Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Recommended Posts

Masina e venita. Am deja planificata o buna parte din rodaj in weekend-ul de Rusalii prin Brasov, Sibiu.

Configuratia este HL 1.4TSI ACT manuala, culoare reflex silver, R-line cu pachet technology+ supliment pt faruri adaptive si drl led, pachet iarna, ACC + FA +City emergency brake, climatronic, comp media + rear view, jante 17" dijon + suspensie sport (oblig pt r-line 17, evident nu au 18" din fabrica), privacy glass, pachet lumini si vizibilitate, oglinzi rabatabile, selectare mod condus si trapa. Dotarile mai deosebite le consider pachetul cu ACC, FA plus trapa si kessy.
4hv0ck.jpg
r9edlf.jpg

Planurile sunt simple. Ii pun Bilbao sa vad cum arata cu ele, desi am un mic dubiu pt ca la Golf 7 ET-ul si latimea sunt mai permisive. Daca erau 8 cu ET44-45 era perfect (nu vreau distantiere). A si neaparat Eibach Pro Kit. In poze era suspensia cu acele inaltatoare pt transport.

 

Link to post
  • Guest locked, unlocked and locked this topic
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    308

  • CristiALF

    37

  • cristi511

    35

  • 75NOR

    31

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si totusi, daca la o masina dai la cheie si nu invarte, in 99% din cazuri victimele iau curent de la o alta masina si se duc pe roti sa-si rezolve treaba. Se rezolva in 5 minute. Sa chemi platforma pe

Done! Cu mentiunea ca e deschis bidonul de aproape 2 ani. Am rezolvat si cu stopurile, practic Cezar fiind artizanul operatiunii.  Era nevoie de un mic facelift sau asslift, mai ales ca masi

Acum nici nu stiu ce era mai bine..da, era mai bine cu toate oasele intregi De cand am mai avut putin timp sa o mai aduc la zi, uneori se simte ca in prima zi. Probabil ultimele poze cu aceste s

Posted Images

A venit si ziua in care am ridicat masina. Primele impresii, pe primii km sunt ca e destul de departe de vechiul Golf. In sensul in care trebuie sa ma obisnuiesc cu tot. De la frane, motor, ambreiaj la sistem multimedia, comenzi pe volan. Progresul e vizibil. Motorul nu l-am exploatat decat pana in 3000rpm. Nu inteleg in ce mod/fereastra de cb apare scris "2-cylinder mode". Pana acum nu am vazut decat Eco care apare scris pe cb. 
Kessy e o dotare foarte buna. Personal, daca nu era in pachet technology, poate nu o bifam separat. M-am obisnuit imediat cu ea, deh..cu binele te obisnuiesti repede.

Primii 650km ii voi face de maine pana luni inclusiv. Marea adaptare va fi tocmai cu radarul adaptiv.

Am doar 2 poze pana a murit telefonul. Mai multe in seara asta cand mai ies.
15ckl60.jpg
mrwtq9.jpg

Link to post

La mare la soare, cu....golful la plaja?: :)) 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! 

Link to post

Frumoasa bestiuta! Sa o invarti sanatos si fara incidente, jantele sunt f. smechere, ii vin in mare fel.

Link to post

Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme !

Link to post

Felicitari pentru achizitie! Cat mai multi km fara probleme :D

Link to post

Arata foarte bine; sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Pachetul R-line si trapa o schimba complet.

Edited by CristiM
Link to post
mihaighimpu

Multi km fara probleme si fara incidente!Frumoasa rau masina!

Link to post

Multumesc mult! Asemenea si voua!

@cristi511 Actually Brasov, Sibiu cu trapa deschisa prin aerul de munte :)). Mai incolo si marea. Mi s-a facut deja itinerariu pt vizitat biserici si cetati forticate de prin zona.

@Bogdan, de ce nu ACT? 1st of all nu am citit de probleme la el, apoi un consum mai mic e mereu binevenit, iar in al 3lea rand..nu se poate comanda fara ACT pe Golf in Ro :)).

In seara aceasta am folosit ACC-ul. Mi-a franat singur de la 70 la 40kmh, iar fiind in treapta a 4a, mi-a recomandat inferioara. Dupa schimbarea de viteza a accelerat lin spre 70kmh fara probleme.
20160616_212514.jpgphoto uploadingeqbckm.jpg
311nrr5.jpg

Edited by The_Ego
Link to post

Bun venit în rândul posesorilor de G7 :) O sa vezi masina te unge pe suflet cât de silențioasă este în oraș parcă e electrica. Super dotări FA, ACC și CEB mi-as fi dorit și eu. Ca sa nu mai zic de ACT care îl face super economic când nu te grăbești și sportiv când pui pe S.

Deabia aștept sa o văd live :) Drum bun la munte. Condu și noaptea sa vezi ce bine dau luminile ambientale inclus cele de pe uși,  se reglează intensitatea luminoașa din BC.

Încearcă setarea Sport a volanului pe autostrada (dacă mergi pe A3), merge mai bine, împreuna cu cruise control zici ca mergi cu trenul atât de bine sta :)

Edited by codz
Link to post

Bravo, in sfarsit ai ridicat-o.

Felicitari pentru masina, sa o conduci cu placere! :) 

Link to post

Bun bun. Recomand drumul Brasov - Sibiu (spre Sighisoara) pentru condus cu trapa deschisa. :D 

App, de curiozitate, 1.4 asta vine cu ceva active flaps pe evacuare? 

2 cyl mode trebuie sa iti apara pe bc, la viteze si sarcini partiale, fara sa simti ceva.

Tot cred ca ar fi trebuit sa iei dsg....chiar daca vorbim de 7...

Link to post

Mi-a intrat si FA in actiune azi dimineata, mai mult sonor si in bord martor pt ca a sesizat ca veneam cu o viteza cam mare pt obstacolul din fata. In fapt, a fost totul in regula si controlat. Oricum e bun daca nu eram atent. Apoi franare de catre ACC pt un taximetrist care a facut dreapta intocmai unui tir( intrat de pe prima pe a doua).

Nu are vreun flaps, dar se aude interesant motorul. Considerabil mai aspru decat vechiul 1.4 122 si parca mai galagios in accelerare puternica. Asta cat il frec eu momentan pana in 3000rpm.

Azi dimineata, 16km cu o viteza medie de 28kmh si consum 7%. 

@Cristi: Aceea va fi si ruta :D . Apare 2 cyl mode doar cand este CB pe consum instantaneu. Legat de ce spuneai de suspensie, momentan mi se pare foarte buna atat pe partea de amortizare, cat si pe rigiditate. Nu e nici moale si nici exagerat de rigida. Doar wheel gap-ul e putin deranjant vizual (o palma). La fel si jantele foarte intrate.

 

 

Edited by The_Ego
Link to post

Sunetul rugos l-am auzit cand am facut td cu leon act...mi s-a parut foarte mare diferenta intre lipsa zgomotului la ralanti ( zici ca e electric plus ca nu sunt vibratii) si cel din timpul mersului, care pana in 4k rpm nu difera foarte mult de cel al dieselului de 2l.

Foarte bun consumul.

Stiu ce zici cu garda la sol de suv, aceeasi problema o am si cu cu leonul. Dar, daca e sa privesti partea plina a paharului, nu am atins vreodata vreo bordura, indiferent de primarul care a decis schimbarea.

Stiu ca pe g7 ai independenta pe spate dar raman la ideea ca nu are rost sa strici echilibrul "de fabrica" cu niste arcuri mai scurte. Pe curbe mqb-ul asta e aproape perfect echilibrat iar subvirarea e o chestie aproape inexistenta.

Cu jantele o scoti la capat cu distantiere. Momentan am et 42 cu 8j si imi pare ca vin perfect, cum veneau budapesturile cu et 44 si 8j.

Drive safe and have fun!

Link to post

@The_Ego: felicitari pentru masinuta, excelent configurata, sa te bucuri si sa ai parte de ea :)  Trapa arata intr-un mare fel

Comandarea unei masini noi intotdeauna are un grad ridicat de subiectivism si ego/individualism :) asa ca nu are sens o discutie "de ce dotarea aia si nu ailalta". Important e ca ai ales ce ai vrut tu si lucrurile de care te vei bucura tu.

On topic: am observat ET-ul ciudatel cam pe tot MQB-ul, personal in fara de motivul numit consum, nu vad vreo logica pentru care rotile sunt "bagate inauntru". Vei pune distantiere, sau pentru ce solutie optezi ?

On, dar usor off: plimbare placuta. Pe ruta aleasa ai mare grija in Padurea Bogatii se lucreaza la drum, vei avea multe bucati decapate, in curs de asfaltare, etc, adica vei avea praguri dure, locuri unde se circula pe un sens si posibilitatea de a te trezi cu bitum pe masina. Nemaivorbind de limita de 60km/h si radare in cascada.

Imi permit sa-ti dau un sfat: mergi pe Brasov, Codlea, Sercaia,(adica drumul de Fagaras) si apoi Hoghiz, Rupea. Adica la intrarea in Sercaia faci dreapta, ai indicator mare. Drumul este impecabil, a fost refacut si marcat de cateva luni, este asfalt ca'n palma si un peisaj superb. Iesi la Rupea si scutesti exact Padurea Bogatii, bucata in lucru. Iti garantez ca o sa-ti placa ruta asta, should you decide to take it :) 

Pe partea de cetati fortificate, daca nu le-ai trecut pe lista, musai Biertan si mult mai spectaculoasa Cetate Slimnic, foarte aproape de Sibiu, ambele sunt pe drumul Sighisoara/Medias/Sibiu. Dupa Sibiu mai este si Calnic, iarasi interesanta :) 

Edited by 75NOR
Link to post
1 hour ago, cristi511 said:

 

Tot cred ca ar fi trebuit sa iei dsg....chiar daca vorbim de 7...

chiar ca...de ce ai ales sa "amesteci in benzina"?

chiar si fara DSG, nice one, sa te bucure!

Link to post

Pentru ca in benzina se amesteca mai usor si cutia manuala este mai fiabila, in plus de asta unii nu stau zilnic in bara la bara sa simta nevoia.

Foarte frumos configurata, vopseaua este foarte pratica si mi se pare ca ii sta mai bine decat pe 6. Sa o stapanesti sanatos!

Edited by TDR
Link to post

Nice ride ! :) Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara incidente !

Link to post

Sa o stapanesti sanatos! Este foarte frumoasa. Dupa masina neagra, argintiul a revenit printre culorile mele preferate, mai ales pentru Romania.

Poate ne intalnim prin trafic. Si eu plec de maine spre Sighisoara-Brasov, prin zona :)
 

Multumesc 75NOR pentru sfaturile legate de traseu :) Imi vor fi utile si mie.

Link to post

Ohoo, felicitari pentru achizitie ! S-o conduci sanatos si fara batai de cap !:D Este superba iar trapa aia..^_^

Link to post

Foarte frumoasa si bine echipata!!! 

Cum de ai ales aceasta culoare? Sunt curios ce parere o sa ai despre motor cand o sa te poti da la ea un pic mai tare? ! Eu deja m-am dat in toate felurile cu seatul lui tata care are motor identic si il cam stiu. Pleaca mult mai in forta de pe loc, iti da senzatia de motor mult mai puternic, mai ales fata de vechiul TSI CAXA dar si fata de al meu 2.0TDI, dar peste 4000 rpm deja se linistesc apele, dispare explozia ...dar merge bine oricum si are consum clar mai bun fata de vechiul CAXA( la mers normal - cu usurinta scoate consumuri medii sub 6 extraurban). La leon "2 cilynder" apare in mijlocul bordului la CB in orice setare ai avea pus. Dar tu ai din ala color care probabil are alte setari de display... Oricum mi se pare un motor reusit  chiar am mult mai mare incredere in ea decat in fosta, si nu stiu daca 1.5TSI ce va aparaea va fi la fel de fiabila, ca pare prea burdusita de tehnologie si mai noua. Masina este foarte silentioasa in oras si la mentinerea vitezei chiar si la viteze mari, se misca foarte bine pe autostrazi dar are un sonor scortos la acelerari :))

Motorul meu diesel s-a comportat mai bine doar cu masini incarcate la greu unde Nm si-a spus cuvantul la consum(5.8 vs 7.4% mers energic unul dupa altul) si diferenta feeling intre gol si incarcat complet la accelerari... in rest de nu as avea atatea drumuri extraurbane as pune 1.4TSI ACT in fata 2.0 TDI-150CP

Revenind la masina ta, imi place la nebunie interiorul si configurare...  Te felicit de asemenea pentru cutia manuala, nici eu nu optam pentru DSG uscat. Iti doresc sa aveti multe drumuri frumoase si fara incidente. Este o trecere superba, desi nici fosta nu era de lepadat :) A ajuns in maini bune o masina buna :) 

Link to post

Multumesc mult! As fi vrut tot culoare inchisa, ideal negru insa in Romania e foarte greu de intretinut. Am preferat contrastul dat de trapa cu argintiu. Win-win..arata bine si este si rezistenta la mizerie. Nu e asa wow culoarea in sine, dar e practica.

Multumesc 75NOR pt sfaturile de drum si de obiective, chiar utile!

Cu sau fara dsg7, au tot fost discutii si mi-am spus parerea pe topicul dedicat de ce nu dsg7.

 

Link to post
  • cristi511 locked and unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • C Z R
      By C Z R
      Incep cu necesarele:
      5G1863391K 82V - Center console storage compartment 5G1863328D 82V -  Insert for stowage compartment 5NA980611 - Wireless Charger Module 4B0971978B - 6-Pin Connector Housing
      Mufa de 6 pini ar trebui sa contina:
      pin 1: +12V 0,5mm red/blue catre panoul de sigurante (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare de la amplificatorul Dynaudio) pin 2: Semnal pornire dinspre uitatea de navigatie din torpedo. 0,5mm yellow/red to grey connector on infotainment unit pin 5 (se interconecteaza cu firul de aceeasi culoare dinspre amplificatorul Dynaudio) pin 3: Data/LIN bus from infotainment unit. 0,5mm yellow/blue to grey connector on infotainment unit pin 11 pin 4: Masa/impamantare. 0,5mm brown to ground pin 5: 0,5mm white to 73-pin plug C pin 14 on BCM (T73c/14) (la mine era deja folosit pentru ca am Keyless access - cei ce au Keyless se leaga la acest fir deja prezent.)
      Masina mea avea deja mufa de 4 pini (cea de culoare beige) catre antena GSM din cotiera asa ca a trebuit doar sa o mut in consola centrala, sa trag al 5-lea fir (pinul 5) si sa mut toate firele in noua mufa de 6 pini.


      Iar mufa violeta de tip fakra se duce catre amplificatorul Dynaudio (black fakra connector) - aceasta e antena GSM si e optionala. La fel, a fost mutata din cotiera in consola centrala.

      Codari necesare: 
      [5F] Information Electronics -> Coding -> Byte 15 -> select:
      - bit 0 Baseplate
      - bit 1 Antenna_baseplate (necesar doar daca ati relocat si antena GSM)
      - bit 5 Wireless_charging_availability
      Verificati inainte sa va apucati daca navigatia voastra stie asa ceva (eu aveam MIB2, e posibil ca MIB1 sa nu stie!)

      Scheme utile:












       



      Rezultatul final (eu am adaugat si iluminare ambientala):


      P.S: Mesajul de incarcare si iconita specifica apar doar pe navigatia de facelift ! Cea de non-FL nu stie sa afiseze dar functioneaza fara probleme.
    • kirdaniel
      By kirdaniel
      Salutare , numele meu este Daniel si aici vă voi prezenta mașina mea achiziționată în 2015 😁  . Un golf 7 1.2 tsi trendline . 

    • floraur1
      By floraur1
      Salve!
      Am cumparat masina din Germania, inca o astept sa ajunga in RO. 
      Am vrut initial sa iau un 2.0TDI DSG, insa as fi iesit din buget. As fi putut sa iau o masina cu pana in 20.000km la un pret de 16-16,500e fara TVA, insa am dorit sa raman in buget.
      Initial m-am gandit la 14.200e dar am cumparat cu 14.100e, la care se mai adauga costuri de transport, schimb valutar, etc. In total am platit 15.500euro fara TVA. Norocul meu este ca nu platesc taxa pe valoare adaugata... deci cam acesta este pentru mine pretul de achizitie. 
      Din ce am vazut din decodarea VIN, este iesita din fabrica in Oct 2016 si inmatriculata in Dec 2016. Nu inteleg care-i faza, de ce mai scrie acolo model 2017, in fine...
      rulaj la zi: 13.180km 
      Am vrut o masina aproape noua. Imi convine deprecierea de pret fata de una noua, insa nu am cumparat niciodata o masina cu mai mult de 15.000km. As merge pana la 20.000km, insa mai mult decat atat, nu prea ma intereseaza. 
      Pentru detalii despre echiparea exacta, gasiti un pdf atasat de acest topic.
      Am cumparat masina exclusiv pentru necesitati urbane, poate doar pentru drumul de 15km intre Galati si Braila... dar cine stie?! 
      Nu cred ca am nevoie de ea in afara orasului, pentru treaba asta am un Passat 2013, pe care abia astept sa-l schimb cu unul din 2016-2017
      Dar deocamdata sa ramanem la Golf. Este primul pentru mine si l-am ales pentru ca ofera un confort excelent si se misca foarte bine prin trafic.
      Puterea de 150cp este foarte importanta. La 40 de ani nu fac liniute, insa imi place ca atunci cand apas pedala, masina sa raspunda hotarat. Sunt din Galati, la noi traficul este mai mult decat acceptabil, se poate merge destul de repede si sunt reprize scurte care merita a fi savurate. 
      Voi folosi masina zilnic, la birou. Eu sunt agent imobiliar si fac in medie 100km pe zi si de regula cu cineva in masina. Din acest motiv ma gandesc ca un Golf VII, chiar ofera un spatiu decent in habitaclu. Ar mai fi fost ceva variante, cum ar fi un VW Jetta, Skoda Octavia, Superb, etc... insa cred ca nu prea am nevoie de celelalte avantaje oferite, cum ar fi portbagaj grozav, volum interior mai mare sau eu stiu ce altceva.
       

      Echipare MyCar.pdf
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri