Jump to content

Golf Alltrack 1.8 TSI


CristiALF

Postare recomandată

Merci, i-am cautat, pare ca fac treaba de calitate. 

Inca nu sunt foarte informat despre variantele de electric cutoff, am cam inteles eu cum functioneaza si cam atat... Inteleg ca as putea teoretic monta asa ceva fara nici o alta modificare importanta asupra evacuarii originale, doar adaugand unul/doua (?) "Y"-uri cu clepeta/clapetele aferente ? Merge aplicat la orice masina fara "drone" si alte neplaceri ? Partea necunoscuta la astfel de sisteme este insa ca niciodata nu vei sti cum va fi sunetul in final si daca iti va placea ori ba..

 

  

Link către comentariu

In teorie ar merge un un y aplicat pe evacuarea de acum inainte de finala si practic ai avea clapeta cu zgomot mai pronuntat pana in finala sau varianta normala cu sunet standard.

Merita intrebat la cei care fac daca se poate asa.

Link către comentariu

Cristi cum mai e cu softul? Mi-as pune un powerbox provizoriu ca aici sunt cam la moda.

 

 

Link către comentariu

Eu nu cred ca RaceChip ala face 230CP pe O3 nici mort :) 

Cred ca stii parerea mea despre Powerbox-uri --> un NU categoric, mi se par niste mizerii inutile, drept urmare foarte scumpe pentru ce ofera si chiar si gratis eu nu mi-as pune asa ceva pe masina mea.

Softul isi face treaba foarte bine, ba mai mult, scoate si consumuri mai bune vad :)) 

 

Link către comentariu

"Mizeria" mea a dat 350 pe dyno :)

Si mai cunosc cazuri in care a dat mai mult decat un soft stage 1 :)

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Da, stiu, dar parerea mea despre ele este aceeasi. Singura data cand m-am gandit sa imi iau asa ceva a fost in 2006 cand doream unul de la Novitec pentru Alfa 147. Dar m-am linistit, am luat decizia corecta si am mers la RBN :) 

 

Link către comentariu

La ceas de seara, cu o floricica :) 

Azi am ajuns la munte. Pe final, datorita unui accident azi intre Rasnov si Zarnesti, Waze-ul ne-a dus pe 106B, prin Holbav si Paltin, pe un drum pietruit :) - de bine ce spalasem masina de dimineata. Dar superba valea respectiva, foarte frumoasa, drumul e bun, se poate merge cu orice masina. 

Racorica pe la munte seara...brrrr?

 

8D7FA2CE-D2C4-4132-A3B3-7071996D749E.jpeg

Link către comentariu

Sunetul se schimba putin ? dar trebuie urmarit si nivelul de praf de sub el.. 

Link către comentariu

Pai sunetul in cazul de fata ma intereseaza doar daca face parte din “viteza sunetului” pe care sa o imprime masinii, altfel nu :)) 

Singurul care merita si aduce poate cativa CP si niste cuplu, este CAI-ul care costa vreo 500 EUR :) 

Link către comentariu

E amuzant cateodata pe soselele patriei unii se trezesc “la viata” cand te vad in oglinda, desi pana atunci mergeau incet. Azi a fost un Touareg 3.0 TDI care s-o fi gandit ca e sub demnitatea lui sa il depaseasca un Golf. A incercat sa “scape” dar ...ups, ghinion ! ?

Te-ai fi gandit ca pe un drum prost are avantajul suspensiei confortabile...n-a fost sa fie :) 

AF5FEC30-A42B-4821-8889-A903BF174149.jpeg

Link către comentariu

Salut, arata perfect, jantele imi plac, nu as pune mai mari, vin perfect pe masina.  Folosesti ceva pentru chedere/carenaje?

Link către comentariu

Da, asa este, si mie imi plac :) . Insa 18” ar da mai bine ca aspect. Dar #rezist! , nu ma duc to the dark side :)

Nu folosesc man nimic, nici timp sa o mai spal singur in curte n-am avut cu sezonul asta ploios.

Link către comentariu

Poate in cazul tau :) , la mine mai mult de 18” nu as pune nici daca as primi jantele gratis. Poate doar pe R/R Variant...

Altfel, sa vezi tu ce bine e sa faci slalom printre gropi cu 17”. 19” ar mai lipsi..

Link către comentariu

Am urcat la Sihla cu 5 persoane in masina (cu audi), am batut tara in lung si-n lat cu 18"...stiu destul de bine ce si cum se face.

Daca iti spun ca masina sotiei e  aproape la fel de rigida ( ca a mea) cu roti pe 16 ma crezi? 

Singura janta strambata a fost pe 16, de tabla. 

Lucrurile nu sunt chiar asa negre. Intr-adevar, dimensiunea de 17 vine cu multe avantaje (costuri, confort, etc) dar asta nu inseamna ca lumea se termina acolo. :)

Edit: daca nu ma insel, pentru 18 ai avea 235/45 anvelopa ceea ce e mai mult decat suficient. Parerea mea.

Link către comentariu

Pai cu 18, nu cu 19. Nu mai zic ca eu oficial nu pot pune 19. 18-le e cu 225/45 si cred ca e ok, da. 

Uite legat de jante strambe: le am ok, dar mi-a zis si Voinea la dyno ca ar trebui verificate un pic, se simte la viteza ca trepideaza putin volanul, dar nu as sti unde sa merg sa le verific f temeinic pentru ca nu e vorba de echilibrare. Nu e foarte deranjant mai ales ca eu nu merg tare de fel, dar m-as duce daca as sti unde.

Link către comentariu

Contează foarte mult si calitatea anvelopei.

Cu Michelin PS4 in configurație 235/40 18 am mai mult confort decat aveam pe 17 (nu spun modelul de anvelope, sa nu fac antireclamă). 

Link către comentariu

Exact acelasi lucru il simt si eu acum, desi am trecut de la 245/40 la 255/35.

Anvelopele fac diferenta mare, intr-adevar.

Link către comentariu
12 hours ago, roc82 said:

Contează foarte mult si calitatea anvelopei.

Cu Michelin PS4 in configurație 235/40 18 am mai mult confort decat aveam pe 17 (nu spun modelul de anvelope, sa nu fac antireclamă). 

Ia spune, sa ia lumea o informatie utila, ca este experienta proprie, nu antireclama.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!