Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Recommended Posts

Salut, nu sunt mecanic, insa uitandu-ma pe manualul de reparatie, ce ai incercuit tu acolo nu pare a avea legatura cu uleiul. Eu zic ca este senzorul G62 si are treaba cu lichidul de racire, deci ar putea sa nu fie ulei, ci antigel.

 

 

g62.png

g62-2.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
BeciAcustic

Salut, nu am nai discutat de ceva timp aici dar hai sa deschidem iar cutia pandorei.

Se pare ca a aparut un nou soft motor fata de ce avem majoritatea care am insistat cu update de soft.

Majoritatea avem versiunea 9692 care a rezolvat 90% din probleme daaaar a aparut 9832 care se pare ca rezolva 100% problema. A incercat cineva sa ceara acest update? Eu voi incepe demersurile catre Avia in cel mai scurt timp.

Las o poza de la o scanare cu OBD de pe un 1.5TSI.

1625386023498.jpg

Link to comment
Share on other sites

halamadrid

Multumesc pentru informatie.

O sa sun maine sa vad  daca e disponibila versiunea de soft, poate reusesc un update pana plec in concediu.

Cred ca 1.5 TSI 150 CP incearca sa bata recordul de cel mai resoftat motor din istorie.😀

 

Link to comment
Share on other sites

BeciAcustic

1.2 TSI din ce am citit a avut 6 update-uri la vremea lui. 

Oricum, nu ma intereseaza cate vor face dar macar sa rezolve 100%.

Te rog sa ne spui ce raspuns primesti, la ce reprezentanta si ce oras. SUCCES!

Link to comment
Share on other sites

Eu am 1.5 TSI 130cp, cod motor DACA.

Aveti idee daca pentru versiunea asta exista vreun update de soft? In unele cazuri exista si aici efectul acela de cangur.

Link to comment
Share on other sites

halamadrid

Pana cand reprezentantele transmit o informatie privind o noua versiune de soft la 1.5 TSI 150CP, o constatare proprie: la 10.000 km de la revizie, consumul de ulei e in acelasi  limite ca in cazul uleiului din fabrica, ~ 0.5 litri.

 

-ulei actual -Mobil1 0w20

-ulei din fabrica-habar n-am, presupun ca era Castrol/Shell.

Link to comment
Share on other sites

halamadrid
Quote

Buna ziua,

 

Pentru auto Skoda Octavia cu seria VIN : xxxxxxxxxx putem verifica disponibilitatea unei noi versiuni de soft doar facand o interogare in acest sens cu masina conectata, prin tester, la serverul producatorului.

Prin urmare, daca aveti anumite nemultumiri de functionarea autovehicului dumneavoastra, va asteptam sa reventi cu o solicitare pentru a efectua o programare service in scopul verificarii/remedierii situatiei prezente.

 

Va multumesc

Raspunsul primit de la reprezentanta la intrebarea mea privind existenta unui update la soft motor 1.5 TSI 150 CP.

Cum nu am timp acum doar pentru a verifica la fata locului, am sa aman putin  vizita pentru perioada post concediu, tot planuiam sa fac un schimb intermediar de ulei, deja si intervalul 20.000 km, la care am facut primul schimb,  mi se pare mare, o sa schimb la 15.000 km.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

La vizita facuta la reprezentanta ,cu ocazia unui schimb de ulei, nu s-a identificat ca fiind disponibila  o versiune de soft motor superioara fata de 9692, la care s-a facut aupdate in septembrie  2020.

 

Motorul merge excelent.

Edited by halamadrid
Link to comment
Share on other sites

Salut.
Aveti idee daca fixul de cangur pentru 1.5 TSI intra singur over the air sau trebuie sa ma duc la service?
Autoturismul este un B8 Facelift, Februarie 2020, inca mai patesc sa faca uneori.
Va multumesc pentru raspuns!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns, aveti idee in ce ban ma duce o actualizare de software motor?
 

Link to comment
Share on other sites

Este gratuita interventia daca este in garantie. Daca a iesit din garantie te costa 300lei.

Link to comment
Share on other sites

Mie mi se pare o mare măgărie să iei bani unui cetătean pentru a-i corecta ceea ce ai făcut greșit de la bun început. Oare vor fi oameni care să-i poarte prin judecăți?

Link to comment
Share on other sites

Este o magarie, dar suntem in Romania si nu ma mira nimic, necunoasterea se plateste scump aici.

Am fost la Serpico Craiova si nu mi-au zis nimic de firmwareul de motor, credeam ca imi intra automat prin wifi.
Inca mai patesc uneori sa ma bruscheze in viteza 1, urmeaza sa ma programez la Porsche Chiajna, o cunostinta mi-a zis ca i-au facut update si la senzorii de parcare pe un B8-Facelift 2020 Highline, eu am Advance.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cum mai stati cu consumul de ulei? 

Eu am un replacement car Audi cu 1.5TSI si in 2.600 km i-am completat 700ml de ulei. Este consum real deoarece am verificat uleiul cand am luat-o si era plin iar acum mi-a dat avertizare in bord si abia se mai vede uleiul pe joja. Masina are ~23.000 km.

Link to comment
Share on other sites

1.5 TSI pe Octavia 3FL, nu papa ulei, nu am completat niciodata. 27xxx km

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, akon said:

Cum mai stati cu consumul de ulei? 

Eu am un replacement car Audi cu 1.5TSI si in 2.600 km i-am completat 700ml de ulei. Este consum real deoarece am verificat uleiul cand am luat-o si era plin iar acum mi-a dat avertizare in bord si abia se mai vede uleiul pe joja. Masina are ~23.000 km.

Si mie mi-a dat, cica ar fi 1L la 30 de mii de km, eu am avut noroc si am facut revizia.

Link to comment
Share on other sites

1l la 15-30k nu e mult, ma intereseaza sa nu aiba toate acelasi obicei ca si aceasta masina. E ciudat totusi sa moara segmentii inainte de prima revizie chiar daca banui ca au dat in ea toti ciobanii.

Link to comment
Share on other sites

Consumul de ulei e ~0.5 litri/10.000 km.

 

Motorul are 36.500 km.

Link to comment
Share on other sites

La mine a aparut warningul dupa 13.500 kilometrii.

Din pacate cei de la Serpico Craiova nu au putut sa imi dea mai multe detalii, au spus ca probabil s-a pus mai putin din fabrica, dar banuiam ca se pierde putin.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am verificat cand am luat masina, intr-adevar, din fabrica nu vine pana pe maximul jojei, cel putin in cazul meu asa a fost. Am completat la 11000km cu 0.5l, pana aproape de maxim, probabil consumul de ulei a fost undeva in jur de 0.3l/10.000km.

 

 

Edited by vwmkv
Link to comment
Share on other sites

Q3 2019 ,primul schimb la 16.000 ,nu a cerut ulei ,nivelul spre minim

Urmatorul schimb dupa 14.000,nivelul la jumatate.

Ambele schimburi cu ravenol vse usvo 0w-20

Link to comment
Share on other sites

Salut, 

La carte scrie ca să facem rodajul și cei de la reprezentanta mi-au făcut precizarea asta, ca dacă țin cont de aceste aspecte nu va păpa ulei (nu depășesc 3000, accelerez progresiv, nu brusc pe pedala, iar pe autostrada nu depășesc viteza de 110km - e greu dar țin cont). 

Ati schimbat uleiul după 1.000 km?

As vrea, nu știu max la 1.500km, sa pun ravenol dar nu am văzut la reprezentanța pana acum ravenol. 

 

Link to comment
Share on other sites

De ce ai schimba un ulei de fabrica la 1000 de km?

Daca nu vrei schimb la 30.000 km, macar asteapta pana la 10-15.000 km.

Primul schimb l-am facut la 20.000 km.

Edited by halamadrid
Link to comment
Share on other sites

Pt 'pilitura span' etc

Ma rog sunt la 3 mașina și asa zic mecanicii, nu cei din reprezentanța, ca e rodat pe banc și atât nu sarcina și alte condiții trafic. 

Edited by dohc
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept