Jump to content
zorg

Scanarea cu VCDS - erori aparute

Recommended Posts

dcpavelescu

am gasit unul dintre fire intrerupta chiar langa mufa care intra in Fuel Temp. Sensor A (G81) - vedeti poza atasata

e greu de lipit si izolat e chiar pe muchia mufei.

aveti ceva recomandare/idee cum sa rezolv?

 

multumesc,

daniel

 

IMG_8274.jpg

Log-WVWZZZ3CZCE127341-183610km-114089mi.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Se scoate pin din mufa, se înlocuiește si sertizeaza pe fir nou....sau cumperi fir de reparatie. Dupa care se realizează conexiunea, se foloseste tub termocontactibil, se izoleaza..si e ca nou 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
spido

@dcpavelescu - schimba si releul terminal 30. Face probleme..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dcpavelescu
Posted (edited)

multumesc de sfat.

imi poti da te rog cateva detalii daca e posibil legat de cum dau de acest releu terminal 30.

Edited by lupo_bv
quote postare anterioara

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandor gherghely

Salutare tuturor; am urmatoarea problema si nu stiu cum sa rezolv ;am facut diagnoza si imi da eroarea 18062 please check DTC memory P1654 35-10 intermitent si 00562 senzor oil temperature signal intermitent G266 .am incercat sa postez diagnoza dar nu stiu cum ;orice ajutor e apreciat ;Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Posteaza poze cu erorile

Share this post


Link to post
Share on other sites
dcpavelescu

la prima vedere pare sa fie probleme cu senzorul de temperatura, nivel ulei

(un fimulet pt golf 5 posibil sa fie asemanator :) https://www.youtube.com/watch?v=-v8CWIWo5HM)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandor gherghely
Posted (edited)

Log-204040km-126784mi.txt multumesc pt ajutor ;senzorul de temperatura ulei e cel de sub baie?

Edited by sandor gherghely

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
Posted (edited)

Da, este cel de sub baia de ulei

Turbina - de curatat geometria variabila 

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
sandor gherghely

multumesc ; dar la o cautare pe net vanzatorul de la piese auto a zis ca e cel de pe suport filtru de ulei ca sant 2 modele unu cu clips si unu cu papuc fir direct ;poate senzorul de sub baie nu se numeste senzor temperatura ulei ci altfel de nu apare pe net ;el mia cerut codul piesei dar nu l-am stiut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Senzorul de temperatura ulei este impreuna cu cel de nivel si este montat pe baia de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aysmen

In cazul meu un Seat Leon 2008 care nu are senzor pe baie, de unde este preluata informatia temperatura ulei care apare in VCDS?

Share this post


Link to post
Share on other sites
UVeul
Posted (edited)

Scan-WVGZZZ1TZBW092960-20200623-1401-363150km-225650mi.txtTouran 2011 FACELIFT 2.0 TDI CFHC

 

Povestea pe scurt e asa:

1 s-a dus turbo

2 s-a aprins spira

3 pana acasa (aproximativ 50 km mers in limp mode) s-a aprins check engine si DPF filter

4 demontat turbo si reconditionat la AVD turbo - intre timp am demontat si curatat si EGR (nu era foarte jalnic dar am zis fie)

5 demontat si spalat toata admisia gen furtune tubulaturi galerie corp clapeta( nu am demontat intercoolerul)

6 remontat totul la loc

7 nu scap de erorile astea neam...

intre timp(cam acum o ora) am rezolvat si pompa de la webasto.

niste sugestii? electrovalvele si releul cu pricina sunt ok (testate separat)

Multumesc anticipat!

Edited by UVeul

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Debimetrul este ok? Filtrul de aer ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy
3 hours ago, aysmen said:

In cazul meu un Seat Leon 2008 care nu are senzor pe baie, de unde este preluata informatia temperatura ulei care apare in VCDS?

de unde stii ca nu are senzor in baie ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
UVeul
Just now, F l o r i n said:

Debimetrul este ok? Filtrul de aer ok?

pe ala am dat si eu vina....acum am 2 cu acelasi cod...:banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE
3 hours ago, UVeul said:

3 pana acasa (aproximativ 50 km mers in limp mode) s-a aprins check engine si DPF filter

Daca nivelul de ulei e scazut o sa-l gasesti in dpf, care trebuia verificat/curatat 

Verifica presiunea diferentiala

Share this post


Link to post
Share on other sites
UVeul

DPF ul este curat.

presiune de unde daca am eroare pe turbo?

dupa eroare, geometria variabila e inchisa deci turbo ioc...

ciudat este codul acela din cent elect pe releul de stropitoare ( asta mergea. nu mergeau brichetele si stergatorul pe spate pana cand am inlocuit siguranta arsa)

releul este bun ca l-am inversat cu cel de la pompa de combustibil.

eu banuiesc ori fire roase de vre-un soarec  (am avut precedent anul trecut cu cablurile de la ventilatoare si deja m-am apucat de cautat pe la motor), ori ceva calculator?

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Presiunea diferentiala nu are legatura cu presiunea din turbo (la relanti are presiunea atmosferica)

Geometrie inchisa = presiune mare 

Mergi la cineva priceput inainte sa o strici mai rau 

Share this post


Link to post
Share on other sites
UVeul
Posted (edited)

Fara sfatul tau pertinent nu as fi reusit sa repar masina care avea firul de alimentare spre cele trei elemente intrerupt... MULTUMESC!!!

Geometrie inchisa presiune IOC. ca nu are de unde sa traga palele.

Dar ce ma pricep eu....

 

Edited by UVeul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Catalin99

Imi cer scuze ca acest post poate fi considerat off-topic in aceasta sectiune dar vreau sa scriu pentru colegul @UVeul ca nu are dreptate aici.

8 hours ago, UVeul said:

Geometrie inchisa presiune IOC. ca nu are de unde sa traga palele.

Colegul @EEXCALADE are dreptate.Ca sa se inteleaga mai bine colegul @UVeul ar trebui sa citeasca aici:

La sfarsitul postului este o lucrare despre turbine .Acum nu stiu daca colegul @UVeul vroia sa spuna geometrie deschisa presiune IOC dar undeva exista o confuzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
RLine 2009

Un coleg care ma ajuta? Are siguranta sau e ars? Daca il invart cu mana nu opune rezistenta 

IMG_20200707_152012_copy_800x600.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)

Schimba-l 

Vezi cum este al tau ai putea sa il repari daca nu e capsat

Edited by iahimmihai

Share this post


Link to post
Share on other sites
RLine 2009

Ok. Ms. O sa-l dau jos maine

Share this post


Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Daca poti sa il desfaci schimba carbunii curata ce este pe acolo greseaza...daca e capsulat nu te chinui ca nu rezolvi nimic 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri