Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg

Recommended Posts

  • Replies 13k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    1139

  • F l o r i n

    920

  • spido

    530

  • andrei_221

    400

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da dragule, si am cautat acest specific code prin online.   Un cod similar gasit pe un alt forum. Rugamintea mea era sa aflu o parere vis-a-vis de o interpretare a codului, nu sa aflu

Daca te intereseaza ce problema ai la motor fa o diagnoza cu vcds ,cat despre lipsa calibrarii geamului....chiar imi pierd timpul degeaba . Ca sa interpretezi o eroare e nevoie de toate detaliile

Nu de la baza radiatorului....de lângă termostat (pe langa alternator )este pus pe bifurcația termostatului undeva sub el 

Posted Images

salut,

ma tenteaza un Obdeleven (pentru comoditate - Android)

dar am citit pe undeva ca e "pistol cu apa" pe langa VCDS

Scopul: sa fie acolo, o fi nevoie odata, curiozitate ...:)

 

deci sa iau sau e doar marketing?

 

scuze daca e offtopic!

Link to post
Share on other sites

 

Acesta este topicul, postează acolo

Link to post
Share on other sites
F l o r i n
13 hours ago, dansysro said:

salut,

ma tenteaza un Obdeleven (pentru comoditate - Android)

dar am citit pe undeva ca e "pistol cu apa" pe langa VCDS

Scopul: sa fie acolo, o fi nevoie odata, curiozitate ...:)

 

deci sa iau sau e doar marketing?

 

scuze daca e offtopic!

daca folosesti pt scanare erori, anumite codari, este ok si acesta.

Diferența de bani nu este pistol cu apa....avand in vedere cat costa un vcds original unlimited

Link to post
Share on other sites
raduradu81

Salut,

Am scanat si eu batranul Passat de erori si am vreo cateva.

Ma lamureste cineva ce trebuie schimbat pe la ea? :)

Multumesc!

 

 

Numar VIN: WVWZZZ3BZ1E219008   rulaj: 263680km
-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automata        Eticheta: ROJ\3Bx-907-044.clb
   Numar VAG: 3B1 907 044 H
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0003  
   Codare: 17000
   Atelier: WSC 05311  
   VCID: 2643439FC2E704B650-5178

1 cod a gasit:
01273 - Suflantã aer proaspãt (V2) 
            35-10 - Elaborare coduri necunoscuta - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\3B0-920-xx5-17.clb
   Numar VAG: 3B0 920 825 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Codare: 05125
   Atelier: WSC 00186  
   VCID: 204F5587A0C3EA862A-515A
   WVWZZZ3BZ1E219008     VWZ7Z0A3379189

1 cod a gasit:
01177 - Modul comandã motor 
            64-10 - Momentan neaccesibil - intermitent

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\1C0-959-799.clb
   Numar VAG: 1C0 959 799 B
   Component: 10 Komfortgerát HLO 0002  
   Codare: 00259
   Atelier: WSC 05311  
   VCID: 366393DF12477436E0-4B32

   Subsistem 1 - Numar VAG: 1C1959801
   Component: 10 Tõrsteuer.FS     0001  

   Subsistem 2 - Numar VAG: 1C1959802
   Component: 10 Tõrsteuer.BF     0001  

   Subsistem 3 - Numar VAG: 1C0959811
   Component: 10 Tõrsteuer.HL     0001  

   Subsistem 4 - Numar VAG: 1C0959812
   Component: 10 Tõrsteuer.HR     0001  

1 cod a gasit:
00931 - Unitate închidere (F223) dreapta spate 
            27-00 - Semnal neplauzibil

Link to post
Share on other sites

Ceva probleme cu aeroterma si o broasca spate. Intai schimba interfata cu care ai facut diagnoza...asta e veche si clona.

Link to post
Share on other sites
sankigolfu

salut am un golf 7 2.0 150cp euro6, si am o problema de cand am masina de 1 an, nu se intampla zilnic ff rar si nu conteaza daca e zi noapte daca motoru ii cald daca ii rece, cand pornesc 

puteti observa cum face imi da erroare start stop-ul pana repornesc masina.Astazi am patit lafel dar cand stationam imi tremura efectiv toata masina destul de tare pana am repornit o. tin sa mentionez ca am schimbat sezoru de la axele cu came cel care este sus foarte usor de schimbat.

Capture.PNG

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Problema este mecanica, de la variatorul axei cu came.

Link to post
Share on other sites
Razvan Matei
On 9/7/2020 at 12:51 PM, Razvan Matei said:

Cablajul este ok,am schimbat electrovalva,aceeasi eroare.

Alte idei?

Dupa o verificare muult mai amanuntita am descoperit ca este cablajul.S-a lipit,montat electrovalva veche inapoi si check engine-ul a disparut.

 

ACUM dupa 400km si o noua scanare vad ca au aparut alte erori,iar o data cu ele si martorul de filtru de particule care dispare atunci cand iau contactul si repornesc masina.Cumva este o problema tot din cablaj?

 

Va atasez poze sa intelegi exact despre ce erori este vorba.

 

Si o intrebare pt domnul Florin care mereu m-a ajutat😃,acea valoare la dpf "press. difference offset" nu este cam mare? Acum cateva luni valoarea in acea casuta era 2.55.Are legatura valorea marita cu acea eroare "exhaust pressure sensor 1"?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 9/11/2020 at 1:27 AM, Dolfin said:

Sa ne spui cum s-a rezolvat, sa invatam din experienta ta.

 

Inlocuit lampa indicator airbag passager (setul ala de butoane de deasupra touchscreenului) ... 500 km facuti de atunci ..... 0 defecte.

Link to post
Share on other sites

@uratzelul_flo
 revino la setarea originala si vezi daca dispare. Grija mare cu clonele. Fac probleme la codari!

@cascadoru
a fost cum am zis eu. Nu era de la oxidare conector modul airbag. Am mai gasit cu problema asta si s-a inlocuit lampa.

Link to post
Share on other sites
uratzelul_flo

Codarea am facut_o cu un launch.Asa o sa fac.Ms

Link to post
Share on other sites

Salut. Martorii abs, esp, alte pericole aprinse in bord si eroarea asta aparute din senin. Se sterge, dar apare cand trec peste 20 km/h. Nu am alte erori pe alte module.

Masina e o Skoda Octavia 2 2009

1754937837_Screenshot(42).thumb.png.e4e4edeaa3b43fcaa37a64f2549d6088.png

 

Edited by atv_mihai
photo update
Link to post
Share on other sites

Schimba pompa Abs. Nu ai alta solutie din pacate.

Link to post
Share on other sites

Pompa sau doar modulul?

Link to post
Share on other sites

Pompa cu modul cu tot SH. Modul- nu gasesti separat decat la reprezentanta. Si o sa ai un soc la aflarea pretului..

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

poti schimba numai electronica de pe ea, daca vrei sa pastrezi hidraulica ta

Link to post
Share on other sites

Va salut, intampin urmatoarele erori la o skoda octavia 1 ALH ! Mult fum, acceleratie greoaie, da sa moara, nu trage deloc , se opreste motorul.

 

5 Faults Found:

9 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

7 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

0 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

1 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

7 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

 

Eu  cred ca este din  ECU , totusi , am demontat mufa calculatorului si am verificat contintinuitatea firelor , si am dat un spray de contact, masina si-a revenit , dupa aceea iar s-a manifestat la fel, deci cred ca a fost coincidenta, pentru ca defectul se manifesta intermitent, asa cum spun si erorile..

 

Din ce am gasit tot aici pe forum ,trebuie facute lipiturile de la acel mic circuit integrat "driver ecu" sau chiar inlocuit acel IC , pana o sa desfac calculatorul, cunoaste cineva ce model de  "driver" are calculatorul de ALH? Va multumesc!

Edited by nestea17
Link to post
Share on other sites

@nestea17

Mutat postarea aici pentru că tu ai postat în topicul similar de la motoare pe benzină.

Eu zic să verifici cablajul prima dată pentru că acele componente care dau erori au alimentare comună prin aceeşi siguranţă (releul este prin alta). Ţi-am ataşat ce ai nevoie să verifici, vezi că pe schemă zice prin ce mufă merge fiecare fir, ce culoare are, etc.

 

Octavia ALH.pdf

Octavia ALH sigurante.pdf

Link to post
Share on other sites

@lupo_bv mulțumesc pentru răspuns, chiar nu știu ce să îi mai fac , aseară am lucrat pe "bâjbâite" pentru că nu am găsit nici o schemă, între timp am mai găsit o postare cu pățania unui băiat care tot așa spune, că a fost de la calculatorul motorului,  verific astazi instalația electrică mai amănunțit

Edited by nestea17
Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu o problema la un Polo 6C133V CUSB 2015

 

am incercat sa fortez dezactivarea functiei start/stop urmarind un clip video in care modifici valoarea voltajului pe molulul 19. CAN

de la 7.6 V la 12 V

 

dupa, am probat masina, este dotata cu senzor de lumina si ploaie, dupa 2 3 minute s-a oprit brutsc timp de 2 3 secunde tot ce tine de parte electrica la masina...motorul nu

am modificat imediat inapoi valoarea, dar de atunci tot asa face atunci cand este seara, sau daca este luminozitatea mai scazuta si se aprind toate farurile 

 

am si o eroare pe mai multe modulea 

 

ce ar putea sa fie ?

 

nu stiu de unde sa incep...poate sa fie de la punctele de masa cum am modificat voltajul sau am stricat ceva pe linia CAN ? 

IMG_20200928_211023.jpg

IMG_20200928_211954.jpg

Link to post
Share on other sites

Clonele pot face ravagii...din pacate.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri