Jump to content

Recomandare pentru achizitionarea suspensiei .


Ivan.gigi
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc pentru răspuns! 

Masina nu e lăsată, arcurile originale nu sunt rupte. Ma gândeam doar ca dacă tot umblu pe acolo, ar fi păcat sa nu schimb și arcurile. Au totuși ~200.000 km. 

 

Amortizoarele le am pe ducă. Face puțin balans pe fata la denivelări. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile le schimbi doar cand cedeaza unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pana la urma am luat și instalat amortizoare KYB excel g. Sachs erau cam cu 200 lei mai scumpe și am zis ca nu merita. 

Arcurile au rămas cele originale și bine am făcut. 

Ca și feedback, diferența este majora, din toate punctele de vedere.

În sfârșit pot sa spun ca masina merge și sta pe sosea asa cum as vrea. Este adevărat, se pierde destul de mult din confort însă confortul cu amortizoarele uzate aducea, din punctul meu de vedere, multa instabilitate si nesiguranță, efectul de barca fiind mult prea prezent.  Ca si info, 2 din amortizoarele originale reveneau doar câțiva cm; toate 4 amortizoarele le puteam apasa cu un deget, atât de moi erau. 

 

Sfat : dacă masina prezintă un efect de barca, balans pe fata/spate, trebuie inlocuite amortizoarele.  Nu va speriați ca va deveni prea dura, asa trebuie sa fie, asa a fost și când era noua. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 8/10/2018 at 10:48 AM, bfor said:

Salutare ! Sigur ca da, inca de anul trecut. Am inaltat-o cu 2.5 cm si e super acum, fara sa fi afectat stabilitatea in vreun fel. Daca vrei mai multe detalii, cu mare drag pe privat...

ar fi tare bine daca ai posta niste detalii, si eu as inalta masina un pic.

Dar vad ca nimeni nu a incercat sa o inalte cu arcurile originale de drumuri grele, nu e mai simplu?

Cod arcuri drumuri grele:

- spate 3C0511115AE

- fata 3C0411105C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Eu am fost nevoit sa merg pe varianta arcuri si amortizoare originale, ca pe spate am amortizoare care mentin caroseria la nivel constant, si acelea vin doar cu anumite arcuri, de o anumita duritate. Daca as fi schimbat arcurile, cu unele pt drumuri grele, s-ar fi schimbat taria suspensiei si comportamentul masinii. Dar a iesit foarte bine treaba asa cum am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, ai avut un motiv special deci, dar daca nu aveai aceasta particularitate, ce varianta ai fi ales?

Arcuri originale sau bucse inaltatoare?

Ma mai gandeam si la a 3 a varianta, si anume montarea de arcuri de Alltrack, ai luat si asta in calcul?

Nu stiu ce cod au din pacate si nici daca chiar se potrivesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum iti spuneam, arcurile cu care vine masina mea din fabrica sunt mai moi decat cele normale, pentru ca am amortizoarele Nimovat. Daca as fi pus arcuri de Alltrack, ar fi trebuit sa schimb si amortizoarele,  lucru  care chiar nu avea sens. 

Nu stiu cum este la Alltrack, daca nu cumva arcurile sunt mai tari decat la varianta normala, pentru ca din ce am citit pe forum, am inteles ca la suspensia pentru drumuri grele arcurile sunt mai rigide si confortul e putin mai redus, si ma gandesc sa nu fie si la Alltrack tot asa. Eu am preferat sa raman cu confortul pe care il aveam, si sa nu fac alte experimente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns, si eu apreciez in general confortul, dar parca masina e prea "barca" mai ales in curbe.

Daca la Alltrack sint mai rigide, cu atat mai bine. La fel si la suspensia pt drumuri grele, desi nu stiu sigur daca sint mai rigide sau doar mai inalte?

Singura solutie ar fi sa mergem cu un alltrack si cu una cu suspensii de drumuri grele si sa comparam cu confortul din cea cu care sintem obisnuiti :)

Confortul cred ca totusi tine cel mai mult de jante/talon cauciuc, nimic nu amortizeaza mai mult decat aerul din cauciucuri.

Eu am jante pe 16 si nu imi doresc mai mari tocmai pt ca nu vreau sa imi zdruncine creierii la gropile patriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin 2 alltrack-uri. Unul B7 si unul B8. B7-le are DCC si este de vis in comparatie cu B8-ul care nu are. Diferenta este colosala si nu este Placebo, am facut ceva km cu ambele. In mod uzual merg cu B8-ul si cand ma sui pe B7 simt diferenta foarte bine. 
PS Sunt 90% hotarat sa fac retrofit la DCC la B8. Am citit ca si simplul schimb al amortizoarelor normale cu cele de DCC, fara sa fie functional sistemul, face diferenta. Normal ca-mi doresc sa fac functional tot sistemul dar cred ca e extraordinar de dificil. Inca sunt la faza de studiu aprofundat ?.

PS2 Ambele au jante pe 18 vara si 17 iarna.

Modificat de mihai p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai explicat in ce fel e diferenta: confort, sau din contra, carcter sportiv, pe ce setare e simtita diferenta etc

din cate inteleg, asezarea in curbe e data de arcuri, si multi cumpara doar arcurile sport si cam atat.

Altii vor sa le inalte si schimba din nou doar arcurile.

Amortizoarele pt DCC am vazut ca costa cam 800 ron bucata pe fata si cam 1800ron pe spate, nu am inteles de ce mai mult pe spate.

Asta in varianta cea mai ieftina.

La reprezentanta, costurile sint ceva de genul 2100ron bucata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toate modurile DCC, B7-le este net superior. Pe confort este foarte lina si parca pluteste si pe sport se lipeste de sosea dar iti clantane dintii in gura ?

B8 sta bine pe sosea dar personal prefer confortul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vin si eu cu o intrebare referitoare la suspensia DCC

Exista vreo posibilitate de resetare / stetare a suspensiei? Daca da, care este procedura?

Am tot cautat dar nu am gasit nimic pentru DCC (electric) doar pentru suspensie pneumatica.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! De curand am achiziționat un Passat b7 și dupa un drum la bunici mi-am dat seama ca masina e foarte joasa si agăț toate pietroaiele (probabil o fi sport line) . Am cercetat putin specificatiile masinii si am descoperit ceva pe la optiuni in genul PR code G08 si L11. Inteleg ca se refera la amortizoare si garda la sol, dar as vrea sa ii schimb suspensia cu una mai inalta. Precizez ca la suspensia actuala cauciucul din spate e foarte aproape de aripa, in partea de sus. Stie cineva ce dimensiuni trebuie sa aiba amortizoarele si arcurile ca sa fie mai inalta și ca sa se potriveasca intre ele? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! A reușit cineva sa o ridice cu înălțătoare sau altceva? Dețin un passat B7 R-line si are garda prea joasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Și pe mine ma interesează la un B7 , dacă a reușit careva sa pună in topic sa știm . Ms mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 8/27/2020 at 9:48 PM, penaloko said:

Salutare! A reușit cineva sa o ridice cu înălțătoare sau altceva? Dețin un passat B7 R-line si are garda prea joasa..

Ne poate ajuta cineva care a inaltat passatul B7? Ma chinui cu aceasta problema de ceva timp, pana acum am rupt un scut, ma intereseaza ce distantiere ati folosit, daca se simte inaltarea la stabilitatea masinii, eventual o recomandare de un service in Buc care a facut asta

Am un B7 4x4 170 cp DSG

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am schimbat si eu amortizoarele cu Kyb Excel G. Diferenta este majora in sensul ca acum imi cad plombele cand cobor de pe un bumper... Dar masina pare mult mai stabila, nu mai are efectul de barca... 

 

Problema e ca m-am ales cu un zgomot (destul de greu de descris) atunci cand se lasa spatele masinii dupa o franare mai ferma... Cred ca ar putea fi de la comprimarea amortizoarelor, desi cand trec peste bumpere nu se aude ci doar atunci cand coboara spatele inapoi dupa o franare mai ferma.

 

Probabil ca o sa fac o vizita in service dupa vreo 2-3 sapt in caz ca nu-i trece... dar presimt ca raspunsul va fi ca e un zggomot normal al amortizoarelor :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Caut si eu sa schimb arcurile de pe spate (cele originale) pentru ca masina se lasa foarte jos (acopera 2-3 cm din roata), cand stau 2 persoane (150-180 kg).

Vreau sa merg la mare cu copiii + bagaj, si parca vad un risk. Comparand cu situatia de acum 3 ani (sau 70K de km), arcurile erau mult mai dure.

 

Pe ce varianta sa merg? (sau poate un sfat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut si La Multi Ani!

Vreau sa schimb si eu amortizoarele pe fata. Ce parere aveti de KAYABA (KYB) 335808?

In afara de amortizoare, ar trebui schimbate si flansele?

Masina este un passat b7 variant, 2.0 tdi, 140cp

Multumesc

Modificat de Razvanmc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare.

Revin cu intrebarea de mai sus... vreun sfat/parere ceva? Am tot tras de timp dar cred ca se apropie tot mai tare momentul schimbarii....

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!