Jump to content

Golf 7 R-line 1.4TSI ACT


The_Ego

Postare recomandată

Snurul e reparatia facuta de lenesi.. cand ai vreme mergi la vulcanizare, roata jos, petic bun pe interior si aia e.. Snurul e ok pt o urgenta dar nu pt timp indelumgat.

Link către comentariu

E un snur cu o baza de implantare destul de mare, practic tip ciuperca. S-a curatat in interior, dat cu ceva solutie de lipit si apoi pus snurul dinauntru spre exterior prin gaura pe care a facut-o surubul si tras cat sa se implanteze baza ca sa astupe gaura.

Am garantie 30 de zile la lucrare si scopul e sa nu piarda presiune, mai ales ca am de facut drum pana la Sibiu. 

A fost si pozitia destul de dificila pt un simplu petic fiind pe curbura. Acele adancituri superficiale pe calea de rulare sunt specifice anvelopelor Hankook.

20160912_134135.jpg  

Planuiesc sa dau aceste anvelope, in definitiv nu vor avea mai mult de 6000 km cand le dau jos peste o luna, au 6 luni de la fabricatie, iar daca pana atunci e totul ok, nu vad vreo problema. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Aia e ciuperca nu snur, stai linistit ca tine, am avut astupata o gaura de 6mm in calea de rulare cu asa ceva in urma cu 10k de km si nu am avut probleme pana acum.

 

Modificat de TDR
Link către comentariu

Totusi din ce am tot citit pe internet, nu se recomanda astuparea in acea zona. Doar pe calea de rulare, pana in umarul anvelopei. Acum nu stiu ce sa zic, ați văzut si voi pozitionarea. Am facut la autosoft operatia si mi s-a comunicat ca e in regula. In America 99% nu se bagau sa repare. De scapat, nu scapa aer acum. Am de facut inca 1000km cu aceste anvelope extraurban. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am si eu la Crossclimate-uri o chestie de genul asta, s-a dat jos anvelopa, s-a pus un petic sanatos, s-a remontat anvelopa. Nu pierde presiune, nu exista probleme doar ca am mutat-o pe spate ( just in case) :) .

Daca nu te impaci cu gandul n-ai decat sa cumperi o alta anvelopa si cu asta basta. P-aia o scoti la vanzare pe site-uri de profil si imediat se va vinde pentru un pret de dumping, macar sa scoti banii cheltuiti la vulcanizare. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

La mine la reprezentanta s-a pus petec, la un cui cam ca si la tine, au zis ca nu au incredere in snur... dar inainte la Skoda la o vulcanizare oarecare pe care l-am gasit inainte de Targu Mures aveam snur si tinea si ala...cine stie care este mai bun. Oricum mie mi se pare mai safe petecul din interior. 

Link către comentariu

Snurul se foloseste cu un singur scop: sa nu mai dai jos anvelopa de pe janta sa ca trebuiasca sa o re-echilibrezi, mai ales ca nu toate vulcanizarile au la indemina plumbi tip pastila.

Link către comentariu

Am hotarat sa schimb anvelopa. Poate multi o sa ma credeti nebun pt o asemenea decizie avand in vedere dimensiunea surubului. Nu ma deranja deloc sa fie petic si sa fi luat surubul pe centru, ba chiar am mers Goodyear Asymm2 cu petic pe centrul fara probleme. De asemenea nu imi puneam mari probleme daca aveam doar de mers urban. Asa insa prefer sa nu risc inutil mergand cu o reparatie nerecomandata si sa ajung tot la alta anvelopa, dar cu emotii si cine stie ce alte distractii daca cedeaza pe dealul negru sau pe autostrada. E vorba de siguranta, cu care nu te joci.

Problema este ca ce am gasit disponibil pana vineri este cu 94 index de incarcare vs 91 cat sunt cele de pe masina. 615kg incarcare vs 670kg. Anvelopa oricum va sta pe spate. Ar putea sa apara ceva probleme?

Puncture_image.jpgRepairable+area+info.gif 

Asta este si pt ceilalti, pt ca vulcanizarile de la noi s-ar baga sa repare orice, insa nu ei merg cu masina cu familia apoi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Foarte bine faci !!! Pe centru am avut eu surubul si si reparatia a fost facut cu petec. De atunci am mers zeci de ore pe autostrazi, de catvea ori chiar si cu viteza maxima al masinii. Dar daca aveam surubul unde l-ai avut si facut si cu snur, faceam la fel in locul tau: cu anvelopele si franele nu ne jucam, depinde viata noastra de ele! Alegere corecta in ochii mei!

Link către comentariu

Ala nu e snur, faci confuzie!

Este un hibrid intre snur si petec care se numeste ciuperca si se pune cand gaura este maricica, petecul nu se preteaza peste o anumita dimensiune.

@George nu mai bine cumperi un set complet alta varianta(marca/model) daca nu te multumesc astea ?

 

Link către comentariu

Tudor, anvelopele acestea chiar m-au multumit. Am facut Bucuresti - Budapesta fara vreo emotie + alte drumuri la care au mers bine si economic. Eu am setul de 18" Monterey cu pana aferenta, chiar irecuperabila pe Goodyear si acolo va veni set nou la primavara. Sa echipez acum acele jante cu 18" noi e o risipa pt ca vor fi folosite pana in noiembrie, iar apoi stau degeaba. Nu are sens. 
E solutia de avarie si varianta safe sa mai trag de 225/45 R17 pana in iarna.

Link către comentariu

Am rezolvat, din fericire am gasit fix 91W exact cat sunt si cele de pe masina.

Cam asa a fost rezolvata problema initial. Aer nu pierdea, dar peretele in acea zona parea compromis. Gaura cuiului fiind mult mai mica decat rezolvarea.

20160914_135644.jpgimage hosting over 10mb

14374696_1230586970297472_1772919366_o.jimag

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nasoala pozitia. N-as zice insa ca era ceva dramatic, fiind doar o gaura, slabe sanse sa fi afectat structura de rezistenta.

Dar cu siguranta e mai bine ca l-ai schimbat.

Link către comentariu

Anvelopa asta am gasit-o inextremis la Autosoft si la pret foarte ok. A fost ultimul loc unde am sunat. Era ultima de pe stoc. Mi-au confirmat la autosoft fundeni ca pe asa ceva ei nu puteau sa dea garantie. Lucrarea era ok facuta pe interior, dar sa reziste in zona de flexie a anvelopei la viteze de 130-140kmh si la temperaturi exterioare de 20-30, nu. E practic un dop in flancul anvelopei, chiar daca structura de rezistenta nu e afectata in sensul in care acele fibre sa fie intrerupte, ramane o gaura intre ele. Pentru mine faptul ca nimeni nu recomanda orice tip de interventie acolo, m-a lamurit definitiv. 

Maine sper sa se rezolve definitiv cu chederul de la trapa. 

Link către comentariu

Cum am lasat masina, asa am si luat-o, mai repede decat ma asteptam. "Problema" e ca asa ar fi la toate. Era un G7 cu trapa, intamplator tot R-line la PBV si la fel era chederul. Ideea este ca ei au comandat o garnitura dinspre interior, garnitura ce imprejmuieste trapa vine doar cu tot ornamentul. M-am lamurit de unde au primit de fapt aprobare, ar fi de la importator care a zis ok la o garnitura, dar nu ok la intreg ansamblul care e mult mai scump. In ideea inlocuirii lui se demonteaza si parbrizul. Cum meseriasii de la PBV nici macar nu au stiut ce sa comande, nu ma mai stresez cu treaba asta. A vrut sa imi arate ca si-a facut macar temele si mi-a spus ca in spatele acelei garnituri e de fapt inca un sant si ca asa este el lipit. I-am spus clar ca daca se simte orice infiltratie in plafon, vor avea o cu totul alta nota de plata, mai ales ca e documentat acum totul. 

Am spalat masina la Auto Smart (ext+int)..ieftin si rapid pt ce ofera. Maine trec de bariera de 8000km. Am tot postat consumuri extraurbane, acum unul facut exclusiv urban. Mers la toate orele si in toate conditiile:

14315995_1231454853544017_1157196994_o.jimage url

Link către comentariu

Nou record de 5:35 ore Bucuresti -Rasinari, cu medie de 48kmh si consum 6.5%. Multumita unei benzi de la un pod care s-a surpat pe Valea Oltului de o saptamana. Pod care nu are mai mult de 20m si evident ca nu se grabesc sa il lucreze. La 19:20 am intrat in coada, la 21:05 am ajuns la semafor, coada de 15km. 

Am facut 2:20h din Bucuresti pana la OMV de la intrare in Valea oltului si media era de 65kmh, tot 6.5%.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Dupa Lazaret, cum vii dinspre Rm. Valcea. 

Maine m-as intoarce pe transfagarasan sau pe BV. Exclus sa o mai iau pe valea oltului.

20160916_205414.jpgpost images

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Asa cum inainte de Pitesti, cum vii dinspre Valcea, este acea cale ferata dezafectata si lasata in paragina peste care nu poti trece cu mai mult de 20 km/h, din acest motiv in w/e si de sarbatori formandu-se coloane care ajung si la 10-15 km pe Dealul Negru, cu timpi de asteptare care ajung si la o ora. Situatia asta dureaza de ani de zile!

Avem in fruntea tarii niste nenorociti, ce altceva mai poti spune?! Trist!

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Ai grija maine cu Transfagarasanul , avand in vedere ca azi 17.09.2016 este inchis intre 08:00 si 18:00 , maine s-ar putea sa fie aglomerat  daca nu ajungi devreme pe acolo.  Ieri l-am traversat mai pe noapte si tot a fost semi aglomerat. 

Modificat de Doomy
Link către comentariu
  • Rave locked şi unlocked this topic
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!