Jump to content

Probleme scanteie


althomas
 Share

Postare recomandată

Am un prieten care nu se poate plimba cu broasca.

Porneste la sfert, o scoate din garaj, dupa ce se incalzeste putin motorul, se opreste si nu mai da scanteie la pistonul 1 si 2.

Daca se raceste motorul, o ia la sfert........ si o baga in garaj.

A schimbat fise, bujii, capac delcou, platina - ca era pe Gotronic.

Are compresie pe toate pistoanele cam la fel, ca a si segmentat motorul intre timp - si tot asa face.

Idei de rezolvare a rebusului ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate lipsa scanteii este o pista falsa si doar i s-a parut ca nu mai da scanteie la cald. Daca este o problema ca baga prea multa benzina? Socul tras permanent, plutitor in carburator spart? In cazul asta porneste la rece si se ineaca la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge la cald in 2 bujii , cu intreruperi. La verificarea bujiilor , 1si 2 sunt ude, 3 si 4 ok. Deci acolo e problema, la 1 si 2 .

Merg deseara sa vad si eu , dar ma mai incarcam cu idei.

Alta ordine de idei : am pus un carburator -pe un motor in probe-  dupa ce l-am suflat si curatat .

A pornit motorul, dar a inceput sa iasa benzina prin tevusca mica care vine dinspre camera de benzina - ca un supraplin. ( poza) luata de pe net

Am uitat sa pun ceva, sau ce  are ?   

11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ricacristea

aia comunica in camera de nivel constant, presupun ca nu inchide poantoul si de aici problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Sau este spart plutitorul (plin cu benzina). Sau nu este bine reglat nivelul. 

  Totusi, in timpul functionarii motorului este normal sa vina benzina pulverizata prin tevusca aia-tub venturi. Altfel nici nu ar functiona masina.

   Daca bujiile sunt ude, nu poti trage concluzia ca nu au scanteie. Se ineaca cu benzina si se uda.Clapeta de soc este complet deschisa la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad cum ar putea sa aiba scanteie doar pe 3 si 4 cand e cald motorul si sa nu mai dea la pistoanele 1 si 2 ....nu cred sa fie de la partea electrica ci doar ceva mecanic....sau pt ca 1 si 2 sunt in spate spre volant, au fisele lungi care pot fura curent daca sunt vechi. Parerea mea este :

1-reglaj la culbutori defectuos

2 - ai ceva pb la admisie (trage aer fals la 1 si 2)

3 - e ceva obturat la admisie sau evacuare la 1 si 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema cu benzina ce dadea prin tevusca incercuita - era blocat pe deschis cuiul pontou, ca nu se mai ridica plutitorul.

Cred ca la montaj s-a omis ceva, trebuie desfacut motorul din nou pe partea aia; cu toate ca asta a fost motivul de a desfacut motorul prima data.

Fisele sunt noi, 2 seturi aceleasi probleme. Sa termin cu ale mele si ma bag sa vedem ce are motorul prietenului, pana sa-l desfaca bucati.

Multumesc la toti pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mare lucru era sa sufli cu gura pe teava de benzina inainte de a monta carburatorul si sa ridici plutitorul cu mana ca sa vezi daca inchide cuiul poantou? Si daca inchide, trebuie reglat cand inchide. Pentru a regla nivelul benzinei in camera de nivel constant, trebuie sa reglezi plutitorul. Reglajul plutitorului presupune distanta intre plutitor si capac in cele doua pozitii ale cuiului poantou, inchis si maxim deschis. Cel putin asa stiam de la carburatorul de Dacia 1300. Acolo erau distantele de 7 si 13 mm fata de capac. Nu stiu cat este la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde bagi mana sa ridici plutitorul, ca ala e in camera de benzina . Am verificat cuiul pontou inainte de a-l monta si era ok - altfel se verifica nu cu mana.

Se intoarce capacul invers si se trage aer sa-ti ramana limba acolo = vid. Poate ca la Dacie era cu mana, ca parca  plutitorul e "legat" de capac

Culmea e ca nu mai era benzina deloc in camera, ultimele picaturi refulasera pe tevusca - adica nici pompa de benzina nu baga .

Nu ma dau mare mecanic, dar alfabetul mecanicii il stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre! patit si eu ceva similar. zi-i sa schimbe bobina de inductie. aia e buba. se incinge ca are spire in scurt si la cald "da scantei" numa' cand vrea ea ;)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rezolvat problema. A vandut motorul .:biggrin:

Are alta belea pe cap acum - reface de la 0 un motor de 1600cmc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asteptam sa ne dam cu parerea si la asta......... :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin::biggrin::biggrin:

asta e gen:

"- scartzaie ceva la roata stanga fata

- vezi ca e de la motor. da-l   jos!!!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost pe bune toata povestea. Cine a cautat pe olx a vazut la vanzare un motor de pe o broasca verde - carcasa turbinei era verde, si aparatoare de crom pe fulii. Masina a fost a mea candva, dar motorul era tipla.

Omul a luat un motor de 1600 bucati sa-l refaca, sa aiba cativa ponei in plus la tigaie, si nu s-a mai obosit sa-i dea de cap la asta de 1200.

Norocul lui ca a gasit client si a scapat de belea. Poate la noul proprietar va merge bine .

Deci, mai bine sa nu mai intreb ptr altii, ca eu raman cu " laudele ".

9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!