Jump to content

Noul motor 1.5 TSI


Iulian M
 Share

Postare recomandată

Legat de mersul neregulat la relanti, ati incercat o pornire cu compresorul de clima oprit? Vad ca face la cateva secunde dupa pornire, taman atunci cand ar trebuie sa intre si clima. 

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nicio diferenta intre pornire cu AC cuplat sau decuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 06.04.2020 at 22:02, Vlad48 a scris:

@petermed 

Salut. Ce varianta de 1.5 TSI este? 130 sau 150 cp?

Ai avut pana la km acestia vreo problema, ma refer aici la consum de ulei sau antigel sau orice altfel de problema.

Scuze pentru întârziere....

1.5 tsi 150 CP, cutie manuală.

Până acum am schimbat, pe garanție, ambii cilindri de ambreiaj (cel de la pedală - pe la 90.000 și cel din motor - la 115.000), iar de curând, la 128.000 am schimbat pompa de apă (mașină ieșise din garanție, 1400 Ron la dealer).

În rest am mai completat ocazional cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Vin si eu cu ceva informatii sper eu ajutătoare. Masina in cauza vw golf 7.5 1.5 Tsi act 130 cp, cutie de viteze manuala, an de fabricație 2018, achiziționata in vara 2019 

kilometrii actuali ~14.000 efectuați cam 50/50% urban/extraurban. 

Pana acum nu am evidențiat efectul de kangur foarte pronunțat, parca e ceva la plecarea de pe loc dar nu e deranjant incat sa simt nevoia unei vizite in service sau sa fiu nemulțumit de motor.

Avand in vedere istoricul bogat vw asupra consumului de ulei al motoarelor tsi/TFSI verific des joja de ulei si este ok pana acum, nu am completat deloc cu ulei si nici nu cred ca o sa fie nevoie pana la 20.000 km cand intenționez sa merg la revizie.

In ceea ce privește consumul, in oras la orele aglomerate 10l/100 km (nu am reusit sa scad sunt acest nr) iar noaptea cand este mai liber 7l/100 km. Extraurban 5.6l/100km la o viteza medie de 56km/h, mers in limitele legale ale drumurilor, in spera dn si autostrada cu 2 pers in masina si bagaje.

Nu am consemnat niciodata modificari ala mersului motorului atunci cand trece din 4 in 2 cilindri, imi dau seama doar pentru ca apare simbolul eco in bord.

In ceea ce privește puterea motorului nu o pot compara cu alte motorizări deoarece nu am mers si cu alt timp de motorizare in afara de 1.9 TDI si arunci comparația nu e relevantă. Nu sunt un sofer foarte agresiv deci prin urmare 130 Hp si 200 cuplu pentru mine sunt arhisuficienti pentru Depășiri, desi daca vrei ceva mai sprinten poate trebuie sa te uiti la cel de 150 cp in special pentru cuplu 

Ca sfat pentru cei isi doresc sa achiziționeze acest motor ar fi sa aleagă cutia de viteze automata cred ca se schimba cu totul comportamentul mașinii de asemenea sa bifeze modurile de conducere. Din pacate eu nu am putut intervenii, masina am luat-o de pe stoc si nu am putut pune obtiuni.

de asemenea nu m-a sunat nimeni de la reprezentata pentru un eventual update de soft 

Sper ca au fost de folos informatile si conduceti prudent. ?

 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu revizia am cerut un update de soft.

Dupa o zi  de mers prin oras am remarcat faptul ca trebuie sa compensez mai putin din ambreiaj decat inainte de update, pentru o plecare lina.

1.5tsi livrat mai 2019- 20.000 km la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, halamadrid a scris:

1.5tsi livrat mai 2019- 20.000 km la bord

Ce varianta ai 130cp sau 150cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Octavia 3 nu cred ca s-a pus varianta de 96kW, deci e vorba despre varianta de 150cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect! Vina mea. Am intrat pe mobil, unde nu vad direct ce tip de masina are. Daca m-as fi uitat la detalii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/1/2020 at 3:36 PM, BeciAcustic said:

Ai idee ce versiune de soft ti-au pus acum?

9692 e noua versiune.

 

Din uzina venise cu versiunea 6084.

Exista un TPI-2050744/12-botezata "Smuncituri ale motorului".

 

 

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9692 am si eu dar cineva spunea ca ar fi aparut 9834. Eu am avut din fabrica ceva cu 5xxx si facea rau dar cu 9692 si benzina max motion 100 e chiar ok :)

TPI-2050744/12 de unde ai aflat? Ai citit pe foile pe care ti le-a dat sa le semnezi?

Modificat de BeciAcustic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca difera versiunea de software de la un model la altul, gen de la Octavia la Superb? Sau motorul fiind acelasi si soft-ul va fi la fel? Eu la superb care a venit in iulie am "Software version: 9598", dar nu se simnt acele smuncituri de care se tot vorbesc, cel putin pana acum in cei 3000km facuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar niste mentiuni pe  factura, la final,  cu operatiunile facute la masina/constatarile lor (am pus scan).

 

Quote

9692 am si eu dar cineva spunea ca ar fi aparut 9834.

Eu am facut revizia pe 31.08.2020,  deci in reprezentante inca nu au versiunea 9834.

 

Si cu 6084 smuncea binisor, pana te inveti cu naravul. Cu noua versiune de soft e mult mai ok, chiar si  si pentru un sofer neobisnuit cu motorizarea.

 

scan0266.pdf

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doggy: modelele de masini fiind diferite, si softurile ar trebui sa fie diferite. Eu zic ca Superb si Octavia III au softuri diferite, chiar daca e vorba de aceiasi motorizare.

@Vlad48: 1.5 TSI 130 CP nu (prea) tremura la plecarea de pe loc, nu am auzit sa fie vreun update de  soft si pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vizitator Detin Leon cu 1.5TSI 130CP si cand masina e rece are o usoara ezitare la plecare de pe loc. E adevarat, nu foarte deranjant.

Modificat de Rave
Renunta la quote, sunt pedepsite de regulament, foloseste tag-uri cum am facut eu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la rece ai probleme? La mine se manifesta si in mers, ezitari clare in accelerare. Ce am observat, insa nu bag mana in foc, dimineata cand e mai rece si merg fara AC fenomenul parca nu se manifesta asa tare, in schimb cand e cald afara si e AC-ul pornit dureaza cam 2-3 secunde pana incepe sa traga. O sa ajung pe la reprezentanta saptamana asta si o sa aduc la cunostinta problema, totusi nu mi se pare un comportament normal, mai ales ca in majoritatea cazurilor cand se intampla nici macar nu e ACT-ul activ, deci exclud timpul de trecere din 2 in 4. Nu are legatura cu benzina, am pus de toate si face la fel.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt momente in care sunt anumite ezitari pe accelerare, dar nu se intampla mereu. Eu am intrebat la reprezentante si cica nu este update de soft pentru codul motor DACA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O replica clasica, multi au avut acest raspuns dar totusi softul exista. Mergi cu ce a pus @halamadrid mai sus dar decupat sa se vada doar TPI si versiune de soft, ca sa ai justificare la ceea ce vrei sa faci. Nu e normal, dar daca altfel nu se implica poti apela si la astfel de metode.

Modificat de BeciAcustic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am specificat TPI-ul respectiv si la Metrotehnica si la PBV si au spun ca updateul este valabil doar pentru varianta de 150CP,nu si pentru cea de 130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzele mele, nu mi-am dat seama ca vorbesti de versiunea 130CP. Corect, softul este doar pentru versiunea de 150CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nicutgeorge@gmail.com

am facut update de soft in luna iulie 2020 si  s a rezolvat problema cu plecarea in suturi. golf 1.5tsi manuala 23000km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne spui ce versiune de soft ai acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am sa va relatez cateva patanii intampinate la acest model de motorizare. (1.5 tsi 150 cp) A fost achiziționată in martie 2019, de la PV1, undeva in jur de 3500 km la pornire s a aprins martorul EPC, iar sunetul motorului era unul defectuos efectiv se auzea de parca era vreun furtun spart in momentul cand turam motorul, iar la relanti sunetul era comparabil ca al unui motor diesel. Aceeasi eroare la repornire. Desfasurarea actiunii a fost urmatoarea, m am programat in service, m au sunat cei de acolo spunandu-mi ca masina este gata si ca nu are nimic..nemaiavând aceasta eroare in momentul cand am ridicat o din service, toate bune si frumoase in aprox 500 de km aceeasi poveste. Atitudinea mea de aceasta data a fost una putin mai agresiva vis a vis de cei de la service, de aceasta data mi s a spus ca am " probleme " la injectorul nr. 3..au verificat cablajul electric al injectorului, functionalitatea s.a. In a 3 zi mi s a comunicat faptul ca exista la nivel mondial cateva cazuri cu aceeasi problema, rezolvarea a fost update de soft al injectorului, de atunci masina funcționează ireproșabil. 

Am sesizat la randul meu aceea " smuceala " in treapta 1 la plecare. Nu simt vreo diferenta la intrarea sistemului de ACT. 

Cunoastem cu totii consumul de ulei al motorului al motoarelor pe benzina a celor de la Vag, la aprox 16 000 de km s a aprins martorul de ulei, am completat cu ulei 5w 30 cumparat din reprezentata cu cca 250 ml, nivelul uleiului era din nou la jumatate, doar ca in 150 200 de km s a aprins din nou, din nou nivelul uleiului era aproape de minim,iar de aceasta data am completat cca 300 ml de ulei. Menționez faptul ca din 16 500 de km cat are masina in momentul de fata 13 - 14 000 sunt facuti extraurban, fiind o mașina utilizata in weekend si concedii. 

 

A mai imtampinat cineva aceasta problema?

 

Imi cer scuze daca nu am folosit termenii corecți in exprimarea mea. 

 

Modificat de AndreiDBR
Greseala de scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Problema cu injectorul nu am avut

2. Smucirea o aveam toti din fabrica dar cu update de soft se rezolva.

3. Am 18000km nu a papat gram de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!