Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

Salut,

da, mersi de raspuns.

Am gresit putin mai sus si fac o corectare. Masina are 150.000km acum si a fost data inapoi cam cu 50.000km.

Ce teste ar trebui sa implice verificarea completa? Toate testele necesare se pot efectua la reprezentanta?

Ce reprezentanta recomandati din Bucuresti?

 

Multumesc.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

Eu am scris cate ceva in topicul asta...poate daca filtrezi nitzica informatie de la mine, de la unul, de la altul, inveti ce sa verifici inainte de a merge la test ca sa nu fii nevoit sa dai banii ori de cate ori gasesti o masina, pt ca altfel, a-i saraci inainte sa gasesti o masina buna cu banii pe teste...

http://vwforum.ro/topic/60261-sfaturi-pt-achizitie-golf-4bora/page-56

 

p.s : este vorba despre ante penultimul post, cel mai lung ;

Edited by bgd_b92
Link to post
Share on other sites

Am vazut masina si am mers cu masina si pare ok, de aceea merg mai departe la un test la reprezentanta.

Am tot citit pe acest forum si nu numai insa sunt foarte multe informatii de filtrat si e posibil sa mai pierzi unele pe drum.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

daca ai vre un prieten care lucreaza la  vreo reprezenta porche..vw..dai seria de sasiu si ti spune tot istoricul masini! numai  bine! ai gj  ce cumperi!

Link to post
Share on other sites

La reprezentanta te duci doar pt verificare istoric. La un centru itp unde sunt pusi aia pe gasit defecte verifici o masina daca e intreaga, si costa putin.

 

Caz concret: am fost eu cu masina mea la reprezentanta Robot Baia Mare. Insistent le-am cerut o verificare completa, frane/suspensie/motor/electronica/etc.

 

 

Mi-au gasit un bec ars portbagaj, si un amortizor scurs. In schimb nu au gasit amortizor dreapta fata dus, bucse mari fata duse, bielete duse, bujii 3 din 4 moarte, si alte defecte minore. Ca sa vezi, reprezentanta.

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

Nu cred ca la itp iti pun aia testerul pe masina ( deci nu cred ca vezi daca are erori, probleme la injectoare si turbo, senzori, etc ), nu cred ca e cunosc daca a fost lovita si reparata bine ( defapt sunt sigur ca nu cunosc ), sau ca iti asculta ei motorul si sesizeaza zgomote care ar putea fi suspecte la ralanti, si multe altele ;

Si ca sa nu mai vina altii sa imi zica " ce stiu eu ", am fost si eu in aceasta situatie, am dus o masina la verificat la itp si am ramas dezamagit ; practic, mi-a verificat seriile sa coincida ( ceea ce puteam face si eu ), noxele, bucsaraia si sistemul de iluminat ( adica s-a convins ca merg toate becurile..) ; sa fim seriosi , prefer sa fie toata praf la bucsaraie cand o cumpar, pt ca bucsaraia o auzi si cand mergi cu ea, si sa negociez pretul articulatiei, decat sa am una din restul problemelor de mai sus ;

P.s : aia se numesc incompetenti ; daca aveai o fisa, a doua zi daca te intorceai cu masina si erai pus pe harta rezolvai multe cu amenintari ; daca tu ai avut o astfel de problema nu inseamna ca toate reprezentantele sunt mai proaste decat un centru itp..

Edited by bgd_b92
Link to post
Share on other sites

Salut,

 

De cateva zile tot caut si eu un Vw Golf relativ nou (2010+), raport calitate/pret cat mai bun. M-am oprit asupra 2 anunturi de pe autovit:

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34990500.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-gti-C35261049.html

 

Prima imi place la nebunie cum arata (pachetul gtd), insa as vrea sa aud si niste opinii din partea voastra, cunoscatorilor.

 

Pe care dintre cele 2 mi le-ati recomanda? Motorul 2.0 pe benzina are vreo "buba" cunoscuta de care sa ma tem? Dar cel de 2.0 tdi (cred) din primul anunt?

 

Masina as folosi-o aproape zilnic, cativa km buni din bucuresti (<=> gropi, aglomeratii, etc.). Care ar fi mai fiabila?

 

Multumesc si sarbatori fericite! :)

 

p.s. http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-gti-C35165650.html pareri? cum de costa doar ~9.000?

Edited by dndmajoc
Link to post
Share on other sites

Prima este interesanta, merita vazuta si verificata bine mai ales km, care sunt  extrem de mici pentru o masina diesel de Germania in 4 ani. Celelalte doua, numai daca ai vreo statie petrom in curte, pentru traficul din Bucuresti nu scade sub doua cifre nici vara, de aceea au si km putini, dar de puterea trebuie alimentata cu ceva.

 

Eu as acorda atentie la prima, cu verificarile de rigoare, dupa aceea o mai inviorezi cu 40 de cai cu un soft TCM. Pretul este bun dar vezi sa nu ascunda ceva.

Link to post
Share on other sites
MosCraciunRevine

40 de cai de unde?softul scoate iti scoate intre 25-35(nu e o regula,dar nu 40 sigur la acest motor),vorbesc pentru ca am masina resoftata la TCM.

 

Si eu as acorda atentie la prima masina din simplul fapt ca este Diesel,chiar daca mergi in oras,nu ai treaba cu ea:),chiar si cu km dati inapoi iti recomand sa o iei(mai scazi si tu din pret daca descoperi ca sunt dati inapoi).

 

Si a doua cu 13.000 euro,este un vanzator ofticat care a cumparato si vrea sa o de-a cu bani multi,sincer mie nu-mi place omul numai din prezentarea masinii.

 

Vw Golf GTI cumparat de la reprezenta Midocar Bucuresti.
Toate reviziile au fost facute la reprezenta.
Masina are Km reali,arata si functioneaza impecabil.
Accept orice verificare la reprezenta.
Navigatie mare cu touch+magazie Cd+card memorie+telefon+computer bord plus
Cutie de viteze manuala cu 7 viteze
Dual climatronic
Faruri led cu bi-xenon,geamuri electrice fata+spate,senzori lumini,senzori ploaie,senzori parcare fata-spate,etc
Scaune sport Recaro
Geamuri fumurii,eleron haion,etc
jante negre pe 17,
Nu accept schimburi deoarece nu mai doresc masina si nu sunt comercianta de masini.

 

 

"7 viteze"(ca sa vada romanu ..moamaaa 7 trepte,era mai frumos un 6+1)

"jante negre pe 17" (Jante din aliaj negre 17 inch)

 

Poate sunt eu nebun la ora asta,dar exact asta imi sari in ochi in timp ce ma uitam la masina:))

 

Este o masina scumpa,benzinara(de asta sunt mai sigur de km ca sunt reali),dar cred ca 15% + este consumul in bucuresti.In 2 ani iti mai iei una la fel de banii de pe benzina.

 

Bafta!

Edited by MosCraciunRevine
Link to post
Share on other sites

Softul scoate ce stagiu doresti, poate tu ai stagiu 1 fara alte complicatii, eu am spus asa ca in caz  vrea ceva mai viguros, oricum ca sunt 35-40 (diferenta putin sesizabila de 5cp) conteaza, tind sa cred ca fiind in doua usi este mai usoara, are viata in ea si cu 110cp.

Link to post
Share on other sites

va multumesc frumos, maine incerc sa iau legatura cu proprietarul primei masini. Eu momentan am un Renault Megane 2 in service, si de-aia cautam o benzinara "puternica". Dar aveti 100% dreptate, as platii exagerat de mult pe combustibil si nu se renteaza.

 

sper sa mai fie valabil anuntul, intr-o poza se vede pretul benzinei 5.85  :lol:

Link to post
Share on other sites

Fata de benzinara care o ai, asta diesel ti se va parea racheta la 110cp are cuplu unei benzinare de peste 130cp si asta conteaza.

Edited by calin.g
Link to post
Share on other sites
MosCraciunRevine

Eu stiu ca la TCM turbo sunt niste stage-uri standard si cred ca stiu bine,pe DYNO iti poate modifica cum vrei tu personalizat,unde sa vezi si datele in timp real.

 

In fine sa nu facem off topic,toate peste toate,benzinara mi se pare mult prea scumpa(o sa apara si Golf 8 in 2015-2016).Dai cu 4.000 euro mai putin si daca masina nu are nimic la verificare,in 5 ani cel putin nici nu o sa bagi mai mult de 1000-2000 Euro reparatii(si astia 1000-2000,doar daca ai ghinion cu turbina,injector ceva),dar cum ti-am zis,daca o verifici bine la cumparare,nu ar trebui sa ai vreo problema mai costisitoare cel putin 5 ani.

 

Sincer pretul Nu este WOW de ieftin,este ieftin adevarat(dar nu foarte),poti sa suspectezi ceva,de aia trebuie sa o verifici bine...sa nu aiba mai mult de 170.000 km.Daca se incadreaza in marja de 170.000 tot iti recomand sa o cumperi:D(mai scazi si un 500 acolo si aia este)

Edited by MosCraciunRevine
Link to post
Share on other sites

motorul de 110 cp face si 180 cp doar cu o remapare.

o sa para ca trage mai bine ca o benzinara de 130cp+, dar doar o sa para; dintr-o benzinara de 130cp+, va parea ca trebuie sa te uiti in oglinzi :).

altfel, GTi mk6 la mai putin de 15.000€ in toate mintile lui nu o sa gasesti; decat cu peste 150k km.

LE: Golf 8 o sa apara la vanzare in 2018-2019, mai mult 2019 decat '18.

Edited by mike.
Link to post
Share on other sites

super, suna bine! :D la reprezentanta poate sa-mi zica exact nr de kilometri al masinii? sau trebuie verificat altundeva?

 

[edit] am cautat de curiozitate numarul proprietarului (0722193294) pe google.. unul dintre ele era un post de pe forumul Renault, citez:

 

"Atentie !!
0722193294 FRAUDA
km au fost dati inapoi"

 

:dry:

Edited by dndmajoc
Link to post
Share on other sites

Prima pare interesanta ; km clar nu sunt reali ; motorul de 110 cp este unul foarte economic si care trage foarte bine ; extraurban mers pe CC la 140 / 160 ai consum de 5.5%; de aceea si se fac multi km cu 1.6 tdi si 2.0 ; eu as alege dieselul ; nu sunt diferente mari la costurile de intretinere, dar la consum, e o difeerenta reala de ~ 5 L / 100 km ; mos craciun vorbeste prostii ca de obicei ; si la vechile 1.9 de 100 cp daca le resoftai obtineai 142 cp ; nu este o regula ca se obtine 20 cp dintr-o resoftare; sunt motoare (1.6 tdi 75 cp parca ) care dintr-un soft au castigat 100% putere, fiind limitate destul de mult din fabrica ; trecerea de la benzina la diesel e WOW si cuplul ti se va parea super fun ; dar..daca te iei cu o benzinare de aceeasi cp..e posibil sa ramai in urma oleaca ; dar nu stiu cat de relevanta e treaba asta..pt ca e mult mai util sa ai un cuplu mare la turatii mici..foarte rar ai unde sa schimbi in limitare la benzinare..si consumul..deja ajunge la 20% la o benzinara alergata..

Daca masina are carte servis la reprezentanta..asa ar trebui ; nu te lua dupa descrierea unui anunt..sunt multi care nici nu stiu sa faca diferenta intre geanta si janta sau nici nu stiu ce dotari au pe masina..cu siguranta daca as pune un om mai in varsta care are alte pasiuni inafara de masini nu ar iesi ceva spectaculos cum o face un samsar de iti ia ochii..

Edited by bgd_b92
Link to post
Share on other sites

masina aia neagra are probabil 250-300 km minim, in primul an veni mai baga vreo 1000-1500 de euro in ea. sa fii constient de asta. cel mai nasol e cind te lasa injectorul departe de casa.

fara 14-16.000 de euro nu gasesti ceva sanatos.

trecerea de la benzina la dizel... tine de gustul fiecaruia, eu unul nu as face asa ceva in viata mea de pilda. pt mine fun nu inseamna unde se termina la 3500, ci sa inceapa de acolo pina la 7-8000...  dar asta e alta discutie si fiecare isi are reperele lui, eu nu as incerca sa sfatuiesc oamenii fa asa sau asa,poate cel mult incearca de toate si vezi tu singur cum e .

Daca esti fan vag,incearca si un tsi post 2010.

Edited by stealth
Link to post
Share on other sites

chiar asa? 250-300k km sa aibe? caz in care banuiesc ca nu ar merita cumparata, cel putin nu cu banii aia, nu?

Link to post
Share on other sites

eu am luat un golf 2011 cu 180 mi km..am stiut la ce sa ma astept cand am cupartato! bine am luato si de la o scoala de soferi! de schimbat la ea am schimbat egr.ul eu..si   pana sa o iau ei au schimbat injectoare si  volant! mare grija!

Link to post
Share on other sites

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C34990500.html

 

(postez din nou anuntul)

 

am mai vorbit cu niste colegi si mi-au zis ca se vede destul de clar ca masina a avut accident frontal - uitati-va la antepenultima poza, cea cu fata masinii: farul de pe partea pasagerului, capota putin mai ridicata, etc.

 

masina mea actuala la fel a avut accident frontal (si n-am observat cand am cumparat-o), insa probleme mari la ea n-am avut (probleme cauzate de accident). Se poate sa fie doar asta problema ei, si poate si de-aia are doar atati km? ma gandesc ca poate a stat ceva si in service.

Link to post
Share on other sites

De speculat am putea sa speculam pana maine..hai sa vorbim asa ca babele in targ, sa avem ce vorbi ; daca ti-am zice 3 colegi de forum ca are 1.000.000 km presupun ca ne-ai crede pe cuvant si ai exclude-o din start ; masini neatinse oricum nu prea gasesti pe piata ; asa ca daca tu cauti o masina tipla, nelovita, cu km reali si rulata pe piste de avioane unde nu exista nicio groapa atunci nu o lua pe asta ; insa daca iti place masina si esti dispus sa mai investesti niste bani in ea fara sa spui apoi ca veveul e masina proasta atunci mergi si vezi ; daca ai citi cate ceva din topicul asta ai trage o concluzie despre cum se cumpara o masina si ce asteptari sa ai de la masinile cu preturi mici de achizitie.

Link to post
Share on other sites

am inteles si sunt 100% de acord; masina imi place foarte mult cum arata, intreb pe aici doar ca sa aflu problemele cunoscute si ce m-ar putea astepta de la o masina VW la mana a doua. Cu siguranta mai putine "surprize" decat am avut la Renault, de asta sunt sigur!  :icon_thumleft:

Link to post
Share on other sites
  • Ioana locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri