Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

Mersi de sfat , ideea e ca oricum o vf la reprezentanta , la fel si nr de km sa corespunda aproximariv cu cei de la ultima servisare la service autorizat vw , sper ca cei de acolo sunt seriosi.Cei de la reprezentanta pot vf pistoanele , uleiul pe loc ( adica sa nu aiba un grad de uzura ridicat motorul  , sa nu consume ulei etc ) ? Pretul e ok , mi- e  frica ca o cumpar si in 1-2 ani sa trebuiasca  bagat multi bani in ea .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

Hmm…nu prea iti poate spune nimeni ce este in inima motorului…ii poti face un test de compresie daca vanzatorul este de acord, verificare parametrii injectoare cu vag com, pierderi ulei / antigel vizual, presiunea in vasul de antigel sa nu fie mare sau sa oscileze lichidul ( semn de chiulasa fisurata ), verificare jocuri la cutie, zgomote, caseta de directie, tren rulare…electrica…airbagurile sa existe si sa fie la locul lor, cam astea imi vin in minte momentan.

Link to post
Share on other sites

Testul de compresie imi poate spune cu exactitate care e starea motorului ( pistoanelor ) - viata lui . Cum pot verifica daca manca sau nu ulei masina ?

Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare : daca testul de compresie arata ca motorul e in parametrii normali , ar trebui sa-mi fac griji de o viitoare segmentare , totusi , as vrea sa ma tina masina 50-600000, altfel mai pun 1000-2000 euro si iau un golf 5 la 120.000-130000 km , vreau sa ramana in fam masina , ma streseaza nr mare de km in rest e deosebita .

Link to post
Share on other sites

600.000 km? Adica 20 de ani cu rulaj de 30.000km? La rulajul asta recomand diesel..

Link to post
Share on other sites

60K , imi cer scz pt gresala , ideea generala e daca merita cumparata o masina cu 200k   km si sa stai linistit inca 50-60K km ca nu trebuie facuta segmetare , asta daca la verificare la service autorizat da totul in parametrii normali . Am mai gasit un golf 6 trendline la 160 k km reali din 2009 si diferenta de pret de 2000 euro

Link to post
Share on other sites

Cu siguranta ; daca starea masinii este foarte ok teoretic nu ai de ce sa iti faci griji inca 100-200k km de la 200.000 inainte, poate si mai mult, depinde foarte mult de intretinere ; oricum o segmentare nu este o avere…~ 2000-3000 lei, cat un kit de ambreiaj complet la diesel :) spor

Link to post
Share on other sites

Ca sfat...atunci cand va luati masina din alt oras...cereti muuulte poze vanzatorului. Sa nu ajungeti acolo si sa fiti dezamagiti.

Eu mi-am cautat G5 (inca unu) in tm, toate bune si frumoase in anunt (unic proprietar, km reali, stare foarte buna...etc)...ajuns acolo...masina arata in ultimul hal (portiera fata dreapta nu se inchidea bine si nu era aliniata cu caroseria, parbriz spart, butoatene prezentau uzura maxima-erau albe de roase ce erau, in special alea de la usi, interiorul era de toata jena, fiecare roata avea cauciuc diferit, km NU erau reali si nici nu au fost verificati la reprezentanta asa cum a spus la telefon, si nici nu e primul proprietar...volan piele suuuuper ros si cu o crapatura la airbag).

 

 

Mai bine o masina la putin peste 200k, dar ingrijita FOARTE bine, decat una cu km ''putini'' si luata din romania.

 

Nu vreau sa generalizez, nu sunt toti asa. Am vazut aici la vanzare un G5 negru foarte frumos si ingrijit...deci se poate.

Link to post
Share on other sites

Salut, am un buget de +-5500 euro si vreau sa cumpar un golf 5, ideea e ca imi place motorizarea 1.4l tsi 140/170cp dpdv putere/consum + imi place cum arata GT-ul; dupa ceva cercetare am gasit 2 oferte in care ma "incadrez": http://autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-ID7GeWv1.html#e5540b50a0 si http://autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-v-ID7GeK73.html#3831eb9852 . "Problema" este ca sunt nehotarat deoarece din ce am citit pe forum  la motorizarea asta sunt ceva probleme cu distributia, acum avand in vedere numarul de km pe care il au cele 2 masini merita investitia sau mai bine sa ma orientez catre un alt motor mai safe la acest numar de km. Astept pareri despre cele 2 masini :)

Edited by lucky23
Link to post
Share on other sites

Vreau si eu sa stiu o parere sincera si de la cineva care cunoaste bine piata... Imi gasesc un Golf 5 1.9 sau 2.0 bine ingrijit si cu km reali pana in 300k la pretul de 5000e cu tot cu inmatriculare? Da sau Nu, atat am nevoie :)

Edited by karlsen
Link to post
Share on other sites

Da. Insa nu cred ca vei gasi unul care sa nu necesite nicio investitie.

Link to post
Share on other sites

Imi spuneti va rog in ce constau echiparile Goal , Tour , United . Ma intereseaza ceva de genu ; echiparea aceea e comfortline , highline etc . Si cum se par interioarele in genul X  de echipare ( calitatea materialelor ) ? Strict calitatea materialelor , dotarile le stiu doar ca nu am fost niciodata intr-o asemenea masina . Multumesc .

Link to post
Share on other sites

difera ambianta interioara trim-uri , stofa tapiterie etc cauta online un catalog de G5 aferent pietei din Germania si le gasesti acolo

Edited by GTD
Link to post
Share on other sites

Buna ziua, citesc de ceva timp forumul dumneavoastra cu interes, deoarece in viitorul apropiat intentionez sa achiztionez un Golf VI TDI, masina preponderent folosita pentru naveta (20 KM +). Am inteles ca modelul cu motorizare 1.6 ar fi destul de fiabil. Interesul meu este totusi sa nu depaseasca un anumit numar de KM, fixatie proprie, si tocmai de aceea ma uit in special la modelele sub 100.000 KM. Am gasit de curand un anunt, care mi s-a parut promitator, si as dori sa-l impartasesc si cu dumneavoastra.

 

http://olx.ro/oferta/vw-golf-6-blue-motion-ID4ePoq.html#c6e391f81a

 

As vrea sa va cer o parere, daca merita sa ma deplasez la Galati pentru a vedea masina.

 

De asemeni, eu voi incepe sa folosesc masina preponderent, cum am mentionat, abia din luna iunie 2016. Acum ma gandesc ca daca stau si astept si incep cautarile cu o luna-doua  inainte de termen, risc sa nu gasesc nimic sa-mi placa, si sa fiu nevoit sa iau o masina "la nimereala". Va intreb cu credinta, credeti ca merita sa achiztionez o masina de acum, in cazul in care gasesc ceva sa imi satisfaca nevoile si pretentiile, si sa o tin aproximativ un an aproape nerulata, in speranta ca nu se va devalorizara puternic, sau sa astept si sa sper ca in momentul in care timpul devine critic voi gasi ceea ce vreau? Ma confrunt cu aceasta dilema de ceva timp, am primit o multime de sfaturi opuse (fie sa nu stau pe ganduri daca gasesc ceva bun, fie sa astept, caci voi gasi cu siguranta si atunci). Va multumesc anticipat! Stima!

Link to post
Share on other sites

Eu as zice sa mai stai pana prin ianuarie.

Iarna piata e cam moarta si preturile mai scad.

Link to post
Share on other sites

Multumesc. Am vorbit sunat la anuntul de mai sus, am inteles ca este al doilea proprietar, a luat-o la 40.000 si a mers cu ea pana la 60.000 km. Spune ca masina este luata din Galati, de la reprezentanta, si are toate actele care sa ateste acest lucru. Practic, banuiesc ca la o verificare la ei, pot afla clar daca masina este sau nu "impecabila", asa cum o descrie acesta.

 

Intrebarea mea este daca merita pe deplin sa fac efortul acum, sau sa stau cum spune si colegul Ioghy pana in ianuarie, sperand ca vor mai aparea modele putin rulate. Ar fi un efort financiar destul de puternic pentru mine, si nu l-as face decat daca as fi sigur pe deplin ca am prins o oferta buna intr-adevar (ceea ce mi se pare acum pentru ca din cate am vazut, Golf-urile sub 100.000 km depasesc lejer 11000 euro, iar multe sunt si aduse din afara).

Link to post
Share on other sites

Eu zic ca o sa ii scada valoarea puternic in urmatorii ani tinand cont ca vei fi si al 3-lea proprietar. Daca o iei pentru tine ca sa o ti o perioada lunga de timp si daca e impecabila merita.  

Modele "putin" rulate nu o sa apara.. colegul zicea ca poate vor fi mai ieftine atunci ca nu e asa mare cerere.

Edited by V A L I
Link to post
Share on other sites

Masina e foarte frumoasa , km sunt putini tinand cont ca in Germania la 3 ani are 150 k km , cere un VIN sa verifici istoricul , e suspect ca are deja 2 proprietari iar pretul e cam mic tinand cont si de dotari  ( sa spunem ca o lasa la 10.500 ) .Cat poate sa ii scada valoarea ca nu o da gratis , nimeni nu vinde marfe buna la pret mic , presupun ca are si garantie .

Link to post
Share on other sites

Daca e o "pleasca" merita luata, dar altfel e pacat sa cumperi o masina si sa o tii un an in fata blocului.

Dar verifica bine masina, atat electronic cat si mecanic, stii ce se spune despre ofertele "care sunt prea bune sa fie adevarate"...

Link to post
Share on other sites

NU te supara ciupilici , dar ce dotari are ? Ca e un Confortline "stock". Nu are nici macar comenzi pe volan , tempomat sau alte maruntisuri. 

Nu vad prea bine ca sunt de pe mobil , dar bara fata are spalatoare deci nu cred ca e stock , are spalatoare masina neavand xenon. Sper sa ma insel.. 

Link to post
Share on other sites

Masina nu e Comfortline, este un BlueMotion cu ceva dotari (pachet de iarna, proiectoare, cotiera etc). Masina arata bine, dar din poze nu ma pricep sa spun mai multe, mi s-a parut mic kilometrajul, doar 60k in 3 ani cand o masina care consuma asa putin e luata tocmai pentru rulaj mare.

Link to post
Share on other sites

Poate sa fie si Comfortline si BlueMotion in acelasi timp. BlueMotion spune de fapt ce motorizare are (plus cutie si inca cateva maruntisuri), iar Comfortline spune de fapt ce dotari are la interior...

 

Si eu sunt de parere ca o masina trebuie rulata, daca sta in fata blocului sau in garaj se deterioreaza la fel de usor ca in mers.

Link to post
Share on other sites

Jante frumoase, cotiera , climatronic , volan imbracat in piele , 4 geamuri electrice . Eu sincer nu as da o masina in garantie , diesel cu 60 K km care a costat peste 15000 euro dupa 2 ani si jumatate  plus ca are doi proprietari . Stiu ca la noi sunt multe oferte ieftine iar pe site-uri nemtesti e mai scumpa cu 1000-2000 euro o masina in genul acesteia ( plus drumul pana in ro etc ) . Poate romanii sunt mai "fraieri'' si au nevoie urgenta de bani .

Daca masina e impecabila cum ar trebui sa fie la 60 k km cu garantie eu spun ca merita luata , parere personala .

Edited by ciupilici
Link to post
Share on other sites
  • Ioana locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri