Jump to content

motor 2.0 tfsi sunet ciudat


vwfanatics
 Share

Postare recomandată

sunet ciudat in partea de sus a motorului 2.0 tfsi vw golf gti 2005.

este o masina pe care am fost ieri sa o cumpar

sfaturi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un Audi A4 2.0 TFSI. Desi este pozitionat longitudinal in loc de transversal, ca la GTl, motorul este similar. "Tacanitul" acela pe care il auzi este normal, dar trebuie sa fie mult mai subtil. Din ce stiu eu, provine de de la pompa de inalte de benzina care apasa pe un tachet care este actionat de o cama de pe axa de admisie.

Motoarele acestea, mai ales cele din primii ani de productie au prostul obicei sa sparga tachetul respectiv, dupa o vreme, defectand totodata axa cu came si pistonul pompei de benzina. Nu stiu daca am exprimat OK in cuvinte.

Daca vrei, poti sa mergi la un service si sa ceri sa desfaca pompa de inalte. Daca o vezi scoasa, o sa fie mai clar. Daca defectiunea este intr-adevar aceasta, costurile sunt destul de mari. Implica inlocuirea axei, dat jos chiulasa, inlocuit mecanismul pompei sau pompa cu totul. Pe de alta parte, daca toate astea sunt defectate si oricum le inlocuiesti, poti sa pui axe de S3 si o pompa cu presiune mai mare de la APR sau Loba. Sunt multe variante de upgrade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan urmaresc sa iau un golf mk5 gti, in timp vor urma si modificarile. nu as vrea sa iau ceva ce trebuie desfacut deja. mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca urmaresti unul stock ar fi mai ok cele dupa 2006. Au fost multe upgrade-uri facute de fabrica. Conducte, furtunase, lucruri marunte dar importante. Daca iei unul mai vechi va trebui sa le faci tu. 

P.S. indiferent de anul de productie, recomand o modificare buna care opreste recircularea vaporilor de ulei care in timp colmateaza  admisia: PCV fix se numeste. Gasesti la BSH, Forge sau REVO

21_PCV+Revamp_xl.jpg

forge-motorsport-fmpcvd1-pcv-delete-plate-kit-seat-leon-cupra-2.0-tfsi-237-hp-1p-21079-p.jpg

FSI_PCV_Fix__78358.1442291550.500.400.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut acel tacanit de la valva N80 (undeva in fata motorului spre radiator).

Vezi aici o discutie pe tema asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot de la valva N80 cred ca se aude, pentru ca am pus mana pe ea si se simte cum bate exact in ritmul sunetului. Dar nu consider ca e o problema de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!