Jump to content
Sign in to follow this  
@DRI@N

Sfat ACHIZITIE AUDI A6 3.0 Tdi

Recommended Posts

@DRI@N

Sal.,

Tot caut de ceva timp un Audi A6 model 2012 - PREZENT .

Inițial m-am orientat către cele de 2.0 TDI dar nu prea găsesc versiunea QUATTRO chiar dacă am cauta inclusiv modele noi cele din 2014 - prezent de 190 Cp .

Asa ca am renunțat sa mai caut motorizarea 2.0 QUATTRO pentru ca sunt prea noi și sunt și foarte scumpe.

 Asa ca tot cautând un 2.0 QUATTRO am de acest S-Line din 2014 cu 313 Cp :

A6 - S-LINE 2014 - 1.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 2.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 3.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 4.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 5.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 6.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 7.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 8.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 9.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 10.JPG

A6 - S-LINE 2014 - 11.JPG

Ce părere aveți merita 50000 Euro cu TVA dat jos ?

Mașina are 40000 Km și după cum se poate vedea în poze este FOARTE DOTATA .

Are cineva idee cam care ar fi prețul de noua al acestei mașini ( orientânduse după poze ) ?

Cam care este prețul impozitului pe firma la o asa mașina și cam care sunt hibele motorizării și a cutiei în 8 trepte de la acest model ?

Aștept păreri .

Mulțumesc .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

1. pretul, de pornire, este de 62733 asa ca la cum arata masina aia din poze indraznesc sa zic ca a fost peste 80-85k euro. Daca merita 50k...e fix alegerea ta.

2. impozitul e in jur de 2000 ron 

3. hibe nu cunosc asa ca nu ma pronunt

4. masina e diesel porn!!! sa fie clar

5. esti sigur ca vrei motorina daca tot ai de gand sa dai 50k pe o masina? M3 sedan nu? 640d gc? 750 m50d (3l triturbo motorina)?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bebeee

Masina are cateva dotari de top printre care vad: ACC, interior individual, faruri FULL Led, sonorizarea B&O,  etc.. Pretul probabil a fost de + - 80-90K. 

Motorizarea + cutia ZF sunt de top. Poate nu schimba asa repede ca si S-tronic-ul 7 de pe 3.0 TDI normal, dar ca fiabiliate e peste.

Minus: nu e modelul cu facelift, probabil la revanzare va conta destul de mult. 

M3 sedan e mult mai mic, are alt target masina. La 50.000E daca as gasi un 640d GC cum a spus colegul Cristi, l-as alege fara sa ma gandesc de 2 ori. Dupa seria 6, as cauta un A7 si apoi A6..

Edited by Bebeee
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

Arata super bine, mai ales interiorul care pare a fi foarte rar.

Presupun ca alegerea va fi intre multe dotari, modelul de fata, si varianta facelift care va fi mai noua, dar nu asa bogata in optionale. Daca nu te deranjeaza impozitul parerea mea e ca nici nu are rost sa te uiti la 2.0.

Vad ca alternativa data de colegi e seria 6 GC, dar un a7 nu iti face cu ochiul? Poate chiar pe benzina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N

Princapal-ul motiv pentru care nu m-am orientat la model-ul FACELIFT ( deși in aceeași bani am găsit un 3.0 BiTDI COMPETITION ) a fost acela ca asta este mai dotată .

Edited by @DRI@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Mda, la banii astia m-as orienta catre Seria 7, Seria 6, A8 CLS, A7....Variante sunt atatea....

Share this post


Link to post
Share on other sites
@DRI@N
14 minutes ago, cristi511 said:

Mda, la banii astia m-as orienta catre Seria 7, Seria 6, A8 CLS, A7....Variante sunt atatea....

Eu caut masina cu km puțin si 1000% reali .

Nu cred ca gasesc CLS / A8 / ETC cu km puțini la banii astia si de maxim 2 ani .

A6-ul asta este vândut de o reprezentanta Audi nu de Turci / Ruși / si ce or mai fi prin europa .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
cezzzarica

Ia 3.0 biTDI e cu muuuuult peste 2.0 TDI, eu am luat un A6 din 2012 cu 108.000km cu acest motor si e senzatie, nu este asa agresiv ca benzina dar la drum lung se simte puterea. 

Si eu am avut de ales intre CLS (am renuntat la CLS350 pt. ca era doar cu 1 turbina si avea 250-260cp, iar care sunt cu putere mai mare au motoare mult mai mari), la 535XD am renuntat pentru ca nu am gasit cu dotarile care le vroiam. Am ajuns pana la urma la 2 variante de A6, unul alb si unul albastru. L-am ales pe cel albastru pentru ca mi-a placut mai mult interiorul si culoarea exterioara (albastru de pe RS). Cel alb avea in plus faruri full led, trapa si suspensie pneumatica, ce nu mi-a placut la cel alb avea tapiteria combinatie de piele cu alcantara (nu imi place alcantara). La pret erau cam la fel.

Impozitul pe persoana fizica e 2160 lei pe an in Bucuresti cel putin. 

Am gasit A8, A7 mai ieftine decat am dat eu dar numai cu motoarele cu o singura turbina, si nu am vrut, primul lucru la care m-am uitat a fost puterea motorului. Maxim 3000cm, minim 300cp. Toata lumea spune ca este mai ok cutia cu 8 trepte decat cea cu 7.

Eu zic sa mergi cu incredere pe varianta asta, mai ales ca are un interior senzational.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bZ1

Singurul minus pe care-l vad eu, strict parerea mea, este ca nu are ventilatie in scaune dar daca te impaci cu treaba asta pe timp de vara, go for it. Masina e superba, dotata bine iar motorul e de vis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SacreDro

Masina e o caruta cu cerculetele in fata, o sa afli asta mai tarziu cat timp o s-o tii. Stiu ca masina arata bine interior-exterior, ca are nspe mii de optiuni, dar daca te intereseaza ca s-o tii cat mai mult eu zic sa te uiti la japoneze.

Alegerea e a ta.

  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
mitza91

Eu in locul tau as merge pe varianta facelift, mai ales daca ai spus ca ai gasit un a6 competition . Mi se pare destul de mult sa dai 50.000 euro dupa ce ai scos TVA. Daca mai pui 5000 euro, adica 55000euro plus tva poti sa cumperi o panamera din 2013-2014 S-4S cu motor de 3.0 benzina 420cp care parerea mea e peste audi cu mult din orice punct de vedere. Desigur alegerea iti apartine. Acuma numai tu stii exact ce iti doresti si care sunt criteriile de alegere a masinii pe care vrei sa o cumperi. Masina pe care ai gasit-o este foarte dotata oricum si arata impecabil. Nu cred ca este ceva ce ar putea cineva sa ii reproseze. Doar ca la banii astia, sunt si alte variante. 

Edited by mitza91

Share this post


Link to post
Share on other sites
benilika

@DRI@N ce ai facut cu masina ? ai luat`o ? si eu sunt in cautarea unui A6 cum te uiti tu dar la jumate din banii ce ii spuneai mai sus.

Eu nu gasesc niciunde o comparatie intre S-tronic si Tip-Tronic ... as merge pe S-Tronic daca as stii ca poate sa duca un soft stage 1 

Share this post


Link to post
Share on other sites
cezzzarica
On 6/18/2016 at 2:07 AM, SacreDro said:

Masina e o caruta cu cerculetele in fata, o sa afli asta mai tarziu cat timp o s-o tii. Stiu ca masina arata bine interior-exterior, ca are nspe mii de optiuni, dar daca te intereseaza ca s-o tii cat mai mult eu zic sa te uiti la japoneze.

Alegerea e a ta.

E normal sa fie caruta daca cumparati cele mai ieftine care le gasiti pe mobile (pe primele pagini). Am vazut ce cauta lumea la noi, vor de exemplu A5 la 10000 euro, e clar ce gasesti la 10000 - 15000 euro, mai bagi cel putin inca 10000 in ea ca s-o aduci cat de cat pe linia de plutire.

Share this post


Link to post
Share on other sites
emanoeladrian
6 hours ago, cezzzarica said:

E normal sa fie caruta daca cumparati cele mai ieftine care le gasiti pe mobile (pe primele pagini). Am vazut ce cauta lumea la noi, vor de exemplu A5 la 10000 euro, e clar ce gasesti la 10000 - 15000 euro, mai bagi cel putin inca 10000 in ea ca s-o aduci cat de cat pe linia de plutire.

E hai ca nici chiar asa ! Cine are timp sa caute si este in Germania poate sa gaseasca masina buna si cu 15.000-20.000 Euro. Este drept ca pretul sare exponential cand vine vorba de putini km la bord, chiar si modelele vechi isi adauga cateva sute sau mii.

Daca alegeti sa cumparati de la reprezentante atunci mai puneti in plus si adaosul lor care este consistent dar nu ai dureri de cap dupa aceea,majoritatea dand garantie.

Bafta in alegere si cumparare !

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebelushul

Salutare. 

As vrea sa imi achizitionez un A6 SH . Este vorba de un 3.0 cu 218 cai de la Weltauto cu 135.000km din 2015.

Ce ma ingrijoreaza este ca masina este plina de mizerie (ulei condensat ceva...) in locuri ciudate sub capota. Ma poate ajuta cineva cu mai multe cunostinte despre acest motor? Este ceva normal? 

Cineva m-a invatat sa scot busonul de ulei in timpul mersului sa verific daca scoate gaze. Scoate destul de multe. Nu stiu exact cat de ingrijorator este acest lucru. 

Estetic este ok cu exceptia unor bureti de la faruri despre care mi-au spus ca asa sunt multe din fabrica. Mie unul imi ridica niste semne de intrebare.

Ceva sfaturi? Pretul ar fi 31.000

laterale.jpg

buson.jpg

capota.jpg

far.jpg

840-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tavitara

cu mizeria sub capota , o fi avut ceva furtun de la intercooler fisurat

sub masina te-ai uitat cu atentie ? o picatura de ulei inseamna demontarea motorului si cutiei ptr un simering ...

la masina asta si pretul asta , tare deranjanta e probelema de la faruri

Share this post


Link to post
Share on other sites
emanoeladrian

Mai bine vii in Germania si iti iei una corecta. Eu te pot ajuta ca sunt aproape de dealer-ul asta. Uite aici :

https://autowichert.fahrzeug-vermarktung.de/w/list.html#page-1,10,brandModel,asc

sau aici :

https://autowichert.fahrzeug-vermarktung.de/w/list.html#page-3,10,brandModel,asc

 

Adrian E.

 

Edited by emanoeladrian

Share this post


Link to post
Share on other sites
D@ny
On 11/13/2018 at 8:48 AM, bebelushul said:

Salutare. 

As vrea sa imi achizitionez un A6 SH . Este vorba de un 3.0 cu 218 cai de la Weltauto cu 135.000km din 2015.

Ce ma ingrijoreaza este ca masina este plina de mizerie (ulei condensat ceva...).................

laterale.jpg

 

capota.jpg

 

 

Stai linistit, probabil ca masina a fost initial inmatriculata in DE sau poate a existat o informare de fabrica ca la anumite serii sa se greseze acele zone. Si eu am acelasi lucru la masina personala, cei de la Audi au confirmat ca in DE se efectueaza aceasta "gresare",  in zonele respective. De ce ... nu au stiut sa dea o explicatie plauzibila sau probabil ca stiau exact motivul dar au evitat elegant raspunsul. Ce sa spuna, ca de la frecare si apa rugineste ... ? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boditza

Iar buretii aceia sunt bucati de perii de la spalatorii automate. Este foarte discutata treaba asta pe forumurile din Germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri