Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Recommended Posts

Q3 2019 ,1.5 DADA ,17.000 km ,prima revizie ,am verificat nivelul uleiului si era la jumatate (nu sa completat deloc)

Pana acum nici o problema.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 543
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BeciAcustic

    64

  • vizitator

    52

  • Abu

    50

  • dercos

    35

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eu zic ca va "cocsati" prea tare....?  ca "m-a depasit Hiluxu' "   sau Honda sau Loganu sau mama naibii stie ce Astra F din '97....Mi se pare ca TSI-ul e orientat mai mult spre economie/emisii reduse.

Nu e nici o problema bro, ai incredere in producator. De la 14 la 30.000km cu uleiul asta mai completezi de 2 ori ?. Asa ca sa-ti iei cu tine 1-2 litri pt completat.   Pe scurt, ca nu e nici

Posted Images

Nu toate motoarele Vag mananca ulei..spre ex 1,2 TSI nu mi-a mancat ulei niciodata, (in afara de situatia in care pierde pe undeva).

1.5 TSI in prezent nu mai smuceste la pornire. Am fost la test drive cu Skoda Ctavia 4 si smuceala nu mai exista (in schimb motorul este cam zgomotos si pe O4, ca un mic diesel).

Link to post
Share on other sites

Dupa aproape 70.000 cu 1.5tsi 150 cp cu filtru debparticule pot spune doar ca de principiu sunt multumit.

0 probleme(aici includem ca nici smucitura din tr1 nu e prezenta posibil datorita cutiei dsg)

Consum ulei- cam intre 0.5 si 1l intre revizii. Acestea au fost facute la 27-28.000km

Consum benzina-medie 8-9% in functie de stilul de mers.

Daca vrei consum mic se poate. Am scos si sub 6 extraurban dar uzual nu e stilul meu obisnuit de condus.

Regim 2 cilindri-sesizabil doar in bord.

Ce ma nemultumeste este lag-ul la accelerare. Ori electronica motorului ori softul cutiei fac astfel incat sa trebuiasca sa anticipezi accelerarile fortate. Dar nu este un mare impediment.

Daca va fi sa raman cu masina dupa perioada de garantie probabil voi face soft. Pentru un suv e putin la limita cuplul si puterea. 

Edited by Sop
Link to post
Share on other sites

1.5 tsi cu filtru de particule

Pana la prima revizie,  facuta la cerere la 20.000 km, a consumat ~700 ml ulei.

 

Dupa update-ul  de soft nu mai smunceste  la plecarea de pe loc decat putin, insesizabil aproape.

 

Consumul e in limite normale 9-10% urban, 6% extraurban, chiar sub 6% daca se merge mai lejer.

 

 

Link to post
Share on other sites

La mine s-a aprins martorul de ulei la 14000km, dar smucitul se manifesta rar. Trecerea in regimul de mers in doi cilindri se simte foarte putin prin faptul ca in doi cilindri motorul nu e la fel de bine echilibrat ca atunci cand merge in patru, dar trebuie sa fii atent pentru asta. Acel lag la accelerare apare mai pregnant daca se accelereaza plecand din modul de functionare in doi cilindri, dar l-am simtit doar pe coborarile din zona de munte, cand merg fara sa accelerez cativa kilometri. La drum lung, in conditii normale, lag-ul nu pune probleme, iar in Sport motorul se misca foarte, foarte bine pentru cilindreea lui.

Consumul e cel din imagine, majoritar extraurban si zone de munte cu multe urcari si coborari.

20201122_161152.jpg

Link to post
Share on other sites

Mie nu mi se pare ca are lag la accelerare, trebuie insa apreciat in mod obiectiv puterea motorului si masa masinii, n are cum sa fie racheta acest motor...

Sunt curios cum se comporta cel de 1 litru montat pe un G8...

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

Defapt nu e doar o curiozitate, ma gandeam ca la urmatoarea masina de oras, aproape numai in oras, sa incerc si motorul de 1 litru, numai ca sa nu fie cam greu golful pt 1 litru, desi zic tot eu ca producatorul a prevazut asta si nu cred ca ar da in nas la demaraje, defapt diferenta de putere dintre ele nici n ar fi mare, 110 fata de 130...

Link to post
Share on other sites

Intre 1.0 TSI si 1.5TSI 130CP, diferentele sunt foarte mici si doar la turatii inalte. Motoarele au acelasi cuplu maxim.

Link to post
Share on other sites

Zicea cineva ca cel de 1 litru face ca o ascutitoare la turatii mici, in oras, insa nici cel de 1,5 nu e silentios la turatii mici... Ar mai fi vibratiile, instabilitatile inerente motorului in 3 cilindrii, dar probabil sunt rezolvate deja, si ma gandeam ca pt o masina de buget, care circula numai in oras, ar merge si cel de 1 litru, la mine diferenta de pret nu a fost mare intre ele, circa 1100 de euro si de aceea am ales 1,5 fara sa ma mai gandesc prea mult.

Link to post
Share on other sites

Haideti sa nu facem un Versus intre 1.5 TSI si 1.0 TSI aici. Multumesc!

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, traffictours said:

Mie nu mi se pare ca are lag la accelerare, trebuie insa apreciat in mod obiectiv puterea motorului si masa masinii, n are cum sa fie racheta acest motor...

Sunt curios cum se comporta cel de 1 litru montat pe un G8...

1.5 tsi are lag la accelerare, care insa nu se simte deloc in modu sport. Insa, in modul normal si eco, il simti din plin, ma ales la turatii mici.

Cat despre 1.0 TSI este mort la turatii mici (cel putin pe Octava), nu il recomand. Te rogi de el in oras sa mearga. 

Link to post
Share on other sites

Chiar asa de important e modu ala sport care pe Life nu e? Nu ma pot pronunta, dar parca nu mi vine a crede ca pe normal se simte lag, ceea ce eu nu l simt, desi e f relativ ce si cum simte fiecare, iar pe sport nu se simte deloc, devine motoru racheta... Ma rog, nu ma contrazic, dar imi vine greu sa cred, insa acord credit celor ce au incercat.

Daca asa e, atunci producatorul a fortat(intrun mod delicat, totusi) cumparatorul inspre Style, pt ca 154 de euro ar fi meritat optiunea asta daca intradevar devine motorul mai sprinten intrun mod asa de evident...

Adica daca apesi mai tare pe acceleratie sa se injecteze mai multa benzina nu e bine, iti trebuie neaparat nush ce control electronic pe pedala ca sa senfiga masina? S-ar justifica controlul electronic doar pt economia de combustibil, insa na, e doar o parere.

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

Da, e o diferenta mare intre modul Normal si Sport tocmai la mersul normal, incepand de la plecarile de pe loc si terminand cu accelerarile obisnuite. Tocmai aici e cheia intelegerii acestui optional, obtii performante mai bune si confort, pentru ca nu trebuie sa turezi la fel de mult motorul. Desigur, cand accelerezi la podea, diferentele sunt mai mici, spre 0.

In plus, cu modurile de conducere poti selecta si taria directiei, eu o tin numai pe sport, pentru ca standard e mult prea usoara.

Link to post
Share on other sites

Nu era vorba de accelerat la podea, benzina e destul de scumpa, insa e bine ca si face treaba acest optional, dar cu un consum de combustibil ceva mai mare, asadar la plecarile de pe loc si la demaraje prin oras face banii, cum s ar zice... 

Faptul ca nu se tureaza inutil motorul e un mare plus, prin apasarea pe pedala nu ai cum sa eviti asta...

Eu sincer am crezut ca i un gadget al producatorului, nu am crezut ca e ceva asa de revolutionar, bine, nici acum nu cred asta, numai ca acord credit celor care au postat, ei au probat optiunea, eu nu, si nici n as fi luat Style numai pt asta pt ca nu de Style am eu nevoie de la aceasta masina, si nici mult peste 20 mii de euro eu nu dau pe un Golf. Cam 20 e maxim. E parerea mea, subiectiva sau nu, deja ma bucur ca nam luat navigatia, astia ne tin in case pe ani de zile, dupa cum se vede...

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

Tocmai ca nu creste neaparat consumul, eu nu am observat diferente la drum lung. Insa vorbesc de condus normal, unde te ajuta sa depasesti mai relaxat intr-o treapta superioara, la turatie mai joasa, nu de mers in forta.

Link to post
Share on other sites

Ei acuma n o face perpetuum mobile pe optiunea asta, ca incepe sa mi scada increderea in ea, bineinteles ca creste consumu, se injecteaza mai multa benzina, nare cum sa nu creasca, creste insa si confortul, creste eficienta, siguranta, insa, te rog eu, n o face perpetuum mobile...

Treptele de viteza sunt oricum foarte lungi...

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

La Leon am mers vreo 2 ani doar in Sport. Dupa ce m-am obisnuit, intr-un final, cu Normal sau Neutru sau cum se numea, si consumul a scazut cu 0.5 l/100 Km extra-urban. In oras oscileaza prea mult, in functie de trafic si restul, ca sa pot observa ceva diferente.

Link to post
Share on other sites

0,5 l/100km e mult, in principiu, daca insa optiunea functioneaza in mod evident nu mai e asa de mult, mai ales ca ai posibilitatea sa alegi atunci cand masina e dotata si cu asa ceva, insa bineinteles ca se confirma inca o data ca orice performanta a masinii are si un cost corespunzator, in cazu asta si un consum suplimentar de combustibil. Eu la 154 de euro as fi luato chiar si ca un gadget pt ca imi sporea valoarea de revanzare a masinii, insa la Life nu e aceasta optiune decat cuplata cu DCC pe la 900 si ceva de euro. Pe mine nu ma intereseaza ca golful meu sa se coboare cu 1 cm, la ce drumuri avem e deja cam joasa, in fata, pe cine intereseaza, o cumpara, o adauga ca si optiune.

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Adi_vw
      By Adi_vw
      A încercat cineva schimbarea răspunsului pedalei de accelerație asa cum zice aici? După grafice e o diferență atât la timpul de întârziere al clapetei de admisie cât și al amplitudinii. 
      https://forums.vwvortex.com/showthread.php?9261103-OBD-Eleven-mod-to-improve-throttle-response&p=113899735&viewfull=1#/topics/9261103?page=5
    • Adi_vw
      By Adi_vw
      La inceputul saptamanii am reusit sa ridicam masina de la dealer.

      Seat Leon Style 1.5tsi 96KW cu urmatoarele dotari:
      1. pachet enjoy style
      alarma; full link;  media system plus; oglinzi pliabile; pachet iarna; senzori de parcare fata si spate. 2. confort style
      oglinda heliomata; senzori de lumina si ploaie; faruri cu functie coming/leaving home Surpriza placuta a fost ca a venit cu roata de rezerva de uz temporar.
      Momentan avem in jur de 30km, toti facuti in oras din pacate, dar fara a depasi 3000rpm. Urmeaza sa-i facem rodajul pentru 1500-2000km. Sunt curios cum se simte dupa ce se mai lasa putin motorul.
      Consumul e surprinzator de bun avand in vedere ca motorul e nou. Am reusit sa scot aproximativ 7.3% pe un drum de 8km in oras, fara a merge subturat si fara a folosi sistemul start-stop. E drept ca acum e destul de liber orasul, dar in aceleasi conditii cu Golf 6-le diesel n-as fi scazut sub 6-6.5%.
      Am observat ca in oras merge foarte mult in 2 cilindrii, dar schimbarile intre 2 si 4 cilindrii sunt insesizabile. 

      Urmeaza covorase de cauciuc, folie ppf pe faruri si probabil folie pe geamuri.





    • Bogdan_DD
      By Bogdan_DD
      Salut! Urmaresc forumul de ceva ani buni si a venit momentul sa imi prezint masina.
      Este un Golf 6 1.4 TSI 122 cp Highline din 2011, cod motor CAXA, M6.
      Are la momentul actual 54.400 km. A fost masina tatalui meu, achizitionata de noua, iar acum la reintoarcerea mea in tara am preluat-o eu.
       
      Din dotari mentionez:
      -Highline
      -privacy glass
      -footwell lights
      -volan multifunctional
      -RCD 510 cu camera pentru marche arrierre
      -tempomat
      -coming home leaving home
      -oglinda retrovizoare heliomata
      -climatronic
      -proiectoare cu functie cornering
      -jante aliaj Atlanta de 16” cu pneuri Micheline Primacy 4 205/55/16
      -faruri OSRAM XENARC chrome edition
       
      In afara de cauciucuri noi, farurile OSRAM si o baterie noua masina nu a primit decat reviziile anuale cu schimburile de rigoare; nicio problema pana acum. Parcata doar in garaj subteran, acum la curte. 
      Sunt foarte multumit de ea, probabil urmatorul pas vor fi stopuri LED tot de la OSRAM in momentul in care vor fi lansate.
       
       





  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri