prima atingere de pedala. As zice ca si la viteze mari se simte dar acolo m-as putea insela datorita EBD-ului.

Nu m-as mai intoarce la OEM-uri, as prefera sa le schimb mai des, daca e cazul, in schimbul unei franari mai eficiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident ca nu ai de ce sa mai incerci OEM-uri, deja ai avut o experienta negativa cu ele, iti recomand numai OE daca nu vrei sa mai pierzi timpul in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, dadu said:

Nu m-as mai intoarce la OEM-uri....

Imi cer scuze pentru greseala, nu m-as mai intoarce OE (originale) pentru ca nu eram multumit de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca striatiile sunt pentru o mai buna racire a discului si pentru o rezistenta mai buna la franari succesive, adica sa reduca acel brake fade. Acele striatii reduc propriu-zis suprafata de contact dintre placuta si disc, nu cu mult, dar e o zona in minus fata de un disc normal. In cazul tau, cu un motor normal, nu vreun gti cu 3-400 de cai, si utilizare normala, ar trebui sa fie mai performant un disc normal. Deci ori calitatea discului oem e slaba, ori nu inteleg eu situatia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am constatat si eu,poate ca discurile se mai ovalizeaza,placutele mai scartaie la cald dar frane cum am cu ATE nu am avut nici cu cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin santurile alea sunt eliminate si particule de uzura, poate si gaze emanate de frictiunea la temperaturi mari. Plus racirea ceva mai buna.

Raman ferm convins ca sunt sunt substantial mai bune decat cele originale. Poate nu la fel de fiabile in timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Sper sa postez pe topicul adecvat intrebarii mele, am tot cautat informatii dar n am gasit si voiam sa va intreb daca cunoasteti cumva... am un golf 7 variant 2.0 tdi dcc dsg si as vrea pe spate sa pun discuri de 310 mm ventilate interior precum cele de gti in loc de 272 pline cum sunt ele dar intrebarea e daca se potrivesc asa direct sau trebuie facute adaptari? Daca da, ce anume trebuie schimbat. Multumesc si sanatate multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu diametrul discurilor de pe spate este 300 mm x 12 mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!