Jump to content

Sfaturi achizitie VW Golf V sau VI (second hand)


Wug

Recommended Posts

Ca si colegul Ionel am patit si eu cand m-am dus sa vad un polo pana la Oradea, concluzia general valabila e ca masinile bune se vand ca painea calda, practic apoi mi-am luat o masina adusa de cateva zile.

Parerea mea e ca daca nu ai targ de masini in oras nu prea merita sa alergi prin tara sa vezi o masina, ideal ar fi sa mergi intr-un oras cu piata in zi de piata fiindca sunt mari sanse sa fi dezamagit si macar ai sansa sa mai vezi ceva, eu avand targ in oras am asteptat pana a picat ceva bun, si binenteles feriti-va - si voi - de masinile care stau nemaritate !

Edited by SergiuD
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgd_b92

    80

  • The_Ego

    64

  • deenman

    55

  • Ionel_1983

    42

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o luna jumate de Golf 6 (inainte am avut timp de 5 ani Golf 5), personal l-as da oricand pe un Golf 5. Nu e ca si cum nu stiam ce iau, ca nu de ieri-de azi am VW, insa sunt cateva aspecte care am

Golf 5 era 5000 euro in 2013-2014. Suntem in 2018 si a mai fost lansat inca un model de golf. Chiar daca este 2008, eu nu as da 5000euro+ pe o masina asa veche, 5000euro masina+ restul cheltuielilor s

Gabriel, vezi tu, diferenta dintre noi doi este ca tu te raportezi la alegerile tale, si esti subiectiv ( plus ca tu ai avut ca si criteriu obligatoriu golf 5/6 benzinar aspirat automat daca imi aduc

Posted Images

Eu am ajuns la concluzia ca mai bine iei o masina cu mai multi km dar INGRIJITA si cu km reali, decat sa iei una de care si-a batut joc proprietarul/proprietarii. Am vazut masini cu 170k km reali (2007-2008) cu carte service si aratau de toata jena, si am vazut Golfuri 5 la 230k km impecabile. Carte service cu absolut tot la zi si verificata la reprezentanta. Din pacate nu aveau climatronic ca altfel a mea era.

 

Alt exemplu, un coleg si-a cumparat un A4 variant, model 2008. Masina arata ca NOUA, fara exagerare, puteam sa jur ca tocmai ce si-a dat jos folia de pe scaune. Cand ma uit pe bord, 239.000 km. Si a tras de ea un an de zile, naveta 140 km zilnic, nimic n-a schimbat pe ea, tragea de rupea soseaua.

 

Fosta mea masina avea 198k km si arata pe exterior de parca numa ce am scos-o de la vopsit. Nici-un gram de rugina sau lovituri...si masina avea 14 ani.

Edited by Ionel_1983
Link to post
Share on other sites

Stie careva niste preturi pentru un computer de bord la G5? (piese + manopera). Unde am sunat, mi-au zis sa vin cu masina :)

Nici-o masina pe care am vazut-o, nu avea computer de bord :lol:

Link to post
Share on other sites

Ca sa ii pui computer de bord trebuie sa schimbi tot bordul... Deci mai bine o iei cu BC.

Link to post
Share on other sites

Problema e ca nu se prea gasesc cu CB. Am vb cu cineva din Bucuresti si mi-a zis ca ma costa in jur de 700 de lei. Masina are pilot automat si atunci trebuie schimbate doar ceasurile si maneta. Sper :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dupa multe cautari, mi-am cumparat in sfarsit masina.

 

Am dat pe ea 5000 de euro, an 2005, 167k km verificati, unic proprietar in Germania. Aspect interior/exterior impecabil.

Are dublu climatonic si alte gaget-uri pe care n-o sa le folosesc niciodata :). Binenteles ca nu are computer de bord. Asta e, o sa montez eu unu la primavara.

In rest, sta foarte bine pe sosea, sunt multumit deocamdata.

 

La verificare, mi-a dat o eroare la senzorul de presiune, trebuie sa schimb placutele de frana pe fata si bieleta dreapta are putin joc.

Dupa toate astea, imi pot face actele si apoi la RAR cu ea.

 

Apoi distributia, kitt-ul de consumabile si numa drum bun sa fie :Driver:

 

 

Mersi tututor pentru sfaturi. :salut:

Link to post
Share on other sites

salutare... .As vrea sa achizitionez o jetta  1.6 TDI 105 cp. 2012 sh. Germania 158 000 km ,ce parere aveti dupa 2012 au mai fost probleme la aceste motoare  (egr.dpf) sau au fost remediate...

Link to post
Share on other sites

In urma unei verificari mai amanuntite, entuziasmul meu in ce priveste masina asta, a cam disparut.

 

Dupa ce i-am facut toate reviziile, am descoperit ca mai trebuie sa schimb si bucse, telescoape, arcuri, etc, etc...iar daca fac un calcul, ajung cu ea foarte scump. Sa nu mai vb de taxe si acte care mai costa 3000 de lei.

 

Incep sa regret achizitia, mai ales ca o masina adusa din germania, nu ar trebui sa aiba atatea defecte...si un consum de 10 % :grrrrrr:

Link to post
Share on other sites

Nu trebuia sa te grabesti.eu am stat 4 luni pana mi'am luat un golf 5.l'am adus din Luxemburg.

Link to post
Share on other sites

o masina de 10 ani se poate defecta oricand, oricum si oricat.

trist ca ai pus "botul" ca daca e adusa din Germania, este si vw, este si 1.9 tdi toate  astea snt o garantie ca acea masina este fara moarte. Totul tine de noroc la o masina asa veche. La o masina de 2-3 ani te astepti sa nu pice nimic, la una de 10 .... daca nu pica inseamna ca ai noroc, daca pica asta e, este un risc care in mod normal trebuie cunoscut de la inceput si asumat.

la banii tai existau si masini muuult mai noi la care sansele teoretice erau mult mai mici,daca te deranjeaza sa intretii o masina te puteai indrepta spre aceste variante mult mai noi dar asta e alta discutie.

 

nu ai verificat-o amanuntit inainte sa o iei?

 

Oricum nu fi trist, le rezolvi tu pe toate usor usor. Nu e musai sa schimbi acum amortizoarele, arcurile banuiesc ca nu sunt sparte, rupte. mai merge. o masina sh de 10 ani mai greu o tii impecabila, inca din prima zi de "sh" mai trebuie sa te inveti cu unele defecte. masini noi au la reprezentanta :))

Link to post
Share on other sites

Nimic anormal in ceea ce povestesti. La fel am cumparat si eu masina de Danemarca, si in decurs de 1 an am tot schimbat una alta la ea si are 10-11 ani. Asta este, le schimbi treptat, de ex eu pana acum am schimbat piese cam in ordinea asta:

 

- bielete directie-

- bielete antiruliu-

-bucse mari fata trapez-

-bucse mari punte fata - alea in care vin ancorate motorul pe sub-

- pompa ambreiaj de pe cutia de viteze-

-o-ringuri si bolturi injectoare-

- garnituri etrieri spate -amandoi-

 

- pe langa astea bineinteles ca mai bagat o gramada de bani si in alte piese gen

 

- anvelope noi, cotiera, tempomat, braturi si lamele stergator, roata rezerva cu anvelopa, schimbat prag dreapta tot.

 

cu taxa si restul sunt aproape sigur ca am ajuns spre 1800 euro, astea sunt cheltuielile normale, ce daca-mi luam ford focus 2010 euro 5, crezi ca la masina respectiva nu schimbam nimic? 

 

Urmeaza curand (ianuarie- 4 amortizoare si bucse spate).

Edited by deenman
Link to post
Share on other sites

Eu cand am propus la altii peugeot 308 / ford focus / opel astra din 2008-2010..la 5000 euro..mi-ati sarit in cap..masini proaste, ieftine, vw e calitate, etc ; ce credeati ca la vw-uri nu se repara?? Asta o spun asa..ca ma intrebau unii de ce am dat 4000€ pe o ibiza din 2007 cu 40.000 km tdi cand puteam sa iau A6 / B5.5/ bmw e46, etc.. e frumos sa ai consum de 6% pe oras si sa n-ai nicio problema.. data viitoare cand dati sfaturi altora, ziceti-le ca nu tot ce zboara se mananca..

Link to post
Share on other sites

Asa e cand crezi ca o masina din Germania e ca noua, leviteaza deasupra drumului si la 300.000 km nu trebuie sa schimbi nimic la ea. Mai bine luai o masina mai noua cu banii care i-ai dat pe masina si pe care urmeaza sa-i bagi in piese.

Link to post
Share on other sites

Nu era chestia ca m-am grabit, pana s-o vad pe asta, am vazut vreo 15 masini, golfuri si altele mai noi. Caut masina de azi vara. Am vazut si masini din 2007-2008 de care proprietarii si-au batut joc.

Asta m-a atras ca era in stare impecabila, fara rugina, fara urme de folosinta in interior...carte service cu un singur proprietar si km relativ putini (verificati).

Tot ce am vazut pana atunci, erau absolut jenante din toate punctele de vedere.

 

Am verificat-o amanuntit, am ridicat-o pe elevator sa ma uit dupa lovituri, rugina excesiva si alte chestii...dar parca atunci n-am auzit zgomotul bucselor si nici n-am vazut furtunul spart de la intercooler.

 

Avand in vedere cate masini am mai vazut, batjocorite de romani prin toate gropile, nu se compara cu una care a circulat pe drumuri normale. Nu sunt nici astea perfecte, doar ca nu ma asteptam sa fie asa.

 

Asa e, la 5000 puteam lua Astra din 2009, Ford, doar ca mie nu-mi plac de fel. Nu pot conduce o masina daca nu imi place interiorul. Stiu ca e cam ciudat, dar asa sunt eu.

In banii mei, doar golfu imi placea. Si la masini premium vechi nici macar nu m-am uitat, ca stiam ca nu mi le permit.

 

Imi vine sa imi dau cu capu de pereti ca nu m-am dus cu ea prin gropi sa vad cum bat bucsele...

 

Incerc sa pun niste poze s-o vedeti si voi.

Link to post
Share on other sites

Ca regula de bun simt, nimeni nu vinde o masina fix dupa ce a facut o investitie considerabila in ea, cum ar fi schimbatul bucsilor, amortizoarelor, revizie, distributie etc. Ba din contra, majoritatea vinde o masina tocmai pentru ca urmeaza sa fie facuta aceasta investitie in ea si considera ca nu merita.

Asa ca de fiecare data cand cumperi o masina, mai ales una de peste 5-6 ani sau 150.000 Km, ar trebui ca oricine sa se astepte sa schime bucse, distributie, ulei, filtre, lichid de frana, verificat compresor AC, amortizoare, ambreiaj, volant si turbo, daca are, pentru ca sunt sanse foarte mari ca la o masina atat de veche sa fie pe duca, sunt toate consumabile pana la urma, nu rezista la nesfarsit...

Edited by Rave
Link to post
Share on other sites

Asa ca începe usurel in ordinea importantei si intre timp bucura-te de ea.

Link to post
Share on other sites

Hai ca nu este o mare belea niste bucse si cand se poate un set de amortizoare, care sigur nu sunt asa zobite.La teste toti spun ca sunt terminate, dar nu este asa de negru dracu' daca nu bat. Le iei pe rand, si nu ai sa simti asa rau investitia.

Link to post
Share on other sites

Rave are dreptate, dar doar pe jumatate, mai depinde si de omul de la care o cumperi. Atat spun, ca nu e moral sa spun mai mult tinand cont ca am o masina la vanzare. Care, masina nu e full de full, si nici virgina, iar cand a am fost sunat si am spus ce are masina toti au strambat din nas si au trecut mai departe. Am observat ca e mai important sa nu fie zgariate butoanele decat ca are reviziile la timp, piese de calitate si altele enumerate de Rave care nu au probleme. Rugina, chiar si la praguri o rezolvi mai ieftin decat turbo sau injectoare.

Link to post
Share on other sites

Asa cum a spus si calin,în timp le rezolvi pe toate,la toți ne-ar plăcea sa ne luam mașina perfecta,dar alea sunt în reprezentante nu în târguri,pana la urma bucură-te de ea,nu uita de poze.

Link to post
Share on other sites

Eh, 100% moral din partea vanzatorului e sa spuna tot ce are masina, si bine si rau, astfel incat cumparatorul sa poata estima corect costul reparatiilor dupa cumparare.
Dar foarte putini fac asta si foarte multi cumparatori prefera sa fie mintiti ca e totul bine ca apoi sa se naruiasca cerul pe ei decat sa cumpere una la care li se spune ca e ceva de reparat, desi ar costa mult mai putin decat cealalta...

 

Oricum, nu e grav, se fac toate incet-incet. Nu e nimic care sa blocheze masina pe perioada reparatiei si macar, dupa ce termini tot, poti sa stai linistit cativa ani.

Link to post
Share on other sites
  • Ioana locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri