Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg

Recommended Posts

RLine 2009
Posted (edited)

salut, am urmatoarea eroare dupa codarea rain closing

Address 09: Cent. Elect.        Labels:. 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C8 937 049 F    HW: 3C8 937 049 F
   Component: Bordnetz-SG     H54 2602  
   Revision: 00H54000    Serial number: 00000009617823
   Coding: E78A8F47011E3200470000000F000000002FFF433240012C000000000000
   Shop #: WSC 05124 123 12345
   VCID: 346D4112573B66EF73-8060

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 050509 004  0206  
   Coding: 00046997
   Shop #: WSC 05124  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH  Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
   Component: RLS     100609 054  0402  
   Coding: 00471080
   Shop #: WSC 05124  

2 Faults Found:
02071 - Local Databus 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 147
                    Mileage: 270881 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.15 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 147
                    Mileage: 270881 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.15 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF


-----------------------------------------------------------------------------

Dupa codare am testat cu apa pe senzor si se inchid geamurile si mi-a aparut functia si pe display la ceasuri. mentionez ca am bi xenon adaptiv de fabrica, iar becul din dreapta mai face figuri, adica palpaie, se stinge se aprinde. Marti imi ajung becurile {osram} si le schimb pe amandoua

intrebarea este ca eroarea e de la codare gresita sau de la bec?

 

Edited by RLine 2009
Link to post
Share on other sites
  • Replies 13k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    1139

  • F l o r i n

    923

  • spido

    537

  • andrei_221

    400

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da dragule, si am cautat acest specific code prin online.   Un cod similar gasit pe un alt forum. Rugamintea mea era sa aflu o parere vis-a-vis de o interpretare a codului, nu sa aflu

Daca te intereseaza ce problema ai la motor fa o diagnoza cu vcds ,cat despre lipsa calibrarii geamului....chiar imi pierd timpul degeaba . Ca sa interpretezi o eroare e nevoie de toate detaliile

Nu de la baza radiatorului....de lângă termostat (pe langa alternator )este pus pe bifurcația termostatului undeva sub el 

Posted Images

Al Bundy

Dupa codarea de rain closing, eroarea apare intermittent in timp, ori traiesti cu ea, ori renunti la rain closing.

Link to post
Share on other sites
arrian

Cum ai rezolvat problema?

Fault Codes 1 Fault Found:

27175 - Coolant Pump for Intercooler P190E 00 [032] - Supply Voltage Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Golf 7 1.6 tdi 110  cai stie cineva ce reprezintă această eroare?

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE
Posted (edited)

Pompa de recirculare antigel  intercooler necesita verificare mufa/cablaj/inlocuire

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites
arrian

Am schimbat pompa cu una second îmi da aceeași eroare am pus o pompa aftermarket îmi dădea alta eroare și imi aprindea și martorul motor în bord am vereficat si cablajul am tensiune pe ele, nu știu ce sa cred.

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Care din pompe ai inlocuit ?

Ai verificat cablajul de la un capat la celalalt ?

Link to post
Share on other sites
robertinho3100
Posted (edited)

Salutare.

Am facut o scanare cu VCDS-ul si am primit urmatoarele erori:

 

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 041 Q    HW: 02E 927 770 AQ
   Component: DQ250-6F MQB  H53 4504  
   Revision: 03253104    Serial number: TFK01409060897
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 2642759B598B1171B3-8072

2 Faults Found:
10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System 
          P1734 00 [002] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

Ma puteti ajuta si pe mine cu ceva sfaturi? Multumesc!!

Edited by robertinho3100
Link to post
Share on other sites

Vă salut. Skoda superb, 2011, CFGB. Am o problema mai veche cu un webasto(pompă blocata...etc). In fine, in prima fază nu era modulul prezent in can, probabil a fost o problema mai veche. Acum imi apare webasto in mdf dar am niste erori pe care nu mai reusesc sa le sterg. Am pus niste printuri. Webasto n am reusit sa l pornesc vreodata de 2 ani de cd am masina

 Bine, nici n am schimbat pompa, care mi a fost recomandat sa o schimb.

Deci...de ce nu pot sterge acele erori? Si ce erori sunt? Pt k nu am vcds original? 

Multumesc

Screenshot_20200524-194152_Gallery.jpg

Screenshot_20200524-194146_Gallery.jpg

Screenshot_20200524-194136_Gallery.jpg

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Pompa de recirculare necesita inlocuire

Link to post
Share on other sites
pronet
59 minutes ago, cyti said:

Vă salut. Skoda superb, 2011, CFGB. Am o problema mai veche cu un webasto(pompă blocata...etc). In fine, in prima fază nu era modulul prezent in can, probabil a fost o problema mai veche. Acum imi apare webasto in mdf dar am niste erori pe care nu mai reusesc sa le sterg. Am pus niste printuri. Webasto n am reusit sa l pornesc vreodata de 2 ani de cd am masina

 Bine, nici n am schimbat pompa, care mi a fost recomandat sa o schimb.

Deci...de ce nu pot sterge acele erori? Si ce erori sunt? Pt k nu am vcds original? 

Multumesc

Screenshot_20200524-194152_Gallery.jpg

Screenshot_20200524-194146_Gallery.jpg

Screenshot_20200524-194136_Gallery.jpg

Intai deblochezi unitatea, apoi se vor sterge.

Tine cont de sfatul lui @EEXCALADE.

 

Link to post
Share on other sites
arrian
On 4/24/2020 at 11:28 PM, kankode said:

Am cautat in toate topicurile si nu am gasit unde sa postez, asa ca m-am gandit ca aici ar fi cel mai ok.

Am un Golf 7 Lounge 1.6TDI , iar dupa o scanare cu VCDS am urmatoarea eroare, pe care am sters-o si a aparut din nou.


Address 01: Engine (2D2D2-CXXB)       Labels:. 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 056 CQ    HW: 04L 907 445 B
   Component: R4 1.6l TDI   H06 2358  
   Revision: 22004001    
   Coding: 0119401243361D092000
   Shop #: WSC 00028 028 00073
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI03004L906056CQ 002006
   ROD: EV_ECM16TDI03004L906056_002_VW37.rod
   VCID: 7EF348FAE1F773B46A-802A

1 Fault Found:
27175 - Coolant Pump for Intercooler 
          P190E 00 [096] - Supply Voltage
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 19
                    Mileage: 214130 km
                    Date: 2019.11.05
                    Time: 08:43:11

                    Engine speed: 917.75 /min
                    Normed load value: 31.4 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 12 °C
                    Intake air temperature: 13 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 15.039 V
                    Unlearning counter according OBD: 37
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. correct. pump current: 0.000 A
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. corrected Urie sen. value: 0.273 V

Readiness: N/A

 

Cum ai rezolvat?

On 4/25/2020 at 12:36 PM, kankode said:

Am aceasta eroare pe care am sters-o si a aparut din nou.

Ce problema ar putea fi? 


Address 01: Engine (2D2D2-CXXB)       Labels:. 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 056 CQ    HW: 04L 907 445 B
   Component: R4 1.6l TDI   H06 2358  
   Revision: 22004001    
   Coding: 0119401243361D092000
   Shop #: WSC 00028 028 00073
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI03004L906056CQ 002006
   ROD: EV_ECM16TDI03004L906056_002_VW37.rod
   VCID: 7EF348FAE1F773B46A-802A

1 Fault Found:
27175 - Coolant Pump for Intercooler 
          P190E 00 [096] - Supply Voltage
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 19
                    Mileage: 214130 km
                    Date: 2019.11.05
                    Time: 08:43:11

                    Engine speed: 917.75 /min
                    Normed load value: 31.4 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 12 °C
                    Intake air temperature: 13 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 15.039 V
                    Unlearning counter according OBD: 37
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. correct. pump current: 0.000 A
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. corrected Urie sen. value: 0.273 V

Readiness: N/A

 

 

 

Cum ai rezolvat?

5 hours ago, EEXCALADE said:

Care din pompe ai inlocuit ?

Ai verificat cablajul de la un capat la celalalt ?

Am masurat tensiunea + cu - 12.5 v și + cu pinul 3 3.5 v am scuturat cablul sa vad dacă apare fluctuatii de voltaj. Am înlocuit pompa dintre radiator și motor cea care duce antigel la intercooler.

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Se verifica mufa/continuitatea cablajului de la pompa la ecu / se inlocuieste pompa 

Link to post
Share on other sites
arrian
16 hours ago, EEXCALADE said:

Se verifica mufa/continuitatea cablajului de la pompa la ecu / se inlocuieste pompa 

Întreb dacă am tensiune pe cele 3 fire cred ca nu sunt întrerupte asa e?

On 4/25/2020 at 12:36 PM, kankode said:

Am aceasta eroare pe care am sters-o si a aparut din nou.

Ce problema ar putea fi? 


Address 01: Engine (2D2D2-CXXB)       Labels:. 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 056 CQ    HW: 04L 907 445 B
   Component: R4 1.6l TDI   H06 2358  
   Revision: 22004001    
   Coding: 0119401243361D092000
   Shop #: WSC 00028 028 00073
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI03004L906056CQ 002006
   ROD: EV_ECM16TDI03004L906056_002_VW37.rod
   VCID: 7EF348FAE1F773B46A-802A

1 Fault Found:
27175 - Coolant Pump for Intercooler 
          P190E 00 [096] - Supply Voltage
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 19
                    Mileage: 214130 km
                    Date: 2019.11.05
                    Time: 08:43:11

                    Engine speed: 917.75 /min
                    Normed load value: 31.4 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 12 °C
                    Intake air temperature: 13 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 15.039 V
                    Unlearning counter according OBD: 37
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. correct. pump current: 0.000 A
                    O2 sen. bank 1 upstrm oxi cat: elec. corrected Urie sen. value: 0.273 V

Readiness: N/A

 

 

 

Cum ai rezolvat?

Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Nu-i obligatoriu

Link to post
Share on other sites
arrian
1 hour ago, EEXCALADE said:

Nu-i obligatoriu

Unde pot face aceasta verificare în Bacau?

Link to post
Share on other sites
Al Bundy

LA @EEXCALADE. ai numarul lui un post mai sus.

Link to post
Share on other sites
arrian
38 minutes ago, Al Bundy said:

LA @EEXCALADE. ai numarul lui un post mai sus.

Îmi cer scuze nu vad am întrat pe profilul lui și nu are nr de tel

Link to post
Share on other sites
Al Bundy

NU trebuie sa intri nicaieri, sub fiecare post al lui apare in semnatura numarul de telefon.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/22/2020 at 6:19 PM, grp said:

Salutare!

Ma confrunt cu urmatoarea eroare de vreo 2 saptamani:

Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   ..........

1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

Într-adevăr a fost spira airbag defectă, după înlocuirea ei și ștergerea erorii, această eroare nu a mai apărut. 

Mulțumesc @spido și @F l o r i n:icon_thumleft:

Edited by grp
Link to post
Share on other sites
arrian
19 hours ago, EEXCALADE said:

Nu-i obligatoriu

Te rog o schema electrica pentru cablajul de pompa pana la ecu.

Motor 1.6 tdi CXXB 110CP  2015

Link to post
Share on other sites
robertinho3100

Salut.

Am un GOLF VII GTD 2015 si am facut o scanare cu VCDS-ul si am doua erori:

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 041 Q    HW: 02E 927 770 AQ
   Component: DQ250-6F MQB  H53 4504  
   Revision: 03253104    Serial number: TFK01409060897
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 01357 011 00200
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 2642759B598B1171B3-8072

2 Faults Found:
10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [002] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System 
          P1734 00 [002] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Stie cineva care ar fi cauza acestor erori? Le-am sters si dupa ce am pus contactul si am facut o noua scanare mi-au aparut.

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Mecatronic defect.

Link to post
Share on other sites
alexalx02

Buna ziua,am un polo6R din 2011,iar ieri când am schimbat cauciucurile de iarna(175/70/14) cu cele de vara(185/70/14),mi s-a aprins martorul de la senzorul presiune pneuri(nici nu știam ca are așa ceva),doar ce am luat mașina,ideea este ca presiune este buna,iar in meniul masinii nu am nimic de genul,sa setez noua presiune,cum e la b8 de ex......sa fie de la diferența asta extrem de mică între cauciucuri?175 cu 185?si cum îl sting din bord?multumesc!

Link to post
Share on other sites
Dolfin

@alexalx02, nu ai nici o problema, asa se intampla cand schimbi rotile (daca citeai manualul stiai), reseteaza senzorul si asta este tot.

Cum se face explicit la Polo, nu stiu, de obicei este un buton pe consola si cu contactul pus se tine apasat cateva secunde pentru reset.

Poate vin altii cu detalii suplimentare.

Link to post
Share on other sites
gmtiby2016

@alexalx02 Sau in torpedou e posibil sa gasesti butonul ...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri