Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Care sunt principalele teste care se pot face cu Vag-Com?? Ex Maf-ul cum se verifica cu Vag-Comul..

Care sunt componentele principale care se pot verifica si cum??

Care sunt cotele normale la aceste componente??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea ta este foarte buna dar necesita un topic foarte lung ca raspuns. In afara de explicarea testelor mai trebuie si o imagine de ansamblu asupra senzorilor, valvelor si releelor care masoara parametrii si comanda diferite functiuni al e motoarelor. Un asemenea topic il aveam deja in lucru si intrebarea ta m-a convins sa-l postez AICI chiar daca inca nu este complet (adica nu are "poze" inca)

Exista diferente specifice pentru motoarele diesel si pentru cele pe benzina iar interpretarea datelor este diferita.

VAG COM-ul are posibilitatea de a masura toti parametri motorului. In functie de ceea ce doresti sa verifici abordarea diagnozei are pasi diferiti.

Exemplu MAF-ului la motoarele diesel:

grupul 3 din modulul engine in cele patru campuri de la stanga la dreapta sunt afisate valorile turatiei motorului, valorii MAF specificate (ceea ce asteapta/urmareste ECU sa obtina), valorii MAF efective furnizate de senzor, si ciclul de lucru al valvei EGR.

La ralanti MAF specificat si MAF actual trebuie sa fie aproximativ identic, iar in viteza III, pedala la fund, turatia 3000 RPM, MAF-ul actual trebuie sa fie mai mare sau cel putin egal cu MAF-ul specificat 850 mg/R.

Pasul urmator pentru verificare, un log simultan al grupurilor 10 (aer admis, presiune atmosferica, presiune de supraalimentare, pozitia pedalei de accel) si grupul 11 (RPM, presiune de supraalimentare specificata, presiune supraalimentare efectiv masurata, ciclul de lucru al N75). Se urmareste ca MAP-ul (manifold Absolute Pressure-ul specificat sa fie aproximativ acelasi ca MAP-ul masurat si sa urmareasca aceiasi tendinta de cresteresau descrestere ca MAF-ul masurat.

Acest lucru se face pentru o verificare a valvei EGR (care daca deschide rau sau este deschisa afecteaza citirea MAF-ului fara ca acesta sa fie defect, sau o galerie de admisie infundata afecteaza de asemeni citirea MAF-ului).

Intr-un mod similar se poate verifica / masura orice senzor al motorului dar explicarea generala a procedurii inseamna rescrierea manualului service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Poti,te rog sa dai o indicatie unde(VAG-COM) pot verifica buna functionare a MAF-ului la skoda mea? :lol:

Nu are simptome ,dar preventiv macar, sa stiu ce si unde...........

(am verificat ,la grupurile 10 11 nu corespunde.....)

THNX

P.S. In ce manual pot gasi aceste specificatii? 8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

stie cineva ce inseamna asta si cum se remediaza

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 77151

1 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

si unde gasesc explicatii la codurile care le da VAG-COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este din cauza codarii software incorecta. Codarea actuala este 00004 si functie de masina codarea trebuie sa fie alta (probabil daca ai ABS si Airbag codarea corecta este 00006).

Asa cum este codat acum modulul recunoaste numai modulul de airbag iar pe cel de ABS nu.

Remediul: recodarea modulului (functia VAG-COM soft coding - 07) din valoarea actuala in valoarea 00006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult am fost la masina si am recodat cum ai spus si e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi ceva de scanat sau totul este ok de abia ma intrat in posesia interfetii si incerc sa ma joc putin sa vad cam in ce stare este masina

Chassis Type: 3B - B5 VW Passat

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CE

Component: 0000SG 1041

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

0 Faults Found:

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D26

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

0 Faults Found:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 B

Component: CLIMATRONIC V 1.0.0

Coding: 05000

Shop #: WSC 05311

1 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 822 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V20

Coding: 05145

Shop #: WSC 01234

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1914556

0 Faults Found:

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 77151

0 Faults Found:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 05311

0 Faults Found:

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON 0003

Coding: 05401

Shop #: WSC 05311

0 Faults Found:

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la adresa 08 cand am scanat prima data nu a aparut nimic dupa ce am recodat adresa 19 si am scanat a aparut la 08 acum am sters eroarea si cand am scanat nu a mai aparut sper sa nu fie nimic grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut pe toata lumea

astazi 29.11 04 mergeam sa iau fata de la scoala la un moment dat sa aprins becul de la abs si esp mam oprit am oprit motorul si lam pornit din nou si totul a revenit la normal cand am ajuns acasa am facut o scanare si uitati ce am gasit Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CE

Component: 0000SG 1041

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

1 Faults Found:

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D26

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

1 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

ce parere aveti

poate fi de la pompe duza?

astea leam comandat si vin deabea pe data de 6 dec

inj quantit cil 1= 0.7

2= 0.5

3= 1,9

4= 0.4

ce parere aveti multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul de eroare din modulul engine a aparut datorita timpului crescut dintre momentul in care ECU a comandat deschiderea injectorului si pana cand a primit semnalul de "confirmare". De fapt semnalul de confirmare este un varf de tensiune din semnalul de comanda al injectoarelor pe care bobina acestora il induce in momentul in care tija (miezul bobinei) atinge limita de stop (camera de inalta presiune complet inchisa).

Cauza poate fi de la injector sau o rezistenta mare a circuitului electric de comanda (conector injector sau conectorul din capul blocului cu contacte oxidate sau murdare)

Al doilea cod de eroare apare din lipsa semnalului de comunicatie intre ECU si modulul de ABS. (foarte probabil o problema de contact in conectori).

Se poate ca cele doua erori sa fie corelate (pana de contact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai erorile au aparut amandoua odata de ce spun asa ca seara am recodat modul 19 si am scanat si nu avea nici o eroare iar dupa ce a fost problema deci in timp ce rulam cu masina a aparut becul abs si esp si cand am scanat dinou am gasit eroarea am sterso si vad ca nu a mai aparut

multumesc si multa sanatate cu stima lucian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Stie cineva daca in Arad exista posibilitatea unei scanari cu VAG-COM?

(fie service, fie vreo persoana)

Daca da, eventual si un pret.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare un prieten deal meu a achizitionat o masina identica cu a mea din germania am scanatu si am gasit codurile astea de eroare.

Poti sa-mi spui cum se rezolva astea?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 BJ

Component: 0000SG 0812

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 00000

1 Faults Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 R

Component: 3A Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 05311

4 Faults Found:

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

am opservat ca la adresa 19 are aceasi eroare care am avuto si eu banuesc ca se rezolva tot la fel ca si la mine, dar apare o intrebare in ce conditii apare eroarea asta nu cumva aerbagurile au fost sarite si inlocuite si atunci apare.

la adresa 46 am sters erorile si cand am scanat di nou a aparut asta

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 R

Component: 3A Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 00257

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 -

-poti sa-mi spui cum se rezolva astea?

multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oglinzile laterale s-ar parea ca nu au incalzire sau este defecta, cele cu central locking probabil ca o sa iti reapara e vorba de "broasca" din usa caruia nu ii mai merge bine senzorul de central locking. Posibil sa ai si senzorul de temperatura apa G62 stricat ( un defect comun as zice eu ), desi verifica-l vizual sa nu fi iesit mufa si eventual sa o si cureti cu spray-contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

azi mi-a venit si mie cablul facut de kisslorand si m-am apucat de teste.

prima data am facut un auto-scan si mi-au aparut urmatoarele probleme:

1.) VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

2.) Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 G

Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16

Coding: 13130

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

testele le-am facut cu masina oprita, contactul pus. in rest mi-a iesit numai "No fault code found".

as vrea sa ma ajutati la interpretare. mai tarziu o sa fac testele pentru MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am testat grupurile 10 si 11 in paralel. cer parerea unui dintre voi. log-ul este AICI

testele sunt facute in treapta a 3-a pedala la fund pana la 3200 rpm.

apropo: dupa 3000 se aude cam ciudata toba de esapament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Un asemenea topic il aveam deja in lucru si intrebarea ta m-a convins sa-l postez AICI chiar daca inca nu este complet (adica nu are "poze" inca)

<{POST_SNAPBACK}>

va rog sa modificati link-ul deoarece este mort.. de cand s-au facut modificari in forum. eventual si postati vizibil link-ul . merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat peste log, este f mare presiunea (2500 atm) la 3000 de RPM !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la asta ma gandeam si eu . astept sfaturi. muulte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai si o eroare stocata intake manifold pressure control difference.. ma gandesc ca ar trebui verificata valva N75 si turbina.. actuator whatever...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu este in regula. Am mai facut un log si anumite valori sunt putin schimbate.

Vechiul log este AICI

Noul log este AICI

Cred ca cel mai bine se observa valorile daca se deschide fisierul log cu Excel-ul.

pe scurt in primul test, la 2898 rpm pedala 100% presiunea este de 2560mba , iar in cel de-al doilea test la aceeasi turatie, pedala tot 100% presiunea este de 1693 mba. wtf?

maine vreau sa fac urmatoarea kestie: de dimineata astept sa sa incalzeasca motorul la 90grade si fac de 3 ori testul. am sa postez rezultatele.

pana atunci ce credeti ca ar trebui sa mai testez si cum?

Modificat de picolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facut un test dupa ce am sters "fault codes"-urile (2 la numar.. unul este cel cu Intake manifold pressure...).

log-ul este AICI si iarasi ma lovesc de problema cu presiunea de 2560 atmosfere dupa care masina imi intra in "limp mode" , caut sa vad iar fault codes-urile si imi reapare "00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 Control Difference".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme ca iti baga turbina prea multa presiune.. stiu ca s-a mai discutat problema asta.. vezi si tu cu valva N75 cu mecanismele de actionare a turbinei.. cu turbina..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul MAP are limita superioara de masura la 2500mB. Mare atentie, turbina s-ar putea sa dea mai multa presiune daca tu citesti cu VAG-ul valoarea maxima superioara a senzorului MAP/IAT.

Verifica cu mina daca sa misca mecanismul VNT al turbinei. Pentru siguranta acesteia si a motorului este bine sa nu mai faci teste de accelerare cu pedala la fund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!