Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Probabil fiecare din noi speră să găsească o soluție alternativă, din păcate la b7 datorită poziției de lucru idioate și a componentelor care stau în calea demontării și remontării EGR, nu prea se justifică demontatul și bricolatul. Dacă totuși vrei și o altă posibilitate de rezolvare a problemei, poate găsești un EGR identic, care a fost schimbat din cauza răcitorului și folosești de la el partea electro-mecanică și de la al tău donezi răcitorul. Trebuie făcută o garnitură nouă din klingherit și cam aia e, cu speanța că nu va pica din nou în citeva mii de km si o iei de la capăt. Astea sunt solutii home made, in service nu va face nimeni asa ceva, poate doar operațiile de demontare si montare pe masină, chiar si asa ai costuri mari. Să te apuci în fața blocului, fără elevator, să lucrezi în poziții de contorsionist, e total ineficient. Sunt doar 5 pagini cu acest topic, citește experiența fiecăruia dintre noi, citește opiniile pertinente ale celor care au și activități în domeniul service, la care apelează mulți de pe forum și ai imaginea completă a unei probleme care pur și simplu apare la toate motorizările CR ale VAG, singura necunoscută fiind CÎND.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianHaragus

Cam da, ideea era sa primesc mai multe răspunsuri dacă vrei, păreri mai mult. Azi o sa sun la un service și ma voi programa. Pe mine ma interesa și partea de EGR, repet mi sa recomandat BEHR, costul cu manopera fiind de 1900 RON, nu vreau sa anulez EGR, DFP, de aceea am scris, nu vreau sa vând mașina, vroiam sa cer mai multe opinii in legătura cu un lucru pe care vreau să-l fac cât mai bine. 

Multumesc pentru răspunsuri !

 

Toate bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Christian.B77

Este o solutie anularea EGR ului din soft? 

 

Din cate citesc este o problema fara sfarsit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva cu piesa noua OE ,nu e nevoie sa masacrezi masina 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
GeorgeCimpeanu

salutare tuturor, 

Vroiam sa va impartasesc si eu "minunata" experienta de care am avut parte si nu oriunde ci in Turcia. Dupa aproape 600 km Bucuresti - Istanbul, a doua zi plec spre Marmaris. la iesirea din Istanbul se aprinde in bord martorul de la bujii, opresc motorul aproximativ 2-3 min, pornesc si becul s-a stins,masina s-a comportat perfect. Dupa aproximativ 200 km martorul s-a aprins din nou, impreuna cu cel de la catalizator si masina a intrat in limit - mode ( mai mult de 100 km la ora nu mergea ). Ajuns in Marmaris si mers la un service, facut constatare Valva EGR. Inlocuire deoarece vine impreuna cu racitorul. Piesa OM pret 400 euro + 100 manopera. Masina are 135000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cam asa te costa si acasă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din pacate trebuie sa schimb aceasta unealta de facut bani a grupului vw -EGR.

Sunt mai multe marci aftermarket? Care ar fi mai ok? 

Cele oem sunt reconditionate sau sunt noi calumea?

Ms de pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

puteti careva sa ma ajutati cu un cod de egr oem pentru seria mea de sasiu

wvwzzz3czbe317878.

avem vreun coleg furnizor de piese oem la preturi ok?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am cautat EGR pe Autokarma pt modelul meu (B7 Alltrack 2013) si imi da asta: http://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-alltrack-365-2012-2-0-tdi-103-kw/motor-auto-sistem-agr?name_filter=Supapa EGR

Din cate am citit pe forum ar trebui sa fie 1500 lei (si sa arate altfel). Ce piesa e asta de pe autokarma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este electrovalva.... tie iti trebuie EGR-ul

Ceva de genul http://www.stoauto.ro/piesa-auto/supapa-egr-oem-03l131512dq

Cumpara numai OE, nu cumpara AM .... ca il cumperi degeaba

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Sper sa nu deranjez!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un cod pt,piesa incercuita cu rosu in imagine.Banuiesc ca este un tub pt.aspiratia aerului.Motorul este 2.0 tdi 170 cp CBBB.Multumesc!

vw-passat-b6-break-2-0tdi-cr-cbab--Qu4TmS.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut, stie cineva care este cauza aparitiei erorilor din imagini?

Am avut un accident cu masina, a fost demontat motorul apoi pus la loc, acum imi apar aceste erori + spira galbena care licare in bord iar masina nu mai trage.

fghjh.jpg

gh2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele de pe admisie au fost mufate cum trebuie la locul lor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, nu ma pricep, maine merg inapoi la service sa verifice tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi,

Ma puteti ajuta cu eroarea asta

15536 - EGR Sensor 1
          P0405 00 [008] - Signal too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 20
                    Mileage: 195735 km
                    Date: 2084.14.12
                    Time: 11:04:39

Precizez ca s-a aprins martorul de la motor in bord. Dupa ce am ajuns acasa si am oprit masina, am lasat-o cateva ore si cand am plecat martorul era stins. Dupa cateva zile am sters eroarea si pe urma am alergat-o un pic si eroarea a reaparut fara sa se mai aprinda becul.

Orice sfat este binevenit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , 

Fiind "fericitul" posesor al erorilor atasate , am citit cu interes posturile anterioare. Novice fiind intr-ale mecanicii si diagnozei , exista vreo sansa sa fie o problema pe la mufe/conectica/furtune sau nu scap de inlocuire EGR ? 

Din cate am mai citit, au existat situatii asemanatoare ce s-au remediat cu interventii minore : fie mufe care nu faceau contact ok si au fost "spalate" cu spray de contacte , fie vreun furtun fisurat ,etc ....caz pe unde sper (inca) sa ma incadrez si eu :unsure:

Ca simptome : la 10-15 min dupa pornire se aprinde martor bujii intermitent + limitare putere (LIMP mode) , revenire la normal dupa repornire motor //sters erorile atasate cu VCDS ,2 zile masina a mers ok timp in care i-am dat si ceva talpa in speranta de curatare  // acum s-a prins si check enginge pe langa  cel de  bujii iar check-ul nu se mai stinge dupa repornire 

Passat B7 2011, 1.6 TDI CAYC 198.000 km 

A incercat cineva sa inlocuiasca cu EGR sh ? fiind perioada de dupa sarbatori ma cam strange buzunaru :D

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR luat SH e ca si cind ai pune placute de frina aruncate de altii. E o piesa care in momentul de fata functioneaza ca un consumabil. Diferenta intre noi e doar km la care cedeaza, asa ca nu te sfatuiesc nici daca il primesti gratis. Munca pt inlocuire e destul de multa sau scumpa, asa ca nu cred ca merita riscul sa ajungi in acelasi punct peste ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri ,o sa incep sa cer oferte de pret , fiind si in bucuresti sigur vor adapta pretul baietii "ca pt capitala ":wacko: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne la curent cu preturile gasite.

Multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!